De Flubbers

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door vliegje, 17 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Hoi Hoi was ik weer ff!
    Net ff een slaapje gedaan, heeerlijk, had 4 drukke dagen gehad en dan kan ik er extra van genieten dat ik ff lekker onder de warme wol kan kruipen.. Vriendlief lag er nog in toen ik thuiskwam van werk dus kroop lekker tegen m aan, we zijn nog steeds helemaal in Love na twee jaar, hebben jullie dat ook nog steeds?

Mona, veilig aangekomen hoor, maar t is sneeuwt hier al heel de dag, vind t altijd zo vredig die witte vlokjes.. Krijg al meteen zin in kerst, zou zowat de boom al neerzetten haha! Gaan volgende week voor t eerst kerstspullen kopen voor in ons nieuwe huisje, nu al zin in en denk dat t achteraf pijn gaat doen in de portomonee whaha :D

Balen dat je ook nog niks weet! Maar denk je niet dat de huisarts eerst zegt wacht maar af? Die van mij doet dat wel iig. ga dinsdag weer eens terug voor een bloedtest.

Ik voel me namelijk wel echt zwanger :) Had gister een volleybaltoernooi (waren trouwens tweede van 17 teams) :p en had gewoon last van mijn buikspieren, al tijdens t spelen dus t kon niet van t spelen zelf zijn.. de zijkant trekt erg en mijn buik zet, zonder dat ik veel eet en drink, ontzettend uit op een dag. Kan m nu al bijna niet meer verantwoorden, omdat ik m ook niet in kan houden valt t erg op voor mijn omgeving.. zie sommige mensen al raar kijken.... ;) Mijn behas kan ik nu echt bijna niet meer aan! Moet voor nieuwe van de week.. en toch ben ik niet aangekomen qua gewicht :(
    Ik voel het gewoon op een of andere manier, net als dat ik geen ob's of maandverband gebruik voor als ik wel ongi zou worden, want ik weet gewoon dat ik t nog echt niet wordt voorlopig..
    We zullen zien Toch? Maar we geven de moed nog niet op [-X

Elke wat lekker dat je je even goed uitgeleefd hebt op de dansvloer, kon je t nog een beetje ;) en even geen zorgen aan je hoofd is toch ook heerlijk, niet?

2. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    jee Lin, waarom laat je niet ff bloed prikken? Klinkt inderdaad echt als een zwangerschap!

hier ook nog steeds gek op elkaar hoor, na bijna 8 jaar samen zijn waarvan 3 jaar huwelijk ;)

Hier ook volop sneeuw! ligt zeker al 10 cm, heerlijk!

3. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Net even een wandeling gemaakt, t blijft hier nog niet echt liggen..
    Hopelijk wordt ik morgen wakker met een wit uitzicht, wordt er altijd vrolijk van op een of andere manier..

Ik wil wel bloed laten prikken maar ik geloof niet dat ik net bij de groep hoor waar t niet te zien is in de urine eigenlijk.. :oops: stom he...
    Komt dat veel voor trouwens?
    Ben gewoon bang dat ik af ga als een gieter bij mijn huisarts met mijn volhardendheid voor een bloedtest en dan uiteindelijk geen eens zwanger zijn ofzo :confused:

Wauw al acht jaar samen! Dat is al een lange tijd zeg, dan ben ik nog maar een broekie met mijn twee jaar :D

4. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    ik heb het hier ook hoor nog steeds in love na 7 jaar en nee geen huwelijk hier .

Maar we houden wel erg van elkaar en lijkt ook steeds meer te worden dan minder.

5. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Komt dat wel eens voor dan, als er in urine geen zwangerschap waar te nemen is, maar TOCH een zwangerschap is?
    Ben ik ook wel benieuwd naar!

6. jackisis

jackisis Bekend lid

20 jun 2008
    526
    0
    0
    hoi hoi
    hier ook nog steeds in love na 15 jaar samen.. haha
    waarvan bijna 6 jaar getrouwd.. haha

ik had bij lois ook 2 weken later lang geen positest (wastoen wel overtijd)
    dus het kan wel...

hier blijft de sneeuw nu wel liggen.. ben benieuwd hoe het er morgen uitziet.. vind het ook altijd zo mooi....

verder geen nieuws hier.... leef erg met jullie mee en kom ook steeds even kijken of er al nieuws is!
    dikke kus

7. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    hier komt me ei eraan :)
    zie album

hebben vanmorgen geklust dus hopelijk morgen nog ff want mannetje is er dinsdag niet en komt pas woensdag avond terug :(

8. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Tamaar hoe kwam jij er achter dat je wel zwanger was dan? En wat voor symptomen had jij verder?

Luna hoe kwam jij erachter dat je zwanger was? Wat voor symptomen had jij? Dat was al voor mijn tijd ;) dus ik weet t niet

Melanina ook aan de klus dus, jeetje voor ons allemaal bijna spannende en productieve dagen hier [-o<

9. jackisis

jackisis Bekend lid

20 jun 2008
    526
    0
    0
    lynnes... ik wist bij lois gewoon dat ik zwanger werd, net wat jij zegt had ik ook geen maandverband bij me... pas na 14 dagen testte ik positief..
    verder had ik niet echt klachten toen.. bij isis en deze zwangerschap wist ik het ook gewoon.. bij deze keer was ik ook heel erg snel boos om niets.. terwijl ik normaal bergen geduld heb...

melania... spannend! vandaag zou genoeg moeten zijn haha..ben je net als vlieg mooi op tijd geweest met klussen.. haha

ik duim mee met jullie meiden!
    ik ga nu in bed tv kijken , neem de laptop lekker mee;)

10. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Ja vreemd is dat he, zon gevoel dat je dat kan hebben..
    maar ik durf er niet op te vertrouwen hoor! alleen t blijft aanwezig en zolang ik geen ong heb hou ik gewoon moed.
    Misschien wel heel stom maar ik ben er heel rustig onder eigenlijk.
    Op mijn emoties durf ik niet uit te gaan omdat ik sinds stoppen met de pil wel vaker niet in mijn hum ben om niets haha ;)
    Hoop dat ik morgen meteen terecht kan bij de Huisarts misschien kan hij voelen of t zo is. Zou nu dan toch al ruim 7 weken heen zijn...

