Ik had mijn vorige cyclus trouwens echt last van zere tepels en onder rug buik enz en een aanval van pijn toen mij ei knapte. Kan het zijn dat dat eenmalig was omdat dat de eerste keer na de pil was? Nu geen last van borsten en ook geen pijnaanval gehad.. of als t snachts gebeurd dat je t niet voelt ofzo..
Ik denk dat je gewoon je ei nog niet hebt gehad, en tussentijds vloeien kan komen door het stoppen met de pil... Kwam vandaag dit tegen: http://www.vrouwenarts.nl/pagina/left/g ... chten/pcos Ben daar wel een beetje bang voor... maar niet teveel aan denken! Zodra mijn ovu test positief is, zet ik foto's neer. Enne, de LH waarde wordt geloof ik gemeten in ovu testen, maar dat schommelt. Daarom adviseren mensen vaka ook om rond je ei 2x per een ovutest te doen. De ochtend kan hij niks aangeven, terwijl het 's avonds positief kan zijn. Sterkte meis, weet hoe je je voelt! Op welke dag zit je nu ongeveer?
Hoi ik zit nu op 26 dagen, vorige cyclus had ik de eisprong binnen 25 dagen. Ik doe nu al 2 x een test per dag maar t kost me veel testen zeg Ik las op de site die je gaf dat t veel met overgewicht te maken heeft, heb jij daar last van? Ik ben 8 kilo te zwaar maar dat moet toch niet zon heel groot probleem zijn denk ik dan? Kijk als t nou om tientallen kilos gaat... Ik ben de laatste weken erg gezond aan t eten dus t gaat er langzaamaan af, so im working on it! En nee dat heb jij vast niet hoor, geen gekke dingen in je hoofd halen! Positief blijven he, ook al lukt t soms even niet.. maar t gaat ons allemaal echt wel lukken! [-o<
Snel effe dag zeggen! We gaan direct vertrekken naar Halloween-night, lekker horrorfilm kijken: Saw V! Zàààààlig! Nog een leuke avond iedereen en tot morgen!
goeie morgen... lynnes.. vervelend dat je ei nog steeds niet is geweest.. dat maakt t zo frustie ofniet? alsmaar wachten Wij zijn de nacht heel goed door gekomen. Gisteren sliepen ze allevier meteen binnen een paar minuten en vanmorgen was de eerste om kwart voor 7 wakker.. dus dat valt nog wel meetoch? Isis slaapt nog steeds haha das onze slaapkop.. voor iedereen een fijn weekend.. ik ga vanavond lekker uit eten mmmmm kus tammie
Elke, hoe was het? Wij gaan zo wandelen met ons forum, met zo'n 15 honden. Gezellig, hopelijk blijft het droog.
Hoi tamaar, Ja t maakt t frustrerend hoor, ik ga er maar vanuit dat ik de eisprong al heb gehad maar niet gevoeld ofzo.. Want omdat ik dus wel gevoelige onderbuik rug enz had en de ovupijn toch licht heb gevoeld over een paar dagen. Ovu testen geven nu helemaal niks meer aan, dus moet m wel gemist hebben met t testen vrees ik.. Jullie een lekkere nacht gehad dus.. Eet smakelijk vanavond ! Elke, hoe vond je saw 4? Ik vond m erg gruwelijk Erger dan 3! Vliegje, hoop dat jij beter weer hebt met wandelen, ik moet zo door de regen heen fietsen naar mijn werk Alvast een fijn weekend allemaal! tot laterzzz
Krijg hier ook buikklachten, maar nog geen positieve ovu test. Maar dat kan kloppen als ik dinsdag mijn ei krijg. Morgen of maandag dus positief hoop ik. Anders word ik gek!
goedemorgen hier heerlijk geslapen ben nu ff paul terug aan het kijken. Ik wacht op me ei of hij moet al geweest zijn weet het niet . Mer het over een paar weken wel
Goeiemorgen lieve Flubbers! Hier héérlijk geslapen! (nee, ben niet ten huwelijk gevraagd maar we hebben het er héél uitgebreid over gehad en het lijkt erop dat ik goede vooruitzichten heb... [-o< Maartje, niet gek worden hè! Anders kom je nog bij mij in het ziekenhuis terecht! Gisteren een leuke dag/avond gehad! Lekker uit gaan eten 's middags, 's namiddags gaan wandelen en een filmpje gedaan omdat het véél te slecht weer was en 's avonds uitgebreid uit gaan eten! Daarna thuis spelletjes gespeeld...hihi! een Love Game... wel grappig! Linda, ik heb Saw 4 niet gezien, is de enige uit de reeks die 'k nog niet gezien heb. De 5 vond ik wél heel goed! Niet té gruwelijk, niet zoals de 1 of 2. Gisteren zijn we ook nog naar Loft geweest, een Vlaamse film. Weet niet of hij bij jullie ook in de cinéma komt maar als dat wel zo is, MOET je hem zien! Echt een fantastische film! Tamaar, kwart voor 7?! Pfff...dat gaat mijn grootste aanpassing zijn als hier een kleintje komt! Ik hoop dat ons kindje mijn slaapgewoonten heeft! Ons mama kwam vaak kijken of ik nog wel ademde omdat ik nooit huilde of wakker werd, zelfs niet om te eten... En ik ben nog altijd zo'n slaapkop! Maartje, Linda,...het is nog wel wat vroeg voor jullie om aan PCOS of van die toestanden te denken, niet? Linda, waarom denk je dat je teveel weegt? Hoeveel is je BMI? Ik vind dat je er vrij slank uitziet zenne... Ik had in januari een BMI van 26 en ben dan 7kg vermagerd (met Weight Watchers, ) zodat ik terug goed zat daarmee. Ik woog ongeveer 5kg teveel. Nu weeg ik nog 64kg en ben +/- 1m62, zou nog graag 4kg vermageren. Oh ja, heb vandaag nog eens getest maar niks zenne!
