vreemd die doktoren he? zo hadden wij ook zoiets.. mijn zus mocht geen griepprik omdat ze zwanger is, maar mijn dokter vond dat grote onzin, omdat je als je zelf de griep krijgt t zelfde hebt.. heel vaag allemaal... lynnes balen dat je toch een onsteking hebt.. hopen dat t snel over gaat met de AB en idd fijn dat deze zowieso geen kwaad kan...
Hai , ja die doktoren zijn echt vreemd haha. Maar omdat er iedere dag bijna een andere assistente werkt is dat ook best irri omdat ze steeds anders dan elkaar denken. de een zegt dit, de ander zegt dat.. Bijvoorbeeld, hoeveel dagen na je innesteling kun je een test doen? De een: Je kunt een test doen zodra je nod is verstreken, de ander: dat kun je pas 14 dagen na de innesteling doen, weer een ander: wachten tot een week na je NOD.. zucht! Weten jullie hier trouwens wel een antwoord op? Ik vertelde dat ik pril zwanger kan zijn, vroeg ze naar mijn laatste menstruatie datum, dus ik zeg begin okt, zegt ze: dan kan je niet zwanger zijn hoor. .......... dus ik zeg waarom niet? kreeg ik geen antwoord! ze praatte gewoon verder bla bla NAHJA
Ohja ik heb de symptomen van een nierbekkenontsteking maar de assistente zegt, ík denk dat je een blaasontsteking hebt.. vroeg ik vervolgens of dat ook zulke symptomen geeft, zegt ze: ja dat moet je de dokter vragen.. ik dacht.. ZEG T DAN NIET ! Hou dan je mond! PFF Hebben zulke mensen er nou voor geleerd?
ik ben eigenlijk wel tevreden over mijn arts die zegt gewoon alle medicijnen kunnen kwaad als je zwanger bent .Hij geeft als het kan vervangende medicijnen en zo niet dan laat hij het aan mij over of ik ze wel of niet neem. Pff ja IK denk ook vaak wat nou als het niet lukt en het ligt aan mij nou dan hoop ik dat ik het allerliefste zusje ter wereld heb en haar om een ei kan vragen als dat mogelijk zou zijn . Ook een vriendin van me zou bereid zijn en ik voor haar ook hoor mocht het nodig zijn anders spoel je ze toch maar elke maand weg. Ik weet niet of me vriend een sperma donor zou accepteren want het is dan helemaal niet van hem. Bij een eitje komt er toch mijn bloed doorheen en ik draag het 9 maanden waardoor er toch wel een hechte baND ontstaat.
Linda, in principe kan je testen vanaf je NOD, dit is normaal 14 dagen na je eisprong en dus na bevruchting. Maar soms word er niet zo heel veel hcG aangemaakt waardoor je later positief test of is je eisprong later dan je denkt en test je dus ook later. Als je juist veel hcG aanmaakt, test je wat vroeger positief. Mijn gyn raadde ook aan om tot een week na NOD te wachten met testen omdat je dan meer kans hebt dat je zeker positief test als het raak is... Maar ik raak nooit zover... Melanie, ik snap je redenering maar ik zou het toch niet helemaal zo aanvoelen denk ik. Persoonlijk zouden wij eerder voor adoptie kiezen dan voor een donor, zeker geen zaaddonor. Dat is absoluut niet bespreekbaar, zou ik Toon heel veel pijn mee doen als ik dat voorstel...
Jeetje zware onderwerpen allemaal! Wij hebben het er nog niet echt over gehad. Zou ook echt niet weten wat we doen. We gaan er op dit moment nog vanuit dat het gewoon lukt. Volgens mijn nieuwe pendel van Supernanny wel . Lynnes, balen die ontsteking. Hoop voor je dat het snel over is. En wat een suffe assistente. Zelf heb ik nog geen vreemde dingen met mijn HA meegemaakt. Als ik bel vind ik de assistente wel raar. Zij geeft mij altijd het gevoel dat ik zeur
heej flubbertjes Mijn man kwam vandaag thuis met een verhaal, had ie gehoord op z'n werk. 'n stel wat we vaag kennen was in verwachting en ze was al 1 week overtijd. Nu is het kindje geboren, maar helaas dood geboren. Jeetje schrok wel toen hij het zei. Ik ken ze niet echt goed maarja. Schrikken, moest er niet aan denken. Denk dat ik een kaartje in de bus doe.
Hai meiden inderdaad zware kost hier Maare, ik denk dat wij ook niet aan adoptie ofzo zouden beginnen. Ik wil mijn eigen kindje dragen. Als het ons niet lukt samen, dan komen er geen kindjes denk ik en dan blijft het bij hondjes haha. Lin, jammer zeg dat je HA er niet was, succes morgen! Hier nog steeds geen ei, wel veel last van mijn buik. Maar ja, zolang mijn temp niet stijgt...
