De Flubbers

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door vliegje, 17 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mona23

mona23 Niet meer actief

en tali, weet je al wat meer? het is al 9.09 hihi

2. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Ja Tali? ikzelf heb hier zelfs zenuwen voor je uitslag :)

3. jackisis

jackisis Bekend lid

20 jun 2008
    526
    0
    0
    hoi hoi

zus balen dat je weer ongie bent geworden..

vlieg.. wat sneu voor je hondje.. beterschap ermee!

Tali... en en en weet je al iets?

Mellania... ik heb eigenlijk nooit ruzie over de huishouding gelukkig.. ik werk 3 dagend us doe het meeste inhuis, maar niels doet elke avond de keuken en vaatwas en zuigt en dweilt altijd in huis.. de rest doe ik altijd, maar vind ik ook logisch aangezien ik 2 extra dagen vrij ben...
    Hij is verder ook heel netjes dus helpt ook vaak met opruimen enz..
    Wel fijn dat je ei nog benut is en idd liever met liefde dan helemaal niet zou voor mij ook gelden..

lynnes... spannend voor jou ook weer of het gelukt is.. nu duren de komende 2 weken natuurlijk ook weer erg lang;)
    Over je baarmoeder..Bedoel je dat je die van buitenkant kan voelen? Normaal gesproken zit is achter je schaambeenen kan je m met ongeveer 12 weken voelen boven je schaambeen uit.. dus snap even iet wat je bedoelt...sorry..
    (mijn baarmoeder voel ik nu zitten tot aan 3 cm boven mijn navel..)

Ik heb geen tijd om elke dag te reageren hoor, dus niet meteen in de stress als ik even niet zovee kom... ben erg durk met mijn werk, kids enz.. heb cursussen en vergaderingen.. de komende week..

dikke kus allemaal!

4. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Heey Tamaar,
    Nee ik bedoel dat je dat inwendig kan voelen, die tip kreeg ik van mijn huisarts voor het stoppen met de pil. Je kunt ook aan je baarmoedermond voelen hoe je in je cyclus zit, door middel van hoe die aanvoelt. Nu moet je dit wel willen natuurlijk :oops: Ik voel iedere dag/paar dagen even en normaal zat ie dus recht, en nu is ie naar links geschoven, en vroeg me gewoon af of dit normaal is.
    Zou jij ook even naar mijn foto willen kijken, de ovu test? dat is t meest positieve die ik gehad heb,, :( dat was een week geleden.
    Ga zometeen maar weer eens testen.. :(

Jij hebt t lekker druk dus, hou je t een beetje vol lichamelijk? en hoe is t met je rug?

5. Tali23

Tali23 Actief lid

19 sep 2008
    299
    0
    0
    zorg
    zoetermeer
    nou ik heb gebeld...

ben idd goed van mijn roze wolk gevallen:':)':)'(
    negatief dus....
    ik heb morgen n afspraak om te kijken hoe dat kan dat ik niet ong wordt :( heb de hele ochtend gejankt en dernet mijn vriend verteld zag zelf tranen in zijn ogen :(
    maaarjaaaa...nu weet ik het niet meer...
    :(

6. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Ahhh arme tali..
    Hier was ik al zo bang voor :( echt heel veel sterkte voor jou en je vriend, en hopelijk weet je snel wat de oorzaak is!
    Nogmaals sterkte en een dikke *knuffel*

7. jackisis

jackisis Bekend lid

20 jun 2008
    526
    0
    0
    Jee Tali.. wat sneu voor je! he moet dus een beetje wennen aan het stoppen met de hormonen van de spiraal waarschijnlijk.. erg balen.. hopen dat je snel ongie wordt en je snel een goede korte cylus hebt.. de meetse meiden hebben hier een erg lange cyclus he? Mijne is standaard zonder pil 32 dagen altijd geweest en toen ik stopte na 10 jaar pil voor loïs was k meteen ook weer 32 dagen..
    Straks na deze zwangerschap hoef ik gelukkig nooit meer aan de pil en zal het mij benieuwe of ik ook weer een cyclus van 32 zal hebben...

