De Flubbers

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door vliegje, 17 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Hallo..
    Hoe is t met iedereen?
    Elke ik probeer mezelf niet gek te maken maar loop nu al een week met ongi gevoel, zere liezen, groeiende (.)(.)
    T moet toch ergens vandaan komen, geen idee wat t anders zou kunnen zijn. Als ik hoest dan springen de tranen zowat in de ogen omdat mijn liezen zon pijn doen.. had t aan de verloskundige gevraagd en die zei dat t met zwangerschap te maken kan hebben, omdat de baarmoeder groter wordt. Ik heb 1 test in huis en die bewaar ik voor komende woensdag :D
    We zullen zien. Wat stom dat je nu een maand kwijt bent zeg, lekker geregeld daar! Lekker bijna op vakantie :D Whooo heerlijk 3 weken genieten met je mannetje 8)

Luna meteen antwoord op jouw vraag, ik ga woensdag een test wagen mocht ik nog niet ongi zijn geworden! Was de film leuk? Welke heb je gezien?

Vliegje heb je al een eitje ontdekt?

Ga nu lekker bedje in, morgen met 15.000 ! collega's en aanhang naar de Efteling, speciaal voor ons afgehuurd door de baas met alles erop en eraan :D :D
    Eén groot feest dus! We gaan om half 8 sochtends al weg dus maak t niet te laat..

Tali, lekker uitgeweest? Is t een beetje leuk uitgaan daar?

Allemaal een hele fijne dag morgen! Hopen dat we morgen genieten van t mooie najaarszonnetje :thumup:

2. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Hee meiden

Thuis van een drukke, maar leuke dag. Fotobeurs was leuk.

Nog geen ei hier, denk ik. Wel weer buikpijn, maar kan niet zeggen of het een ei is of mijn darmen.. Hou mijn temp wel in de gaten.

Linda, nog steeds in onzekerheid?
    Elke, wanneer weet je meer?
    Tali, nog geen ongie?

Luna, lekker zeg, avondje met vriendlief ;)

@ de rest, alles oke?

Ik ga zo naar bed, echt doodmoe. Morgen even de foto's doen van vandaag.
    Heb nog met Govert de Roos gekletst en sta nog met hem op de foto (fotograaf, hij doet ook fotograferen in De Naakte Waarheid).

3. Elke1984

Elke1984 Niet meer actief

Linda, ik begrijp écht wel dat je het raar vindt dat je al die dingen voelt maar ze kunnen echt allemaal door het ontpillen komen! Ik wil je niet ontmoedigen maar zou het gewoon spijtig vinden als je er zo vanuit ging dat je zwanger bent en het is niet! Je kan je nog een paar maanden zo raar voelen zenne... :( Je zit tenslotte nog maar in de 2e ronde! ;)
    Geniet morgen van je dagje Efteling!

Luna, geniet van jullie avondje samen! Moet je écht tijd voor vrijmaken, ook als die kleine ukkepuk er is! Ik zal bij jou een meisje opschrijven dan. Seg en wat zeiden de pendels bij jou? Kan ik dat er ook bij zetten! :D

Tali, veel plezier!

Maartje, slaap lekker! En wat bedoel je met meer weten? Waarover moet ik meer weten? Voorlopig moet ik gewoon wachten tot dag 35, als ik dan niet ongi ben, moet ik Primolut beginnen. Donderdag mag ik terug naar de gyn bellen voor resultaten hormoonbepaling maar ik weet al dat ik zeker nog geen eisprong heb gehad.
    Heb vanmorgen eens aan het surfen geweest om wat dingetjes op te zoeken rond m'n observaties tijdens de echo's (vocht in eileiders, steeds dik baarmoederslijmvlies,...) en m'n klachten. Begin een beetje bang te worden dat ik aan endometriose lijd... :(

4. Elke1984

Klussende Flubbers:
    *Lynnes: 15/11, ronde 2, 1e kindje
    *Melanina: 16/11, ronde 3, 1e kindje
    *Vliegje: 18/11, ronde 3, 1e kindje
    *Mona: 20/11, ronde 7, 1e kindje
    *Renaat: 29/11, ronde 11, 1e kindje, afwachten 1e ICSI
    *Zus: 2/12, ronde 6, 1e kindje
    *Tali: ?, ronde 1, 2e kindje
    *Elke: ?, 2x Clomid gehad, nu afwachten, 1e kindje

