Ik weet jullie naam de van de poes niet meer hahaha! Elke, geef het nog ff door Enne, ja, heb veel last van de klok, omdat we later naar bed gaan denk ik.
Vlieg, Suske en.. Hoe doen je hondjes t nu na de operatie? Hier aan t bijkomen van vannacht, ons ventje doet t zo goed had alleen zelf een galsteenaanval. wordt er gek van inmiddels. ga maandag bellen voor een spoedoperatie. Elke super super mooie fotos romantisch hoor!!! nou ga f een broodje eten, fijn weekend!!
Hele mooie foto's Elke! Wat zag je er mooi uit!! De hondjes doen het goed gelukkig. Nog een weekje de kap op en dan is het eindelijk allemaal klaar voor de hondjes Geniet van je mannetje Lin. Fijn weekend dames!
Hela lieverds! Dankjewel voor de reacties. We zijn zelf ook erg tevreden over de foto's, krijg elke keer tranen in m'n ogen als ik ze bekijk... Was ook echt zoooooo'n mooie dag! Super romantisch! En hoe gaat het met jullie?? Hier sinds 3 dagen erg veel last van m'n schaambeen, kan niet zo goed meer stappen. Ben nu gelukkig enkele dagen thuis. Vanaf vrijdag nog 6 dagen werken, hopelijk lukt me dat nog. Vandaag weer naar de fysio geweest en nog wat extra oefeningetjes gekregen maar die dienen helaas alleen maar ter preventie van nog erger... Hoop dat ik nu niet te klagerig overkom want ik geniet echt wel met volle teugen van m'n zwangerschap! Echt waar!!! Vind het nog altijd heerlijk!!! Denk ook niet dat ik veel last heb in vergelijking met sommige anderen... Maar moet het gewoon af en toe eens kwijt hè... Fijne avond nog meiden! xxx
goedemorgen elke tuurlijk mag je wel ff zeggen wat je voelt is niet leuk als je niet normaal kan lopen . Hier worden sommige kwaaltjes minder dus weer meer zorgen morgen gelukkig echo Gisteren voor het eerst zere tepels gehad zo dat was niet fijn Miiselijkheid is een stuk minder bijna weg . Me ontslasting is een ramp hahha verder voel ik me goed en ga me steeds meer zwanger voelen .
hee dames Ben gister weer ongesteld geworden uit mezelf, weer een nette cyclus. Dit keer 31 dagen. Had het al gehoopt want werd weer gek van de pijn in mijn borsten, die staan dan echt op ontploffen, zooo'n pijn deden ze! Gister nam die pijn af en verloor ik bloed, vandaag zet het door (en das te voelen ook...). Blijf er van staan te kijken dat ik nu een regelmatige cyclus lijk te hebben, al 4 maanden haha. Maar volgens mij heb ik geen eisprong, want mijn slijm blijft taai gedurende mijn cyclus. Misschien zijn het doorbraakbloedingen? (hebben mensen met pco wel eens geloof ik?). We zijn er ook niet meer mee bezig (deze maand hebben we zelfs mijn eventuele vruchtbare dagen ontzien). Ik moest dus gister ff terug kijken in mijn agenda wanneer ik voor het laatst ongesteld was. Maar goed, positief dat mijn lichaam het nu zelf doet. We zien wel of we ooit zwanger raken. Afgelopen maand hebben we dus nog even echt een pauze gehouden, misschien doen we dat deze maand niet. Ligt er ook maar aan wanneer we zin hebben Elke, klagen mag hoor meis. Sterkte! Mel, zie dat je goede echo's hebt gehad geweldig he!
vliegje fijn dat je nu wat rustiger bent is goed voor je lichaam en als je er voor wilt gaan is die rust alleen maar gunstig enne wie weet komt er wel een keer een eitje je weet het nooit
Hela Mel, zie dat je ondertussen het hartje hebt gehoord! Leuk hè! Eind van deze maand ben je de kritieke periode alweer voorbij se! Vliegje, ongi alweer bijna over..en gaan jullie nog eens een kansje wagen deze maand? Vind het knap dat je die rust hebt kunnen vinden! Merk nu ook hoe spijtig het is dat ons leven eigenlijk stilgestaan heeft gedurende 2 jaar... En daarvoor is het leven toch wel véél te kort hè! Lynnes, hoe is het bij jullie? Zou nog wel eens wat fotootjes willen zien van jullie prachtige zoontje! Hier alles zowat hetzelfde...nog maar 2 dagen werken dit weekend en dan verlof. Komt niks te laat! Heb best wel veel pijn en slaap er erg slecht door. Maar voor de rest voel ik ons kindje erg veel en das zooooooo leuk! Ook ben ik deze week voor de eerste keer naar het zwangerschapszwemmen geweest, wordt trouwens door een NL fysio gegeven. Was ook een aanrader, ga het zeker wekelijks blijven doen! Binnen enkele weken starten dan ook de prenatale lessen (vanaf 26w) en we hebben ons opgegeven voor haptonomie! Dus leuk, leuk, leuk! 't Is hier wel héél erg stilletjes hè...
Hee Elke Fijn weer iets te horen, heb je nu al verlof joh?! Das wel snel!! In nl is dat 4 weken van te voren geloof ik pas. Ongie is weer voorbij ja, we gaan ook niet meer 'klussen' voor een baby, zijn helemaal gestopt. Mocht het toevallig een keer raak zijn, helemaal leuk, zo niet, dan niet. We hebben ons leven weer opgepakt en wil niet weer zo diep zinken. Daarbij ga ik volgend jaar weer studeren voor de zaak en minder fotograferen, ben er aan toe. Meer rust in mijn leven en hoofd! Mel, hoe voel jij je? Lin, hoe gaat het met jullie?
