Dat is niet duur per hond dan, maar goed toch een hele uitgave zeg. Je bent echt van de sharpeis he. als je je hart er eenmaal aan verpand hebt.. dat heb ik met onze kat, een ragdoll met stamboom, apart ras maar zou noooit meer anders willen! zoooo ontzettend lief. staan ze bekend om. Oh jammer dat je niet getest hebt haha, ging al vol spanning online hier haha
Toch alvast test gedaan, maar negatief. Geloof niet dat het raak is hoor, ben er totaal niet mee bezig geweest. Donderdag is pas mijn NOD, dus ben zowieso vroeg met testen dan hahaha.
Vliegje, toch spannend zenne bij jou!! Ga toch lekker voor je hopen en duimen! Dan ben ik volgende maand niet meer alleen zwanger... En dan Mel nog en dan blijft het hier mooi draaiende! Je hebt het precies niet voor windhonden? Ik zal je trouwens een pb sturen met het geslacht. Oh en dat financiële, dat komt wel goed meid! Wij zitten hier ook met een uitgave van zo'n 15000-18000 euro de maand voor onze kinderkamer wordt geleverd... Lynnes, ik hoop dat jullie over een dikke 2 weken al gewoon lekker een beebje in jullie armen hebben! Ben zooooo benieuwd naar dat kleine prutske! Gek gevoel hè dat je binnenkort echt zo'n wezentje in je armen zal hebben, voor altijd!!
Dag lieve flubberchicks Hoeist met jullie? Ja al beetje n poos niks meer van me laten horen, erg slecht weet ik Druk bezig geweest enzo.. momenteel zkr weer op de goede weg. Vandaag n spannend dagje gehad, ben in hilversum wezen kijken voor n boven woning.. en ik heb em geaccepteerd.. nu alleen nog mn gegevens (intake noemen ze het..) Dussss afwachten maar weer Vlieg wa gaaf da je 2 nieuwe hondjes krijgt!!!! w00t.. hopelijk is alles goed en hebben jullie ze snel bij jullie. En wie weet heb je wel dubbel geluk nu je zo'n perfecte cyclus hebt inene hihi hoop het zoo stiekem elke nog gefeliciteerd Lynn hou je het nog een beetje uit ? of al echt aan het uitkijken tot jullie kleine wondertje eindelijk op de wereld mag komen? en de rest leven die nog? of zijn ze foetsie? nou meiden ik ga zo mn bed maar eens bezoeken.. kom zeker weer aanwaaien dikke knoefffff liefs renaat
hee Renata! Wat leuk dat je nog wat laat horen (de rest is foetsie ). Hoe staat het in de liefde, geen nieuwe liefde op komst? Wat fijn van je huisje!! Mel, wat voor uitslag krijg je (sorry, heb het ff niet gevolgd volgens mij). Sterkte!
vlieg voor ik op vakantie gingen is mijn progeteron geprikt en mannetje moest zijn zwemmers in leveren en nu krijgen we alle uitslagen
mel spannend hoor vandaag weet je al wat meer? Hier net naar de vk geweest alles in orde. t kindje ligt mooi in t vruchtwater en goed op groei. voor de helft ingedaald.
lynnes mooi dat alles zo goed gaat nou heb de uitslagen zwemmers zwemmen eitje spring nu gaan ze kijken of me eileiders niet verstopt of beschadigd zijn is geen leuk onderzoek dus zie er tegen op
Mel, wel fijn dat qua testen tot nu toe dan geen vage dingen uit zijn gekomen dan.. maar blijft dan iig nog eventjes n vraagteken wat het dan wel kan zijn voor jullie.. en das niet tof.. hopelijk valt het onderzoek bij jou straks allemaal ook mee.. en dan maar hopen dat er geen rare fratsen uit komen :S Lynn wat fijn zeg, beetje aan het genieten van je verlof ook? Lekker nog ff extra dingetjes aan het inslaan? Vlieg..hier gaat het leven rustig door, zo ook de liefde.. hihi ^^ maar nog heel rustig aan en vooral genieten Beetje spanning al vanwege de hondjes? wnnr weten jullie meer? Elke hoeist bij jou dan??? Liefssss renaat
Mel, sterkte!! Renaat, lekker rustig aan dus hihi, geniet ervan! Morgenavond krijgen we het huisbezoek! Zodra dat akkoord is, wordt de vlucht geregeld
Vlieg hoe ging je huisbezoek? ben wel benieuwd, zal vast wel goed gegaan zijn. Ga hier nog even slapen, de kleine houdt me veel wakker en moet ontzettend vaak naar t toilet snachts... nu steken er weer een paar voetjes uit.. Ga je nog testen btw? of wacht je t gewoon af..
