heeeeej vlieg, rustig heh... (lees stiekem nog wel eens mee hoor ) dus nee je bent niet de enige hihi ^^ ff een update van mij; gaat lekker, werk gaat lekker, vriend en ik gaan super.. nieuwe vriendje woont in denhaag.. das ff eindje rijduh.. maar ach^^ heb het er graag voor over.. je mag eigenlijk niet vergelijken zegt men.. maar onbewust/bewust doe je dat toch enigzins wel... en het feit dat ik gewoon nergens meer een strijd voor hoef te voeren oftewel normale gesprekken kan hebben is al gewoon zoiets fantastisch.. hijs zooooo'n lieverd zooo ow en woon nog steeds bij broerlief thuis.. gaat eigenlijk goed.. die huisjes gingen niet door.. heb ze zelf afgewezen ivm onverwachtse verandering van het aantal maanden dat ik daar kon gaan zitten.. dus had zoiets van zoek het mah lekker uit.. hoeist met de rest?? liefsss en dikke knoefff
Vlieg dankje, morgen gaat t gebeuren. zie er ontzettend tegenop om mijn kleine mannetje achter te laten. En erg bang voor de narcose. stel dat ik er niet meer uit kom. Zoveel moois laat ik dan achter Maar ja die gevoelens zullen er wel bij horen.. Was trouwens weer gestopt met de pil door bijwerkingen en hij werkt toch niet ivm de operatie. werd ik ongesteld en eisprong tegelijk!! zucht.. vreemd lichaam ook. was ook erge heftige ongi trouwens maar dat schijnt normaal te zijn na de bevalling.. Kanjer, wat lekker dat alles goed gaat met je nieuwe lover. En heb je t nog naar je zin bij je broer? Nou spreek jullie over een aantal dagen wel weer hoop ik!! Mel, van harte beterschap!! goed uitzieken. ELke hoe is het met jou? houd je t allemaal nog wat vol met je bekken en schaambeen? alles al op orde voor de bevalling?Buikfotooooo enz enz graag nieuwschierig hahaha Liefssss
Goeiemorgen meiden! Net ventje zijn boterhammetjes gesmeerd en hem weggebracht ('t is ook zoooooo koud om met de fiets naar de bus te rijden...). Sewwes lekker terug in m'n warme bedje! Lynnes, kan me je angst erg goed voorstellen. Ik ben ook nog nooit onder narcose geweest en zou ook doodnerveus zijn! Denk dat het héél normaal is! Maar het gaat allemaal gewoon goed verlopen en binnen enkele dagen voel je je weer lekker de oude en kan je vol energie en zonder pijn terug voor je kindje zorgen! Renaat, leeeeeeuuuuuk dat je nog eens langskomt! En blij om te lezen dat het zo goed gaat met je! Begrijp goed dat je vergelijkingen maakt in je nieuwe relatie, je hebt tenslotte met Marcel ook wel wat meegemaakt hè en dat laat nu eenmaal een indruk achter. Ik heb de indruk dat je een niet zo'n positief gevoel overhoudt aan die relatie, das wel spijtig! Zijn jullie eigenlijk nog vrienden of werkt dat echt niet meer? Vliegje, en staat de kerstboom er ondertussen? Ik ben er 2 dagen mee bezig geweest! Onze boom is echt véél te groot! En dan een poes die het geweldig vindt om de hele tijd in de takken te hangen... Mel, nog altijd ziek meid?? Pfff...hoeveel weken ben je nu? Zou toch stilaan moeten verbeteren, denk ik hè. Sterkte meid!!! Mja, de buikfoto's, heb er nog altijd geen laten nemen door Toon... Kan jullie zeggen dat weinig mensen geloven dat ik nog 12 weken te gaan heb! Iedereen vindt me énorm dik. Ik vind zelf dat het nogal meevalt als ik mezelf naakt zie maar met kleren lijk ik wel véél dikker... Ik draag gelukkig wel heel mooi naar voren, langs achter zie je niet dat ik zwanger ben. Straks hebben we wel weer echo en hopelijk vergeten we deze keer ons CD'tje niet zodat we fotootjes hebben van vandaag en de vorige 2 keren... Fijne dag iedereen! xxx
Renaat, klinkt goed dus! Fijn dat het weer beter gaat. Lyn, sterkte vandaag! Ik vind de narcose heerlijk, je slaapt zooo lekker. Behalve de misselijkheid daarna soms... Elke, ben wel erg benieuwd hoor! Waarom maak je geen buikfoto's!? ik zou dat juist wel doen, zeker omdat het zwanger worden al niet gemakkelijk was. En dan kan je ons eens spammen met foto's Hier ligt trouwens eindelijk een laagje sneeuw. Had vandaag eigenlijk herhaling BHV maar had echt geen zin de weg op te gaan met dit weer, dus heb het afgezegd en zit gewoon de hele dag op kantoor. Bijna weekend. Ben eraan toe.