Lynnes.. ik heb mezelf nooit bewust gevoeld voor mijn zwangerschappen, maar ik weet wel dat ik nu helemaal niets kan voelen.. mijn baarmoedermond zit zo hoog dat ik er niet meer bij kan zeg maar.. Toen ik net zwanger was was ie heel groot en laag..
    Over ovu testen heb ik geen ervaring.. nooit gebruikt dus geen idee hoe ze er uit moeten zien..
    sorry...

8. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Tali, wat klote meid! En je wordt maar niet ongie :( Hier eenzelfde geval eigenlijk met die kl*te cyclusse.
    Sterkte meissie!

9. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Nou heb weer een ovu testje gedaan, maar is nog steeds lichter dan de controle streep. Ik vind t maar vreemd, ik heb zo nu en dan rugpijn, steekjes in borsten en de hele dag door gevoelige liezen, met steken erin.. ze doen nu pijn bij t zitten zelfs. hoort dit nu ook alweer bij je cyclus?

Tamaar, las dat jij er ook wel eens last van had? Tenminste zoiets stond me nog bij?

Vliegje heb je al een testje gedaan of je eitje komt? En mona die van jou komt ook al bijna zeker?

10. Luna 888

Luna 888 Actief lid

16 jun 2008
    149
    0
    0
    Och neen, arme Tali. Moet vreselijk zijn. Dan moet je al zo lang wachten en ook al blijf je redelijk, er is toch steeds hoop eh. Ik zie ook je pendel dus blijf niet te lang bij de pakken neerzitten, grijp die koe bij de hoorns en ga ervoor. Hoor wat je HA zegt ivm die uitblijvende ongi en dan maar proberen eh. Alvast een hele dikke knuffel.

Wat die pendels betreft: ik was mijn pendel twee een dikke maand voor, in mijn geval was ik dus helemaal zwanger in september. Over twee weken (19 nov) heb ik de 20-weken echo en weten we dus ook af het geslacht overeenkomt.

Elke: wanneer vertrekken jullie? Heb je nog plaats in je valies voor een dubbelgeplooide zwangere? Buikje valt nog mee, ik beloof dat ik heel binnenkort eens wat foto's zal plaatsen :oops: . Omdat ik hier geen held in ben stel ik dit steeds maar uit.

Vliegje: zo erg van je hondje. Ik hoop zo dat alles nog goed komt en dat je haar nog lang bij je mag hebben. Ik zou me ook geen raad weten als er met onze fluffy iets zou gebeuren. Dat is alsof er een stuk van jezelf weg is dan... maar ja, daar moet je maar niet aan denken. Ga ervan uit dat ze beter wordt en dan is dat misschien ook zo... ik hoop het echt.

Hoe is het met de rest? Lynnes goed aan het klussen?

Tamaar: nog steeds probleemloos zwanger?

Liefs
    ikke

11. Luna 888

Luna 888 Actief lid

16 jun 2008
    149
    0
    0
    aaaaahahahaha, hihi. Sorry meiden, ik lees nog eens de beginpagina's van dit clubje na tot ik op pag 6 ontdek dat jullie ongerust waren omdat ik al een tijdje niet meer online was geweest. Oei eigenlijk vind ik dit niet grappig maar wel ontzettend lief. Het is zo dat ik geen berichtmeldingen meer krijg en dan vergeet te komen kijken. Zo één keer in de week minstens, kom ik zeker langs. Ik heb nu een tijdje geen internet gehad maar ben niet op reis geweest.
    Haha grappig om jullie veronderstellingen te lezen. Elke had het bij het rechte eind; ik werk in het onderwijs en heb dus enkel vakantie wanneer de kinderen dat ook hebben.
    Sorry dat ik jullie ongerust maakte, was niet de bedoeling. Jullie zijn errug lief.

Zoen

12. Zus

Zus Fanatiek lid

25 jun 2008
    1.081
    0
    0
    Tali balen meid, hoop dat je cyclus snel op gang komt.

