De Flubbers

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door vliegje, 17 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elke1984

Elke1984 Niet meer actief

Melanina, oh das wel lief van je ventje...Licht aan en wat verwijten beginnen maken! Tsss...zou hem de afwas alleen laten doen en zelf lekker NIKS doen! ;)

Zus, dikke knuffel! Wanneer is je volgende NOD?

Tali, en? Al gebeld naar je HA?

Linda, ik denk wel dat je je ei gehad hebt... Wat die BM betreft die plots opzij is gaan liggen, ik denk niet dat dit kwaad kan. Heb er wat over opgezocht en het lijkt nooit een probleem te zijn. Waarom zou je ervoor naar de dokter bellen?

Mona, geniet lekker van je vrije dagen! Hoe komt het dat je zo weinig werkt?

Ik ben vandaag nog vrij, begin morgen terug te werken. Zijn vandaag de auto gaan reserveren voor in USA. Ben ook met 2 collega's/vriendinnen naar 't Stad geweest (Antwerpen), eentje van hen was jarig en we hadden haar geblinddoekt. Ze dacht dat we naar een sauna gingen voor massage etc...maar we hebben haar meegenomen naar de Erotische Verbeelding, een erotische zaak voor en door vrouwen! Was kei leuk! :)

2. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    haha hebben een afwasmachine maar hij heeft dus de was opgevouwen .
    Maar baal gewoon heb hem nu eigenlijk hard nodig in me vruchtbare periode

3. Elke1984

:-k

4. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    komt goed hahah mannen zijn sneller over te halen tot seks dan vrouwen haha .

5. Tali23

Tali23 Actief lid

19 sep 2008
    299
    0
    0
    zorg
    zoetermeer
    hahahahaaaa

ik lach even mee ...mannen zijn rare wenzens! maar zonder ze kunnen ho maar! ;)

linda@ heb even naar je foto gekeken... volgens mij heb je idd je ei al gehad , hopelijk heb je op de juiste dag geklust ;)

Elke@ dat lijkt me idd kei gaaf zo'n daagje uit met de meiden...hahaha schrok ze niet toen ze zag dat ze niet in n sauna was beland? ;)

Vandaag toch even de HA gebeld, want stel je voor dat de uitslag al binnen was;) zegt de assistent; nee, ze worden 2 keer per week geleverd dins en vrij... nog even geduld...pfff makkelijk zeggen!
    wisten jullie dat deze dag ong 30 uur heeft geduurd?
    Ben wel voor de afleiding naar turkije geweest ( lees: haagse markt;)) met mijn moeder en ons zelf getrakteerd op n lekkerbekkie jmmmm!

hoe was jullie dag?
    liefs aan iedereen!

6. Tali23

Tali23 Actief lid

19 sep 2008
    299
    0
    0
    zorg
    zoetermeer
    :rolleyes: stel je voor dat je dan zwanger bent,...moet je elke keer denken aan jullie ruzie :oops: misschien moet je het echt menen als je het goed maakt ;) en als je je echt verdrietig voelt niets tegen je zin doen ...
    bedoel er verder niets mee... maar het lijkt me zo moeilijk,. oooffff!

het moet GOEDMAAKSEKS zijn hahahaha dan zeg ik niets! ;) :) :p

7. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    hee meiden
    Hier slecht nieuws van ons hondje...
    Ze heeft zeer waarschijnlijk amyloidose, nierfalen...
    Ze heeft zware koortsaanvallen en bij iedere aanval een klap op haar nieren. Nu laat het de gevolgen zien.
    Heb al zoveel gehuild vandaag, ons meisje gaan aan de moderin (soort prednison) in de hoop dat haar eetlust terugkomt en ze dus sterker wordt en hopelijk nog jaren bij ons is!
    Het maakt ons heel bang, de dierenarts vond haar zeer mager en slecht eruit zien en als dit zo blijft is hij bang dat ze niet nog een jaar te leven heeft.
    Klap in ons gezicht dus... mijn meisje...

Nog geen ei gespot hier, wel buikklachten. Hoop vanavond een positieve ovu test te hebben, anders weet ik het niet meer hoor!

