hee meiden! Heb een reading gehad met een dierentolk, was wel grappig. Met onze meid gaat het niet goed en we gaan van de week de dierenarts bellen om haar eens goed te laten onderzoeken. Die dierentolk begon over de hondjes en zei wel rake dingen. Ook zei ze, 'wie van de honden maakt de deuren open'. Hahahahha, dat doet onze oudste dus. daarna nog een reading voor mezelf, maar die was een beetje vaag. Binnenkort komen er 2 leuke gebeurtenissen op ons pad. Ik liet een foto van mijn broer zien, maar de man wist niet dat hij is overleden, dus dat heb ik uiteindelijk gezegd (vind het nogal klote als ze in tegenwoordige tijd praten terwijl dat niet meer is ) Ik vertelde hem aan het eind over onze kinderwens en hij zegt dat dat 1 van de 3 leuke gebeurtenissen is... nou ja, nog niet echt duidelijk vind ik. Begon ook over dat ik weer met een paard te maken zou krijgen. Ik zeg nog, denk het niet, want heb vroeger paardjes gehad, toen verkocht (kreeg verkering enzo..) na ons huwelijk weer begonnen met rijden maar vorig jaar met de dood van mijn broer ben ik daar maanden kapot van geweest dat ik geen zin had om naast mijn drukke baan, mijn fotografie en mijn gezin nog eens te blijven rijden 4/5x in de week (reed wedstrijden namelijk). Dus helemaal gestopt en ook geen behoefte om weer te beginnen. Maar goed, hij zegt dat mijn leven een andere wending gaat krijgen. oke, kan misschien kloppen. Nou ja, was de 1e keer voor mij, wel leuk om mee te maken Volgende keer gaan we met z'n allen! Ik heb nog steeds geen ei gesignaleerd. Wel wat last van mijn buik. Ik hoop toch echt dat hij dinsdag komt, maar dan moet ik morgen wel positieve ovu test krijgen! Zus, sterkte meis! geen bloed geeft moed he! Ik hoop voor je dat de pendels uitkomen! voel je al wat?
Vliegje en Elke thnx voor de oppepper. Vliegje vaag verhaal van de reading. Hoop natuurlijk dat het uitkomt, maar wel raar dat diegene het niet wist van je broer. Ik voel geen dingen die ik anders ook niet voel. Alleen meer gerommel in mijn buik gehad. We wachten maar af. Tot op heden nog geen bloed..
goeie morgen flubbers! 'N nieuwe week is aagebroken! iedereen die moet werken, werkse! en iedereen die thuis blijft,...lekker genieten van je daagje vrij ! zow, ben weer eens positief ingesteld vandaag! morgen uitslag! ik begin n beetje hoop te krijgen, n cyclus van 47 dagen is toch anders niet normaal? ga vandaag voor de zekerheid even de HA bellen stel je voor dat het al binnen is! hahaha liefs,
Goeiemorgen flubbers, vliegje, idd vaag verhaal, ik hoop natuurlijk dat hij/zij met die kinderwens gelijk had. tali, heel veel succes. Ik zal voor je duimen en misschien heeft de huisarts de uitslag al. Bel even 's morgens. Bij ons kun je alleen 's morgens bellen voor uitslagen. waarom weet ik ook niet. Misschien is dit bij jou ha ook zo. Ik heb vandaag en morgen, en overmorgen en de dag daarna vrij. Ik werk vrijdag en zondag pas weer. Met wisselend rooster heb ik vaker vrij. Soms fijn, maar soms heb ik het ook wel gehad met zoveel dagen vrij, maarja ik werk maar 22 uur in de week. Soms heb ik teveel gewerkt in een andere week en dan werk ik die week erop minder. Het ziet er hier een beetje grijs uit vandaag, zonnetje is ver te zoeken. Ik was net buiten aan het kijken en aan het genieten van de vogeltjes. Ik heb zo'n voederlint opgehangen. Ziet altijd leuk uit als de vogeltjes daaraan hangen, hihi. Zus, wanneer ga je testen? Als je uitgaat van een korte cyclus kun je nu testen, maar je hebt ook langere cylussen gehad ofniet? Voor de rest een fijne dag vandaag.
Hoi Meiden, even een vraagje tussendoor, mijn baarmoeder staat normaal altijd recht zeg maar, maar nu sinds een paar dagen ineens scheef, moet echt naar links om m te voelen.. Heb vorige week mij ei denk ik gehad omdat de ovupijn enz helemaal verdwenen zijn en heb nu al een week alleen maar doorzichtig vocht, kan t geen slijm noemen eigenlijk.. Moet nu weer weg maar check tussendoor mijn mail af en toe, weet een van jullie wat dit kan zijn? liefs van een ongerust meisje..