Lynnes, ook deze klachten kunnen bij het ontpillen horen, maar het hoort ook bij zwanger zijn. Lekker he, heb je nog niets aan...

Luna, alles goed met je? Spannend hoor de 20 weken echo.

13. Luna 888

Luna 888 Actief lid

16 jun 2008
    149
    0
    0
    @ Zus: ja hoor met mij alles supergoed. Voel me helemaal ok, de hoofdpijn die ik een paar weken had is veel beter en heb tonnen energie.
    Hoe staat het met jou? Stevig aan het klussen?

14. Zus

Zus Fanatiek lid

25 jun 2008
    1.081
    0
    0
    Goed te horen,

Hier idd aan de klus. Nu alleen even niet ben helaas ongi. Was een zware teleurstelling, want ik wist precies wanneer mijn ei was. Beter klussen kon niet. Maar ja nieuwe kansen. Heb gelukkig geen lange cyclussen meer, dus ga vol goede moed verder.

15. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Hai luna, lekker om te lezen dat alles goed gaat met jou en je beebje :)
    Daar doen we t hier allemaal toch voor, benijd je hoor, lekker van genieten! En dus bijna de 20 weken echo, spannend hoor.

Zus, ja ik heb geen idee waar t vandaan komt eigenlijk, ik ben voor mijn gevoel niet meer aan t ontpillen, de eerste maand had ik hier erg last van maar nu eigenlijk niet echt meer.. dus ik hoop stiekem op t laatste ;) Heb constant rug pijn, maar anders dan menstruatie pijn, heb ook nog helemaal niet t idee dat t eraan zit te komen.. Mijn liezen gaan echt de hele dag door, vooral als ik even rustig lig of zit bijv..
    Kan helaas niks anders doen dan afwachten..

16. Elke1984

Elke1984 Niet meer actief

Tali, vind het zooo erg voor je! Ik weet hoe hard je gehoopt had... Ik vrees ook dat je wat moet ont-spiralen ( :(: :-s )

Luna, leuk je nog eens te 'zien'! :D En leuk om te horen dat alles heel goed gaat met je/jullie! :thumup: En hoe gaat het op school?
    Oh ja, ga je ons vertellen of het een jongen of meisje is? Want dan kunnen we daar ook een weddenschapje rond doen? ;)
    We vertrekken 17 november. Wat mij betreft is er nog wel plek! ;) Hahahahaha, spijtig dat je enkel vakantie hebt als het schoolvakantie is hè! :p

Maartje, gaat het wat bij jou? :( *dikke knuffel*

Linda, idd je klachten kunnen bij allebei horen... En ook al heb je deze 'symptomen' vorige ronde niet gehad...laat je niet voor de gek houden! Ik heb ALLES al gevoeld wat een zwangere moet/kan voelen en ik mag nog altijd m'n banner niet veranderen zenne... ](*,)
    En dat zelfonderzoek: zou het niet kunnen dat doordat je baarmoederhals hoger gaat zitten, het lijkt alsof hij wat meer naar links gaat?

Tamaar, ik begrijp wel dat je niet zooo vaak komt zenne! Geniet maar van je gezin en van de drukte! En plaats nog eens een fotootje van die buik! :D

17. Elke1984

Elke1984 Niet meer actief

Klussende Flubbers:
    *Lynnes: 15/11, ronde 2, 1e kindje
    *Melanina: 16/11, ronde 3, 1e kindje
    *Vliegje: 18/11, ronde 3, 1e kindje
    *Mona: 20/11, ronde 7, 1e kindje
    *Renaat: 29/11, ronde 11, 1e kindje, afwachten 1e ICSI
    *Zus: 2/12, ronde 6, 1e kindje
    *Tali: ?, ronde 1, 2e kindje
    *Elke: ?, 2x Clomid gehad, nu afwachten, 1e kindje

Zwangere Flubbers:
    *Tamaar: 10 maart, 3e dochter, BV, TH
    *Luna: 3 april, 1e kindje, BV, ZH

