De Flubbers

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door vliegje, 17 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Ik dacht al dat je dat zou denken haha,
    Nee ben opgegroeid met hem als huisarts dus ik leg de link niet dat ik me ongemakkelijk voel. T is gewoon een klinische handeling en hij maakt ook echt helemaal nooit toespelingen op wat voor manier dan ook, dat scheelt ook hoor. Anders zou ik idd liever bij een vrouwelijke arts in behandeling zijn. Bovendien zit zijn vrouw in de ruimte ernaast want die is de assistente ;)

2. Zus

Zus Fanatiek lid

25 jun 2008
    1.081
    0
    0
    Gelukkig maar!

3. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    nou ik vind mijn ha helemaal niet eng ook al is ie man doet uitstrijkjes en alles .
    Heb geen moeite met hem ken hem al 19 jaar bijna .
    Vind zijn assistente die er ook al 19 jaar woon al niet langer en blegh wijf .

Ik vertoruw mijn HA zou geen andere willen zelfs geen vrouw .

4. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Expeditie is spannend he!

Wij zitten nu Moonlight te kijken en straks Supernatural. En dan is het weekend weer voorbij :(
    Gister shoot gehad, maar nog weinig aan gedaan, begin ik morgen na kantoor mee.
    Hopelijk van de week onze douche af!

5. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Ja dan begint de werkweek weer, komende vrijdag kan je toch bij de gyn terecht? wel snel al hoor, ga zo voor je duimen dat je pendels uit mogen komen deze maand! Dan zijn die onderzoeken lekker niet meer nodig ;)
    Ga ff p r de vries verder kijken
    Liefs!

6. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Ja hoop het ook!

trusten!

7. Elke1984

Elke1984 Niet meer actief

Amai kletskousen! ;)

Hier een vreselijk luie dag gehad, heb de hele dag met dekbed op de zetel gelegen, liggen soezen en TV gekeken. En het is hier zoooo'n rommel... :oops:

Linda, we hebben nog niet geboekt. Zijn er nog niet 100% uit of we naar dat hotel gaan of naar het centrum van Parijs. Maar we gaan sowieso nog een paar daagjes ertussenuit! :D
    Wij zijn trouwens ook iets meer dan 5 jaar samen en ik heb vaak van die momenten dat ik helemaal opnieuw verliefd word. Toon is altijd even lief voor me en lijkt àltijd wel even verliefd op me.
    Ik zie hem doooooodgraag en zou hem absoluut niet meer willen missen maar soms kan ik me niet goed voorstellen dat ik nooit meer opnieuw die eerste vlinders ga voelen en die eerste kus ga meemaken en die eerste keer .... :oops:
    Als ik daaraan denk, voel ik me soms wel wat 'bang'. Het lijkt zo 'gek'. Snappen jullie een beetje wat ik bedoel? Of klink ik nu héél gek?! :oops:

8. jackisis

jackisis Bekend lid

20 jun 2008
    526
    0
    0
    elke.. nee hoor die eerste kus enz zijn ook heel speciaal.. ik heb ze 2 x mogen meemaken met iemand, maar ik zou niels er nu niet meer voor opgeven hoor;)
    lekker een paar daagjes weg, hebben julllie ook wel verdiend!

vlieg.. fijn dat je shoot achter de rug is... hoe is het verder met je? en met jemeissie?

ik heb een klote nacht gehad/. lois had erge buikpijn en niets hielp.. zetpil, warme melk, kruik... ik stond op het punt om de dokter te bellen voor eenverdenking van blindedarm toen ze eindelijk (bij ons in bed) toch in slaap viel... en om kwart over 6 ging mijn wekker alweer gaaaaaaaaaaaaaaap..
    ben dus van 2 tot half 4 op geweest.. en nu moet ik zo werken.....

nou meiden allemaal een fijne maandag!
    kus tammie
    morgen alweer 25 weken!

9. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    goedemorgen meiden.

Elke, niet raar hoor! Ik kan soms verdrietig worden als ik juist aan DIE moment denk, juist omdat het zolang geleden is en dat gevoel zo fijn was.
    Ik ben heel gelukkig en zou soms dat ene 1e gevoel nog wel eens terug willen. Soms komt er een deel terug, maar helemaal nooit meer denk ik.
    Ach, we krijgen er een mooie liefde voor terug :)

Tamaar, al 25 weken! goed zeg! Verder alles goed met je?
    Hier gaat alles wel redelijk, met onze hond gaat het sinds 2 daagjes iets beter, komt door de medicatie hoop ik!
    Nu gauw werken, vanavond thuis werken, maar kom wel ff online!

