hahaha het wordt nu officieel! nou elke ...ik krijg taart van jeeee! (chocoladetaart mmmm) hihihiihi ook n leuke dag om toch bij elkaar te komen ... met kinderwagens of dikke buiken! meetingday: 19 okt. 2009?
Dat gaat wel een maandag zijn, ik denk dat het voor de meesten onder ons (die niet zoals ik in WE moeten werken...) makkelijker is om in het WE af te spreken? Oké, (chocolade)taart voor jou en al de anderen die gelijk hadden.
Die van mij is een uurtje geleden in allerijl vertrokken, hij was vergeten dat hij een stamvergadering had tot 17u! Pfff... Ik zit nog altijd in m'n pyjama... Heb zo'n echt, vreselijk zondaggevoel!
hahaha leuk zeg! Nou ik ben positief en zal JA zeggen Zus, succes met je ei! Ik heb ook last van mijn buik, maar geen ei lijkt me. komt pas over 2 weken. We zijn vanmiddag ff met de hondjes gaan wandelen, en nu weer in pyama HEERLIJK! En dan zometeen komt Live and Cooking, het écht zondag gevoel!
Wachtbankje Klussende Flubbers: *Tali: 19/10, ronde 1, 2e kindje *Renaat: 27/10, ronde 10, 1e kindje *Elke: 3/11, 2e Clomid-ronde, 1e kindje *Zus: 7/11, ronde 5, 1e kindje *Lynnes: 15/11, ronde 2, 1e kindje *Melanina: 16/11, ronde 3, 1e kindje *Vliegje: 18/11, ronde 3, 1e kindje *Mona: 20/11, ronde 7, 1e kindje Wachtbankje Zwangere Flubbers: *Tamaar: 10 maart, 3e kindje, BV, TH *Luna: 3 april, 1e kindje, BV, ZH Weddenschap: wie denkt dat àlle Flubbers zwanger zijn/geweest zijn op 19 oktober 2009? *Tali: ja *Elke: nee *Zus: *Renaat: *Vliegje: ja *Melanina: *Lynnes: *Mona: *Jackisis: ja *Luna:
Ik ben deze namiddag bezig geweest met de route op te stellen en info te zoeken voor onze reis die we eindelijk gaan maken! Wss in november! We gaan een rondreis maken in West-Amerika. Van Los Angeles (Hollywood, Venice Beach,...) naar San Francisco (Golden Gate Bridge, Alcatraz, Chinatown,...), dan naar Las Vegas via Death Valley. En dan nog naar de Grand Canyon. Van daaruit terug naar L.A. Iemand ervaringen? Kijk er zoooooo naar uit! Toon liet zelfs al iets vallen van daar te trouwen.... [-o< Zou ik geweldig vinden, kei origineel!
ohhh elke dat zou gaaf zijn! kom je gewoon getrouwd terug! en ik hou het ook op een dikke JA! dat iedereen zwanger is of bevallen.. Wij hebben gisteren feest gehad, vanmorgen uitgeslapen zonder kids.. vanmorgen kids opgehaald en vanmiddag de hele middag op de WII gebowld lachen man! heel verslavend ik ben nu PRO en heb een mooie glitter bal haha vanavond de kids heel vroeg in bed want die zijn enorm moe van hun logeer partij.. Ze kijken nu pinokkio de musical die is echt zooooo leuk!
Allemaal zo'n optimisten! Heb ook nog wat op de Wii gespeeld vandaag, Mario Kart! Ook geweldig. Vrijdagavond waren er vrienden van ons langsgekomen en hebben we aan het boksen geweest, ben er nog kei stijf van in m'n schouders en bovenrug!
Elke, gaaf zeg! Die rondreis. Zou je klein willen trouwen, zonder familie? Wel heeeeel apart! En Maria Kart vind ik ook leuk! Heb alleen geen Wii hahahahaha!
Maria kart? Hmm...lijkt me wat saai... (pff...flauwe humor op een zondagavond...) Maartje, nee ik wilde eigenlijk altijd groots trouwen, met alles erop en eraan! Inclusief sluier, rozenblaadjes, rode loper en Toon die aan het altaar staat en mij dan pas voor de eerste keer ziet! Maar...ik wacht al 2 jaar op een aanzoek (hij heeft al véél kansen gehad!) en nu wil ik gewoon graag met hem trouwen op een superromantische manier en zo in een klein kapelletje in the middle of nowhere lijkt me wel héél romantisch! Vrees alleen dat ons mama daar absoluut niet mee zal kunnen lachen! Dus tja, wat doe je dan als hij het wel wil...
Maria is de vriendin van Mario, wist je dat nog niet? hihihi Romantisch, klein trouwen heeft zeker wat!
Oooh, en ik die dacht dat Peach zijn vriendinnetje was! Hmm...idd en dat spaart een hoop geld uit! (als je de kosten van de reis niet meetelt... )
wij zijn ooit ook heel klein getrouwd.. op maandag ochtend (kindjes van mijn werk waren wel bij de plechtigheid) en onze ouders zussen en opa/oma en beste vrienden.. thuis champagne en taart en verder niets... heb er nooit spijt van gehad en voel me net zo gertrouwd als anderen haha dikke kus tammie (die nu voor gooise vrouwen (tv) gaan strijken zo)
Elke, zet maar mij op een Ja. Chocoladetaart jammie. Leuk om naar toe te leven, lijkt me echt gaaf zo'n reis. Je zou daar natuurlijk kunnen trouwen en het dan hier ook met de familie erbij. Dan heb je 2 keer feest. Wij hebben ook een WII is erg leuk. Mario & Sonic op de Olympische Spelen is ook een aanrader.
Ja, op zich vind ik het niet erg om klein te trouwen en spreekt het idee om in de VS te trouwen me héél erg aan maar ik ben zoo bang dat ons mama het héél erg gaat vinden... Ik wéét dat ze het helemaal niet leuk zal vinden en dat ze wil dat ik bij haar thuis 'uittrouw' enzo maar eigenlijk moeten we toch doen wat we zelf willen hè...
Klussende Flubbers: *Tali: 19/10, ronde 1, 2e kindje *Renaat: 27/10, ronde 10, 1e kindje *Elke: 3/11, 2e Clomid-ronde, 1e kindje *Zus: 7/11, ronde 5, 1e kindje *Lynnes: 15/11, ronde 2, 1e kindje *Melanina: 16/11, ronde 3, 1e kindje *Vliegje: 18/11, ronde 3, 1e kindje *Mona: 20/11, ronde 7, 1e kindje Zwangere Flubbers: *Tamaar: 10 maart, 3e kindje, BV, TH *Luna: 3 april, 1e kindje, BV, ZH Weddenschap: wie denkt dat àlle Flubbers zwanger zijn/geweest zijn op 19 oktober 2009? *Tali: ja *Elke: nee *Zus: ja *Renaat: *Vliegje: ja *Melanina: *Lynnes: *Mona: *Jackisis: ja *Luna:
Idd dan kan je het eerst lekker klein en romantisch vieren tijdens je vakantie en als ja dan thuis komt een groot feest. Misschien moet je dan ook nog wel voor de gemeente trouwen. Weet niet of het een geldig huwelijk is als je in Amerika trouwt.