De Flubbers

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door vliegje, 17 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    -Grotere borsten, pijnlijk bij aanhechting met rode en blauwe aders over t hele gebied
    -Geen kracht meer kunnen zetten tijdens toiletbezoek
    -Donkere, grotere en hele zachte tepelhoven
    -Onderrugpijn savonds
    -Gevoelige liezen vol met blauwe aders naar buik toe
    -Hele sterke reuk, vraag constant aan mijn vriend of ie een scheet laat ;) vind t steeds stinken.
    -Wil iedere avond vroeg naar bed, ben avondmens
    -Bijna twee weken overtijd
    -Hoge dichte baarmoeder
    -witte afscheiding meer dan normaal
    -Erg opgezette buik! Mijn onderbuik. Kan m niet inhouden.Darmen die de hele dag rommelen, en mijn schoonmoeder zei uit t niets toen ik dat zei, oh dat had ik ook toen ik zwanger was! Pas mijn broeken savonds niet meer dicht.

En NOG zeggen de testen Nega.. mijn klomp breekt hoor..... :cry:

Mona, hoop voor je dat je alsnog posi test hoor! :D

2. Tali23

Tali23 Actief lid

19 sep 2008
    299
    0
    0
    zorg
    zoetermeer
    conclusie: ZWANGER hahahahaa ! :D laten we hopen anders weet ik het ook niet meer hoor..

3. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Als ik volgende week nog niet ongi ben ga ik voor een bloedtest hoor ik wil t zeker weten voor ik straks al 8 weken heen zou zijn :cry:
    En wil ook wel weer s gezellig een borreltje mee doen enz, zit me nu misschien wel voor niets in te houden :p
    Ik weet t ook niet meer hoor.. ben de weg ff kwijt

4. jackisis

jackisis Bekend lid

20 jun 2008
    526
    0
    0
    vlieg.... jee meis.. sterkte.. ik kan me voorstellen dat je er kapot van bent...

mona.. balen dat je test niet donkerder wordt.. maar misschien heb je sowieso weinig hormonen..

lynnes.... tja je hebt idd wel veel symptomen... maar wel vreemd dat je dan nega test... bloedtest zou wel alles uitsluiten dus zeker om vragen..

Tali... lekker zo'n avond doorhalen... mis af en toe best een lekker glas wijn.. maar goed komt straks wel weer...

wij hebben net zwemles achter de rug, en nu lekker lui op de bank.. isis gaat even slapen die was moe en lois enik doen lekker lui denk ik..
    niels is klussen bij zijn ouders in doetinchem, die hebben een nieuw appartement
    kuskus

5. jackisis

jackisis Bekend lid

20 jun 2008
    526
    0
    0
    tali.. wat is de geboorte datum van Maya? volgens mij scheelt ze maar heel erg weinig met Isis
    die is van 22 juli 2005

6. jackisis

jackisis Bekend lid

20 jun 2008
    526
    0
    0
    ik zie het al maya is precies 4 weken en 2 dagen ouder haha...

grappig....

7. Tali23

Tali23 Actief lid

19 sep 2008
    299
    0
    0
    zorg
    zoetermeer
    :D

grote meiden he!

23 juni 2005 om 08:38 om precies te zijn ;) hahaha

dat vergeeet je nnoooooit meer!
    En wat de drank betreft, ik ben heel stoer 's avonds maar overdag wil ik het liefst in bed liggen :D
    Ik zou alle drank van de wereld opzij zetten om nu in jou positie te kunnen zijn ;) ofwel, liever zwanger dan dronken hahahahahha
    :D:D hier hebben we ook weinig tot niets gedaan,...
    Maya heeft windmolentjes gemaakt en die gaan nu tekeer in de tuin wel n leuk gezicht...
    We gaan nu lekker bij mijn ouders eten, mijn vader gaan bbq :( ik weet het, in de hagel staat die gewoon buiten, tja, we zijn niet voor niets Argentijns ;)
    Fijne zaterdag iedereen!
    Liefs, Tali

8. jackisis

jackisis Bekend lid

20 jun 2008
    526
    0
    0
    haha lekker bbq-- dan heeft ie ook vast een overdekte stuk tuin;)
    wij eten straks spinazie taart... staat nu in de oven...

isis heeft bijna 2 uur geslapen.. zij slaapt gemiddeld nog 3 x in de week tussen de middag... ze trekt t wel zonder hoor, maar ze gaat zelf nog zo graag en slaapt snachts ook nog prima, dus geen probleem...

vanavond blijven we ook lekker thuis.. we zouden eerst gaan pokeren met vrienden... maar hebben lekker afgebeld..;) te moe...

9. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Ik heb vandaag de brief van de gyn gehad! A.s. vrijdag mag ik al komen. Manlief en ik moesten ook ene vragenformulier invullen, ben benieuwd wat ons vrijdag te wachten staat.
    nu veel buikklachten, tot een ei?

10. Elke1984

Elke1984 Niet meer actief

Goeieavond lieve Flubbers!

Kom nog snel ff iedereen een leuke, rustige of vermoeiende avond wensen. Wij gaan nog eens uit vanavond! Is zeker 2 jaar geleden dat ik dat nog gedaan heb! (behalve uit eten of café ofzo...) We gaan naar de Q-party! Heb er echt nog eens zin in, gewoon onozel doen en dansen. Zaaaaalig!

Tot morgen! :D

11. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Veel plezier Elke!