O geen ei gehad... temp was weer super laag :(

10. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Vliegje.. goed om te horen dat t weer wat beter met je hondje gaat, hopen dat t zo blijft doorgaan! En succes met je shoot bewerken vandaag.
    Nog steeds geen ei.. hoop dat ze vrijdag meteen zien wat t nou tegenhoudt! Nog een paar daagjes wachten en dan weet je meer!

Tamaar.. heb je t werken een beetje volgehouden na zon nacht? En voelt je meisje zich ook alweer wat beter? Pff 25 weken, t gaat ook echt razendsnel he die tijd! Voor je t weet is je K3 compleet ;)

Elke..Ik lig weleens in bed en dan slaapt vriendlief al, en dan bekruipt mij idd ook t gevoel van... ooit zijn we niet meer samen, zullen een keer door de dood gescheiden worden en als ik daaraan denk moet ik spontaan huilen en hou ik m maar lekker vast.. Kan niet meer zonder m en zou niet weten wat te doen en moeten als ie er niet meer zou zijn :cry:
    Dat is dan een teken van echte liefde he ;)

En ja vliegje.. ik snap denk ik ook wel wat voor gevoel je mist soms, t wordt soms op een gegeven moment meer houden van, of bedoel je dat niet? De vonken spetten er dan niet meer zo vanaf maar t is nog fijn genoeg om elkaar nooit meer kwijt te willen toch? Onze relatie wordt eigenlijk nog steeds sterker ook al wordt de verliefdheid wel wat minder..

11. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Morgenochtend naar de huisarts, ben benieuwd! En wederom nog steeds geen ongi of tekenen van een komende hier :D

12. kanjer

kanjer Bekend lid

8 mei 2008
    626
    6
    18
    Vrouw
    zow dames,

heel wat bijgelezen, maar lees nog steeds geen happy berichten..:S khad het zoooo gehooopt!

tamaar je gaat wel erg hard nu!rustig aan heh ;)
    wat naar de je dan na een gebroken nacht nog moet werken ookk heh? pfft.. heavy is dat..

elke binnenkort lkkr ffkes weg, groot gelijk! :)

lyn. khoop zo dat je gewoon lkkr zwanger bent!

hier zo weer de boel veranderen (lees: ronde en ondertekst)
    want we mogen de vlag weer uithangen.. (benne weer ongie)

we zijn afgelopennacht teruggereden en hebben lekker thuis geslapen, heerlijk hoor!
    qua eten hadden we beter zelf kunnen bereiden daar, want twas eht niks..
    gingen daar naar de chinees lekker tepan genomen,,.. was niet te eten..
    gisteraaf naar het restaurant bij het park.. beide hadden schnitzel.. beide waren niet te eten,. in de vetpan geweest en de mijne was rauw! gets!

verder zijn we wel nog naar het thermaalbad geweest, maar de verwachting was hoger dan dat het werkelijk was..

en we hebben nog even venlo doorgewandeld en geshoppeld.. :)

owww en niet te vergeten we zijn gister een endje wezen rijden en kwamen over de grens inene in duitsland terecht.. wij de navigatie aangedaan en woppaah opnaar keulen! op de terugweg heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeel sneeuw gehad... was erg mooi, maar gevaarlijk!

en qua huisje. we hadden daar een 4p. huisje maar als je daar met 4 p had gezeten wassut net te klein. wel hadden we een lekker stoomcabine, dat was echt heerlijk! :D

conclusie .. wij gaan voortaan alleen nog naar centerparcsparken! ;)
    tjah ennuh dat wassut wel n beetje.. ;)

liefs renaat

13. Tali23

Tali23 Actief lid

19 sep 2008
    299
    0
    0
    zorg
    zoetermeer
    hahahaha wat n kletsmiepen zeg:D

ik heb het voorbeeld van Elke gevolgd en weinig gedaan gisteren...

Mijn vriend is eerst mijn beste vriend geweest voor 7 jaar... en nu al 4 jaar vriendjes :)

Ik mis ook de eerste keren, vooral omdat ik vroeger heel snel verliefd kon worden, niet alleen op mensen maar op spulletjes... ik mis vaak ook de spanning... van wat doe die nu en waar zou die zijn? ( ik weet precies waar die is ;) en wat die doet;) )
    maar ja...sommige dingen moet je inleveren voor andere dingen en voor hem lever ik alles op...
    Want tenslotte, hij doet het ook voor mij ....

ik ga weer strijken voor mijn buuf... Pff

fijne dag iedereen!

14. Zus

Zus Fanatiek lid

25 jun 2008
    1.081
    0
    0
    Ik heb dat soms ook dat ik terug denk aan de 1e kus etc. Maar af en toe zijn de kriebels er nog steeds. Zeker de laatste tijd nu we voor een kindje gaan.

Lynnes, spannend morgen naar de dokter.

Tamaar en al helemaal gebroken naar zo'n nacht? Hoe gaat het met je meisje?

