De Flubbers

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door vliegje, 17 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Hoi hoi, hoe is t hier met iedereen? beetjes stilletjes weer.
    Hier lekker aan t afwachten en t rommelt wel wat. flinke menstruatiepijn onderin mijn buik en steken dus misschien daalt t toch nog wel in. ben benieuwd dinsdag. verder begin ik me wat te vervelen, alles is aan kant en minstens 10 x gepoets, opgevouwen, gestreken dus ja..

2. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    nou ik had gisterenavond de schrik van me leven
    Ik had net me ontlasting gehad wat er al een uur over deed wel zacht maar kwam er niet uit.
    Nou daarna naar bed toen gaan plassen en wat zag ik bloed !!!! ik tampon in en uit en ja hoor zat bloed op .
    Ik in tranen :( en heb geen oog dicht gedaan gelukkig bleef het daarbij en nu ben ik wel een beetje bang nog .

3. Elke1984

Elke1984 Niet meer actief

Mel toch, snap heel goed dat je geschrokken bent! Maar ik denk niet dat je je ongerust hoeft te maken, het lijkt er wel op dat het bloedverlies niet komt door een nakende mk hè.
    Wat zal jij ook blij zijn als je die weken voorbij bent, zeker!

Lynnes, vind het wel knap dat je er zo rustig onder blijft! Denk dat ik de muren zou oplopen van nervositeit...;)
    Ik hoop dat je toch nog gewoon lekker spontaan bevalt voor dinsdag ofzo. Zou je dan nu ook niet meer thuis mogen bevallen als het spontaan komt? En gaan ze je dan na de bevalling dadelijk behandelen voor de galstenen of wat gebeurt er dan?

Hier sinds enkele dagen héél duidelijk schopjes te voelen in m'n buik, zooooooo leuk! :D Gisteren lag ik op m'n buik omdat Toon me lekker aan het masseren was en toen voelde ik het wel héél erg goed! Toon is er helemaal jaloers op! :D Lynnes, wanneer voelde jouw hubbie jullie kindje stampen?
    We zijn gisteren ook langs de winkel geweest waar we onze geboortelijst willen leggen, we hebben dinsdag een afspraak om hem te bespreken maar mochten ons al voorbereiden, dat hebben we dan gisterenavond ook gedaan. Maar het is zooooo moeilijk om te kiezen! Vooral voor dekentjes etc...vinden Koeka een heerlijk merk en het is superkwaliteit maar Lief! heeft ook super mooie dingen in geweldige kleurtjes en het is de helft goedkoper dan Koeka.
    We gaan ook zo'n Leander hangwieg bestellen om bij ons op de kamer te plaatsen. :)
    Ook ben ik naar een info-avond geweest over wasbare luiers en daar is de knoop ook over doorgehakt, we gaan dit dus doen. Heeft echt alleen maar voordelen behalve dat het wat meer werk is. Het is véél goedkoper (in aankoop en in afval), het is beter voor de billetjes, het is beter voor het milieu (zeker als je dan nog eens een ecologisch afbreekbaar wasmiddel gebruikt),... Mja, ik ben helemaal verkocht, is wel duidelijk zeker... :)
    Ik ben er wel van geschrokken hoeveel keuze je hebt in wasbare luiers! :$

En nu ben ik dus druk op zoek naar een zwangerschapsbadpak, blijkbaar worden deze alleen maar in de zomer gemaakt...;) Wil graag starten met zw.zwemmen! Doe nu helemaal niets van sport en heb echt niks conditie meer...

4. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Elke leuk zon wieg en zw zwemmen ook erg leuk
    en kan ik kan niet wachten tot ik mijn ukkie voel schoppen eerst maar de 12 weken overleven pfff lijkt al moeilijk zat.

Ik krijg het wiegje van me schoonzusje want zij en mijn vriend hebben erin gelegen en ook haar zoontje ligt er nu in lijkt me zo mooi .

Net ff hier opgeruimt en gezogen maar heb nu ff een soort buikpijn dus ff rusten dan maar :)

5. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Hoi hoi,
    Mel, ik denk dat je beetje bloedverlies had door een vaatje wat geknapt is tijdens het persen op t toilet. je baarmoedermond is zo goed doorbloed nu dat had ik ook best vaak. geen zorgen, en idd snap je gevoel dat je blij bent als je de eerste 12 weken voorbij bent! Nu geen bloedverlies meer gehad?

Elke, mijn man (haha moet nog steeds wennen hoor status getrouwd) voelde rond de 23 weken van buitenaf hele lichte beweginkjes. ikzelf voelde rond de 21 weken beweging volgens mij.
    Zo leuk als je dat moment met elkaar kunt delen, heel bijzonder. nu ligt ie nog vaak met zijn hoofd op mijn buik te genieten van al het getrappel. maar mij gaat t f te hard omdat ik vaak hele voetjes uit zie steken en dat doet nu inmiddels pijn..

En ja dat ik zo rustig ben, ik heb geen idee waarom, heb gewoon een groot vermoeden dat we komend weekend ons kindje in de armen zullen hebben en kijk er zo ontzettend naar uit. op wie lijkt t, hoe klinkt t, hoe doet t, is t gezond enz. dat vraag je je allemaal af. zullen we t redden als ouders bla bla.. maar ja dat zijn normale twijfels en vragen.
    De galblaas zal er zo en zo wel uitmoeten maar dan via een kijkoperatie over een paar maanden, maar zal er ongetwijfeld veel minder last van hebben zodra de kleine eruit is. buik is echt gigantisch nu haha.
    Als de bevalling nu spontaan op gang komt is t evengoed meteen naar t ziekenhuis, moet echt daar bevallen omdat t nu medische indicatie is.

