Ik sluit me bij Tamaar aan, wat een ontzettend verhaal zeg! Zou des duivels zijn als ik jou was Nog heel veel sterkte hiermee en hoop dat t allemaal op zijn pootjes komt, al ziet dat er nu moeilijk uit. Tamaar, wat vreemd dat dat ook nog kan, zolang rondzweven, ik ben benieuwd.. heb nu weer een gevoelige onderrug, net als aankomende ongi.. Dus ik weet t echt niet meer, ga ervanuit dat ik gewoon ongi wordt. Dan kan t alleen maar meevallen. ondertussen wel een landschap aan aderen op mijn (.)(.) en pas mijn bh's gewoon niet meer Kan bijna een F cup gaan aanschaffen Wat is een lichaam toch een vreemd iets Hoe gaat t met jou? En je kleine prinsesje dat hard aan t groeien is? Hoe reageren Isis en Lois erop dat ze een klein zusje krijgen?
Joepie, mama heeft een nieuw appartementje! Morgen gaan we het contract tekenen en dan krijgt ze de sleutel al. Kunnen we dit WE haar spullen verhuizen...
Wat lekker zo snel al! Dan kan ze ook des te sneller weer verder met haar eigen leven, succes dit weekend.. En pas goed op jezelf en je mama X
Elke wat een goed nieuws. Lekker zo snel. Hopen dat de rest ook positief uitpakt en snel voorbij gaat. Kan ze lekker opnieuw beginnen. Succes. Jeetje Lynnes, had je hiervoor ook al in dit stadium van je cyclus dat je (.)(.) groeide? In jouw situatie zou ik echt gek worden. Klinkt toch wel heeel erg positief. Wil je niets aan praten hoor! Ook jij succes met wachten.
elke ... wat fijn en zo snel al... lynnes... vanavond was beebje heel erg druk en lag overdwars in de buik.. aan beide kanten kwamen bulten uitsteken haha echt zooooo genieten.. niels en de meiden kunnen het nu ook goed voelen als zusje wakker is.. Lois en isis vinden het helemaal geweldig dat er een kleine zusje bij komt... haha helemaal super! Het arme meiske krijgt straks 3 mama's.... ben nu een film op trl4 aan het kijken vulcano... spannend joH! daarna lekker naar bed! zijn er nog meiden die ook hyves hebben hier?
Elke, wat fijn! Linda, het klinkt toch echt als zwanger zijn zeg! Succes hoor. Tamara, wat gaaf zeg, dat de baby zo beweeglijk is. Ik verlang zooo naar dat moment, dat wij ooit onze eigen baby voelen.. Eerst zwanger worden. Ik heb morgen een meeting met meiden van een ander forum, blind date. Spannend hoor! Vind het ook wel eng haha.
Tamaar, lijkt me grappig dat je dat allemaal voelt. De zusjes zullen straks wel apetrots zijn. en natuurlijk hebben we Hyves! Erg leuk.
Zus, nee dit heb ik vorige cyclus niet gehad, had toen wel gevoelige (.) maar dat was met mijn eisprong. Ik word altijd snachts ongi dus net meteen naar de wc natuurlijk.. maar nee niks hoor Dus.. ik hou me nog steeds maar vast, geen bloed... geeft moed..! Heb nu ook geen test meer in huis, dat geeft me wel een gerust gevoel moet ik zeggen, anders ligt ie maar in dat nachtkastje te roepen naar me Als ik woensdag nog niet ongi ben, ga ik maar weer eens een testje wagen, maar vooralsnog, ga echt nergens vanuit.. Nog wilde plannen vandaag? Ga mijn vriendje maar eens even lekker ontbijtje op bed geven, heeft ie wel een keer verdiend Zal af en toe ook gek worden van mijn gezeur haha
Tamaar, leuk dat t allemaal goed gaat, en tja 3 moeders, wat zal ze verwend gaan worden, zie t nu al voor me, lekker tutten en vertroetelen Pittig hoor! En dat lijkt me echt t mooiste deel van de zwangerschap, je kindje voelen schoppen, kijk daar zo naar uit.. Ooit mogen ook wij dit meemaken hoop ik!
Hallllo iedereen! iedereen n fijn weekend? en ELke? al wat gehoord over de vriend van je moeder? Heb vandaag mijn nieuwe matrassen binnen en ze liggen heeeerlijjk...kan niet wachten om naar bed te gaan.. hahahaa liefs, Tali
Hee meiden! heb vandaag een meeting gehad met 5 meiden van een ander forum, zo gezellig! Was echt leuk! We hebben een hele leuke dag gehad.
Hey lieverds! Vandaag de hele dag spulletjes/meubels ah verhuizen geweest. Vanmorgen het contract gaan tekenen. Ons mama voelt zich zoooo slecht, voelt zich zo vernederd omdat ze nu afhangt van ons... Maak me wel een beetje zorgen want ze heeft veel medicatie in huis... Pfff...ga maandag eens terugbellen naar die acupuncturist, kan het nu héél goed gebruiken als het me rust geeft!