Vliegje, gelukkig gaat het beter met je hondje. Hoop dat dat zo blijft.

Kanjer, was Keulen al in de kerstsfeer. Ben daar vorig jaar naar de kerstmarkt geweest. Vind het een hele leuke stad en je kan er goed shoppen.

Nu ga ik leren, morgen examen. Stelt niet heel veel voor, maar wil hem wel halen.

15. kanjer

kanjer Bekend lid

8 mei 2008
    626
    6
    18
    Vrouw
    jah keulen was al helemaal ready voor kerst! :D

alleen was nog niks open van de kerstmarkt..maja was ook nog eens zondag dus was n beetj ejammer.. maar wel onwijs drukjes! :D heel gezellige sfeer!

maartje hoe is het met je hondje? al wa betr (sloeg ik jou dus gewoon over daarstraks sorrry daarvoor.. :( )

hier ook soms wel die flashback naar het begin hoor.. :)
    mis dat soms ook wel.. op een gegeven moment word alles meer 'normaal' zeg maar...
    maar khou wel van hem hoor! al 5 jaar en nog wa maandjes..en om zomaar alles ff op te geven voor vlindertjes.. nee! :)

liefssss renata

16. Tali23

Tali23 Actief lid

19 sep 2008
    299
    0
    0
    zorg
    zoetermeer
    we zijn dus allemaal gelukkige vrouwen :D heerlijk is dat!

ik ga uit eten met mijn beste vriend... we vieren dat we al 5 jaar n vriendschap hebben :D

fijne avond iedereen!

17. jackisis

jackisis Bekend lid

20 jun 2008
    526
    0
    0
    zo even snel bij gelezen... jammer kanjer dat je ongie bent geworden...

mijn dag viel ontzettend mee!
    omdanks de slechte nacht.. ben ik niet moe of zo..
    Straks nog even helpen op school.. is versieravond voor sinterklaas haha
    leuk en gezellig
    met lois gaat t gelukkig ook goed. had nergens meer last vanen is lekker gezellig..
    morgen nog werken en dan kom ik woensdag weer wat uitgebreider kletsen haha
    kuskus

18. mona23

mona23 Niet meer actief

Ha flubbetjes,

Kanjer, jammer dat je het minder hebt gehad in Arcen. In het centrum zit een heel leuk restaurantje, Alt Arce, hier kun je ( vindt ik) heeerlijk eten.

Mijn man en ik zijn nu 6 jaar bijelkaar waarvan bijna 5 jaar samenwonen. En ook ik denk nog wel eens terug naar het begin. De eerste kus........
    Ik ben nog steeds verliefd, soms wat minder dan anders.

Hier nog altijd geen ongi, wilde morgenvroeg nog eens een testje doen. Ben benieuwd.......

Gister hebben we ook niet veel meer gedaan, op bezoek bij schoonouder, eten bij de Mac ( wat niet smaakte) en daarna lekker op de bank filmpje kijken. We hebben sinds dit weekend digitale tv.
    Wel honderden zenders.

Ga vanavond even op bezoek bij Oma, ben ik al een tijdje niet meer geweest. Ze woont sinds vorig jaar in een verzorgings tehuis ( dement )

Nog een fijne avond meisjes en tali eet smakelijk. Hier heeft de spaggetti lekker gesmaakt.

19. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Renaat je bent er ff lekker tussenuit geweest dus, jammer dat veel dicht was.. Balen dat je ong bent geworden, op naar de volgende ronde!

Mona voor jou ook nog hoop dus! Word morgen spannend voor ons..

Ga weer snel ff sate rijgen heb t net in zelfgemaakte marinade laten staan en nu met ananas uitjes en mango bakken, beetje geraspte kokos eroverheen en chilisaus.. hmm heerlijk !

Kom later nog ff langs miepen

Doeiiiiiii Dikke zoen!

20. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    @Renate, balen van je ongie meis!
    Met ons hondje gaat het op en af eigenlijk.. ze loopt nu weer redelijk, maar eet weer niet goed...

@ iedereen, allemaal gelukkig dus ? Weet je, ik heb wel eens momenten dat ik een man tegen kom en me zeeeeeeeeeeeeeeer aangetrokken voel tot die persoon. Hebben jullie dat ook wel eens? Maar goed, ik doe er nooit iets mee uiteraard, ben zielsgelukkig met manlief en zou dat nooit op geven voor een avontuurtje.
    fijn te weten dat iedereen happy is in haar relatie :)

Hier aan het werk nu, stop er zo mee voor vandaag, morgenavond verder.
    Zaterdag ga ik naar een hondenshow, met ons sharpeiforum. Word druk daar, maar komt ook volk wat ik liever niet zie haha.

Vrijdag eerst naar de gyn, ben best wel bang voor een uitslag..

Deel Deze Pagina