Hela lieverds! Hier VRESELIJK druk! Kom iedere dag ff online om te kijken maar weinig tijd/fut over om iets te schrijven... We zijn de uitnodigingen aan het uitdelen en het is hier de gewoonte om (zeker bij alle tantes en nonkels) de uitnodiging persoonlijk af te gaan geven. Hadden gepland om zo toch 2-3 gezinnen per avond te doen maar tot hiertoe hebben we er nog maar 1 per avond gedaan aangezien ze maar blijven kletsen! Vandaag heb ik late dienst, ben zo blij dat ik nog eens heb kunnen uitslapen, had het nodig! Voor de rest voel ik me eigenlijk wel goed, had eergisteren een klein beetje bloedverlies maar daarna niks meer dus maak me er eigenlijk niet veel zorgen om. Zal natuurlijk wel pas gerust zijn als de volgende echo goed is, dan ga ik wel echt beginnen genieten, denk ik. Vliegje, ben zooooo blij dat het weer wat beter gaat tussen jou en je hubbie! Denk dat jullie erg veel deugd zullen hebben van je vakantie!! Je kan aftellen hè meid! *knuffel* Mel, wanneer krijgen jullie de resultaten van het zaadonderzoek? En heb je nu al vakantie? Lekker aan het genieten? Lynnes, wat is lappendag??! En hoe gaat het met jou meid? Nog zoveel last? Liefs!!! xxx
nee nog geen vakantie zondag pas dus nu nog 2 daagjes werken en vrijdag bloedprikken en dan ff afspraak maken voor de uitslag
Elke fijn dat alles goed gaat. Welke uitnodigingen bedoel je, van jullie huwelijk? En wanneer heb je weer een echo? Succes morgen Mel!
hoiiii flubberchicks ^^ zo het is even geleden. gaat wel goed met me. maar kreeg n krabbel van lyn @ mn hyves dus d8 moet echt ff lanxwaaien hierzo.. veelstelang geleden en ditmaal kon ik wel mn ww opnieuwe opvragen.. vorige x niet per 1 sep offi de overdracht van het huis. dus dat boek kan dicht... woon nog bij mn broer, wel opzoek naar wat anders maar t schiet allemaal niet zo hard op.. (ingeschreven bij woningnet..) magoed komt vast ook goed ^^ mocht ik iemand tegenkomen en het is echt echt wat.. denk dat de kans dan wel groot is dat het zwanger worden verhaal niet al te lang opzich gaat laten wachten.. puur omdat die wens er zeker nog is.. tijd zalt leren maaruh ff genoeg over mij, hoe gaat het met jullie? ben wel nieuwsgierig.. ^^ liefsss renaat
Hoi hoi, Ben ik ook weer eventjes, hier gaat alles lekker! net een shot antistoffen gekregen van de verloskundige. kwam thuis langs om m toe te dienen. flinke prik in de bil, nooit lekker Ze voelde ook dat t kindje in 1 dag flink ingedaald is, gister lag t een stuk hoger met t hoofdje dan vandaag. hoop dat ik nu wat minder last krijg van mijn darmen en ribben. de rechteronderrib staat helemaal naar buiten zo wordt t verdrukt. kinderkamertje alleen nog een sopje en de kleertjes wassen en dan is ie klaar! box staat klaar. Elke lappendag is een hele grote kledinguitverkoop, begint sochtends om 6 uur al en is onwijs gekkenhuis. we zijn uiteindelijk niet gegaan. lagen te lekker in bed lui he haha wanneer is je volgende echo?? Hoe is t met iedereen, renaat, lekker dat je t boek kunt afsluiten, toch positief dat jullie huisje ook zo snel weg is toch in deze tijd.
