Hela meiden! Hier weer terug uit het ZH... Gisterennacht naar spoed gegaan omdat ik niet meer stopte met braken en vreselijke buikpijn en rugpijn had. (waar ik nu nog last van heb maar denk dat het m'n spieren zijn die pijn doen daar het intense en vele braken) Pffff...moest direct aan een infuus omdat ik aan het uitdrogen was en bleek een infectie te hebben. Buikgriep dus eigenlijk. God...wat voelde ik me slecht!!! Moest dan ook aan de monitor om te bekijken of de uitdroging en infectie geen weeën veroorzaakten maar dit was gelukkig niet zo en ons kindje voelde zich ook nog héél goed. HIj was drukker dan ooit en dat voelde voor een keer héél slecht! Hij stampte natuurlijk de hele tijd tegen m'n darmen en maag etc...en dat voelde echt niet goed! Nu gaat het alweer iets beter, heb nog last van buikkrampen en kan maar niet naar het toilet gaan (eet natuurlijk ook maar erg weinig) maar kan m'n toastjes tot hiertoe toch binnenhouden. Lynnes, goed dat jullie leventje weer een beetje begint te lopen. Vind het gek dat je nog zo lang op je operatie moet wachten... Heb je niet te veel pijn meer dan? Super dat jullie kleintje het zo goed doet hè! Zal eens naar hyves gaan om fotootjes te bekijken! Vliegje, heb geen buikfoto's nee... De eerste weken heeft Toon er een paar keer getrokken maar ik voelde me toen zoooo lelijk... En nu krijg ik CONSTANT te horen hoe dik ik wel niet ben dat ik er liever niet mee geconfronteerd word. Toch vreemd dat mensen zich er niet meer voor schamen om opmerkingen over je uiterlijk te geven eens je zwanger bent hè! En als ik dan laat merken dat ik dat niet zo leuk vind, zeggen ze dat ik er wel goed uitzie... Tja, dat geloof je dan ook niet meer zenne! Ach ja, zullen wel hormonen zijn...
Joh, je moet je niet schamen en genieten van hoe je eruit ziet. Een prachtig babytje in je buik. Maare, wat een klote dagen moet je gehad hebben. Beterschap!! Ben je nu weer wel lekker thuis? Linda, sterkte binnenkort met je operatie!! Hier alles oke. Vorige week een huwelijk gehad, bezig met de afwerking, maar dit weekend lekker vrij genomen van mezelf Vandaag naar een hondenshow geweest en flink geshopt voor de hondenkinders. Morgen uitslapen en NIKS doen, heerlijk
Hoi dames hoe is het hier?? Ik wacht op een ongesteldheid, morgen of zaterdag is mijn NOD volgens mij. Ben toch wel benieuwd. Ik heb namelijk de laatste 4 maanden gigantisch pijn gehad aan mijn (.)(.) nét voor mijn ongesteldheid en nu helemaal niet. Raar dus... We hebben mijn vruchtbare dagen weer wat ontweken, dus zwanger zal ik niet zijn (op donderdag of vrijdag een ei gehad en maandags ervoor nog 'geklust' (al noemen wij het geen klussen meer ) ) Maar ben toch wel benieuwd of mijn cyclus nu weer zo netjes is. We zullen het zien. Verder ben ik echt doodmoe, lig iedere avond vroeger op bed. Heb ook weer veel gewerkt de laatste weken, ben begonnen met de studie. Hopelijk is het snel 2010, dan heb ik niet veel foto opdrachten meer. In januari 1, in maart 2 en april en mei een huwelijk. Daar wil ik het zoveel mogelijk bij proberen te laten ivm de studies ook. En dan kan ik volgend jaar eens wat bijtanken. Lyn, hoe is het met de kleine? Elke, hoe voel je je? En Melanie, nog steeds in de wolken? Hoe voel je je verder??
