goedemorgen heb wat korte uurtjes gemaakt maar goed vriend lief snapt me neit zelfs niet met handleiding grrrrr dus heb alleen geslapen was hem ff zat kon het er niet bij hebben
Ruzie weer bijgelegd? Hier is mijn 'ongie' weg, testen negatief en temp laag. Dus was gewoon een ongie denk ik. nou ja, ben er vanaf en heb rust!
vliegje rust goed uit hoor misschien dat je lichaam ff ontstresst dan Ja ruzie is weer bij gelegt en ongie was vals alarm Pff nu komt ie weer zeiken grrrr haat mannen eerst gaat wekker af waar ik wakker van word daarna gaat ie aan mijn zooi zitten laat alles lekker staan grrrr maarja..... Dalijk naar de Gyn kijken wat hij zegt.
Mel succes bij de gyn, laat je t weten? Vlieg rustig aan idd met jezelf, ga even een paar maanden niet druk maken om zwanger worden. Bij vk was alles goed, kindje ligt al goed naar beneden met t hoofdje. heb regelmatig een puntbuik omdat de kleine dan even wil draaien en dan steekt t kontje omhoog haha. Gister rondje kermis gedaan, tweede grootste van nederland bij ons. Vandaag shoppen en voetbal kijken bij vriendlief.
lynnes mooi dat alles goed ging en veel kijk en shop pleizer En laat het zeker wel weten hoor. Vind het nu wel spannend worden haha
lol nou weet niks hoor meiden dus word afwachten en als ik nu ongie word dan word mijn bloed en vriendlief zijn zaad onderzocht wel erg spannend weer iets nieuws
Mel zeker spannend, dus nog even afwachten deze dagen. Suzanne (Zus) is bevallen van een dochtertje zie ik net, Maud. leuk he! Pff nu ben ik de volgende in de rij die mag.. spannend hoor! gaat toch wel erg snel
Hela meiden! Hier ben ik nog eens. Had gisteren m'n vrijgezellenavond! Was SUPER leuk! Eerst zijn we gaan buikdansen! $, zoooooo vermoeiend), daarna lekker gaan eten en dan moest ik me verkleden als Roodkapje en kreeg ik een volle mand met lekkere dingetjes om te verkopen. We hebben van de opbrengst met z'n 12-en een ganse avond kunnen drinken en ik heb nog 120 euro over! Ze zeiden dat ik in de verkoop had moeten gaan... Was echt een superleuke avond! Zal enkele fotootjes op m'n hyves proberen te plaatsen morgen ofzo. Vandaag was het Moederdag hier, dus de ganse dag familiebezoekjes afgelegd... Morgen gaan we naar vrienden en dan begint er weer een lange werkweek... Iedereen een beetje een fijn weekend? Vliegje, gaat het een beetje met je, meid? Mel, was je nu ongi of toch nog niet? Slaap lekker!! xxx
Gister naar het strand geweest waar ik met Sho ben geweest 3 weken geleden met ons sharpeiforum. Was erg emotioneel maar ook heel leuk. Was pas om half 1 thuis vanacht. Nu weer druk aan het werk voor de bruidsalbums. Elke, wat leuk dat je het zo gezellig hebt gehad! Fijne zondag nog dames. Zometeen verjaardag en daarna nog even werken en daarna nog lekker wandelen.
