De Flubbers

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door vliegje, 17 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kanjer

kanjer Bekend lid

8 mei 2008
    626
    6
    18
    Vrouw
    heujjjj dames.. :D

weer veelste veel gemist zietk weer.. :(

:) maarjaa..
    ff n korte update van vandaag.. we bennen naar de vu geweest om voor de 3emaal potje vissuh weg tebrengen..

moesten eerst nog ff n potje fixuh. gegevens laten checken enzo..
    maar wat n miepen daaro.. ongelofelijk.. 3x gegevens verkeerd invullen etc. echt blaaat!

nou mocht mars eindelijk zn vissen loslaten in het potje.. moest die n kamertje in en mocht nee eens mee van em! :cry: dat was ff een domper van em! :( en niet doorhebben ook heh dak het erg vond! pfft.. snik snik...

mja.. en voor 4 dec staat de afspraak voor de uitslagen. (om 14.45)

leuke meiden namen, mmz..
    lotte, luna, sasha, myrthe

2. Elke1984

Elke1984 Niet meer actief

Renaatje, ik begrijp je vriend wel een beetje... Toon vond het ook niet zo'n leuk idee dat ik hem zou 'helpen' of erbij zou zijn... Maar ik begrijp jou ook wel zenne! Je wilt het toch allemaal samen ondergaan en hij kan er toch ook bij zijn als jij een (inwendige) echo krijgt (bij mij was dat toch zo).
    Ik denk dat mannen zich wel een beetje in hun mannelijkheid aangetast voelen (ook al vind ik dat dat totaal niet hoeft). Ik had dat gevoel ook wel over mijn vrouwelijkheid...het is toch iets uniek aan een vrouwelijk lichaam dat het eitjes maakt zodat je een kindje kan krijgen en mijn lichaam doet dat niet! Zo denken mannen, volgens mij, ook wel een beetje.

Mona, Jet? :confused: ;)

Linda, hmm...nu weet je dus eigenlijk nog niet veel meer... vervelend! :(

Maartje, snap het wel zenne! ;)

Zus, hier is het vandaag Wapenstilstand.
    Wat dat uitgebreid consult etc...betreft, ik durf dat allemaal niet zo goed. :oops: Ik weet wel wat mijn patiëntenrechten zijn enzo maar ben niet zo assertief en snap ook wel dat ze het ontzettend druk heeft en dus niet zo heel veel tijd kan vrijmaken voor iedere patiënt. Maar ik, als individuele patiënt, heb natuurlijk wel al mijn vragen en angsten en twijfels etc...
    Zou graag eens naar een andere gyn gaan om te horen wat die ervan denkt maar zou niet weten naar welke en het is wel heel makkelijk dat ze bij ons in het ZH zit, dan kan ik onder m'n uren naar haar toe gaan...
    Pfff.... :rolleyes:

3. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Renaat, lijkt me lastig voor je vriend, ff gauw potje vullen in paar minuutjes. Hoe werkt dat? Is voor een man ook lastig, veel druk denk ik.. En dan mag jij nog niet mee hahaha, maar ik kan het ergens ook wel begrijpen ja. Maar begrijp ook dat het voor jou klote is.

Hier nog geen ei, wel flink buikpijn nu. Maar ja, weet het onderhand ook niet meer.

Linda, fijn dat je wel even goed nagekeken wordt! Want das wel belangrijk!

4. jackisis

jackisis Bekend lid

20 jun 2008
    526
    0
    0
    renaat, ik denk dat mijn man ook liever alleen zou gaan.. maar ik moet ook eerlijk zeggen dat ik ook niet mee zou willen in dat hokje.. ook omdat ik me wel kan voorstellen dat de druk al hoog is en het dan helemaal niet zou lukken... als ik erna sta te kijken.. maar goed ieder zijn eigen gevole daarbij...

zus... ik had ook allemaal snoep in huis gehaald, maar er kwam niemand aan de deur :S
    en Luna is erg leuk, maar hoor je hier al zoooo vaak!