Mel, nog van harte met je verjaardag! leuke dag gehad en veel leuke reacties op het goede nieuws gekregen? Vlieg, onbewust vind je t dan toch wel weer spannend he, of t toevallig toch net raak is deze maand. Vervelend dat je zo moe bent zeg! gelukkig straks wat meer rust idd. Met de kleine gaat t goed, op reflux na. hij zit aan de medicijnen en verdikte voeding en dat gaat tot nu toe goed. alleen een echte buikslaper, dit geeft snachts weleens de nodige problemen. vannacht beginnen met inbakeren. en hij moet ook regelmatig van kant verwisseld worden ivm voorkeurshouding. de fontalletjes gaan anders ongelijk. net bij cb geweest. alweer bijna 5200 gram en 6 centimeter gegroeid. gaat zo snel! Elke dat zal wel even schrikken geweest zijn, hoe is het nu met je?? alweer wat beter? Ik wordt over uiterlijk drie weken geopereerd, sta op de wachtlijst, kan ieder moment gebeld worden voor opnamen binnen een week. niet zo lekker voor de feestdagen maar ja dan zijn we van de pijn af gelukkig!!
Stiekem is het inderdaad toch wel spannend. Maar ik geloof niet dat het ooit raak zijn, helemaal niet als je je vruchtbare dagen ontwijkt haha. Toen ik vanochtend had opgeschreven hier dat mijn borsten geen pijn deden deden ze nog echt geen zeer. Maar inmiddels beginnen ze gevoelig te worden. Ik ben uitgegaan van 31 dagen cyclus nu (morgen dus NOD, ff nagekeken daarstraks). 31 dagen was mijn vorige cyclus (laatste cyclussen waren 28,28,30 en 31). Dus kan best dat hij nu weer langer is natuurlijk. Zal morgen voor de grap weer eens tempen, dan weet ik ook of ik ongesteld ga worden of misschien nog niet. Sterkte met je operatie zeg, wat een ellende ja Maar beter dat dan pijn. Wat is reflux? Ben beetje leek nog in de baby wereld he haha. Fijn dat het verder goed gaat.
Nou dames, ik word netjes ongesteld vandaag. Begon net iets te vloeien dacht ik. Weer 31 dagen dus. Durf nu wel te gaan geloven dat mijn cyclus regelmatiger lijkt te zijn.
vlieg echt een mooie cyclus heb je hoor!! en blijf je voorlopig de vruchtbare dagen ontwijken of wil je stiekem wel weer voor gaan? lijkt me zo moeilijk, vind t echt knap hoe je ermee omgaat. reflux is dat de maagklep nog niet goed sluit waardoor er maagzuur met melk omhoog komt. erg pijnlijk voor de slokdarm. maar t is nu onder controle. ben zelf weer aan de pil begonnen, wou eers gewoon niks doen omdt ik van mezelf geen eisprong heb maar vind t risico toch net te groot om 2 kids in 1 jaar te krijgen. de kleine gaat zo met sinterklaas (opa) en pieten op de foto. ik schmink iedr jaar en ze komen vanuit de basisschool even langs. grappig he.. jullie nog wat leuks doen met sinterklaas?
Ben nog niet ongesteld, had alleen wat gekleurde afscheiding vanochtend. Zal morgen wel doorzetten, was vorige keer ook. We blijven het nog wat ontwijken denk ik, we willen er niet meer zo mee bezig zijn. Verstandig van je om aan de pil te gaan denk ik. En blij dat het beter gaat met je ventje.
Goeiemorgen lieve meiden! Hier ondertussen terug veel beter zenne. Nog enkele dagen buikpijn gehad en wat problemen met naar het toilet te gaan enzo. Merk wel dat ik nu NOG veel gevoeliger reageer...veel sneller buikpijn, krampen, maaglast,... En dan zo'n druk kindje in de buik, doet dan niet zo'n goed! Maar het blijft wel leuk om te voelen! Is echt het allerleukste gevoel!!! Vliegje, fijn dat je het binnenkort wat rustiger aan kan doen. Kan me voorstellen dat je er nood aan hebt! Je lijkt me idd wel héél vaak te werken. Ben je ondertussen al ongi? Blijf toch een beetje voor je hopen, zou fijn zijn als we allemaal zwanger zijn/baby hebben... Lynnes, spannend voor jou dus. Bijna operatie. Ben je ooit al geopereerd? Vervelend dat jullie prutske zo'n last heeft van reflux. Hopelijk is het snel opgelost. Doe je dat inbakeren om te voorkomen dat hij op z'n buikje gaat liggen of heeft het met reflux te maken?? Wat de pil betreft, begrijp wel dat je er terug aan gaat. Ik heb gezworen er nooit meer terug mee te beginnen. Ben ervan overtuigd dat dat (één van de) oorzaken is van alle problemen! Zal nog wel zien voor welk voorbehoedsmiddel ik kies na de bevalling, denk dat we gewoon voor condooms zullen gaan. Zit ik ook niet met de 'smos'!