Maar omdat je vertelde dat je eitje bij jou langer rondzweefde waardoor je later posi testte, had je toen ook niet later symptomen?

11. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Vliegje volgens mij is de reden dat ze bloed afnemen om te kijken of je zwanger bent als je t in de urine niet kunt waarnemen.
    Zo begreep ik t van mijn arts iig..

12. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    ik hoop stiekem dat hij morgen weer lichter word mannetje is ziek dus klussen word hem neit meer zou dus mooi zijn als hij vannacht of morgen springt .

13. jackisis

jackisis Bekend lid

20 jun 2008
    526
    0
    0
    melania.. maar je hebt gisteren toch geklust? dat zou voor vandaag en morgen en overmorgen goed moeten zijn.. haha zaadjes leven namelijk wel zo lang hoor!

lynnes... zou kunnen ja dat daarom de symptomen uitbleven... maar ik was later op de echo ook 2 weken terug gerekend.. maar uiteindelijk wel 2 wekwn eerder bevallen.. dus tja wat dat betreft....

ik kijk nu naar de finale van expeditie robbinson

14. Zus

Zus Fanatiek lid

25 jun 2008
    1.081
    0
    0
    Net terug van visite, gelukkig waren de wegen sneeuwvrij. Vind sneeuw erg leuk als ik maar binnen mag blijven. Ik hou namelijk niet van gladheid.

Linda, je moet haast wel zwanger zijn. Ik zou meteen morgen je HA bellen en aan hem/haar al je symptonen vertellen. Wedden dat je een bloedtest krijgt.

Hier is denk ik ook mijn ei. Heb weer last van mijn buik net als vorige keer. Ben alleen gestopt met de ovu testen, omdat die niet duidelijk waren. Mijn temp. is deze maand ook vaag. Heb een week geleden ook al een temp. sprong gehad, maar toen had ik geen klachten. Nu voor de eerste keer echt last van mijn (.)(.). Hier om de dag geklutst dus moet goed zijn.

Wij zijn al 9 jaar samen, niet getrouwd en het gaat alleen nog maar beter. Zeker de laatste tijd,heerlijk knuffelig...

15. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Wij zitten hier beetje thee te leuten, laptop op schoot en beetje tv kijken.
    Volg je altijd expeditie robinsson? Kijk t nooit eigenlijk dus weet er niet zoveel over. Ik ben hier zwaar verslaafd aan Prison Break en CSI, Peter R de Vries en As The world Turns niet te vergeten :D :D

Dus van je symptomen zegt t niet zoveel, nah ja zodra ik meer weet laat ik wat horen :p

16. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Zus, ja ik leg t voor en ik hoor wel wat ie zegt.. hoop stiekem dat ie meteen even inwendig wil voelen, dat deed ie een tijd geleden ook namelijk.. en dan ook bloed prikken, dan ben ik eindelijk uit onzekerheid verlost!

Hopen dat je ei er nu is Zus, wat gaat de tijd dan evengoed snel, kan je mailtje dat je ongi was geworden nog zo goed herinneren.. toch alweer een paar weken voorbij ;)

Elke, ga je nog naar dat hotel in frankrijk toe? Even lekker ertussenuit!

17. Zus

Zus Fanatiek lid

25 jun 2008
    1.081
    0
    0
    Idd, we zijn nu alweer ruim 2 weken verder. Gelukkig gaat de tijd snel. Hoop nu dat het raak is. Aan 1 kant wel blij dat ik er nu niet zo boven op zit als vorige maand. Scheelt misschien weer.

Bij mij voelde de dokter ook meteen inwendig de 1ste keer dat ik daar was. Het was alleen niet mijn eigen huisarts, want die is meestal met vakantie als ik naar de HA moet.

Ik duim voor je morgen, zou mooi zijn als je nu eens uitsluitsel krijgt.

18. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    vanmorgen is er zelfs een klusbeurt geweest

19. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Weet jij waar ze dan precies naar voelen? Volgens mij of je baarmoeder dicht is ofzo? Die van mij zit al een aantal dagen dicht, dus dan hoop ik dat ik morgen goed nieuws krijg ;)

Mijn huisarts is al halverwege vijftig maar wel zo knap en charmant dat als ie me mee uit zou vragen,mocht ik vrijgezel zijn,niet lang zou twijfelen :oops: Maar ja toch een beetje te oud ;)

20. Zus

Zus Fanatiek lid

25 jun 2008
    1.081
    0
    0
    Ik heb geen idee wat ze voelen.

Voel je je dan niet ongemakkelijk bij hem? Vond het toen ook niet prettig, maar was gelukkig geen charmante dokter. Dat lijkt me echt niet prettig. Mijn eigen HA is een vrouw.

Deel Deze Pagina