Mona.. sorry die namen vind ik helemaal niets... (buiten dat heet mijn buurmeisje Jette, dus ook niet echt handig)

Elke... lastig he? elke keer daar heen en dan die onzekerheid.. je wilt natuurlijk ook niet als een zeur overkomen, maar goed je hebt wel recht om dingen te vragen en te weten.. dus gewoon vragen en kriticsh zijn..

Ik ben vandaag met mijn zus naar de ikea geweest en dat was erg gezellig! veel leuke spullen gekocht en heerlijk gegeten.. mmmm
    Verder geen nnieuws.. voel me goed!
    liefs tammie

ps wie ging er ookalweer morgen testen?

5. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Ik ben er even snel, zijn prison break aan t kijken. (gedownload) mijn zusje is hier nu
    Ik zou morgen gaan testen, maar was vandaag naar huisarts geweest.
    Morgen uitslag van urine kweek, en als die goed is moet ik voor een echo naar t ziekenhuis van nieren urinewegen, baarmoeder, eierstokken enz
    Het is eigenlijk nog te vroeg voor testen, de test vandaag was negatief, omdat mijn evt innesteling maar een week geleden is, je kan pas na twee weken testen zeiden ze.
    Dus morgen weet ik iets meer. Hoeveel dagen na NOD of bevruchting testten jullie posi?

Vloerbedekking is bijna droog, nu de onderlaag nog ;)
    Hopen dat t niet gaat schimmelen..

Alle meiden een hele fijne avond, moet er nu helaas alweer vandoor.. ben er later meer uitgebreid
    Doeiiiiiii dikke knuffel

6. jackisis

jackisis Bekend lid

20 jun 2008
    526
    0
    0
    lynnes... misschien moet je de vloerbedekking even omklappen zodat de onderkant ook kan drogen of ligt alles helemaal vast?

Ik had 2 dagen voor mijn NOD een posi test.. (dus 12 dagen na mijn eisrpong)

7. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    T ligt helemaal vast geniet.. helaas! Maar de kachel staat goed aan dus t komt vast wel goed.

De test was dik nega bij de dokter, en die zei dat de test echt heel laag meet. Dus t is afwachten, tot mijn ongi of posi test..
    Maar omdat de pijn in lies steeds heftiger wordt maak ik me wel beetje zorgen eigenlijk.. :cry: straks is er iets met mijn eierstokken ofzo

Jij bent lekkr geslaagd dus en hebt een leuke dag gehad? Wat heb je allemaal gekocht?

8. kanjer

kanjer Bekend lid

8 mei 2008
    626
    6
    18
    Vrouw
    thnx voor jullie reacties, doet me wel goed om te weten hoor dat jullie mannekes ook zo ong zouden kunnen reageren :D
    fijn om te weten, soort van geruststelling ofzoo..

nu pas ff over gehad van wat als ht niet lukt enzoo heh..
    wat we dan zouden gaan doen.. evt..
    nu zei ik van goh, mayb dan donorzaad of adoptie ofzo..

maar beide is hij op dit moment zwaar tegen. :S

kwerd daardoor best ant denken gezet heh..

en nu net ff overgehad met em en ik weet niet precies wat ik zou gaan doen als het niet mocht gaan lukken en hij wil niet verder met andere opties...
    mayb door zonder hem of door zonder kids?

zoooo rot om daar bij stil te staan.. nu is hij er wel van geschrokken toen ik het er net over had en hij tooen aangaf van goh zou je me anders verlaten? waarop ik een mayb aangaf.. :S (werd ie best door geraakt merkte ik.. :cry: )
    die wens is zooooo grooot.. pfft..

sorry datk steeds zo zeur.. maar heb ff een flinke dipzzz.. :(

liefsss renaat

9. Tali23

Tali23 Actief lid

19 sep 2008
    299
    0
    0
    zorg
    zoetermeer
    hallo klets miepen!