Zwangere Flubbers:
    *Tamaar: 10 maart, 3e dochter, BV, TH
    *Luna: 3 april, 1e kindje, BV, ZH

Weddenschap: krijgt Luna een jongen of een meisje?
    *Luna: meisje
    *Tali: meisje
    *Elke: jongen
    *Zus: jongen
    *Renaat: meisje
    *Maartje: jongen
    *Melanina:
    *Linda: jongen
    *Mona: meisje
    *Tamaar: jongen
    *Geslachtskalender: jongen
    *Pendel:

Weddenschap: wie denkt dat àlle Flubbers zwanger zijn/geweest zijn op 19 oktober 2009?
    *Tali: ja
    *Elke: nee
    *Zus: ja
    *Renaat: nee
    *Maartje: ja
    *Melanina: nee
    *Linda: ja
    *Mona: nee
    *Tamaar: ja
    *Luna: nee

5. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    goedemorgen allemaal weer een dag nader tot het testen .
    Me mannetje gaat dalijk naar de fotobeurs toe.
    Dus ga ik ff ons huisje doen en dan lekker simsen op de pc.
    Moet alleen apartemenst leven er nog bij hebben en er komt nog een nieuw deel aan.

6. Elke1984

Pfff...amai jij bent vroeg wakker op een zondag!
    Wat is eigenlijk de bedoeling van die Sims-spellen?
    Veel plezier! En wat mag ik bij jou naam zetten: krijgt Luna een jongen of meisje?

7. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Luna krijgt een meisje
    Haha ik ben altjid erg vroeg wakker vannacht niet zo rustig geslapen .

Bij de sims voor de pc is het de bedoeling een gezin te runnen .
    Dus huisje bouwen inrichten werken trouwen kindjes krijgen kids huiswerk laten maken enz enz
    erg leuk spel

8. Elke1984

Hmm, klinkt idd wel leuk! Een echt ZS-pagina-vrouwenspel! ;)

Ik ga eens werken... :rolleyes:

9. Elke1984

Klussende Flubbers:
    *Lynnes: 15/11, ronde 2, 1e kindje
    *Melanina: 16/11, ronde 3, 1e kindje
    *Vliegje: 18/11, ronde 3, 1e kindje
    *Mona: 20/11, ronde 7, 1e kindje
    *Renaat: 29/11, ronde 11, 1e kindje, afwachten 1e ICSI
    *Zus: 2/12, ronde 6, 1e kindje
    *Tali: ?, ronde 1, 2e kindje
    *Elke: ?, 2x Clomid gehad, nu afwachten, 1e kindje

Zwangere Flubbers:
    *Tamaar: 10 maart, 3e dochter, BV, TH
    *Luna: 3 april, 1e kindje, BV, ZH

Weddenschap: krijgt Luna een jongen of een meisje?
    *Luna: meisje
    *Tali: meisje
    *Elke: jongen
    *Zus: jongen
    *Renaat: meisje
    *Maartje: jongen
    *Melanina: meisje
    *Linda: jongen
    *Mona: meisje
    *Tamaar: jongen
    *Geslachtskalender: jongen
    *Pendel:

Weddenschap: wie denkt dat àlle Flubbers zwanger zijn/geweest zijn op 19 oktober 2009?
    *Tali: ja
    *Elke: nee
    *Zus: ja
    *Renaat: nee
    *Maartje: ja
    *Melanina: nee
    *Linda: ja
    *Mona: nee
    *Tamaar: ja
    *Luna: nee

10. Zus

Zus Fanatiek lid

25 jun 2008
    1.081
    0
    0
    Goedemorgen, ben ik weer!

Lynnes, hoe was het in de Efteling?

Luna en Tali hoe was jullie avondje uit?

Zelf dit weekend wezen uiteten met familie en op kraamvisite geweest bij onze oude buren. Zij hebben een dochtertje van 3 weken oud. Echt een schattig kindje. En maar vragen, wanneer zijn jullie aan de beurt. Tja als ik dat eens wist ;) .

