Ik denk niet eens dat ze weet wie t is Maar denk dat ze er wel van onder de indruk zou zijn Wij zitten ook al klaar voor Peter R.. spannend! Nog een kwartiertje.. En met de kerst zou zoo gaaf zijn,, dan hoef ik verder geen één cadeautje te hebben, alleen dit kleine maar ó zo grote cadeau zo zooon werelds geschenk zijn! Laten we t hopen voor ons allemaal! Heb nog steeds last van ongi pijn en liezen.. nu al ruim een week! Als ik ongi moet worden dan voel ik dit toch geen week van te voren? Ben morgen vrij, ben aan t verven in huis, de trappenhal, dus ben wel ff bezig. Muziekje aan en gaan met die banaan! Slaap lekker alvast.. X Liefs
Wij zouden het ook met kerst willen vertellen hahaha, maar ja, moeten we eerst raak schieten he! trusten meiden, tot morgenavond. Dan ga ik voor manlief ook een DS halen Kunnen we samen spelen
Goedemorgen dames! Lekker geslapen allemaal? Heeft het vannacht bij jullie ook zo gestormd en geregent? Vond de special over Joran iet wat tegenvallen. Maar wat een sukkel is dat zeg............ Is een Nintendo DS leuk? Wij hebben al een Wii, maar ik hoor iedereen over zo'n DS. Gisteren was ik een beetje in een depri bui. Vriendlief had dat wel door en kwam me troosten. Hij had ook nagedacht en ik mag niet meer testen zonder hem, en als ik ermee zit moet ik het zeggen. En ik maar denken dat ik van hem er niet teveel mee bezig mag zijn! Hij is er veel meer mee bezig dan ik dacht. Vind ik wel weer lief. Deze maand gaan we er keihard aan werken Degene die moeten werken, werk ze en de rest een prettige vrije dag!
hee meiden Ja moeilijk he zus, ik probeer het ook los te laten nu. Mijn ei is nog steeds niet geweest, hoop eigenlijk dat ik dan gewoon ongesteld wordt volgende week, dan maar zonder ei, maar dan ga ik de huisarts eisen om een verwijskaart. Maar we wachten maar af, maar word er sjaggie van! Ben best ongeduldig.... De DS is echt leuk! Ik ga er vanavond nog 1 halen, voor mijn man hahahahaha, kunnen we samen DSen Mario Kart enzo hihi. we lijken wel een stel kinderen. Ik ga werken, doei meiden!
oei Lynnes, het was helemaal niet mijn bedoeling om je hoop te doen slinken hoor. Er is inderdaad niks mooier dan dromen en je kindje al zien en ruiken en voelen in je droom. Steken in de lies had ik ook heel erg voor mijn Nod dus dat kan echt wel een goed teken zijn. Ik, en ik denk Elke ook, wilde gewoon voorkomen (als dat tenminste mogelijk zou zijn) dat je te erg teleurgesteld zou zijn als het nu niks bleek te zijn. Ik ben uiteraard even nieuwsgierig als jij naar woensdag! Hoop echt supererg dat je dan twee dikke strepen zal zien! Liefs
Heey luna, lieve reactie van je, ik neem jullie helemaal niks kwalijk hoor. Sterker nog, t helpt me juist met beide benen op de grond te blijven Het is juist beschermend van jullie en dat is heel lief, echt waar. Het wachten valt wel zwaar tegen trouwens, zeker omdat ik vrij ben en genoeg tijd heb om er over te piekeren Het zijn niet echt steken, vooral een aanwezige soorts spierpijn, vooral aan t einde van de dag kan ik t goed voelen. Wanneer testte jij positief? En hoe gaat t met je groeienden buikje? Welke dag heb je nou je echo? Liefs!
