De Flubbers

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door vliegje, 17 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Hoi meiden, we zijn terug. Hebben het heerlijk gehad, ik wilde niet naar huis! Hahaha.
    Ik heb nu 2x een cyclus gehad van 28 dagen en gister of vandaag zou ik dan weer een ei moeten krijgen. Stiekem was ik er dus weer een beetje mee bezig.
    Maar de kans dat mijn cyclus weer 28 dagen is, is heel klein. Dus we rekenen nergens op.
    Verder alleen maar vrijen wanneer wij zin hebben en niet omdat het MOET. Heerlijk! :) Geen ziekenhuis meer voor ons. Als het komt, komt het, anders niet.
    We hebben teveel op het spel gezet de laatste maanden.

Wat is het hier trouwens rustig geweest...

2. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    vliegje een goede relatie is ook heeeel belangrijk hoor
    hier is alles goed we zijn druk met onze kitten
    gelukkig gaat het nu goed na 2 slapeloze nachten

3. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Hoi meiden hier ben ik weer even, alweer 34 weekjes ver, t schiet nu echt op. heb de kriebels flink te pakken, alles moet schoon netjes en klaar haha.
    Over 2 weken gaan we trouwen, jij ook Elke! leuk he, heb je er zin in? Hoe is t met jou?? Jij schiet ook al aardig op naar de 20 weken echo!

Vlieg echt goed dat jullie weer tot elkaar zijn gekomen hoor. top! van je vakantie genoten? las dat je alweer aan t werk bent, dat valt dan weer zo tegen he helaas..

Mel hoe is t met je kitten, gaat alles goed? en wanneer is voor jou je komende nod?

Hier wat buikfotos ben er wel erg trots op!

Liefsss

4. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
  5. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
  6. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    laatste, heb er nog veel meer maar zoveel ruimte om ze allemaal neer te zetten :p

7. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Mooie foto's hoor!! Nog maar 6 weekjes meis! Je hebt echt een prachtige buik!

8. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    mooie fotos meis
    weet me nod niet echt heb me dr niet echt mee bezig gehouden wel banner gemaakt maar of hij klopt ???
    Eerst de 29ste afwachten
    Kitten doet het goed :) echt mijn kindje waar ik ben loopt ie achter me aan :) En word nu aardig druk wel erg leuk :)

9. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Hoe zou het met Elke zijn?:(

10. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Ja dat vroeg ik me ook al af, die heeft ook over 2 weken haar trouwerij dus die zal wel superdruk zijn met regelen enz misschien?

11. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Kindje is flink aan t indalen denk ik, heb al een paar dagen veel steken en menstruatiekrampjes en een zwaar gevoel van onder. net of er idd een bal tussen je benen hangt. het was al wel wat ingedaald een week geleden maar toen zat t nog los in t bekken, t zal nu wel vast gaan liggen. dinsdag weer naar de vk.
    Alles in huis aan t poetsen, klaarmaken vind t nu wel erg spannend worden. Over 2,5 week!! al thuisbevallen als t mocht komen. pfffff
    Meiden wat is de tijd gevlogen, sjeeeminee weet nog dat ik nog posi moest testen. Komende maandag cursus met de mannen mee, zal een lekker kippenhok wezen aangezien iedereen elkaar kent haha.

Hoe is t met jullie? en dan niet oppervlakkig, hoe is t nou écht met jullie.

12. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    hoe het echt is hahah
    ups en downs heh
    vind me kitten helemaal leuk en lief verwen hem dood met aandacht .
    verders is het spannend wat de uitslag zal zijn dinsdag
    en vaak is het erg frustrerend dat ik nog neit zwanger ben
    Deze maand zo ie zo neit raak niet echt geklust

13. Elke1984

Elke1984 Niet meer actief

Hela meiden!

Ik vond het al zooooo raar dat hier niets meer gepost was, had geen berichten meer gekregen en dacht daarom dat ik toch maar eens moest komen kijken... :x

Lynnes, wat een prachtige buik!!! Zooooo mooi! Echt! Hoop dat ik ook zo'n mooie buik krijg, zonder striemen! Super!
    Voel je je lichamelijk nu beter? Kindje zal wel een stuk lager liggen nu hè of niet?