Hai Hai, Goed dat t leuk was vliegje, met wat voor forum hebben jullie afgesproken? En leuk dat t gezellig was, dat moet je soms ook nog maar afwachten. Elke, pas je goed op je moeder en raar dat de rollen nu omgedraaid zijn? Is er al iets meer bekend over haar vriend/ex vriend? Gemengde gevoelens lijkt me voor haar! Ik ben inmiddels weer een dag wachten verder, nog geen ongi. T begint nu eindelijk tot me door te dringen dat t nu echt weleens raak zou kunnen zijn.. dit zijn mijn symptomen -Lage onderrugpijn,heftig, steken in en rond buik -Grotere, veel aders en donkerdere stekende borsten -Draaierig, zwarte vlekken. vooral met opstaan dan draait de kamer een paar keer om me heen, nagevraagd of dit van ab kan komen, was niet t geval. -Zere liezen/bovenbenen -Geen ongi tot nu toe -Blauwe aders in zij en liezen goed zichtbaar -Andere afscheiding dan normaal -Instinct van buik beschermen, niet lekker op slapen Ik weet, t zou echt ontpillen kunnen zijn en dan zou ik me super in de maling genomen voelen door mijn lichaam Mijn vriend is hier super nuchter in en zelfs die begint te denken dat t wellicht zover is Ik ga dinsdag weer testen mocht ik nog niet ongi zijn.. Moest dit ff kwijt, kan er gewoon niet van slapen Ga weer een poging doen.. Liefs van een zenuwachtig flubbertje
goede morgen! zenuwachtig flubbertje, je mag denk ik terecht zenuwachtig zijn alles lijkt op n zwangerschap vooral je borsten en je duizeligheid... stel je eens vooor! ik vind dat je er stiekem nu alvast mag van genieten toch? en wat mijn matrassen betreft, heeeerlijk wilde er vanochtend niet uit ...maar aangezien wij hier gisteravond onze schoenen hebben gezet met een wortel voor Americo , snoepjes voor de pieten en een glas water voor de ouwe sinterklaas was ik redelijk vroeg wakker ( lees: n springend kind op mijn gloednieuwe matrassen om 05.30 hahaha) iemand anders nog schoentje gezet? in de mijne zat n chocolade letter mmmmm fijne dag nog iedereen
Schoen gezet half november? Die komt toch pas op 6 december? Of is dat in NL anders? Linda, ik duim voor je! En we weten nog altijd niets meer...pfff...hoop dat ie ergens komt bovendrijven! Ga nu ff mezelf opfrissen en dan maar weer verder verhuizen... Saluutjes allemaal!
hier in NL mag je je schoen zetten tot 5 dec dan is het pakjes avond. Schoen cadeautjes zijn vaak chocolade dingen en pakjes avond is voor de grote cadeaus of suprises
Hallo allemaal, Lynnes denk dat je terecht zenuwachtig bent. Vind het knap van je dat je niet naar de winkels rent om een test te halen. Hoop echt dat het raak is, zodat er straks geen zware teleurstelling volgt. Hier heerlijk geslapen, mijn vriend gelooft gelukkig niet meer in de Sint. Maar misschien komt ie van de week stiekum toch wel langs... Blijft leuk deze periode in het jaar. Wie gaat er allemaal iets leuks doen 5 december? Wij gaan met familie het Sintspel spelen. Echt heel veel zin in
Elke, gisteren is Sint officieel in het land vandaar dat we gisteren al n schoentje hebben gezet , wij doen dat om de dag... wij doen met de buren op 5 dec, surprises met gedicht en we hebben voor de kinderen sinterklaas en 3 zwarte pieten ''besteld'' die komen dan 1/2 uurtje langs om cadeautjes te brengen... ik heb mijn buuf, en zij wil heel graag z'n chihuahua hondje.... met tas en al, ze wil het zelfs FIFI noemen pff ik moet altijd om haar lachen, dus ik ben n knuffelhondje van handdoek aan het maken met bling bling riem hopelijk krijg ik het wel klaar...wat n werk maar wel leuk wat is het sintspel?
Hahaha leuk idee Tali, hoop dat het lukt. Het sintspel houdt in dat iedereen 3 kadootjes koopt. Deze komen op tafel te liggen. Dan ga je om de beurt met een dobbelsteen gooien. Elk cijfer betekend iets en er zijn opdrachtkaartjes. Voorbeeld van opdrachten en betekenissen, schuif 1 stoel op, ruil je kadootjes met iemand, zing een Sint liedje met een mond vol pepernoten etc. Tot het eind weet je dus niet welke kadootjes voor jou zijn. Altijd lachen zoiets. Ik maak de opdrachten en heb dus al voorpret.