hier even snel een mailtje van mij!
    morgen HA bellen voor de uitslag van mijn uistrijkje ben erg benieuwd...

vandaag heb ik even het huis van mijn buuf/vriendin schoongemaakt en voor der gestreken...ze is 13 weken zwanger van haar 4de kind en heeft heeel erg last van haar bekken en rug ...dus ik doe even lief en help haar elke week wel een keertje... haar kindjes zijn 8jr, 5jr en 10 maanden oud en dus is het altijd lekker druk daar hahaha...Omdat ik daar bijna de hele dag bezig ben geweest heb ik bij mij thuis dus zelf niets(!) gedaan, en lijkt het dus hier alsof er n bom is ontploft ;) morgen weer n dag...
    Tamaar@ ik vind Nena een hele mooie naam. kort, vrouwelijk en het klinkt ook vooral lief...
    ook vind ik Norah mooi en Lila ( of Laila)

ik kom morgen even bijlezen en kletsen... ga nu even simmen(sims) hahaha
    fijne avond allemaal!
    liefs, tali

10. Tali23

Tali23 Actief lid

19 sep 2008
    299
    0
    0
    zorg
    zoetermeer
    renaat,...

Het is denk ik nu veeel te vroeg om daarover te denken... ten eerste ( en zo zie ik het , vergeef me als ik je kwets, niet mijn bedoeling) zou niet aan denken om mijn vriend te verlaten omdat het niet lukt , je houd van iemand door dik en dun,
    Het is natuurlijk niet raar dat je vriend misschien best wel geraakt is door je maybe.... ik zou gaan janken als n baby,...stel je eens voor het ligt aan jouw, en hij zou tegen je zeggen maybe?
    nogmaals ik begrijp je wel, dat je wens zooo groot is, maar is die zo groot dat je daarvoor je relatie op het spel zou willen zetten?

lieve Renaat,... maak je zelf niet gek, en wacht maar af, als het idd niet blijkt te lukken, heb het met hem nog een keer over adoptie of zaaddonors... veel sterkte hiermee...
    en nogmaals, ik wil je absoluut niet kwetsen maar zo is hoe ik over dit denk. :D

dikke kus

11. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Renaat, lastig zeg. Het 'ligt' bij jullie aan je vriend? Bij jou is alles goed?
    Kan me voorstellen dat hij echt verdrietig is ook, hier zal je toch samen aan uit moeten komen toch?
    Wij hebben het er ook vaak over gehad maar bij ons is heel duidelijk, lukt het niet, dan is het niet voor ons weggelegd. Elkaar verlaten doen we niet, want daarvoor zijn we te gelukkig met elkaar.
    Hopelijk denkt hij dat ook nog als blijkt dat ik misschien geen eisprong krijg haha..

trusten!

12. jackisis

jackisis Bekend lid

20 jun 2008
    526
    0
    0
    Tali... grappig Nena heb ik van de week ook over na zitten denken... hihi
    lief van je dat je je buuf hebt geholpen.. ik probeer bij mijn zus ook elke week te helpen... zij loopt ook op krukken...

lynnes... ik heb 2 kleedjes (voor op de vloer dus geen jurkjes;)) een lamp, blikjes, een borsteltje en kammetje, een luierdoekjes bakje voor inde tas, een waskussenhoes met bloemetjes, wat kadootjes, spaarlampen en nog wat andere spulletjes..

13. jackisis

jackisis Bekend lid

20 jun 2008
    526
    0
    0
    renaat.. pff dat was een heftig gesprek voor jullie...
    Mijn man zei meteen toen we aan kinderen wilden beginnen, als het niet lukt, lukt t niet.. en dat vond ik moeilijk maar respecteerde het wel.. Ik houdt ziels veel van hem en zou niet weten wat ik zonder het zou moeten.. maar ik wist dat ik ook graag kindjes wilde... maar goed bij ons speelde het niet echt dat t niet lukte..
    1e keer na 2 maanden zwanger
    de 2e en 3e keer spontaan doordat ik een pil vergeten was... (oneerlijk eigenlijk he? :( :rolleyes: )