hoihoi hier alweer helemaal hersteld, mocht binnen 24 uur na de operatie naar huis en liep de volgende dag alweer flink rond. wat heerlijk een witte kerst zeg, ook nog eens aan t sneeuwen. fijne dagen allemaal!!
Vliegje, omdat ik er dus zo onzeker van word dat IEDEREEN me er constant op wijst hoe ontzettend dik ik wel niet ben! ELKE keer die verbaasde blik als ik zeg hoe lang het nog duurt voor ik moet bevallen... Terwijl Toon en ik wel dachten dat het meeviel maar blijkbaar ben ik toch wel echt gigantisch... Maar ik draag gelukkig mooi naar voor en ben tot hiertoe 8kg bijgekomen, das toch ook niet overdreven hè?! Met de Kerst zijn er wel wat foto's gemaakt, zal eens kijken of er een mooie tussenzit en anders laat ik Toon er één van de dagen wel eens eentje voor jullie maken (speciaal voor jullie...). Heb wel een hoop nieuwe echo-foto's op de site gezet en zal er van de week ook eens van het kamertje maken. Lynnes, fijn dat je je zo snel terug goed voelde seg! Je hebt je dus niet moeten inhouden met het lekkere eten tijdens de voorbije dagen? Hier heeft het gelukkig niet meer gesneeuwd maar het was officieel wel een witte kerst, er lag nog genoeg toen. Ben wel blij dat het bijna weg is want was best wel bang op de baan. Ben ook al 2 weken niet meer naar de fysio kunnen gaan omdat ik er niet durfde doorrijden... xxx
Jeetje Elke alweer 30 weken zeg!!! het vliegt voorbij hoor pfoeee,hoe voel je je? alles al een beetje af en voor elkaar? Lucas alweer 10 weken oud.. Vlieg geniet je een beetje van je hondjes en meer vrije tijd?? Ben je nu nog veel met t zwanger worden bezig of niet? kan me voorstellen dat jullie het wat aan de kant hebben gezet. hoop nog steeds voor je dat je zomaar eens een x posi mag testen terwijl je t niet verwacht. Gun t je echt zo veel! Mel, hoe voel je je, nog veel misselijk?? En renaat, hoe is t met jou?
We zijn er totaal niet mee bezig. Maar ik geloof ook niet dat het ooit voor ons is weggelegd. Vorige week zou ik mijn ei krijgen, maar mijn slijm veranderde weer niet. Wel ff getempt vandaag zodat ik zelf een beetje weet hoe het staat en die was hoog, dus mijn ongie zal volgende week gewoon komen. Misschien heb ik gewoon doorbraakbloedingen joh. En we hebben weer niet geklust rond mijn eventuele ei. We doen het alleen als we zin hebben, niet omdat het moet. We hebben zaterdags voor het laatste geklust en de donderdag daarna (vorige week dus) zou ik een ei krijgen. Daar zit te lang tussen dus geen kans. Maar geeft ook niet. Ik zie het wel wanneer ik ongesteld wordt Hoe is het met Lucas?
Happy newyear dames! Ik denk dat ik niet veel meer langs zal komen, het is zowieso niet druk meer hier Maar wij zijn helemaal niet meer met kindjes bezig, en na een weekend te hebben doorgebracht met mijn nichtjes van 3 en 7 jaar zijn wij weer even genezen hahahahaha! Ik waai zo nu en dan wel eens aan, maar er wordt maar weinig gepost Mel en Elke, dit wordt jullie jaar he Geniet ervan!
het is hier zeker rustig moeders zijn zeker druk met de ukkies en de zwangere zijn miss wel erg moe Ik in ieder geval wel slaap savonds al heeeeel vroeg .