Vliegje, ben zooooo blij dat jullie relatie terug op het goede spoor zit, maakte me er echt wel zorgen om... Jullie zijn nu het mooiste in elkaars leven en daar moet je voor vechten hè meid! ;)
    Hoop dat jullie nu eindelijk eens wat geluk mogen kennen en dat jullie leven wat meer uit zonnestraaltjes zal bestaan ipv regenwolken!

Mel, voor jou een spannende tijd! Ben erg benieuwd naar de resultaten van je onderzoeken! Ik weet nog dat ik een dubbel gevoel had, natuurlijk hoop je dat alles goed is etc... maar dan kunnen ze natuurlijk ook niet veel doen en eerlijk gezegd lijkt het me véél erger om geen oorzaak te kennen van je ongewenst kinderloos zijn dan wel. Dan kan er tenminste gericht behandeld worden...
    Ik hoop dat jullie lieve kittentje ondertussen toch voor erg mooie momenten zorgt die het verdriet wat verzachten...

Hier vorige week zaterdag voor de wet getrouwd hè. Was een hele leuke dag, zal proberen wat foto's hier te plaatsen maar ben er niet zo goed in. Ondertussen hebben we ook echo's op CD dus die kan ik ook proberen te plaatsen.
    Het is hier wel erg druk, moet véél werken en heb veel last van m'n rug (eigenlijk niet echt m'n rug maar meer m'n linkerbeen en linkerkant van m'n poep). Gyn zei dat het bekkeninstabiliteit is (nu al?!) en hij wilde me al thuis laten maar 'k vind dat nog veel te vroeg. Ben toch bijna de hele maand oktober al met vakantie dus... Moet nu wel naar de kiné.
    Woensdag hebben we weer een echo gehad, hij heeft de orgaantjes al eens bekeken en zag er al heel goed uit. 21 oktober de 20-weken-echo. :)
    Geslacht staat ook al vast trouwens... :p

14. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Heey Elke, goed om weer wat van je te horen hoor! we hadden t net al over je haha wat een toeval.
    Gefeliciteerd met jullie wettige huwelijk iig en een mooie dag gehad dus, leuk!
    Weet de gyn zeker dat het bi is? het klinkt mij meer als ischias in de oren, het knelzitten van een zenuw. heb t ook zo nu en dan hoor.
    Dat is wel goed te behandelen met oefeningen. zou er zeker wat meer info over vragen als ik jou was.
    Dank je voor je complimentjes over de buikfotos. heb er nog veel meer maar was veel ruimte om ze allemaal te plaatsen. Het kindje is flink aan t indalen dat is een rotgevoel zeg. constant steken en pijnscheutjes van onder. vrijen is nu ook wel zo goed als over hoor helaas. t lukt gewoon niet echt meer...

MAAR VERTEL VERTEL je weet t geslacht, komt er een jongen of meisjes flubbertje bij???? wil je t vertellen?? je mag me ook pb'en ben zoo nieuwschierig. ik gok een....meisje.

En wat goed dat alles er piekfijn uitziet dat is toch een hele geruststelling he.

Ohja en buikfotos zijn ook altijd welkom hoor :)

15. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Ohja en t kindje is wel lager gaan liggen maar is nog net zo hard aan t groeien dus nog steeds wel last hoor van mijn ribben. t wordt nu zo en zo lichamelijk zwaarder. last van heupen en onderrug ben t een beetje zat aan t worden. over 11 dagen trouwen en dan hopelijk snel die kleine erachteraan :p maar ja zal je net zien dat t tot 42 weken blijft zitten :D

Mel, ja tuurlijk is t balen dat je je verdrietig voelt dat je nog niet zwanger bent, zeker als je t zo ontzettend graag wilt. Jullie katje geeft je vast wat steun en afleiding in deze tijd en ben net als Elke erg benieuwd wat de uitslagen zijn van de onderzoeken.