Vanmiddag huisje schoonmaken en leren. De rest van de dag zal ik wel achter de computer zitten!

11. Luna 888

Luna 888 Actief lid

16 jun 2008
    149
    0
    0
    @ Lynnes: spannend zeg, ik zou helemaaaaaaaaaaaaaal niet kunnen wachten tot woensdag! Maar ik val Elke een beetje bij ook door te zeggen dat het ook ontpillen kan zijn. Ik herinnner mezelf in de periode voor ik zwanger hoe immens teleurgesteld ik was toen al die tekenen toch niets bleken te zeggen. Heb zelfs tranen met tuiten geweend. Maar die posi test komt er, voor ons allemaal.

@ Elke: de pendel zei een meisje. De pendel van een vriend zei ook een meisje. Ik probeer er me niet te veel door te laten beïnvloeden maar is er een reden waarom zoveel onder jullie een jongen denken :D ? Of is dit een pure gok? Voor mij is dit leuk om te weten als het dan inderdaad een jongen is, waarop jullie je gebaseerd hebben.

Geniet van een fijne zondag allemaal!

liefs

12. Zus

Zus Fanatiek lid

25 jun 2008
    1.081
    0
    0
    Luna, ik denk een jongen, omdat mijn gevoel dat zegt. Eigenlijk is het nergens op gebaseerd!

13. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Hoi hoi!

Zus, De efteling viel eigenlijk zwaar tegen vandaag! We hadden het weer mee, maar je kon echt merken dat t najaar begonnen is, en ik vond de attracties een beetje tegenvallen.. De vliegende hollander vond ik t leukst eigenlijk. (achtbaan door t donker en water)
    Dus we hadden t halverwege de middag gehad en zijn weer lekker naar huis gesjeesd, lekker filmpje aan en heerlijk bankhangen vandaag :)

Elke en Luna, ik ga er totaal niet vanuit dat ik zwanger ben en omdat ik vorige maand ook last had van rare symptomen ga ik er vanuit dat dat nu ook nog makkelijk het geval kan zijn. Echter hoort pijn in de lies daar niet onder volgens mijn huisarts, dus in dat opzicht zet dat me aan t denken. Tuurlijk zal t tegenvallen als t niet raak blijkt te zijn deze maand maar dat is alle maanden zo. Het is gewoon heerlijk om erover te dromen.. ik viel gister met een lach op mijn gezicht in slaap, had in gedachten net de babykamer ingericht, gewoon leuk om op te verheugen.. O:)
    Ik wacht t gewoon lekker af en we zullen t wel zien. Blijf de rug en liespijn echt heel erg voelen, kijk al dagen of ik al ongi ben geworden maar nog steeds niks..

Luna denk net als zus een jongen omdat mijn gevoel dit gewoon zegt, geen speciale reden die ik kan bedenken. Wanneer heb je de echo?

Elke, lekker gewerkt? En endometriose.. kijk je uit dat je jezelf ook niet gek maakt? Nu mag ik dat ook wel tegen jou zeggen he ;)
    Niet met zulke enge dingen bezig houden, ga beter maar alvast voorgenieten van je heeerlijke vakantie die in t verschiet zit 8)

14. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Elke, dat bedoelde ik ermee. Maar wat is dat, wat je bang bent te hebben? Niet te negatief denken hoor, mocht ik van jou ook niet :) Gewoon positief blijven meis! Hoe moeilijk ook.
    Hier ook nog geen ei volgens mij... :(

Melanina, is je mannetje naar ZOOM? Ben ik gister geweest :)

15. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    als het in utrecht is wel ja