Hela meiden, kom snel ff goeiedag zeggen. Zit ziek thuis...keelontsteking en sinusitis. Heb zoooo'n zware kop! Ik slaap ook al weken erg slecht omdat ik véél te veel nadenk en het is me opgebroken, vrees ik. Hoop dat ik me maandag beter voel want dan ben ik jarig en mag ik m'n trouwjurk nog eens gaan passen. Vlieg, hoe ging het huisbezoek? En idd, ga je nog testen? Mel, moet je nu een hsg krijgen? Fijn dat de voorlopige resultaten al goed zijn! Lynnes, sowieso volgende maand kan je die voetjes lekkere kusjes geven en liggen die OP je buik ipv erin! Natuurlijk ga je dan ook nog lekker wakker gehouden worden maar dan door lekkende borsten, een beebje dat honger, koud, warm, moe, wakker,.... is én omdat je zoooooo onder de indruk zal zijn van dat wondertje bij je dat je niet zal kunnen slapen! Renaat, zooooo leuk dat je er ook nog eens bent! Spannend seg, zo'n nieuw huisje... En hoe is't in de liefde? Nog niemand op het oog??
Elke wat balen dat je ziekig bent! zal idd de stress wel zijn en natuurlijk bijna de bruiloft voor de boeg. en wat bijzonder dat onze beide kindjes erbij zijn terwijl we eeuwige trouw beloven. En wat een beeeeldschone echofoto's!!!! vooral de 3d op 13 weken wat is die al goed te zien zeg. prachtig! Ja over een maand is t zeker al zover idd. begint nu toch wel erg spannend te worden hoor! over 11 dagen mag ik al thuis bevallen. Net kraambezoekboek binnen gekregen van paulien oud, echt zooon leuk boek!! zeker een aanrader. Ga de badkamer en slaapkamer eens goed soppen, dan is t huisje zo goed als helemaal aan kant. toch wel een prettig idee. Beterschap!!
Ja krijg een HSG zie er nu al tegen op verders goed ziek vooral gisteren uit het niets overgeven kon niet eens in de metro blijven zitten moest er een keer uit. En daarna flink aan de diarree bleghhhh NU alleen nog maar flink aan het spugen weer gelukkig heb ik nog kinderzetpillen in huis die werken ook wel een beetje elke doe rustig aan meis lynnes komt nu wel heel dicht bij heh allemaal VLieg hoest met jou de rest ook alles goed??
Helaas dames, ik word ongesteld. Maar het maakt niet uit. We waren er toch niet mee bezig. Wel mooi dat ik weer zo'n mooie cyclus had. Ben benieuwd hoe lang dat zo blijft. Nu zit ik op 30 dagen. Huisbezoek ging goed, maar we hebben nog steeds geen uitslag gekregen... ik hoop vandaag... geen nieuws is meestal goed nieuws, maar begin enorm te twijfelen. Dat wij fulltime werken vonden ze eigenlijk niks, maar de honden zitten hier nooit hele dagen alleen omdat ik tussen 12 en 13 altijd thuis ben en Johan vaak om 15u al thuis is van zijn werk. Dus duimen! Elke beterschap!
Vlieg ik had t goede nieuws al vernomen van harte met de hondjes!!! en je hebt nu idd een mooie cyclus hoor, en komende tijd genoeg tijd en energie voor de nieuwe huisgenootjes dus dan is t zwanger worden misschien ook niet meer zo beladen, leuke tijd ga je tegemoet. geniet ervan! en voor ons allebei aftellen naar donderdag dus
Ja!! We hebben bericht gehad dat we zijn goedgekeurd als baasjes en onze adoptiehondjes uit Spanje komen as donderdag al aan op Schiphol! We moeten ze om 23u van het vliegveld halen! Zooo spannend We kregen vandaag rond 12u pas bericht. Ooo ben zoo blij! Bruidjes, veel plezier van de week!!! Elke trouwt toch ook?
Lig de hele nacht al wakker met oefenweeen, vervelend en t werkt op je zenuwen, je denk toch van oei zou t al begonnen zijn? naja even afwachten maar.. ga er niet vanuit. eeeerst wil ik trouwen haha.. Goedemorgen trouwens