En de babyuitzet, leuk he allemaal uitzoeken en inkopen! hier alles in huis gelukkig en ben nu gestopt met kopen, op een gegeven moment heb je zoveel!! haha verslavend hoor :D

Nu even lekker een filmpje kijken met zijn tweeen, nog even genieten van de rust :p

6. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Ohja en wasbare luiers, milieuvriendelijk zeker een voorstander van! maar ik heb me er eigenlijk nog niet volledig in verdiept, zal t ook eens gaan lezen of t wat is voor ons.

7. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Elke, wat leuk dat je de baby al voelt! Geniet ervan.

Lyn, bijna is het zover joh, spannend!
    Ben erg benieuwd wanneer je gaat bevallen.

Mel, maak je nog niet te druk meis! Bloedverlies komt vaker voor he!

8. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    goedemorgen

Vliegje al helemaal weer gewent aan je nieuwe hondjes ??
    Lynn het gaat op schieten
    Elke kan niet wachten tot ik me frummeltje voel

Hier geen bloed meer gezien jippie dus neem aan dat alles goed zit :)

9. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Ja de hondjes wennen snel hoor, en wij ook. Tis nog wel even zoeken hoe we het beste met ze omgaan in de omgang met andere honden. Maar binnenkort cursus volgen :)

10. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Vlieg erg leuk en wat veel mooie foto's op je hyves!
    Hier ben ik t wachten zat, vul de dagen echt met veel dingen zoals naar vrienden gaan, winkelen enz pff t lijkt wel of ze steeds langer gaan duren..

11. Elke1984

Hihi...dat geloof ik graag meid! Binnen enkele weken ga je denken dat de tijd eigenlijk toch wel omgevlogen is... ;) (en ga je misschien verlangen naar de rust van deze dagen :D)
    Ik heb hier een interessante bundel over wasbare luiers, als je wil zal ik hem eens inscannen bij Toon zijn ouders en doormailen naar je.

Vliegje, fijn dat het zo goed met de hondjes! En wanneer start de cursus? Hoe vaak moeten jullie daar dan naartoe?

Ga nu nog ff bij m'n mannetje in de zetel zitten, lekker knuffelen!
    Slaap lekker meiden!

12. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Ja Elke toch vliegen de weken voorbij hoor, kan me niet voorstellen dat ik nu alweer zolang zwanger ben. weet nog de dag goed dat ik posi testte.. nog 1 nachtje slapen dan weten we meer....

13. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Succes vandaag!

Elke, we gaan 1x per week naar cursus. Voorlopig starten we alleen met Boss, die heeft het meeste de begeleiding nodig.
    Volgende week worden ze beide geopereerd aan de oogjes, arme hondjes. Maar ze moeten er eventjes doorheen helaas. Daarna hebben ze weer mooie open oogjes!

14. Elke1984

Lynnes! En en? Ben zoooo benieuwd of je nu ingeleid zal worden?

Vliegje, oei...moeten ze al onder het mes? Is dat een typische aandoening voor sharpei's of gewoon toevallig bij je hondjes? En wat is er dan net aan de hand?

Mel, hoe gaat het met jou? Nog bloedverlies gehad?

Ik ga sewwes naar de kiné voor de eerste keer. Hoop dat het mag helpen want krijg meer en meer last. Kan soms echt niet stappen! :( Het schiet er dan plots in, gelukkig gaat het meestal ook even snel weer over! Vandaag alweer in de helft seg! :$
    We zijn vandaag ook onze geboortelijst gaan vastleggen, is zoooo moeilijk kiezen! ;) 't Is ook allemaal even schattig hè! :p

Fijne, zonnige dag nog allemaal!
    xxx

15. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Elke wat vervelend dat je zon last hebt, hopelijk helpt t goed en kun je weer zonder problemen verder wandelen.

Hier opgenomen, typ dit vanuit mijn ziekenhuisbed. laptop lekker meegenomen, gel is ingebracht, baarmoedermond was ietsiepietsie verweekt dus hopelijk doet t zijn werk goed. we zullen zien. morgenochtend kijken hoe t ervoor staat en zo mogelijk inleiden. als t nog niet genoeg is nog een keer gel ingeven en weer afwachten. verveel me nu al trouwens.. bah! Maar ja t is voor een goed doel en lig hier tenslotte niet alleen he :p wordt vervolgd!!

16. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Nou de gel werkt goed, volop harde buiken, weeen, (aaaauuuwww) moest mijn man net bellen om te komen dus gaat hard! wordt vervolgd!:D

17. Elke1984

Oooooh Lynnes, spannend!

Laat snel iets weten! Hoop dat je nu al lekker in jezelf gekeerd een wee aan het opvangen bent! :p (of misschien zelfs al aan het persen?!)

18. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Ooooo Lyn!! Misschien beval je vanacht al wel!!! :) Spannend!!!

19. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Ga om 7 uur de verloskamer in, nu 2 cm ontsluiting, vliezen worden dan gebroken enz dus hoop vanmiddag meer te kunnen vertellen!!

20. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Ooooo ik zit hier helemaal te stuiteren :) Succes!

Deel Deze Pagina