We blijven positief! hier nog steeds geen positieve ovutest.. Vanavond nog een test proberen en morgen en dan moet ie toch echt positief worden goed geslapen, ik kon om kwart voor 12 gewoon mijn bed nog niet uit...... erg he?! Ik ga zo naar een paranormale beurs, alleen.. Mama kon niet en verder wil ik niemand mee. Stel dat ik ergens laat kaartlezen of iets dergelijks en er komt iets uit over zwanger worden, niemand weet dat.. Mama ook niet, maar stel dat ze erbij was geweest had het mij nog niet veel uitgemaakt. Maar ander vriendinnetje is nogal een kletskous dus dan ga ik maar alleen haha.
vliegje... ik had graa mee gewild lijkt me echt super gaaf! hier nog steeds aan het wachten totdat het dinsdag wordt hahaha fijne zondag iedreeen!
helloaaa dames, ff n niet heel lng berichtje.. mn nod is volgens mij 29/11 heb mn nichtje ter logee ...pfff wat een nacht achter de rug.. niet dooorrr mn nichtje maar de kat die krols ant worden is en nooit op de logeerkamer mag.. kroop de kast in waar we alle schone beddengoed hebben ligguh..kwam ze dus ff niet meer uit heh! stinkerd.. dus ben moe magoed.. daluk ff met dr naar de winkel ff spulletjes halen om koekjes te bakken.. en straks bij haar oudersss(mn schoonzus) van de plaat eten ! yummi! kheb btw ook saw gezien.. 5 volgens mij ng niet.. (khaal ze ook doorelkaar volgens mij heheheh) fijne dag almaal en mayb tot vanaaf! liefffs
Klussende Flubbers: *Zus: 2/11, ronde 5, 1e kindje *Tali: 19/10 > 4/11, ronde 1, 2e kindje *Lynnes: 15/11, ronde 2, 1e kindje *Melanina: 16/11, ronde 3, 1e kindje *Vliegje: 18/11, ronde 3, 1e kindje *Mona: 20/11, ronde 7, 1e kindje *Renaat: 29/11, ronde 11, 1e kindje, afwachten 1e ICSI *Elke: ?, 2x Clomid gehad, nu afwachten, 1e kindje Zwangere Flubbers: *Tamaar: 10 maart, 3e dochter, BV, TH *Luna: 3 april, 1e kindje, BV, ZH Weddenschap: wie denkt dat àlle Flubbers zwanger zijn/geweest zijn op 19 oktober 2009? *Tali: ja *Elke: nee *Zus: ja *Renaat: nee *Vliegje: ja *Melanina: nee *Lynnes: ja *Mona: nee *Jackisis: ja *Luna: nee
Maartje, ik had ook héél graag meegegaan naar de beurs. Toon vindt het ook allemaal belachelijk (en das nog zacht uitgedrukt! ) Ga je laten kaartleggen ofzo? Luna, veel plezier! En laat je je kat dan niet steriliseren? Wij hebben ons Wiske in februari laten steriliseren omdat we niet meer konden slapen door haar gemiauw! En nu is ze véél rustiger en volgens mij ook véél gelukkiger! Stel je voor dat je CONSTANT kei veel zin hebt en geen mannetje in de buurt om er iets aan te doen! Zoooo zielig! ale: Tali, nog eventjes... Pfff..moet zo lang duren voor je! Leef met je mee!
hshahahaa ja , zou je kat nu even niet willen zijn! mijn Sarah moet daarlijk ook onder het mes, maar ik wil stiekem wel n nestje... zij is n noorse boskat en mijn Oliver, is n halve bengaal....mag alleen niet van kev al dat gemiauw hahaha liefs,
Goedemiddag ben ik weer. Gisteren geen tijd gehad. Naar vrienden geweest en was pas half 3 vannacht thuis. Nu dus erg moe. Vanmorgen flinke huilbui gehad, heb namelijk al 2 dagen gevoel dat ongi gaat komen. Toch stiekum getest maar niets. Ga ook steeds naar de wc maar geen bloed. Ben even chaggie en negatief vandaag. Elke spannend, misschien een huwelijk! Tali succes met wachten, duim voor je..
Maar lieve zus toch...ik duim héél héél hard voor je! Het is je zooo gegund! Ik hoop echt dat je volgende week een posi test in handen hebt en een mooiere banner mag uitzoeken! *dikke knuffel*