Hoi Hoi! Hier even een uitgebreider berichtje, ik lees dat voor meerdere meiden morgen een spannende dag is ! Zus kan testen, vliegje verwacht haar ei en Tali hoort ook meer toch? Hopelijk komen er snel een paar mini flubbertjes bij! Vliegje, een vaag verhaal idd van die waarzegger vind je niet, maar zon gesprek zet je toch weer aan t denken zeker? vooral die leuke gebeurtenissen hoop ik voor je dat die uitkomen! Sorry voor mijn rare vragen zonet, maar ik heb sinds een aantal dagen erg veel afscheiding/vocht, ik voel het gewoon lopen Het is niet draderig zoals vruchtbaar slijm, reukloos en mijn baarmoeder is dus hard maar zit op een andere plaats dan normaal, ik voel bijna alle dagen maar sinds twee dagen is ie naar links geschoven. Ook heb ik zo nu en dan steekjes maar niet zoals ongi pijn. Ik denk dat ik mijn ei dus vorige week heb gehad, de baarmoedermond zit ook dicht, daar kun je t toch ook aan voelen? De meest positieve test die ik had was vorige week, hij zat er bijna tegenaan. Ik plaats er zo een foto van in mijn album, willen jullie dan even kijken of je t een bijna posi test kan noemen? Liefs,,
Zoals jullie kunnen zien hoef ik helaas niet te testen. Vandaag ongi geworden. Voelde het al aankomen, dus heb het gisteren erg zwaar gehad. Deze ronde had ik echt goede hoop, maar helaas... Deze maand nieuwe kansen, wel kan ik met zekerheid zeggen dat mijn cyclus weer normaal is. Lynnes geen idee wat het kan beteken. Kan je anders je HA niet bellen?
Ahhh verdorie zus! Balen zeg! Pff ik kan begrijpen dat je flink teleurgesteld was/bent! *knuffel* van mij. Dat je cyclus normaal is, dat is wel positief zeg! heerlijk lijkt me dat als je gewoon weet waar je aan toe bent. Hoop echt dat je deze maand meer geluk hebt Ja ik kan mijn huisarts er wel over bellen, dat ga ik morgen ochtend even doen denk ik. Heb ook al een week steekjes in borsten maar ja.. dat zal wel weer niks zijn,, zie je,, begin mezelf nu alweer gek te maken hahaa
zus jeetje balen hoor nou gelukkig kan je nu weer op naar een volgende ronde hoe naar ook en weet je wel gelijk waar je aan toe bent zonder overtijd te zijn en als nog ongie te worden dat is ook erg frustrerend
Lynnes, lastig, maar zoals ik op de foto's zie zijn de testlijnen lichter. En zou de test dus niet positief zijn. Melanina, wat is er met mannen?
vrouwen en niet nieuwschierig haha nou had romantisch tafel gedekt komt ie te laat thuis daarna deed ie het grote licht aan had kaarsen aan grr nou ok wij praten krijgen we een mega ruzie over het huishouden hij vind dat ik niks doe maar zelf heeft hij nog steeds de dingen niet gedaan die hij 6 maanden geleden zou doen . Maar dat was anders... NOu dikke ruzie dus. Ook slaapt hij vaak op de bank vind hij het raar dat ik er over klaag . Ik dus kwaad loopt hij fluitend door het huis soms denk ik wel eens hij is echt sociaal gestoord .
Kop op meis! Mannen zijn vaak niet romantisch. Ik kwam vandaag thuis, stonden de kaarsjes aan. Maar ja hij is extra lief vandaag, omdat hij het ook erg vervelend vind dat ik ongi ben geworden. Het huishouden kan hier soms ook een leuk punt zijn. Wij hebben daar ook wel ruzie over gehad. En over op de bank slapen zou ik ook kwaad worden. Probeer het erover te hebben en anders lekker je eigen ding doen en de negeerstand aan. Succes en sterkte!
nou het frusterende is dat me ei eraan komt hahaa ik lig nu lekker op bed met me lappie hij heeft net de was opgevouwen want altijd als we ruzie hebben gehad dan kan het ineens wel. Maar was echt in staat om weg te gaan wou hem bijna slaan zo boos en verdrietig was ik.