De Flubbers

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door vliegje, 17 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Het ging gelukkig na een uur of 4 over, weet nu iig wel hoe weeen voelen..

2. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Wat raar joh!! Gelukkig weg, eerst trouwen ja :)

3. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Zo de intake kraamzorg is ook geweest, alles voor elkaar. whaaa begin wel een beetje zenuwachtig te worden hoor :D pff lig halve nachten wakker te piekeren, t zal allemaal vast helemaal goed komen maar toch zoo spannend..

4. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Komt goed :)

5. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Nou de tweede in rij van 5 is bevallen, en zij was notabene nog maar 34 weken zwanger. tjee zeg wat vroeg. Nummer drie staat ook op springen, daarna ben ik dan aan de beurt :) hoop ik. Vandaag en morgen voorbereiden op de trouwerij, druk dus.
    Hoe is t met jullie allemaal?

6. Elke1984

Elke1984 Niet meer actief

Hela Lynnes, ik vraag me af wat je gaat zeggen als je 'echte' weeën hebt...:D (omdat je zei dat je nu weet hoe ze voelen)
    Spannend hè meid!
    Ik kijk zooooo uit naar zaterdag! Gaat echt een hele romantische dag worden. :)

Vliegje, zooooo leuk! Morgen komen jullie nieuwe hondjes! We willen fotootjes hè! ;)
    Je bent vast ook zenuwachtig!

Mel, wanneer heb je de hsg?
    Ik weet nog dat ik er zoooooo bang voor was door alle verhalen die ik hier al gelezen had maar dat het dan uiteindelijk wel meeviel. Ben wel blij dat ik zooooo bang was want anders had ik het wél heel pijnlijk gevonden, denk ik. ;)
    Het is zeker niet aangenaam en het vastklemmen van je baarmoederhals is venijnig maar het valt echt wel mee, zenne!
    Neem op voorhand een goed pijnmiddel, ik raad Apranax sterk aan! Helpt héél goed bij menstruatiepijn dus gaat dan ook goed helpen want zo voelt het wel.

Fijne avond nog allemaal!

7. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Elke ik heb een idee wat ik kan verwachten zeg maar, :)
    Morgen is voor ons de grote dag, nu nog even snel dweilen en dan lekker uitgebreid douchen en tutten. kleertjes klaar leggen en alvast beginnen met de voorpret. gaat echt een onwijs gezellige dag worden! super zin in.
    Jij ook alvast een mooie dag gewenst maar spreek je voor die tijd wel.

Vlieg voor jou mag morgen ook de vlag uit, spannend!!!! ben in gedachten af en toe bij je hoor! :D

8. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    lyn hele fijne dag morgen

hsg moet worden uitgesteld ben ik bang want 1 dag ja banner klopt niet echt voor nod een lichte posi zw test van sensitest en nee geen extra gevoelige maar dipstick

9. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Jeetje MEL meen je dat nou???? dat zou wel helemaal top zijn! doe je morgen nog een test? hou ons op de hoogte!

10. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    lynnes fijne dag 2day

en ja heb net weer getest maar het streepje is lichter als gisterenmiddag ojee zorgen komen om de hoek kijken haha

11. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Mel ik testte ook donkerder met middagurine hoor dus t zou best goed kunnen! alvast voorzichtig gefeliciteerd!!! hopen dat t deze keer goed zit maar dat zal toch wel.. jihoeee

12. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    heb stiekem wel al een banner want wil wel een klein beetje blij zijn heb dat afgelopen keer helemaal niet kunnen zijn .
    Dus nu blij zijn zolang het nog kan :)

13. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Mel, alvast voorzichtig proficiat!!

Lyn, geniet ervan en gefeliciteerd he!! :)

Elke, jij veel plezier zaterdag!

En wij gaan vanavond genieten ja :)

14. Elke1984

Elke1984 Niet meer actief

MEL!!! Wat zie ik nu?! Ooooh, hoop zo voor jou dat het allemaal lekker goed komt! Een juni(?)-mamaatje seg, leuk!
    Je moet wel lang wachten voor je bloed kan laten nemen, kan je niet sneller bij je HA terecht ofzo? Dan ben je toch al een beetje zekerder?

