De Flubbers

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door vliegje, 17 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elke1984

Elke1984 Niet meer actief

Oh Lynnes, spannend seg! Waarschijnlijk word je vandaag MAMA!!! :$:D Super!!!!

En gaat het nog wat met de pijn? Toch niet té veel last al? En mag je zo wat rondlopen en in bad enzo?

2. Elke1984

Dag lieverds!

Wij hebben vandaag onze 20weken-echo gehad. Alles zag er fantastisch uit! Ons kindje was +/- 24cm groot en woog +/- 500gr. Wat een mooi kindje hebben we toch! :)
    We waren onze dvd vergeten dus kan de fotootjes pas na de volgende echo (binnen 4 weken) plaatsen...sorry!

En Lynnes, hoe zit het daar? Hard aan het werk?

3. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Wat goed Elke! Fijn zeg!

Ik had gehoopt dat er al nieuws was van Linda, maar helaas. Ben zooo benieuwd!

4. Elke1984

Lynnes, waar zit je?????!!!!!! We zijn benieuwd!!!!

5. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Ze is gisteravond bevallen! staat op hyves :)

6. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Meiden even snel een foto van onze prachtige zoon Lucas Pieter, op hyves staat meer te lezen! Zo weinig tijd gehad de laatste dagen.
    Kom morgen even meer vertellen!

Liefs!!

7. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    lynnes wat een knappe knul is het hoor
    logisch dat je geen tijd hebt een kleintje en rusten kost veel tijd

8. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Hoi meiden!!

Hehe hier weer mezelf hervonden na een aantal indrukwekkende dagen.
    Woensdag om 19.29 dus bevallen van onze zoon Lucas Pieter, 51 cm lang, 3360 gram en natuurlijk t mooiste kereltje dat er is in onze ogen. Wel een erg zware bevalling gehad, werd smiddags half 1 gel ingebracht om de baarmoedermond week te maken, snachts half 1 had ik 1 cm ontsluiting. slecht geslapen door de weeen, sochtens half 9 aan t infuus om in te leiden. pijnlijke rug en buikweeen opgevangen tot 14 uur met nog maar 3 centimeter. Ruggeprik gekregen, wat een verademing!! toen ging het snel, om half 19 9 centimeter, 19 uur mocht ik persen en een half uur later was Lucas op de wereld. Wel ingeknipt en gehecht, niet veel last van. Placenta was er snel uit dus alles goed verlopen.
    Volgende dag om 14 uur waren we thuis als gezin van 3.
    Voel me superfit, nog wel rustig aan maar loop al regelmatig even lekker buiten. heerlijk.
    Nu lekker genieten van de kraamtijd, Lucas slaapt al lekker goed in zijn eigen wiegje tussen de voedingen door. allemaal wel erg wennen een eerste keer om te leren, veel onzekerheid in t begin maar nu gaat alles top! wat kan je snel om een hummeltje gaan geven zeg. We lopen allebei met vlinders in onze buik rond...
    Nou meiden, kom snel weer langs hoor!!

Elke leuk dat je een goede echo hebt gehad! en ja ben erg benieuwd naar fotos!!

Mel, jouw echo was dus ook goed zo te lezen op je naam?

Vlieg hoe is t met jouw kindjes, wanneer gaan ze onder t mes? lekker van genieten hoor, je nieuwe schatjes..

9. Elke1984

Lieve Lin! Een ontzettend dikke proficiat nog eens met jullie prachtige zoon! Klinkt idd als een zware bevalling maar het is dan toch allemaal goed gegaan.
    Hoe gaat de borstvoeding? Lukt het goed? Leuk om te doen?
    En wat een prachtige naam hebben jullie!!! ;)8)

Mel, ja ik zie nu ook je onderschrift! Ziet er ook erg goed uit hè! :) Spannend allemaal hè! Wanneer heb je opnieuw een echo?

Vliegje, hoe gaat het bij jullie met de hondjes en met jullie?

Hier vandaag erg veel last van m'n buik voor het eerst in m'n zwangerschap. Voelt alsof er een ballon in m'n buik zit die wordt opgeblazen maar eigenlijk kan hij niet meer groter...
    Is dit normaal, Lynnes?? Heb echt nog totaal geen last van m'n buik gehad, geen steken/trekken/....