Hela meiden! Het is hier idd héél erg stil... Ik ben al lang niet meer geweest omdat ik alweer geen bericht meer aan krijg als hier gepost wordt. Mel, hoe gaat het met jou? Had onlangs nog eens op je site gekeken maar die houdt je ook niet echt bij dus... Niet teveel last van kwaaltjes? Voel je jullie prutske al? Blije mama, je kindje heeft ongeveer dezelfde leeftijd als het zoontje van Lynnes? Ben jij haar? Of hoe kom je bij ons terecht? Vliegje, jij zit op fotootjes te wachten hè... Ik heb voor Toon zijn verjaardag een fotoshoot gepland van ons 'drietjes', ga je die zeker tonen. De shoot is gepland op 1/02. Ben héél erg benieuwd! Wat de naam betreft, het wordt zeker niet de naam die je in je mailtje had staan! We vinden die allebei wel erg mooi maar hij komt echt wel té vaak voor, ook in onze omgeving. Maar we hebben wel een naam gekozen ondertussen!
Elke nee moet die site zeker eens updaten maar ben zo moe pffff ben al blij dat ik het werken volhou en het huishouden na ja met de franse slag dan . Ben gelukkig niet meer misselijk dus kan nu echt genieten en vanmorgen me ukkie gehoord met de angelsound dus ben weer helemaal tevreden Voel me uk ook denk ik al maar of het de baby is weet ik natuurlijk niet zeker .
O ben benieuwd Elke! Geeft niet hoor dat jullie niet veel meer schrijven hier, overal waar ik kom zijn mensen zwanger of beginnen zelfs al aan een 2e of zijn alweer opnieuw zwanger! Ik voel me er niet helemaal meer tussen passen. Hier wel meer moet ik zeggen, want heb met jullie zoveel gedeeld en jullie begrepen me ook zo goed. Dus blijf zeker komen! Maar wel minder. Maar hou ons op de hoogte hem zwangere dames Op een ander forum ga ik het afbouwen, iedereen daar is vlekkeloos zwanger geworden zeg maar, geen ziekenhuizen, geen behandelingen, zijn al bevallen, zijn al zwanger weer van een 2e dus ben ook daar de enige die over is. Dus daar ga ik langzaamaan afscheid nemen.
Hee dames Onderstaand bericht heb ik op KOK gezet (ander forum) en wil het ook hier plaatsen. Ik stop met de zwangerworden fora, ik vind het toch te moeilijk om alles te lezen en daarbij ben ik er niet meer mee bezig dus wordt het tijd afscheid te nemen. Uiteraard word ik graag op de hoogte gehouden van alles via hyves en mail! Ik heb aan jullie super veel steun gehad, dus wil niet wegblijven hier zonder berichtje. Maar er werd toch al weinig gepost, dus als jullie me via hyves en mail blijven berichten ben ik ook al blij Lieve mensen, ik ben nog in twijfel, maar denk dat ik KOK ga verlaten (mijn gebruikersnaam zal wel blijven bestaan denk ik, maar ik zal mijn bezoekjes gaan minderen/stoppen). In mijn stopperstopic is iedereen zwanger (geweest), bevallen, al zwanger van een 2e en ik ben de enige die over is. Voel me er niet meer echt thuis, zoals ik me op geen 1 zwangerforum niet echt meer thuis voel. Ligt niet aan jullie, ligt gewoon aan het feit dat we geen kindjes zullen krijgen. Ik dacht dat ik het wel kon, gewoon meelezen, maar ik vind het toch nog best moeilijk, al klinkt dat super ego. Ik wil niet zomaar wegblijven zonder berichtje achter te laten, dus vandaar dat ik toch even een berichtje post. Mama's, geniet van de kindjes Wie weet kom ik ooit nog eens aanwaaien als ik zwanger zou zijn, maar die kans is zo enorm klein dat we nu de fase in gaan van het accepteren. Ben heel druk met mijn studie en mijn hondjes en gezin. Dus daar ga ik me lekker weer helemaal op richten. We hebben een ontzettend zwaar jaar achter de rug, en ik ga ook aan mezelf werken want er zijn nog heel veel dingen die ik moet verwerken. Iedereen die mij heeft gesteund, een dikke knuffel!