Maartje, mijn huisarts was er wel hoor. Die van Tali was er niet Hmm al wel last van je buik, hopen dat ie eindelijk doorzet! Bij mij is de rug echt bijna de pijngrens aan t opzoeken.. hopen dat antibiotica snel aanslaat! Ook gewoon stom van me om die kuur van laatst te laten liggen Net de vloerbedekking los zitten scheuren en ondervloer eruit gehaald,want t gaat anders hardstikke schimmelen volgens mij..
Sorry! Haal jullie door elkaar hahaha, TALI, balen van je HA Ik ben een beetje druk, sorry dames! Ben vrijdag weer online, moet morgen hele dag werken en 's avonds fotograferen bij de luchtmacht.
Maartje, zo te lezen heb jij volgens mij echt een hele leuke baan ! Zo kom je overal en nergens als fotograaf, echt super Mona, altijd hopen dat zulke dingen niet bij jezelf mogen gebeuren als je zoiets hoort Dat gun je niemand toch. Hier is de pijn alweer een stuk minder en net een testje gedaan maar gewoon negatief hoor Daar gaat mijn beetje hoop... Moet t nu toch wel eens kunnen zien lijkt me? En dan had ik nog wel 4! pendels voor deze maand! Balen! Maar goed, nog geen ongi te zien dus we wachten t maar weer af Fijne dag lieverds!
wat moet je trouwens op zo'n kaartje zetten. Vindt dit erg moeilijk. Heeft er iemand een mooie tekst?
soms zou je gisteren over willen doen, om vandaag beter te kunnen begrijpen... soms zou je gisteren willen oversaan, om niet te hoeven denken... soms zou je willen, dat gisteren nooit ophield, omdat het vandaag zo donker is.....
Zeker een mooie tekst! Lijkt me een erge moeilijke periode voor die mensen. Lynnes houd moed, de maand is nog niet om! Nog helemaal geen ongi verschijnselen?
Hai Zus, nee nog helemaal niks, mijn baarmoeder zit hoger dan ooit, kan m niet voelen.. Normaal hoort ie te zakken voor de menstruatie! Mijn linker tepel is sinds vandaag bruin de rechter nog normaal.. Wacht t in spanning af Maar ga er niet vanuit hoor..
eeej lieve medeflubberaarsters! zooo voel me weer n beetje beter en idd flink gesproken met vriendlief.. en hij heeft zelfs vannacht wakker gelegen om over evt als het niet lukt situaties na te denken.. best heel lievvvv van em! ik was mayb ook wel een beetje te snel met reageren naar hem toe.. maar anywayz we gaan er nu gewoon lekker vanuit dat het met icsi gewoon wel gaat lukken. en mocht dit niet zo zijn .. tjah iig de optie voor zaaddonor is zekeruitgesloten.. rest is open hier speelt bij mij ook wel factor werk een grote rol met mn dipske.. zoals ik al wel vaker heb gezegd hier iig zal het binnenkort wat rustiger worden, kga nl ergens anders solliciteren (alles beter dan deze vooodooo plek..!) dus krijg weer n sprankje energie zeg maar.. want dat was ver te zoeken laatste tijd.. liefsss en bedankt voor jullie reacties weer! jullie zijn echt toppers! en nee het is niet hard wat jullie zeggen, soms moet k gewoon wat positiever zijn!
al nieuwe zwangeren onderons? 8) bennnnn benieuwd! hoeist verder met jullie? sorry dat ik laatste tijd zoveel met mezelf bezig ben.. slecht van me.. ben normaal juist niet zooo.. mona wat onwijs naar voor dat stel! voor t eerst papa en mama(?!) en dan zo'n start! jeeetje das heftig zeg! wat erg gewoon.. heb er echt geen woorden voor. die text van tamaar is wel onwijs mooi! liefs en slaap lkkr allemaal!
Hoi lieverds... kom eens even snel vertellen dat jullie me geen 3 weken gaan moeten missen. We hebben onze reis vandaag geanulleerd. De vriend van mijn moeder is sinds gisterenmorgen vermist, nog altijd niet gevonden, geen teken van leven. Er is nog een hoop gebeurt maar dat vertel ik allemaal liever niet zo openbaar. Je mag me altijd een pb sturen of naar m'n hotmail adres (elke_brosens@hotmail.com) Het lijkt wel alsof ik in een slechte soap ben terechtgekomen, vooral m'n mama dan...