Elke gelukkig dat je je weer beter voelt!! Houden zo. Nee nog nooit geopereerd. wel spannend maar ja dan is t maar gebeurd. We bakeren Lucas in omdat hij onrustig slaapt, hij schrikt vaak wakker op zijn rug en vannacht had ik m voor t eerst ingebakerd, hij sliep 6 !! uur achter elkaar door. super!! daarna nog twee keer 3,5 uur. overdag doe ik t niet om dag en nachtritme te krijgen. Zijn bedje is verhoogd door de reflux en we hebben nu medicijnen een maagzuurremmer, losec, benieuwd of t goed helpt. gaviscon bevat teveel natrium. Verder is hij enorm sterk en een vrolijk mannetje, vanavond sinterklaas vieren bij schoonouders, we laten hem daar een nachtje, hoeft ie niet savonds laat meer over straat en kunnen wij weer eens een nacht van elkaar genieten en doorslapen sinds 7 weken Allemaal een fijn weekend!!
Fijn Elke! Nog niet ongesteld hier. Had vanochtend flinke krampen en rugpijn, daarna nog met manlief geknuffeld Meestal komt het dan wel 'los' zeg maar, maar tot op heden nog niks. Zal zo wel losbreken verwacht ik. Nu naar opa, sinterklaas vieren! Fijn weekend
Vandaag echt goed ongesteld geworden, hou dus vandaag maar aan als 1e dag. Mijn cyclus wordt iedere maand dus wel ietsje langer. Ben overigens weer flink ongesteld, samen met de bekende buikpijnen Verschrikkelijk zeg. Maar ja, mag niet klagen.
nou de 17e eindelijk geopereerd, yes. Eisprong dwars door de pil heen gehad, toevallig de dagen ervoor niet gevreeen anders was t nog spannend geworden.. Weer met pil gestopt werkt deze maand toch niet ivm narcose operatie. Hoe is t met jullie? Mel mooie echo had je hoor! en elke hoe bevalt je verlof tot nu toe?? vlieg, voor jou gewoon een dikke knuffel!!
Zo, das gaaf haha, ei door je pil heen. Maar voelde je je ei dan?? Of hoe wist je het? Maar klopt ook wel, pil is niet meteen veilig he! Willen jullie nu eventjes wachten voor een 2e of vrij snel weer proberen?? En sterkte met je operatie! Das volgende week donderdag al. Hopelijk ben je rond de kerstdagen weer een beetje opgeknapt. Hier alles goed, ben alleen doodmoe. Morgen 2 shoots, laatste shoots van dit jaar en dan pas eind januari weer 1, heerlijk. Volgende week in de avonduren nog een website maken. Dus nog 2 drukke weken, maar die zijn zo voorbij. Ze voorspellen sneeuw dit weekend!! Leuk!!
vlieg, ik merkte dat ik vruchtbaar slijm had en verloor de dag erna wat licht bloed, dat heb ik steeds als ik een eisprong heb. wel gaaf hoor en zou graag weer zwanger willen worden maar mijn lichaam kan dat nu niet aan zo vlak na de bevalling, veel ziek geweest en operatie in t vooruitzicht, eerst daar maar eens goed uit zien te komen en dan zien we wel weer verder, willen met een half jaar wel weer eens verder kijken. vind t wel lullig dat ik zwanger worden probeer te voorkomen en jij wil niets liever. sorry dat ik er zo over praat. Sneeuw, dat zou wel heel leuk zijn, kerstboom gisteravond neergezet. altijd weer gezellig!
Geeft niet hoor, ik ben overal de enige nog die over is, het maakt me nu niet veel meer uit. Op een ander forum is ook iedereen al bevallen en zelfs al zwanger van de 2e.. Ik heb in ieder geval geen vruchtbaar slijm, dus volgens mij krijg ik niet eens een eisprong. Ik heb zo nog een shoot en heb dan mijn kerstboom nog nodig, als ik klaar ben vanmiddag gaat de boom in huis. Laatste 2 shoots vandaag van dit jaar