Slaap lekker hè meiden!
    xxx

10. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Elke ja dit is heel normaal hoor, ik dacht ook steeds t kan niet groter maar t groeit gewoon lekker door. is t geen bandenpijn?
    En buikfoto!!! :D ben erg nieuwschierig..

Was trouwens gestopt met borstvoeding, zo bijzonder mooi om te geven maar na 2 dagen liep t bloed al uit mijn tepels, ons manneke is erg sterk met zijn zuigkracht dus dat ging niet meer. Zat echt te huilen van de pijn tijdens t voeden. Nu tevreden aan de fles. gaat heel goed.

Nou over t flesje gesproken, meneer is uitgeboerd dus we gaan weer slapen ;) Trusten!!!

11. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    lynnes wat een verhaal en ja ik zou ook lekker de fles geven dan hoor het moet wel leuk voor beide zijn toch?

Hier woensdag weer een echo begin hem toch wel weer te knijpen hoor dalijk zit er geen vruchtje in grrrr wat maakt een mens het zichzelf moeilijk al denk ik wel dat alles goed is hoor heb denk banden pijn of wat dan ook .
    en me boobs doen soms ook mega zeer maar geniet er nog steeds van.

12. Elke1984

Mel, veel succes met de echo vandaag!!! Duim voor je!
    Maar jullie gaan gewoon een mini-mensje (stipje) zien! :D

13. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Elke dank je wel meis
    pfffff wat heb ik rot geslapen zeg . Begin nu toch wel op te raken en niet slapen en steeds braken blegh heb ook gewoon keelpijn van het spugen .

14. Elke1984

En Mel???

Erg vervelend dat je je zo slecht voelt! Ben gelukkig niet zo misselijk geweest maar weet héél goed hoe vervelend het slaapgebrek is! Heb er nog altijd veel last van... Zal er over een paar maanden ook niet op beteren...;)
    Mag je geen emesafene (of zoiets?) tegen het braken?

15. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    yeaaah ik hem me frummeltje (stipje) kunnen zien de gyn was dik tevreden :)
    nou hij zei dat als het niet beter werd en ik ook niks qau vocht binnen hield ik opgenomen moet worden .

16. Elke1984

Oh super meid!!! Ben zooo blij voor je! Ben je nu al een béétje geruster?

17. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Gefeliciteerd Linda met jullie zoon, nogmaals :)
    Wat goed dat het nu al zo lekker loopt joh!

Mel, gefeliciteerd met je goede echo!!! YEAH!! :)

Hier erg druk, vandaag zijn de hondjes geopereerd, gelukkig is alles goed gegaan, maar die kappen he... en dat voor 2 weken :( Maar ja, is even doorzetten daarna is het helemaal over voor de hondjes en kunnen ze écht gaan genieten!
    Ik ben tevens erg veel last van het verzetten van de klok, dus ga met de honden uit en dan mijn bed in!

18. Elke1984

Dag meiden!

Hoe gaat het met jullie?? Hier zijn ze vanmorgen de meubeltjes voor de kinderkamer komen brengen. :) Leuk, leuk!

Heb trouwens enkele trouwfoto's op onze babysite gezet dus wie benieuwd is... ;)
    Kan jullie de ganse reportage doormailen als je wil maar het duurt wel exact een half uur om ze te bekijken als diavoorstelling...
    Weet niet of jullie er zoooo in geïnteresseerd zijn... ;)

Heb nu weer een weekje vrij, dan nog 6 dagen werken en dan start m'n zwangerschapsverlof (vanaf 16/11). :D

19. Elke1984

Vliegje, zoveel last van het verzetten van de klok? Ze werd toch een uurtje teruggezet dus je kon lekker langer slapen?
    Ik heb er altijd zo'n last van als ze naar het zomeruur wordt gezet...

Mel, hoe gaat het met je? Nog zo misselijk?

Lynnes, hoe is het op jullie roze (ahum, blauwe) wolk?

20. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    hoi hoi
    lekker hoor dat je bijna verlof heb

hier nog steeds dezelfde kwaaltjes misselijk mega moe en boob au en nu ook mega slijm verlies jakkies

Deel Deze Pagina