Weddenschap: wie denkt dat àlle Flubbers zwanger zijn/geweest zijn op 19 oktober 2009?
    *Tali: ja
    *Elke: nee
    *Zus: ja
    *Renaat: nee
    *Vliegje: ja
    *Melanina: nee
    *Lynnes: ja
    *Mona: nee
    *Jackisis: ja
    *Luna: nee

18. kanjer

kanjer Bekend lid

8 mei 2008
    626
    6
    18
    Vrouw
    goedeflubberrrrt allemaal! :)

tali :confused: wat naaaaaaaaar om te lezen :(((((( echt ongelofelijk gewoon :( had het zoooo gehooopt! :cry:

zus ook ongie gewordenzie ik..Nondejuuuutjes.. komop dames! \:D/ nog meer klussen! ;)

luna wat fijn om te zien dat het goed met je gaat.
    en lijkt mij juist wel fijn om met de kids vakantie te hebben want kids hebben VEEEEL vakantie ;)
    hehehehhe! :) van de ene vakantie naar de andere toeleven lijkt me best lkkr hoor! :D

tamaar, werk jij voor een particulier of voor een stichting?
    pfft... ik kan mn directrice wel schieten echt!
    ene moment poeslief doen en van alles toezeggen.. andere moment inene niks meer weten.. pffft. :(

anywayzzz hier gaat t op wat moe zijn na goed.. volgende week di op naar a'dam! woehoeeeetjes! :)

tot laterssss weer!
    toedelzz! knuf voor allemaal!

19. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    hee meiden

Linda, nog geen ei joh?! waarom doe je niet ff een zwangerschapstest? je weet maar nooit toch!

hier nog geen ei.... toch manlief zover kunnen krijgen voor klussen hihi, de soldaatjes moeten toch aangevuld worden he :)
    Hopelijk merk ik aan mijn temp van de week dat ik een ei krijg.
    Heb nog maar 1 test namelijk... ik wacht daar nog ff mee. Wil morgenavond nog ff testen. Anders weet ik het ook niet meer hoor..

Luna, fijn weer wat van je te horen! Goed zeg, dat alles goed gaat. Ik weet het niet meer, maar dit wordt toch je 1e kindje? wanneer precies heb je je echo?
    En wie had er voor jou gependeld? Dus dat klopte? gaaf zeg :)
    Heb er 4 voor november en 1 voor december.. ben benieuwd. Moet ik wel mijn ei krijgen! Anders gaat november al over :(

Tali, hoe voel je je meis?
    Sterkte!

Elke, das al binnenkort joh! Gaaf :)

Renaat, hoe is het met jou?
    Wanneer heb je nu weer afspraken in het ziekenhuis?

Hier alles oke, ons hondje heeft vandaag goed gegeten! Ben zo blij! Hopelijk blijft dit en blijft ze met de pred stabiel, arm kind..... ben er veel mee bezig, maar probeer ook positief te blijven!

20. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Hoi hoi,

Hier een stijve hark, heb vandaag geverfd en mijn arm wil niet meer haha
    Elke je hebt gelijk hoor ik moet me niet gekmaken dat doe ik deze keer ook niet maar ik heb geen ervaring met zere liezen enz :oops:
    Dus leer iedere maand weer wat bij..
    Vliegje Ik heb al een testje gedaan maar die geeft gewoon negatief aan, maar dat zou ook nog wel veel te vroeg zijn, ik denk dat ik vorige week dan mijn ei heb gehad, of ik moet er nu gewoon daaagen over doen voordat ie springt maar dat lijkt me sterk,,
    Jouw testen ook al op? Ik vandaag toch maar bijgehaald en hopelijk heb ik ze na deze maand niet meer nodig.. als ik mijn pendels moet geloven iig :p Vind dit echt de ergste periode dat wachten wachten en wachten.. blehhh en toch denk ik van zou t zo zijn? hoop t zoo maar ga van t negatieve uit..
    He en ik maak veel honden mee die t echt jaaaaren goed doen op prednison hoor dus goede hoop voor je!

Deel Deze Pagina