Hoi hoi! Mel, vakantie!!!!!!! Enjoy!! Vliegje, ja de uitnodigingen voor ons huwelijk. Woensdag hebben we onze 2e echo...ben erg zenuwachtig! Hoop zo dat alles goed is maar kan het me niet goed voorstellen dat ik er echt een klein, bewegend mensje op zal zien! Hoe gaat het met jou meid? Heb je het al bijna wat rustiger? Lynnes, en nu idd wat minder last?? Renaat, leuk seg dat je nog eens langskomt!! Vandaag dus de overdracht van je huis... Ik leid uit je reactie af dat de verstandhouding tussen jou en Marcel dan ook niet meer zo goed is of begrijp ik dit verkeerd? En hoe gaat het in de liefde? Nog niemand tegengekomen? Hier gaat het best wel goed maar we hebben het echt vreselijk druk met de huwelijksvoorbereidingen en ik met werken. Nog een maandje tanden bijten en dan moet ik bijna niet meer werken maar de zomer was echt de HEL!!! Gisteren zijn we echter wel de kinderkamer gaan bestellen in Baby Dump te Roosendaal! (het lot een beetje tarten zo 3 dagen voor de echo...) Hier is de link naar het kamertje: Babykamer Baby Maison Wit | Babykamers | Baby-Dump Jullie mogen eerlijk je mening geven hè! Fijne dag nog allemaal! xxx
Elke leuk babykamertje hoor! schattig! Vandaag de 12 weken echo he! spannend, hou je ons op de hoogte?? ben wel erg nieuwschierig hoor!!! succes. Hier slapeloze nacht gehad, pff wat moet ik vaak plassen, nu nog maar een slaappoging doen. bah. verder gaat alles lekker eigenlijk. laatste dagen beetje depri, is rond de sterfdag van mijn overleden zusje en dan ben ik altijd beetje sip. nu er nog niet in blijven hangen.. Mel en vlieg inmiddels vakantie???
Hoi dames. Even een kort berichtje van mij. Thuis gaat het erg slecht. We moeten veel praten en dingen verwerken en het is de vraag of we eraan uit gaan komen... Vanaf zaterdag vakantie, dus we doen ons uiterste best. Ik ben heel bang voor de toekomst en wat er komen gaat, maar de tijd zal het leren. Elke, veel succes vandaag. Lynn, de laatste loodjes gaan van start. Ik zal proberen af en toe langs te komen. Maar in de vakantie zet ik mijn telefoon uit en pc zo weinig mogelijk aan.
Hela meiden! Vandaag dus onze 2e echo gehad! Was zooooooo mooi! Loop al de hele tijd met een lach tot achter m'n oren... Baby'tje was al aan het duimen en aan het springen! Het is 7cm groot, perfect op schema dus. Gyn had zelfs al een vermoeden van het geslacht!!! Hij heeft het voor mij opgeschreven, Toon wil het spijtig genoeg niet weten... Lynnes, een hele dikke knuffel voor je meid! Kan me voorstellen dat het een moeilijke dag voor je is... Vliegje,... weet niet zo goed wat ik moet zeggen... Hoop zo erg dat jullie er samen goed uitkomen! Jullie hebben ook zo verschrikkelijk veel achter de kiezen gehad! Lieve meid, heel veel sterkte!!! xxx
Oooh elke wat een leuk nieuws! het is jullie ook zo gegund! en wat grappig dat t al aan t duimen is he, springen deed die van ons toen ook al, grappig gezicht he. En dat t precies mooi op schema ligt, heerlijk! daar kunnen jullie wel een borrel op nemen (als je alcohol mocht)! Genieten geblazen dus! Vlieg hmff jee ik was net al een stuk aan t typen toen de comp uit ging. net als elke hoop ik zo dat jullie er toch samen weer sterker uit weten te komen, het is idd niet niks wat jullie allemaal meegemaakt hebben maar elkaar kwijt raken is toch nog veel erger? Neem goed de tijd voor elkaar, en blijven praten is zo ontzettend belangrijk. sterkte samen. evengoed een fijne vakantie gewenst. Hehe hier een beetje uit mijn dip vandaan, voelde me zo down de laatste dagen, heel veel geslapen en nu hup de frisse moed er weer tegenaan!