Linda, ik denk dat ie ook negatief is...

Zus, balen dat je ongie bent meis!

Melanina, mannen! Ik ken het! Enne, je krijgt hem vast overgehaald, maar kan je je dan zelf wel overgeven? Ik kan dat niet met ruzie hahaha, moet eerst goed zijn, dan pas kan ik me weer geven hahaha.
    Maar in je vruchtbare periode moet je wel he!

8. Tali23

Tali23 Actief lid

19 sep 2008
    299
    0
    0
    zorg
    zoetermeer
    Ahi Vliegje toch!

wat naar hopelijk slaat het goed aan het kan ze nog jaren bij jullie zijn ... gaan we ervan uit oke;) niet meer huilen...je beestjes kunnen echt je kindjes worden en het doet ook ontzettend pijn.

maar soms is het goed dat ze heengaan, vooral als ze veel pijn hebben...
    MAAAR zover komt het niet ! ze wordt weer sterker en beter komt goed meis!

dikke knuf!:)

9. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Dank je Tali!
    hoe is het met jou? Trek je het nog een beetje tot morgen?

10. Elke1984

Maartje, oei wat vervelend! Ik hoop dat het allemaal goed komt met jullie hondje... Echt triest! :(

Tali, je ze schrok wel! Ze was ook kei zenuwachtig! Had zich 's morgens overal goed geschoren enzo... ze heeft ons de voorbije week kei dikwijls gebeld om te vragen of ze echt geen bikini mocht aandoen (we hadden haar wijsgemaakt dat ze naakt naar de sauna moest :p ) en of we toch zeker niet over haar (kleine?!) borsten gingen roddelen achteraf enzo... :)
    Nog maar één keertje slapen! Je bent wss even zenuwachtig als Obama en McCain! ;)
    Wat vinden jullie hier eigenlijk allemaal van? (om het eens over iets anders te hebben... ;) )
    Go Barack, Go Barack! \:D/ :)

Melanina, ik vind ook dat je niet gewoon mag klussen omdat je je ei hebt... Een kindje moet toch gemaakt worden uit Liefde... O:)

11. Tali23

Tali23 Actief lid

19 sep 2008
    299
    0
    0
    zorg
    zoetermeer
    nou ik heb het gevoel dat 10000de miertjes over mijn lichaam lopen...heb ik altijd als ik zenuwachtig ben...heb ook n soort van kippevel op mijn hoofdhuid brrrrr... de dag is bijna om
    en ik hang morgen om 08:01 aan de telefoon, dat begrijp je hahah
    ik ga gtst volgen, iemand anders ook n kijker?
    doeidoei

12. Elke1984

Nee, kijk ik niet naar! Ken het zelfs niet! En ik kom morgen na m'n werk direct naar je resultaat kijken! Ben zoooo benieuwd! Maar meis, probeer niet té hard te hopen...hoe hoger je nu al vliegt, hoe lager je dan kan vallen... :(

13. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Nou heb er weer een pendel bij, de vierde die nov 08 zegt! :D
    Geloven jullie hierin dat ze uitkomen? En kennen jullie toevallig mensen bij wie hij wel klopte?

Ja ik denk dat t geen posi test is zus,, maak me er maar niet meer druk om, gewoon iedere paar dagen vrijen en we zien wel waar t schip strandt!
    Maar diep van binnen weet ik wel beter :oops:

14. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Ik had een pagina gemist, las alles nu pas..
    Vliegje wat erg van je hondje! Ik ga van de week op school eens aan mijn lerares vragen wat zij erover weet ( zij is een zeer goed gewaardeerde dierenarts) en welke ervaringen ze ermee heeft, dan heb ik toch een beetje een idee dat ik hier iets voor je kan doen behalve een digitale *knuffel* sterkte ermee!

Elke, ja ik hoop echt dat mijn ei al geweest is, maar omdat ik die niersteen had was er qua urine eigenlijk ook geen pijl op te trekken he..
    Ik heb sinds vandaag ongi achtig gevoel in onderbuik, heel veel slijm, steken in borsten. Voor ongi is t echt nog te vroeg denk ik, dan zou er weinig tijd tussen zitten en mijn ei lijkt me toch erg sterk..
    Mijn ovu testen zijn ook op grrrr :x zit te twijfelen of ik morgen nieuwe zal halen of t gewoon zijn gang laat gaan..