Hey Lynnes, dankjewel, het stelt een beetje gerust.Het was inderdaad een beetje een beschermende reactie, al weet ik ook wel dat je daar op zo'n moment weinig boodschap aan hebt. Ik testte positief op 28 juli, na de vierde cyclus, toen ik twee dagen overtijd was. Ondertussen weer 19 weken zwanger en alles gaat goed. Op 19 november, bij de volgende echo, weten we hopelijk wat het zal worden. Nog even in spanning afwachten dus. Ik laat het jullie zeker weten! Misschien kan je wel om de tijd te doden, op internet eens zoeken op welke originele manier je het wil vertellen aan je familie, vrienden,... mocht je dit nog niet weten uiteraard Veel succes en je weet dat je misschien al positief test twee dagen voor je NOD? Dus als je echt niet kan wachten ...
Spannend joh bijna de echo dus! Hmff ik had drie testjes liggen van matcare, heb er eentje gedaan en niks te zien hoor.. Zit nu idd nog 2 dagen voor NOD en dacht zelf dat je dan ook wel wat zou moeten zien! Ja ik zal al weken te broeden op iets leuks hoe we t gaan vertellen aan fam. Hoe heb jij dat gedaan?
Vanmiddag even naar de opticien, moet een bril.. Was er laatst al geweest voor controle oogdruk ( vaders heeft oogziekte glaucoom,kan je blind van worden, en is erfelijk ) toen kwamen ze erachter dat mijn rechteroog erg moet werken om lettertjes duidelijk te blijven zien en dat verklaard mijn hoofdpijn dus steeds. Balen! heb helemaal geen brillenhoofd Lenzen vind ik helemaaal niks dus tja,, er zit niks anders op.. Heb trouwens al 5 dagen vreemde stoelgang, dan hoef ik een hele dag niet, en dan een buikpijn aanval en ineens...hou ik t niet meer Wat zit een lichaam toch raar in elkaar !
Lynnes, stom van die bril.Ik moest er ook één dragen, zeker om met de auto te rijden maar ik ben die al zo lang kwijt... en ik heb geen last van hoofdpijn dus ook geen extra motivatie om op zoek te gaan. Wij hebben aan de familie laten weten dat we zwanger waren door het patroon van babysokjes met een bolletje wol op te sturen. Je kan er dan ook nog de tekst 'tegen juni graag' of zo bij doen. Vonden ze wel leuk. Aan de collega's heb ik gezegd (ook gevonden op internet) dat mijn vriend en ik iets gemaakt hadden voor in ons nieuwe huis (dat we momenteel verbouwen). Ik had dan een foto mee van de eerste echo. Was ook wel leuk... Je vindt zoveel ideetjes als je zoekt, en zoveel leuke. Wat gaan jullie doen? @ Elke: endometriose? Denken ze daar aan? Wanneer weet je het? Ocharme meid, het mag zo stilaan voor jullie ook wel eens gaan meezitten he. Veel liefs
Linda, mijn reactie was idd echt wel goed bedoelt! Ik snap dat je vanalles voelt waarvan je denkt dat het niet normaal is maar je kan echt àlles voelen wanneer je aan het ontpillen bent én zwanger wilt worden... Je leest hier vanalles en daardoor kan je dit onbewust ook bij jezelf veroorzaken (psychosomatisering...) Als je bijvoorbeeld lang genoeg aan hoofdpijn denkt, is er een grote kans dat je ook echt hoofdpijn krijgt! ale: Dat stoelgangpatroon: echt typische stressklachten van je darmen! Luna, ik denk zelf aan endometriose. Ik heb aan het zoeken geweest wat een verklaring zou kunnen zijn voor de dingen die de gyn zegt dat er te zien zijn op echo en m'n bloedresultaten en adhv m'n klachten en dan kom ik telkens bij endometriose uit... Ik ben heel benieuwd wat woensdag die acupuncturist gaat zeggen... En wanneer ik donderdag naar de gyn bel, ga ik haar zeggen dat ik eens een fatsoenlijke uitleg wil krijgen rond alle dingen die er gebeuren! (waarom op dag 20 plots ongi, waarom nu dik slijmvlies maar geen eisprong, waarom constant buikpijn,....) Vind trouwens dat jullie gewéldige manieren hadden om het te vertellen! Ga het zeker onthouden! Maartje, denk je dat je nu al een verwijsbrief gaat krijgen? Normaal moet je toch een jaar wachten? Zus, leuk hè dat je vriendje er ook mee bezig is! Vind ik ook heel leuk, als ik zoiets merk! Toen ik met de pil stopte (augustus '07 ) was mijn deadline deze kerst om zwanger te zijn... Deadline is bijna om... [-o<
Elke je zegt het goed deadline is BIJNA om. Je hebt dus nog steeds de kans. Kop op! En vraag idd om uitleg daar heb je recht op.