Weet iemand trouwens wat er met Tali gebeurd is? nooit meer wat van gehoord. Net als Zus, Luna, Mona. Renaat had nog pittig een berichtje op hyves geplaatst. erg jammer van de anderen.

16. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    elke nog gefeli met je wettelijke huwelijk .
    enne natuurlijk zijn wij nieuwschierig naar het geslacht van de baby flubber

Hier katje doet zeker goed hoor ben daarom eigenlijk deze maand niet echt met zwanger worden bezig geweest sterker nog hebben neit eens geklust haha tja heb je als een kat tussen je in ligt .
    Dus ik wacht alles netjes af en dan zien we echt wel verder.

17. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Het komt ook vast allemaal goed Mel! zeker weten.

18. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Elke goed van je te horen!! Ik denk dat je een meisje krijgt, zegt mijn gevoel :)
    Gefeliciteerd met je huwelijk!

Hier staan mijn borsten op klappen al een paar dagen, niet normaal wat een pijn. Zijn hard, warm.
    Als mijn cyclus weer 28 dagen heeft (raar he!!! Je wacht er een jaar op en nu heb ik ineens 2 cyclussen gehad van 28 dagen en nu waarschijnlijk weer, vorige week 1x getempt en was boven de 37) is donderdag mijn NOD.
    Wilde al testen vandaag maar durf niet... We zijn er niet mee bezig geweest en heel eerlijk zou het best een schok zijn als het nu raak is...
    We staan namelijk op het punt om 2 hondjes uit Spanje te adopteren!! :D :D
    Aanstaande donderdag krijgen we eerst een huisbezoek van de stichting.... zodra dat akkoord is, wordt de vlucht naar Nederland geregeld! Dus we hopen binnen 2 weken weer hondjes te hebben en dat kost geld.
    Als we nu zwanger zijn, maak ik me zwaar zorgen om de financien!! Natuurlijk zullen we blij zijn, maar we hebben nu weer andere plannen enzo en dan verwacht ik in juni te bevallen, weer 2 hondjes, etc etc hahaha.
    Dus spannend allemaal!!
    Verder heb ik vorige week zondag even een misselijkheidsaanval gehad, maar dat zou dan 4 dagen na mijn ei zijn, dus kan nog niks betekenen.
    Het zal wel niks zijn, maar mijn borsten doen wel erg zeer. Haar is heel vet ook.
    Nou ja, misschien test ik morgen wel alvast.. Heb zo'n test waarbij je 4 dagen voor NOD kan testen.

Lin, wat goed dat het kindje al aan het indalen is!
    Spannend hoor meis, nog maar 6 weekjes misschien!

Wat had Renata op Hyves gezet?
    Vind het zowieso jammer en eigenlijk helemaal niet leuk dat we van niemand meer wat horen. Kom dan ff iets zeggen hier, maar ze zijn gewoon weggebleven, heel jammer.
    Mona en Zus zijn hier volgens mij nog wel actief op dit forum.

19. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Vlieg jeetje toch wel weer spannend dus! ben echt benieuwd wat er morgen uit je test vandaan komt hoor.
    Zal echt voor je duimen! En mocht je zwanger zijn met de financien komt t ook wel weer goed hoor.

He en wat gaaf 2 hondjes uit spanje!!! windhonden? die wil ik wel namelijk als we ooit een hond nemen. zo ontzettend lief zijn die. En via welke stichting halen jullie ze hierheen? en kost dat nou nog veel? Maar wel superleuk hoor nieuwe kameraadjes!

Nu niet zoveel tijd, ik kom morgen snel f neuzen offcourse!!

Liefs

20. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    NEEE!!! geen Windhonden!! pffff hahahaha moet er niet aan denken :p
    Nee gewoon sharpei's :)
    Kost 250 euro per hond. Incl. entingen, vlucht en castratie/sterilisatie.

Enne, ik test morgen niet denk ik... kijk nog wel, durf niet. Dus ik zie wel ;)

Deel Deze Pagina