De Flubbers

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door vliegje, 17 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luna 888

Luna 888 Actief lid

16 jun 2008
    149
    0
    0
    hehe, ik kan jullie amper bijhouden.

Ik ga dus gewoon antwoorden op de vragen, zonder juist te weten wie ze stelde maar wel fijn dat jullie zo nieuwgierig zijn.

Ok, wij willen zeker weten of het een jongen of een meisje zal zijn en wat ons betreft moet het geen geheim blijven.
    Elke, als je er een weddenschap van wil maken moet ik misschien nog wel even zwijgen, tenzij je die weddenschap wil afsluiten na 19 november want dan is de 20-wekenecho.

Vind het allemaal wel heel spannend, we zijn zo stilaan onze baby-uitzet aan het verzamelen. Super! Over een paar maanden ligt daar een beebje in. Het lijkt nog maar gisteren dat ik teleurgesteld was van een negatest.
    Zo zie je maar dat het echt snel kan gaan. Ik hoop zo dat jullie gauw mogen volgen.

Het is inderdaad ons eerste kindje dus we moeten alles nieuw aanschaffen. Aangezien er in de vriendenkring ook nog niemand is bevallen kunnen we dus weinig lenen. De kindjes van de familie zijn zelf nog klein of in de maak dus de ouders willen nog niks wegdoen, logisch natuurlijk.

Elke, amai zo snel al dat je vertrekt! Lijkt me zalig! Ge je ons van in het verre Amerika op de hoogte houden van je ei? :D

Liefs

2. jackisis

jackisis Bekend lid

20 jun 2008
    526
    0
    0
    kanjer.... ik werk voor een organisatie.. heel groot
    www.raster-groep.nl is volgens mij de site van ons haha (ik werk op de tamboerijn)

vlieg.. fijn dat je hondje goed gegeten heeft dat scheelt he?

Lynnes.. sterkte met je arm haha en ja ik had ook steekjes in mijn liezen in het begin.. klopt

Luna.. ook al weer ruim 18 weken wat vliegt de tijd he>>? Ja nog steeds hier klachten vrij. alhoewel ik na een dag werken wel merk dat mijn rug opspeelt.. iets minder tillen en bukken dus;)

elke... ik geniet echt volop van mijn gezin en mijn werk.. cursus vanavond viel erg mee gelukkig..
    en ik zal snel een foto weer plaatsen oke?
    slaap lekker voor allemaal!
    heb morgen nog lekker vrij joepie!
    kus tammie

3. jackisis

jackisis Bekend lid

20 jun 2008
    526
    0
    0
    luna... wijhadden ook niets meer.. Ik heb heel veel gekocht op marktplaats.. hebben ze ook zoiets in belgie? onze wagen was 300 euro incl bak en wandelwageninzet en was pas een half jaar oud (quinny buzz) kamertje kostte ons 300 euro nieuw is het allemaal toch een stuk duurder he?

4. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    tamaar, dank je t is niet ernstig met mijn arm hoor, hij moest alleen harder dan normaal werken vandaag. Had jij de hele dag door steekjes en hoelang na je eisprong? Ik heb echt de hele dag een zere rug en liezen. xxx

5. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Inderdaad Lin, dat wachten! Word er gek van!
    Ik haal geen nieuwe testen meer, maak mezelf alleen maar gek.

trusten meiden!

Enne, Luna, spannend hoor!

6. jackisis

jackisis Bekend lid

20 jun 2008
    526
    0
    0
  7. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Hoi goedemorgen!
    Dank je voor de link, leuk om terug te lezen hoe jullie begonnen zijn met het topic.
    Ik heb mezelf er bij neergelegd om af te wachten maar aangezien ik mijn ei niet duidelijk heb gevoeld en dus ook niet heb gevonden met ovu test, tast ik nu in t duister wanneer ik kan gaan testen :rolleyes:
    Ik ga er vooralsnog vanuit dat ik vorige week mijn ei heb gehad, dus hou gewoon mijn banner aan denk ik maar.. Sochtends als ik wakker word geen last van mijn liezen maar dit komt vrij snel opzetten, net als mijn rug..
    Je bent al lekker vroeg wakker trouwens tamaar! Alvast weekend nu?

Groetjes!

8. jackisis

jackisis Bekend lid

20 jun 2008
    526
    0
    0
    nee geen weekend... moet morgen nog een dagje werken en vanavond team vergadering.. maar Loïs moet naar school, dus moet er wel op tijd uit.. voordat ze hebben gegeten en aangekleed zijn;)
    haha Loïs is nu op school en isis kijkt naar de wereld van K3 op tv..
    Ik ga even stofzuigen en dan straks helepen op school...
    dikke kus tammie

9. Tali23

Tali23 Actief lid

19 sep 2008
    299
    0
    0
    zorg
    zoetermeer
    goede morgen iedereen!
    ik zometeen naar de HA, ben benieuwd wat die gaat zeggen ....
    ik blijf hele gevoelige borsten houden :( dus wil ook weten waar dat vandaan komt miss ook de mirenahormonen :'(
    n heeeeeleeee fijne dag aan iedereen, :D
    liefs!

