De Flubbers

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door vliegje, 17 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jackisis

jackisis Bekend lid

20 jun 2008
    526
    0
    0
    vlieg... ik heb dat alleen als ik mijn eerste echte ex tegen kom.. dan voel ik een soort van zenuwachtige vlaag door mijn buik... niet dat ik m zou inruilen voor mijnman..maar weet nog wel precies waarom ik toen verliefd opmwas.. stom he? eerste liefde vergeet je ook nooit he?;)

ik duik zo mijn bedje in.. we kijken nu nog even sbs6 dat dinges met al gore.... over onze milieu en opwarming van de aarde..

moon succes met testen morgen vroeg.. ben erg benieuwd..

2. Tali23

Tali23 Actief lid

19 sep 2008
    299
    0
    0
    zorg
    zoetermeer
    ik heb dat ook nog steeds met mijn ex.... en hij ook met mij , we zijn toen uitelkaar gegaan omdat hij op n missie ging in het buitenland niet omdat het niet goed ging tussen ons, dat maakt het nog moeilijker soms.... ik ging goed met hem om toen die terug kwam maar we hebben afgesproken dat niet meer met elkaar om te gaan, het doet hem pijn dat ik niet meer zijn vriendin ben en mij laat het niet loud zeg maar... toch zou ik nooit vreemd gaan of er zelfs an denken bij kev nu ....
    we hebben te veel samen

Ik ben wel een keer vreemd gegaan... bij mijn eerste vriendje.... het was ineens en denk ik spannend ...heb alleen gezoend hoor maar dat vond ik zo erg dat ik het de dag daarna het gelijk heb uitgemaakt we hadden volgens mij 2 maandjes ofzow stelde ook niets voor....maar wat voelde ik me schuldig zeg hhahaa

fijne avond!

3. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Daar zaten wij ook al naar te kijken! Toch wel iets om over na te denken, tenslotte zetten wij toch allemaal nieuwe kleine flubbertjes op de wereld en hun zullen er langer mee moeten doen dan ons.. :confused:

Ik heb dat met een collega, hij is een stuk jonger, maar ik vind t toch zon enorm lekker ding en we hebben echt een klik. t is wederzijds, hij heeft ook een vaste vriendin, stilzwijgend hebben we elkaar allang de liefde verklaard 8) Maar hou mijn hoofd erbij en besef dan nog maar eens goed wat ik voor moois heb opgebouwd. Heb hier zolang voor moeten knokken en zou toch een sukkel zijn om dat weg te gooien! Maar toch iedere keer als ik m zie gaat mijn hart een stukje sneller kloppen.. :oops: Zelfs nu ik erover vertel haha
    Ach joh af en toe fantaseren kan gerust geen kwaad, maar als ik erachter zou komen dat mijn vriend dit ook zou voelen dan zou ik door t lint gaan..
    hypocriet he? kan er niks aan doen :D Zou nooit vreemd kunnen gaan, omdat dit mij een keer door een ex is aangedaan weet ik uit ervaring hoeveel pijn t doet..

4. Zus

Zus Fanatiek lid

25 jun 2008
    1.081
    0
    0
    Ik heb exact hetzelfde met 2 exen. Kom ze gelukkig niet meer tegen. Maar ja de herinneringen zijn er en we hebben Hyves. Af en toe komen die kriebeltjes van toen terug.

Wees eerlijk de mannen van ons zullen daar ook wel last van hebben. Zolang je er niets mee doet mag het toch?

Ik zou ook nooit vreemd kunnen gaan. Hou gewoon teveel van mijn vriend en ik denk dat ik geen betere kan krijgen.

Mona succes morgen met de test!

Alvast weltrusten allemaal...

5. Tali23

Tali23 Actief lid

19 sep 2008
    299
    0
    0
    zorg
    zoetermeer
    oooh alsa ik erachter kom dat die allemaal denk aan zijn ex ga ik huilen hahahahaa

nee idd iedereen heeft het wel denk ik..... we zijn allemaal mensen
    gelukkig.

6. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Ja zolang je nog oprecht kunt zeggen dat deze man de ware voor je is en je iedere nacht nog met een goed gevoel naast hem in bed stapt en samen wakker wordt, mag je blij zijn toch? Ken genoeg mensen waarvan de ouders uit elkaar zijn of die zelf uit elkaar zijn.. vooral met kinderen in t spel vind ik dat altijd erg.

Weltrusten alvast lieve flubbies !
    Mona succes morgen hoop voor je dat je een gat in de lucht springt van vreugde ;)
    Zus succes met je examen ! :thumup:

7. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Wat jij zegt over je collega heb ik dus ook met mijn ex. Ik hou nog steeds van hem... kom hem gelukkig niet vaak tegen want ALS ik hem tegen kom, ben ik gelijk van slag. We hebben maar 4 maanden wat gehad, niet echt heel serieus, maar wel de 1e keer seks, gewoon mijn 1e liefde. En vergeten doe ik hem nooit.
    Maar ben heel gelukkig met mijn man en zou dat nooit zomaar opgeven.
    Maar fantaseren mag he!