16. Tali23

Tali23 Actief lid

19 sep 2008
    299
    0
    0
    zorg
    zoetermeer
    haaalllo!
    ik ben wakker!
    ik kwam pas om 13:00 mijn bed uit (dankzij kev die maya bezig heeft gehouden ;))
    gister avond was het erg leuk, Rotterdam is erg gezellig om uit te gaan, er zijn heel veel cafeetjes en gezellige overdekte terrassen met vuurkorven in het midden...
    ik was pas om 05:00 thuis...hahaha dat ik het volgehouden heb snap ik nog niet ;)
    wel is het fijn dat er nergens meer gerookt mag worden binnen, want anders stink je zo daarna...
    Maar goed, dat was het weer en pas volgend jaar weer pff heb het wel even gehad!
    Voor alle lady's die bijna mogen testen! kop op! positief blijven denken en gewoon niet aan de tijd denken( hier spreekt ondertussen n prof in wachten hahahaa)
    Hopelijk heeft iedereen n fijn weekend gehad en nu, OP naar 'n nieuwe week!
    oja, ik ben ook sims-verslaafd,... heerlijk vind ik dat! ik heb n kindertehuis ;) met liefst 9 kinderen gaaf he! Elke je kan het zo downloaden van internet!

Zo hier nog steeds aan het wachten ik heb wel steken zo nu en dan maar voor de rest nada...geef het bijna op hahahaa
    lief aan iedereen!
    Tali

17. mona23

mona23 Niet meer actief

9 kinderen tali, gaaf hihi. Hoop maar dat je ze niet alle 9 echt krijgt hihi.

Linda, jammer dat de efteling tegen viel. Ik ben er allang niet meer geweest. Ik vond de python altijd erg leuk.
    En heerlijk dat gevoel he, ik kan er ook zo over dromen. In mijn hoofd heb ik al helemaal hoe we het gaan vertellen tegen de familie als het deze ronde raak is. Met sinterklaas en dan zeggen dat we nog een extra cadeautje hebben.
    En namen, daar kan ik ook zo over dromen.

Elke ik kan je de hand schudden, ik heb vandaag ook moeten werken, Ik had vanmorgen toen om 5.45 de wekker ging nog helemaal geen zin om op te staan. Blehh. Maar zit nu weer lekker op de bank. We hebben net chinees gehaald, geen zin om te koken.
    Morgen een dagje vrij en dan dinsdag weer werken.

Hier is het even neutraal, wachten tot de 22ste en dan hopelijk niet ongi worden. Ik hoop toch zo dat het deze ronde raak is.

Kijken jullie vanavond ook naar peter r de vries, over joran van der sloot. Spannend...

Nog een fijne avond voor iedereen en voor wie morgen moet werken, WERK ZE

18. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Hoi Mona,
    Ja lekker is dat he, dat dagdromen! En wat je zei over hoe te vertellen, dat is helemaal leuk! Ik hoop daarom een klein beetje extra dat t raak is, dan kunnen we met kerst de hele fam verassen. Vieren t dit jaar met fam van mijn kant en manliefs kant bij ons thuis dus dat zou echt prachtig zijn.. Maar ja mijn hoop is een beetje geslonken inmiddels door de reacties hier, en dat is misschien wel goed :oops:

Ja we zitten al klaar voor Peter R de Vries! Wat een prachtvent is dat toch! Smullen wordt dat weer, zo geeft ie joran toch nog het leven dat ie verdient, nergens meer terecht kunnen met zijn k*tkop :D

Ik reed vandaag met de auto achter Tom Coronel, bn'er van t programma formule 1, autocoureur, dat vindt ik zoon knappe vent! :oops: Ik zei t wel drie keer achter elkaar waar mijn schoonouders en vriendlief bijzaten :p oepsss haha

Liefs en geniet van je vrije daggie morgen !

19. mona23

mona23 Niet meer actief

indd met de kerst zou echt prachtig zijn.
    heerlijk............ hmm droom droom

Tom coronel is indd niet lelijk, hihi. Misschien vindt je schoonmoeder hem ook stiekum wel knap haha.

Zal zekers van mijn vrije dag genieten, jij ook een fijne dag. Heb je vrij of moet je werken.

20. Zus

Zus Fanatiek lid

25 jun 2008
    1.081
    0
    0
    He dames,

Met kerst vertellen daar hoop ik ook op. Zou toch geweldig zijn!

Zit nu al klaar bij de buis voor Peter R de Vries. Ben benieuwd.....

Daarna slaap lekker allemaal

Deel Deze Pagina