14. Tali23

Tali23 Actief lid

19 sep 2008
    299
    0
    0
    zorg
    zoetermeer
    tamaar... heb jij dat ook altijd? je gaat voor 1 of 2 dingen en je komt ALTIJD met meer? hahahha laatst gingen wij naar Ikea om ons bed te kopen, en onderweg waren we ons zelf aan het overtuigen dat dat het enige was wat we nofig hadden... we gingen weg met het bed én n schilderij én de nachtkastjes én n hele handige appelschiller met het motto ''het kost toch geen bal'' ..nou als je ineens bij de kassa staat dan is het vaak dubbel slikken hahahaa
    en wat Nena betreft, het is net zo apart als de andere namen van je meiden maar ook net zo mooi vind ik :D

Ik heb vandaag naar de HA gebeld voor de uitslag van mijn uitstrijkje, ZIJN ZE ER NIET WEGENS NASCHOOLING! nah!
    voor spoed kan je bellen met n andere huisarts, nou ja ik verta dit ook onder spoed na 5 weken hahaha' maar dat vonden ze van niet toen ik belde :( ik mag morgen weer bellen naar mijn eigen HA, als die klaar is met leren hahaha
    nou jaaa...gewoon weer even wachten...
    Ik zou nu 7 weken en 5 dagen zwanger zijn als mijn lichaam normaal zou zijn :( nu ben ik gewoon te laat.
    Ben benieuwd...
    Fijne dag iedereeen!
    ik ga vandaag mijn oorlogsterrein opruimen ahahaha

Liefs, Tali

15. jackisis

jackisis Bekend lid

20 jun 2008
    526
    0
    0
    balen voor je Tali... dat je nu nog niets weet.. haha ik kan me wel voorstellen dat je het wel NOOD vindt voor jou haha:)
    Ik ga zo ook even aan depoets.. lois is naar school en isis speelt wel.. even de was wegstrijken en daarna even wat opruimen beneden.. moet ook hoog nodig 2 kasten beneden uitmesten:S

16. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Renaat, jeetje wat een heftig onderwerp idd om over na te denken.
    Had er zelf nog nooit zo over nagedacht eigenlijk, maar voor mij geldt ook. Liever geen kinderen en samen met mijn vriend dan wel en zonder.
    Ik zou absoluut geen moeite hebben met adoptie, vindt t juist heel mooi idee. Familie van ons hebben zelf 2 natuurlijke kinderen, en daarna nog eens 3 kinderen geadopteerd. Wat een gezelligheid daar in huis!
    Maar zo moet ieder deze keuze zelf maken, en daar zijn we allemaal anders in toch?
    En je vriend draait misschien misschien wel bij in de loop van de tijd wat adoptie en donor betreft? Maar daar gaan we toch niet vanuit dat het nodig is! Ook jullie krijgen gewoon een heel mooi eigen kindje :D

Tali, t zit je wel echt tegen he :( Jeetje wat moet je steeds maar afwachten, heb je inmiddels alweer eens getest?

Tamaar, goed geslaagd dus! Net als Tali komen wij ook altijd met veeeel te veel thuis van de Ikea, ons huis is net een showroom van daar ;)

Net gebeld voor de uitslag van de urine kweek, is positief! De assistente klonk best beetje bezorgd, zal vast een slechte bacterie ofzo zijn.. Moet later terugbellen, assistente moet overleggen met de dokter hoe of wat..
    Grrr das geen goed nieuws! Maar zo komt er hopelijk wel meer duidelijkheid.