Vliegje, hier heb je normaal evenveel verlof als in NL zenne maar omdat ik een risicoberoep heb (agressie) moeten we op 24 weken stoppen. Sommige afdelingen moeten direct stoppen met werken of op 12 weken! Goed dat jullie die knop hebben kunnen omdraaien...wij hadden dit ook gedaan op het einde van dit jaar als ik niet zwanger was geweest... Je moet een keer verder met je leven hè! En het neemt je ook hélemaal in beslag hè... Maar ik hoop echt voor jou dat jullie toch nog een keertje een wondertje in jullie armen kunnen houden! En terug studeren? Wat ga je dan doen? Pffff...knap seg! Ik heb na m'n afstuderen ook nog een jaar werken/studeren gecombineerd maar dat viel me zooooo hard tegen! Heb dan ook niet zo veel discipline..
Zit nu in de assurantien en heb daarvoor mijn diploma's, moet ook jaarlijks leren om mijn diploma's geldig te houden. Maar ga er nu Hypotheken bij doen, hopelijk ben ik dus over een tijdje Erkend Hypotheekadviseur Wil wat anders, nieuwe uitdagingen in mijn leven. Heerlijk Wel fijn nu al verlof! Hoe zit dat dan met je loon?? Mis je dan loon? Geniet er maar van zeg! En inderdaad, het legde veel te veel beslag op ons leven, ons huwelijk bijna kapot. Dat willen we niet meer, dus dan gaan we ons leven anders indelen
vliegje wat knap dat jullie dat samen zo besproken hebben en iid het moet niet ten kosten gaan van... elke fijn bijna verlof hier alles goed stuk minder misselijk kan nu eten maar soms wil het er niet inblijven maarja ik eet iig weer Ben morgen precies 9 weken Enne me kat heeft een identiteits crisis denkt namelijk dat ie een hond is haha toen we hem net kregen blafte hij soort van en nu ben ik een aporteer spelletje aan het doen met een snoep papiertje haha
Hoi meiden even snel een teken van leven, ben sinds donderdag weer thuis uit t ziekenhuis met een alvleesklierontsteking. Gevolg van de galstenen, wordt zo snel mogelijk geopereerd, tussen de 2 en weken. ben nog erg zwak en valt allemaal niet mee met zon kleine erbij, vanaf morgen moet man weer gewoon werken dus komt er nog meer op mij neer. maar ja, t is niet anders.. maar goed ik kom van de week f uitgebreid langs.
OMG Lynnes, pfff...jij hebt nog niet echt mogen genieten van je wolk hè! Hoop dat je snel van je gezondheidsproblemen vanaf bent!! Zorg goed voor jezelf! Dikke knuffel!!
Hela meiden! Wat is het hier toch stilletjes seg... Kwam maar ff vertellen dat ik gisteren echo heb gehad en dat ons kindje het fantastisch doet! Gewicht zat nét iets boven het gemiddelde (730gr)...wordt dus mss wel een lekker dikkerdje! Heb m'n gyn ook eens z'n mening over de vaccinatie tegen MG gevraagd en heb nu toch maar besloten me te laten inenten. Vind het wel HEEL moeilijk zenne! Pfff...lijkt me zowat de moeilijkste beslissing die ik ooit al heb moeten nemen! Mel, alles gaat goed daar, zie ik! Super hè! Kwaaltjes al wat minder?? Lynnes, gaat het met je? Vliegje, hoe is het met jullie 2 schatjes??
Lynnes al wat beter met je ?? Elke fijn dat alles zo goed gaat Hier ook alles goed elke week een echo en weer het hartje gehoord . Ben zo blij met me frummeltje van 2,8cm haha Ook al het eerste slabbertje van me moeder gehad zo lief
Hihi...schattig hè! Heb je je al goed kunnen inhouden om spulletjes te kopen? Ik had al vrij veel gekocht voordat ik 12 weken was...Maar sinds we het geslacht weten, toch nog niets specifiek gekocht.. Weet zelf ook niet goed waarom. En nu kan ik niet meer zo goed shoppen dus (owv BI). Ga morgen toch nog eens een kijkje nemen in de winkels, denk ik. Moet toch naar het ziekenhuis voor een plasje en suikertest.
Wat fijn dat alles goed gaat meiden! Elke, voor jou gaat het ook opschieten Heb je al buikfoto's?? Hier alles goed. Drukke dagen gehad, gister huwelijksreportage. Net nog wat gewerkt en duik nu de bank in!
heeeeey hoe gaat het hier?? Hier alles weer een beetje op de rit, drukke weken geweest. Komende donderdag een mri en dan de week erna terug voor de uitslag operatie plannen. hopelijk uiterlijk begin januari onder het mes. hierdoor raak ik wel mijn baan kwijt waarschijnlijk omdat ik me meteen na de verlof ziek moet melden en mijn contract eind maart verlengd moet worden.. er gaan al veel mensen uit door de crisis dus hou mijn hart vast. De kleine man doet t erg goed, alleen last van reflux, dus voeding flink verdikken en bedjes verhogen. In 4 weken tijd 1200 gram aangekomen dus groeit goed. babyvetjes beginnen te komen. Alleen de slaap hebben we wat tekort maar ja dat weet je van tevoren. heb veel leuke fotos op hyves staan hoor. Elke je hebt nu zeker verlof???? lekker lang genieten! En hoe is t met de andere meiden?