Volgens mij heb ik echt een ei... ben benieuwd...

12. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    En vliegje had je echt een ei?

Goedemorgen dames

Hoe is het met iedereen hier? Ik ga nu over de gladde weg naar mijn werk!

Doeiiiii Fijne daggggg

13. jackisis

jackisis Bekend lid

20 jun 2008
    526
    0
    0
    lynnes... werkse...

elke... hoe heb je het gehad? je slaapt nu vas tot 15.00 uur vanmiddag haha

verder nog nieuws?

dikke kus tammie

14. mona23

mona23 Niet meer actief

goeiemorgen dames,

wat is het hier rustig, iedereen aan het genieten van z'n zondag of werken. Linda, ben je goed aangekomen op de gladde weg.
    Bij ons ligt er nog niets van sneeuw. Hebben ze pas later in de middag gemeld.

Elke, hoe heb je het gehad? Ik was ook al lang niet meer uitgeweest, vorige week zijn we nog eens uitgeweest in duitsland. Het was wel gezellig maar ook superdruk.

vlieg, en je ei gehad. Heb je er goed gebruik van gemaakt? ;)

Hier nog geen ongi. Was gister eff verdrietig dat het nog niet is gelukt. Heb eff moeten :cry: M'n mannetje kei lief een bosje bloemen voor me meegenomen. We hebben afgesproken dat als het in het nieuwe jaar nog niet is, dat we dan eens naar de huisarts gaan. Hij heeft hier niet zoveel zin in.....

Ik ben aan het wachten op mijn zuurkool schotel, die staat nu in de oven, jammie jammie.

fijne zondag

liefs mona

15. Elke1984

Goeiemiddag allemaal!

We bleven bij vrienden slapen en die moesten vanmiddag weg dus moesten al vroeg opstaan... :(
    Lagen vannacht om 4u15 in ons 'bedje' (lees: luchtmatras :rolleyes: ).
    Heb me wel zaaaaalig geamuseerd! Toon en zijn vriend hebben zich enorm bezat maar hebben zich niet zo geamuseerd. Ik vond het geweldig, super muziek, niet té veel volk, veel ambiance,... Maar was blij dak kon gaan slapen, voeten deden kei pijn en m'n oren...amai!

En hier: Mona, nog steeds geen ongi? Morgen nog eens testen? En anders naar de HA voor een bloedname? Wel lief van je mannetje dat ie bloemetjes voor je heeft gekocht... :D

Maartje, en een ei?

16. mona23

mona23 Niet meer actief

ik was van plan om dinsdag ofzo als ik nog niet ongi ben eens te testen. Bloed prikken, weet ik niet of onze ha dat zo snel doet. Ik denk dat die zegt, wacht nog maar even af.

Ik kijk het nog even aan.

17. Elke1984

Hmm... maar als ie nu nog geen bloed wil nemen, denk je dan dat hij je in januari zal willen helpen als je dan nog niet zwanger bent? Zijn jullie dan al een jaar bezig?

18. Zus

Zus Fanatiek lid

25 jun 2008
    1.081
    0
    0
    Elke leuke avond gehad dus! Wel balen dat je vroeg op moest.

Mona ik zou gewoon naar de HA gaan en zeggen dat je een jaar bezig bent. Ga ik zelf ook doen als ik in februari nog niet zwanger ben.

Ik denk dat ik gister/vandaag mijn ei heb. Elke zou jij mijn NOD willen aanpassen naar 7-12?

19. Elke1984

Klussende Flubbers:
    *Lynnes: 12/11, ronde 2, 1e kindje
    *Mona: 20/11, ronde 7, 1e kindje
    *Renaat: 29/11, ronde 11, 1e kindje, afwachten 1e ICSI
    *Zus: 7/12, ronde 6, 1e kindje
    *Melanina: ?/12, ronde 4, 1e kindje
    *Tali: ?, ronde 1, 2e kindje
    *Vliegje: ?/11, ronde 3, 1e kindje
    *Elke: ?, 2x Clomid gehad, nu afwachten, 1e kindje

Zwangere Flubbers:
    *Tamaar: 10 maart, 3e dochter, BV, TH
    *Luna: 3 april, 1e dochter, BV, ZH

Weddenschap: wie denkt dat àlle Flubbers zwanger zijn/geweest zijn op 19 oktober 2009?
    *Tali: ja
    *Elke: nee
    *Zus: ja
    *Renaat: nee
    *Maartje: ja
    *Melanina: nee
    *Linda: ja
    *Mona: nee
    *Tamaar: ja
    *Luna: nee

20. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Hee meiden

Ik weet nog niet echt of ik mijn ei heb gehad.. Mijn temp was wel gestegen, maar ik tempte ook een uur later dan normaal. Morgen weet ik meer, want als hij dan echt nog hoog is, is hij geweest.
    We hebben toevallig vrijdagnacht geklust en gisteravond ook, dus goed op tijd mocht hij geweest zijn :)

Verder waren we pas om 1u uit bed hahahahaha. Nog maar goed 2 uur wakker dus, erg he?! :p

Mona, balen zeg! Gewoon ff de dokter bellen hoor, als je over een paar dagen nog geen goede test hebt of nog niet ongie bent.
    Frustie meis!
    Op het andere forum waar ik zit zijn al 2 meiden 3 of 4 dagen overtijd en maar geen bloed of posi test krijgen. Vervelend hoor!

Deel Deze Pagina