Elke, geweldig nieuws! Ik ben gister ineens ongesteld geworden, precies weer na 28 dagen. Vorige cyclus was een rare menstruatie, nu lijkt hij normaal te zijn. Vloei flink met de bijbehorende krampen. 2 weken geleden inderdaad last van tepels dus dacht nog, zou ik een ei hebben. Blijkbaar wel want loop weer leeg. Nou ja, nette cyclus nu, als die zo blijft zou het ook wel weer fijn zijn natuurlijk. Maar we zijn er niet mee bezig. Vanavond vertrek ik naar een hotel, morgen bruidsreportage in Roermond. En zaterdag begint onze vakantie. Ik probeer wel een keer aan te komen waaien, maar zal er niet veel zijn.
Vlieg, wel fijn dat je nu een mooie cyclus hebt seg! Gek toch, nu ineens zonder medicijnen?! Was bij mij ook na m'n laatste Clomid...kan een nawerking zijn, zei de gyn. Gaat het een beetje met je meid? Denk veel aan je... Lynnes, ben zooooo trots! Had nu een héél ander gevoel dan met de vorige echo, echt gek! Kijk er zo naar uit om kennis te maken met dit kleine frummeltje! Oh ja, als de arts na de volgende echo nog steeds dit geslacht zegt, zal ik het jullie laten weten via pb...goed? En als we nog eens bij Toon thuis komen, zal ik er proberen aan te denken om de fotootjes eens in te scannen zodat jullie ze ook kunnen zien! Nu ga ik voor het eerst zwangerschapskledij shoppen, moeten vanavond naar een etentje en volgende week huwelijk dus... Fijne dag nog allemaal! xxx
Is volgende week jullie huwelijk?! nee toch? Oktober toch pas?? Hier gaat het redelijk, denk dat we de goede kant op gaan! Hoop het... Verder nu vakantie, afgelopen vrijdag nog een huwelijksreportage gehad. Gister lekker uitgeslapen en uit geweest, dadelijk naar de braderie hier in het dorp. Deze week alleen maar leuke dingen doen, dus echt tijd voor elkaar. O Elke, prachtige babykamer!
Jaja, we trouwen in oktober. Hihi... Vrijdag trouwt een nichtje van Toon. En de week erna trouwen wij voor de wet. Maar 10 oktober is het voor het 'echie'! Ben blij dat het al de goede kant opgaat tussen jullie! Doe zo verder! Fijne vakantie nog hè meid! xxx
Over trouwen gesproken, wij gaan morgen een afspraak maken voor ondertrouw en willen dan nog binnen een paar weken gaan trouwen, we kiezen toch maar voor het praktische, vind t geen fijn idee dat niet alles goed geregeld is. aangezien we geen samenlevingscontract oid hebben. er zal maar wel iets gebeuren dan zit je met de gebakken peren.
Dus toch maar 'simpel' Lin? Wel jammer eigenlijk? Je kan ook een contract regelen toch? Maar aan de andere kant, dan doe je gewoon een groot feest als straks de kleine wat groter is
hoi vlieg ja ik weet t dus niet meer, slinger de hele tijd heen en weer tussen wel of niet, groot of simpel haha. ben nooit wispelturig alleen hiermee wel. Hoe is t met jou, lekker aan t genieten van de vakantie? leuke dingen doen samen met je mannetje en hoop echt dat t snel beter gaat! xxxx
nou we hebben voor een middenweg gekozen, we gaan 08-10-09 trouwen en geven dan smiddags en savonds een borrel met buffet voor vrienden/familie/buren bij ons thuis. vragen onze broer en zusjes als getuigen, maken er gewoon een onwijs leuke dag van ook al is t gratis trouwen, we mogen wel gewoon ringen geven en de geloften uitspreken! heb er nu al zin in vanavond familie en getuigen vragen.. leuk leuk leuk