10. Zus

Zus Fanatiek lid

25 jun 2008
    1.081
    0
    0
    Succes Tali, laat je het daarna hier weten?

11. Luna 888

Luna 888 Actief lid

16 jun 2008
    149
    0
    0
    @ Lynnes: ik had dat ook, vanaf mijn eisprong eigenlijk, zo steken in mijn lies. Daarom dacht ik dat ik ongi zou worden, niet dus :D . Hopelijk geldt voor jou hetzelfde.

@ Tali: dat is anders ook een bijzonder goed teken eh? Wanneer kan jij het weten?

Prettige dag aan all

Liefs

12. Tali23

Tali23 Actief lid

19 sep 2008
    299
    0
    0
    zorg
    zoetermeer
    ik laat het natuurlijk aan jullie weten , hoe anders! ;)

Tot Zo!

13. jackisis

jackisis Bekend lid

20 jun 2008
    526
    0
    0
    spannend tali... ik ben heel benieuwd wat ie te zeggen heeft..

Ik heb net verse soep gemaakt.. over een half uurtje is Loïs vrij.. heb toenstraks op school geholpen met varia/piccolo.. (dat zijn ontwikkelings spelletjes)

dikke kus tammie

14. Tali23

Tali23 Actief lid

19 sep 2008
    299
    0
    0
    zorg
    zoetermeer
    zo ben net terug...wat haat ik eendebekken brrrr!

maar goed, ik moet weeeeer even geduld hebben en als ik niet voor jan. :confused: ong ben gaan ze verder onderzoeken (oh my god! ik ga echt n winterslaap houden :cry: ) wel zei ze dat het mogelijk is om alsnog zwanger te raken, dus gewoon verder klussen ;)

nou ronde 1 duurt mij te lang hahahaha
    Tamara@ lekker soep! ik ga vanavond lekker stoofschotel met winterpeen en worst maken lekker met gekookte aardappeltjes erbij mmmmm... hier wordt het bord nog net niet schoongelikt, zelfs door MAYA:p

fijne dag nog iedereen!

15. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Tali voor jou afwachten dus,, ja echt iritant he waarom kan t niet gewoon allemaal wat sneller? Ik had de eerste ronde na stoppen met de pil ook ontzettende zere borsten, mijn tepels kon je niet eens aanraken, nu de ronde erna heb ik juist binnenin steekjes,, als ik gewoon ongesteld wordt dan houdt mijn lichaam me zo voor de gek! Maar ja ik zal niet de eerste zijn :)

Luna, ja vreemd he die steken, ik weet niet meer wat t kan zijn, t is nu meer spierpijn achtig dan steken. Geen rare dingen gedaan dus waar t nu van kan komen :rolleyes:

Ga vandaag als een gek leren voor mijn examen van morgen, microbiologie, instumenten en hygiene.. blehh geen zin maar t moet toch echt... en tamaar goed idee die zelf gemaakte soep! Ga t misschien ook wel eventjes maken, alhoewel, cup a soep is ook makkelijk in mijn eentje ;)

16. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Heb er weer iets bijgekregen, de plaatsen waar mijn boobs zeer doen zitten nu rode gesprongen adertjes, lijkt op striaee.
    Grr... een lichaamsdeel waar ik blij mee ben is nu een stuk lelijker geworden.. :x !

17. Tali23

Tali23 Actief lid

19 sep 2008
    299
    0
    0
    zorg
    zoetermeer
    heey dat had ik ook toen ik zwanger was van Maya :O stel je voor ;) ronde 2 is misschien voor jouw de juiste ;)

18. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Heey tali,
    Ja maar zo snel na de eisprong kan dat toch nooit vraag ik me dan af..?
    Ga er nog steeds vanuit dat t mijn cyclus gewoon is, misschien ook meer om mezelf te beschermen.. Hoe snel had jij die adertjes toen?
    Hoe voel je je nu, de teleurstelling alweer beetje teboven?

19. Elke1984

Elke1984 Niet meer actief

Dag lieve Flubbers!

Linda, het lijkt wel veelbelovend te klinken bij jou hè... [-o< Ben benieuwd!

Tali, moet je idd nog een tijdje wachten... Begrijp dat het niet zo leuk is! :(

Luna, moet ik snel zijn met de weddenschap! Wat denk je zélf?
    Ik ga proberen vanuit Amerika af en toe eens iets te komen schrijven maar ik heb er geen idee van of dat gaat lukken! :(

Dames, geven jullie allemaal door wat jullie denken dat het wordt bij Luna?

20. Zus

Zus Fanatiek lid

25 jun 2008
    1.081
    0
    0
    Linda zal toch nog een testje wagen.

Elke ik denk een jongen

Deel Deze Pagina