Vliegje, hoe is het daar met de nieuwe woefkes?

Lynnes, een héle leuke dag gewenst hè morgen! Geniet ervan!!!
    Ik ben vandaag al geweest voor een gelaatsverzorging en manicure, morgen nog alle overbodige haartjes verwijderen en hier poetsen en dan zijn we klaar voor de grote dag.
    Ben vandaag m'n jurk gaan halen, zoooo mooi! :)

Slaap lekker allemaal!
    xxx

15. kanjer

kanjer Bekend lid

8 mei 2008
    626
    6
    18
    Vrouw
    ooow mel wat spannend zeg, alvast voorzichtig gefeliciteerd!!!! :D

vlieg zijn de hondjes er al?? :D fotoooo's??? :D

elke alvast n hele fijne dag meid!! geniet ervan ^^ zal aan jullie denken :D

lynn voor jou ook spannend nu.. wel rustgevend gevoel dat alles nu ready is en doorgesprokne? offff juist andersom?

hier idd n nieuwe vlam..maar nog heel rustig aan enzo.. wil geen gekke sprongen wagen op t moment aangezien ik zowiesonog niet alles helemaal verwerkt heb.. en merk dat juist de momenten wnnr ik het leuk gehad heb wel onwijs geniet maar daarna alsk weer alleen ben steeds flashbacks krijg.. mjah klinkt heel stom..maarjah zla dr allemaal wel bij horen.

daarnaast laatste tijd heeeeeel erg moe enzo dus bij de ha geweest en bloed laten prikken en dit was te laag dus volgende week buisjes laten afnemen om te zien waaardoor het kan komen. en lanx de fysio voor mn rug/nek ivm de spanning..:S

ook nog in afwachting van het telefoontje voor mn huisje ^^ dus alles tegelijk..maar wel heel erg leuk ofc. heb er enorm zin in :D

nou dames slaap lekker en tot snel weer :D
    liefssss renaat

16. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    kanjer wat fijn dat het zo goed ineens met je gaat en dat er ook allemaal spannende dingen op jou pad komen

vliegje en zijn de hondjes eral???

Hier word de misselijkheid erger en erger en het streepje word al donkereder .
    Had gisteren minimaal bloedverlies daarna niks meer pfff ben blij als het maandag is en ik ben het weekend ongie vrij gebleven :)

17. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    O Mel wat gaaf zeg!!!

Lyn, hoe was het gister??

De hondjes zijn er en het is geweldig! Mijn blog is te lezen op Hyves!

18. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Wij hebben een supermooie dag gehad, alleen druk druk druk vandaag ook dus ik kom later even uitgebreid langs.

Vlieg heb je blog gelezen wat een lieverdsssssss :D

En mel al wat aan t idee gewend?

19. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Nee haha lynn kan het nog steeds niet bevatten blijf maar elke ochten testen haha en er naar kijken zo raar.
    denk als de echo van ons frummeltje heb gezien dat ik dan denk ja

Heb het me ma en me zusje wel verteld nou me moeder blij en me zusje in tranen van blijdschap zo lieffff heb ze er wel nadrukkelijk op gewezen dat het mis kan gaan maar dat ik het ze vertel omdat ik dan iemand heb waar ik me tranen dan kan bij laten.
    Maar natuurlijk gaat het allemaal goed komen

20. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Mel we gaan er gewoon vanuit dat het allemaal goed komt. en wat heerlijk zo vlak voor die rotoperatie die je anders moest hebben!! gefeliciteerd meis.

Vlieg nog lekker aan t genieten van je nieuwe kinders denk?

Verslag van ons feest staat op hyves te lezen.. supermooie dag gehad. nu mag de kleine komen hoor. liefst gister dan vandaag haha ben nu al zo ongeduldig :D

Elke jij hebt vandaag je mooie dag!!! ik hoop dat je t prachtig hebt gehad en lekker hebt genoten. Alvast proficiat!

Hier even een was erin gooien en dan verder relaxen, alles is schoner dan schoon en aan kant dus begin me te vervelen..

Deel Deze Pagina