Klussende Flubbers: *Lynnes: 12/11, ronde 2, 1e kindje *Vliegje: 18/11, ronde 3, 1e kindje *Mona: 20/11, ronde 7, 1e kindje *Renaat: 29/11, ronde 11, 1e kindje, afwachten 1e ICSI *Zus: 2/12, ronde 6, 1e kindje *Melanina: ?/12, ronde 4, 1e kindje *Tali: ?, ronde 1, 2e kindje *Elke: ?, 2x Clomid gehad, nu afwachten, 1e kindje Zwangere Flubbers: *Tamaar: 10 maart, 3e dochter, BV, TH *Luna: 3 april, 1e kindje, BV, ZH Weddenschap: krijgt Luna een jongen of een meisje? *Luna: meisje *Tali: meisje *Elke: jongen *Zus: jongen *Renaat: meisje *Maartje: jongen *Melanina: *Linda: jongen *Mona: meisje *Tamaar: jongen *Geslachtskalender: jongen *Pendel: meisje Weddenschap: wie denkt dat àlle Flubbers zwanger zijn/geweest zijn op 19 oktober 2009? *Tali: ja *Elke: nee *Zus: ja *Renaat: nee *Maartje: ja *Melanina: nee *Linda: ja *Mona: nee *Tamaar: ja *Luna: nee
balen melanina, knuf. ik heb vanmiddag een appel/amandel cake gebakken. Zit er nu van te genieten, smaakt heerlijk. Heb sinds gister last van gevoelige (.)(.), maarja dat wil niets zeggen, heb ik ook gehad als ik ongi moet worden. Elke ik zou ook vragen om uitleg. We duimen voor je dat je de deadline nog haalt
Melanina, balen! Zeker dat het een ongesteldheid is? Wat is je nieuwe NOD dan? Mona, kom je ons hier effe verlekkeren! =P~
tja dnek het wel is te weinig nog voor ongie te veel voor innesteling Nieuwe nod tja dat zou ik dus echt niet weten helaas
Als je nu 2 weken verdertelt (als je nu de innesteling zou hebben), kom je op 36dagen, komt overeen met je cyclus... Nu ben ik je misschien valse hoop aan het geven, sorry! Maar een cyclus van 24 dagen is wel kort ineens hè...
Melanina, elke zou wel eens gelijk kunnen hebben. Als het morgen helemaal over is, zou ik toch ook denken aan een innesteling. Spannend!
Elke, wat houdt dat in? Maak je nog niet te druk meid! Ik weet het, moeilijk, ik doe het net zo erg hoor... En ja, ik krijg waarschijnlijk hierna gelijk een verwijzing, heeft de huisarts gezegd en anders trek ik hem aan zijn mouw haha. Ik denk dat ik gewoon ongesteld ga worden maar zonder ei...... Oja, morgen begint de verbouwing trouwens hier.... pffff weer een rotzooi in huis. Maar ja, onze minie douche wordt dan weer mooi even 2 weken volhouden, en ergens anders douchen... Luna, voel je trouwens je beebje al? Wat lijkt me dat geweldig zeg! Linda, bril kan echt helpen hoor! Heb overdag lenzen en 's avonds bril in/op. Ik kan niet meer zonder! Melanina, kijk het nog ff aan! Innesteling is inderdaad goed mogelijk!