Mel balen zeg.. nu de mmm in dus? maar jullie weten iig dat je zwanger kunt worden. ook een knuffel van mij. Vlieg, zaterdag lekker even je hoofd leeggelopen? en kan me voorstellen dat dat inderdaad even moeilijk is zo zonder sho. Wanneer heb je nou vakantie ook alweer? Elke, leuk dat je er ook weer eens bent. vroeg me al af of alles goed gaat met je. maar gelukkig wel! dus een andere carriere in de verkoopbranche is een mogelijkheid haha na je vrijgezellenfeest. Klinkt erg gezellig wat je vertelde. Alweer 10 weken zwanger meis, zie je dat t toch zo snel gaat! bijna de 'kritieke' fase voorbij, maar t gaat vast hardstikke goed. zo leuk nog steeds voor jullie joh! Hier een druk weekend gehad, teveel geweest voor mijn buik, werken kan eigenlijk niet meer. t is lichamelijk te zwaar. zowel voor mijn longen als voor mijn rug en buik. zit nu 1/3 in de ziektewet maar betwijfel of ik komend weekend nog ga redden qua werk. Zooo ontzettend last van mijn ribben. niet normaal. rechts is helemaal gekneusd zo zeer doen ze. moet constant gaan liggen/strekken om t een beetje dragelijk te maken. bah. Gister lekker wezen bbquen bij vrienden, ze hebben een kleintje van vier maanden, toch raar idee dat wij straks ook zon ukkie hebben. Zometeen even naar lappendag met vriend, heeft lekker vrij genomen, mooi wat strunen. vanmiddag rustig aan en vanavond tweede keer zw cursus. fijne dag allemaal meiden, liefsss
Was het leuk Lynn? Hier alles z'n gangetje, sorry dat ik jullie verwaarloos, maar vind het afstand nemen heerlijk! We weten niet eens wanneer we weer willen beginnen.... op dit moment hebben we er totaal geen zin in...
vliegje snap je echt helemaal hoor meis ik ben gisteren avond ook niet geweest en was ook wel ff lekker vanmorgen gaat mannejte zijn zwemmers inleveren hij zo wel gek idee om het in een potje te doen. Maar mocht hem neit eens helpen wat flauw . Heb wel stiekem moeten lachen hoor erg heh ben ik. Nu ik alleen nog bloed prikken en dan is het eerst lekker vakantie hebben heerlijk. Merk ook door dat we ons kitten dalijk krijgen ik helemaal niet zo meer er mee bezig ben. Ga zo ook me banner lekker weg halen en geen ovutesten doen en ook geen testen mee op vakantie ( wel tampons) en we zien wel.
Mel, balen hoor! Maar even afstand is echt niet verkeerd! Bij mij valt er een last van m'n schouders, vind het heerlijk. Gister nog even getest voor de zekerheid met een digitale CB, wilde namelijk zeker weten dat ik RUST heb zeg maar, dus dat ik ook weer eens kan drinken. Nou ben echt niet zwanger dus heb echt heerlijk een paar maanden rust. Geniet er van, echt waar. Klinkt gewoon heel raar hoor. Heb het er gister met manlief over gehad, dat we niet eens zeker weten of we nog opnieuw starten in het ziekenhuis... Eerst maar eens zien hoe we ons voelen over een tijdje. Ik ga niet terug aan de pil, maar voorlopig ook geen poes pas voor ons.
vliegje gewoon klussen maar zonder het moeten precies hier ook en wie weet heh Ik ook ga deze vakantie lekker zuipen hahaha . En ben ik toevallig wel zwanger nou dan is het zo prill dat het echt geen kwaad kan Ga deze vakantie genieten en ontspannen Dus hier ook geen poes pas mannetje mag zijn biertje en ik me drankje.
Hoe is het met iedereen? Hier gaat het weer beter! We zaten echt in relatie crisis, maar we kunnen weer beter praten en ik voel me weer gelukkig in mijn huwelijk. We gaan weer een hondje nemen over 2 weekjes en verder wat betreft het zwanger worden laten we lekker op een laag pitje staan. Verdriet om de hondjes blijft... en het vele werken breekt me ook op, maar zal toch nog moeten volhouden, want heb volgende week weer een huwelijk... Maar daarna 2 weken vakantie, dus dan even bijtanken.
vliegje gelukkig dat je weer beter met elkaar praat wat hier ook wel steeds meer gebeurt hoor en wat leuk een nieuw hondje Ja gemis blijft mis me kat die 7 jaar terug dood gegaan is ook nog steeds. Hier ook ff een maand * rust* wil lekker genieten deze vakantie dus ik ga echt lekker drinken lol