Jullie vandaag nog wilde plannen? Ga zo maar even wat in huis doen en alvast leren voor mijn volgende examen volgende weeek :rolleyes:

17. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Hoi hoi, uitslag is binnen.
    De kweek geeft posi aan op toch een blaasontsteking/nierbekkenontsteking dus moet wel aan de kuur :( Dit is vreemd omdat ik die keer van bloed plassen geen ontsteking had, en daarom die AB links heb laten liggen, maar kan er nu toch niet onderuit.. :oops:
    Krijg wel antibiotica die geen kwaad kan mocht ik wel net zwanger zijn.
    Dat is wel een prettig idee :)
    Aangezien ik nog niet ongi ben, wacht ik dat gewoon af en waag over een week ofzo dan maar weer eens een testje mochten de :evil: nog niet geweest zijn..
    aan de ene kant wordt ik liever gewoon ongi dan weet ik waar ik aan toe ben!

Tali, mijn dokter spreekt jouw dokter tegen met de bewering dat je zwangerschap altijd kunt zien met/zonder een blaasontsteking.
    Vreemd he? Omdat jouw dokter dat toch wel gezegd heeft?

Vliegje hoe gaat t met jou?
    Elke ben je al naar de andere gyn geweest?

18. mona23

mona23 Niet meer actief

hoi hoi dames,

jeetje renaat dat is niet niks. Blijf goed met elkaar praten over je gevoelens e.d. Er zijn nog genoeg andere opties... Ik weet het, het klinkt gemakkelijk, ik weet ook niet wat ik zou doen.

Linda, toch een blaasonts./nierbekkenonts. Aan de AB dan maar. Gelukkig krijg je er wel eentje die geen kwaad kan.

Tamaar, gelukkig dat smaken verschillen. Als iedereen de zelfde smaak had dan zouden er veel mensen hetzelfde heten, hihi. Al vindt ik Jette ook we leuk.

Ik zat ook met een dillema, ik ben bloeddonor en had een oproep gekregen om bloed te komen doneren. Maar als je zwanger bent mag je geen bloed komen geven, maarja ik weet nog niet of ik wel of niet zwanger ben.
    Ik had echt zo iets van wat moet ik nu doen. Heb ik mijn vraag voorgelegd een de verloskundige hiero en heb ik gemaild naar de bloedbank. Als antwoordt kreeg ik terug dat je geen bloed mag geven als je zwanger bent, of aan het proberen bent om zwanger te worden. Ik hoef dus nu geen bloed te geven. Ze zet me anderhalf jaar van de lijst af. Want na een zwangerschap mag je een half jaar ook geen bloed geven.
    Nu maar hopen dat ik me niet voor niets heb afgemeld.;)

Ik voel me wel iets misselijk en pijnlijke boobs, maarja nog even afwachten. Ik heb vandaag 3 testen van matcare besteld.

Jeetje wel een lang verhaal volgens mij hihi

Liefs mona

19. Tali23

Tali23 Actief lid

19 sep 2008
    299
    0
    0
    zorg
    zoetermeer
    Tali, mijn dokter spreekt jouw dokter tegen met de bewering dat je zwangerschap altijd kunt zien met/zonder een blaasontsteking.
    Vreemd he? Omdat jouw dokter dat toch wel gezegd heeft?

Ja idd heel raar :( maar ik ontdenk dat HA zich zowiezo overal en met veel dingen zicht tegenspreken.. :evil: Mijn HA is vandaag met naschooling bezig,..mischien leert die het pas vandaag..hahahaha
    (ik denk het niet, hij is al 100 jaar hahaha)

20. Elke1984

Elke1984 Niet meer actief

Zou jij zwanger willen zijn van het eitje van een andere vrouw? Ik begrijp dat mensen hiervoor kiezen, ik zou het ook overwegen maar ik denk dat ik er toch wel héél diep over zou moeten nadenken... Toon was altijd absoluut tegen kunstmatige bevruchting en adoptie (ook hormonen etc...) tot je er stilletjes inrolt en blijkt dat je niet veel andere mogelijkheden hebt. Geef hem op dat gebied de tijd en bekijk dit wanneer het zover is...

Slik! :cry:

Waarom schrik je ervan dat ie daardoor geraakt werd?

Deel Deze Pagina