En wat die mannen betreft.... We kunnen er wel een apart clubje voor opstarten haha, een brok ellende af en toe :D
    Die van mij moet ik nog dagelijks uitleggen wat een huishouden is enz enz..

15. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Dank je wel Linda, lief van je!

Ik baal ook, gewoon geen positieve ovu test! Morgen dus geen ei! dat betekent langere cyclus... ik baal heel erg. Maar ik denk er niet zoveel aan moet ik zeggen, zit meer bij mijn doggie...

Ben ook heel benieuwd naar jou, nu klinkt het alsof je je ei krijgt namelijk!
    Ik heb ook nog maar 1 test en koop hierna niks meer.
    Misschien temp ik ook niet meer de volgende ronde, ben er veel te veel mee bezig op die manier.

16. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Hoi vliegje,

Ja heel logisch dat je meer bij je hondje zit op dit moment..
    Ik denk dat ik ook geen ovu testen meer ga kopen nee, ik wil liever gewoon lekker door vrijen met mijn mannetje. Dan komt t evengoed wel in orde, ik kan aan de hand van lichaamssignalen nu al wel opmaken waar ik zit in mijn cyclus ongeveer. maar ja als ik nu mijn ei nog blijk te krijgen heb ik t mis hoor :D
    Had vorige week don/vrijdag vruchtbaar slijm en vanmiddg weer een beetje denk ik. Gelig,rekbaar, maar niet heel veel ofzo.
    Wel is t heel vochtig dus,misschien dat dat zou verklaren als ik mijn ei krijg idd..
    Dan zitten we echt dicht bij elkaar en wordt t dus voor ons allebei in dezelfde dagen spannend deze maand :)
    En heb je al goed geoefend deze dagen? ;)

17. Zus

Zus Fanatiek lid

25 jun 2008
    1.081
    0
    0
    Goedemorgen!

Elke mijn volgende NOD is 2 december, gebaseerd op mijn laatste cyclus.

Tali zodra ik thuis kom, ga ik bijlezen en hoop positief resultaat te lezen.

Vliegje wat erg van je hondje. Hoop dat het allemaal goed komt. Ben zelf 2 konijntjes verloren voelde ook al heel verdrietig. Met een hondje heb je nog meer een band.

Melanina is de ruzie nog goedgekomen?

18. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    ja ruzie is helemaal klaar haha dus toch nog ff eitje benut :p
    en nu zie ik hem tot morgen avond niet en vandaag is het ei dag volgens de calculator.

19. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Goed gedaan Melanina :)

Linda, we hebben het hele weekend geklust, behalve gister, en als ik vandaag mijn ei had gehad was gister mijn vruchtbaarste dag... maar we waren zo moe en dan dat gedoe met onze hond..
    En vanavond is hij biljarten dus ook niet klussen denk ik... baal wel hoor! Hopelijk heeft het klussen van van de week effect gehad hahaha.
    maar als ik toch geen ei krijg...

Ik vul mijn temp in op FF maar ook op menstruatiekalender. Niet geeft aan dat ik donderdag mijn ei moet krijgen.
    Maar snap het niet zo, heb 56 dagen ingegeven volgens de standaardmethode. Volgens dat programma dus donderdag mijn ei wat een cyclus van 58 dagen betekent. Snap dus niet waarom hij dat zo aangeeft...

Tali hoe is het met jou?!

20. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Vliegje, heb helaas geen ervaring met de temp methode maar t klinkt idd niet echt logisch nee? nog steeds geen ei gevonden dus?
    Ga toch maar even testjes halen zometeen, ik wil t gewoon deze dagen nog even weten namelijk. Meer uit nieuwschierigheid :) Wij hebben gister namiddag en vrijdagochtend geklust dus hoop ook dat dat genoeg is ;)
    vochtige slijm is hier weg, maar ook geen ovu pijn gehad ..

Volgens mij heeft de paashaas onze eieren meegenomen ofzo :D :D

Deel Deze Pagina