Ben zo blij dat ik niet de enige ben :)

Mona, succes morgen!

trusten meissies!

8. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Ja dat is een plekje en gedachte wat altijd speciaal blijft voor je he,
    en dat mag ook best, is toch niks mis mee?
    Ga nu mijn mannetje ff wakker maken, ligt al een uur op de bank te slapen en heeft anders morgen een stijve nek :D
    Hij heeft super hard gewerkt dus is helemaal af... t lijkt wel of hij meer in spanning zit dan ikzelf over de uitslag van de bloedtest, vreemd he..
    zit ook steeds naar mijn buik te kijken omdat die zo gegroeid is, ook al is t nu niet raak, weet zeker dat hij steeds meer naar t idee van vader worden toeleeft.. is wel heel leuk om te zien!

Slaap lekker! En nog een paar nachtjes dan weet je meer vliegje..

9. Elke1984

Elke1984 Niet meer actief

Hoi hoi allemaal!

Ik herken me spijtig genoeg ook in sommige van jullie verhalen... Op m'n 14e ben ik iets begonnen met m'n ex, we hebben bijna 5 jaar af en aan iets gehad. Ik ben helemaal gek van hem geweest en vrees dat ik dat altijd een beetje zal zijn... :oops:
    Ik kom hem nog vrij regelmatig tegen omdat hij op de markt werkt en we zien hem dus als we naar 't stad gaan.
    Weet je, toen ik met hem was verlangde ik ernaar om iemand zoals Toon te hebben. Iemand die er altijd voor me was, die me op handen draagt en alles voor me doet. En nu mis ik soms die spanning die ik met Tom had, ik moest altijd voor hem vechten om hem terug te krijgen en hem te houden. Ik kon zooo vaak die verliefde kriebels terug voelen omdat hij me zo dikwijls liet zitten en me nooit het gevoel gaf dat hij altijd bij me zou blijven. Snappen jullie?
    En nu mis ik dat soms...het is zo'n rustig leventje geworden en ik weet dat ik altijd op Toon kan rekenen en dat hij er altijd is. En natuurlijk maakt me dat SUPER gelukkig maar met momenten is het wel wat saai... :oops:
    Mààr ik besef héél goed dat ik wel gek zou zijn als ik risico's nam! :D

Tamaar, blij dat je dochtertje zich terug goed voelt en dat je niet teveel last hebt gehad van je onderbroken nacht.

Maartje, hoop dat jullie meisie het een beetje redelijk goed blijft stellen.

Mona, morgen testen?! Ben benieuwd!

Zus, heel veel succes morgen met je examen! :thumup:

Renaat, wij zijn eens op weekend geweest in de buurt van arcen en zijn toen ook naar die thermaalbaden geweest. We vonden het vréselijk! :rolleyes:

Heb vandaag naar een andere gyn gebeld en mag 18/12 komen! Hij ging bijna in verlof voor 3 weken. Hij klonk enorm vriendelijk en ik heb het gevoel dat ik bij hem meer de kans ga krijgen om m'n vragen te stellen. Maar we zullen het maar afwachten! ;)
    Toon en ik zijn vanavond ook naar een informatieavond rond pleegzorg geweest. We zijn er allebei geïnteresseerd in om dit te doen maar we twijfelen nog erg. Jullie zijn de àllereersten die horen dat we hierover denken! :D
    Toon zou liever wachten tot we een kindje hebben van onszelf omdat hij denkt dat het dan makkelijker 'mee doorgaat'. Ik denk dat het verstandiger is om er nu al mee te beginnen omdat we dan beter kunnen inschatten welke impact het zal hebben op een echt gezin. Maar we zullen het er nog wat meer over moeten hebben en dan zien we wel.
    Wat denken jullie over pleegouderschap?

10. Elke1984

Klussende Flubbers:
    *Lynnes: 12/11, ronde 2, 1e kindje
    *Mona: 20/11, ronde 7, 1e kindje
    *Zus: 7/12, ronde 6, 1e kindje
    *Renaat: /12, ronde 12, 1e kindje, afwachten 1e ICSI
    *Melanina: ?/12, ronde 4, 1e kindje
    *Tali: ?, ronde 1, 2e kindje
    *Vliegje: ?/11, ronde 3, 1e kindje
    *Elke: ?, 2x Clomid gehad, nu afwachten, 1e kindje

Zwangere Flubbers:
    *Tamaar: 10 maart, 3e dochter, BV, TH
    *Luna: 3 april, 1e dochter, BV, ZH

Weddenschap: wie denkt dat àlle Flubbers zwanger zijn/geweest zijn op 19 oktober 2009?
    *Tali: ja
    *Elke: nee
    *Zus: ja
    *Renaat: nee
    *Maartje: ja
    *Melanina: nee
    *Linda: ja
    *Mona: nee
    *Tamaar: ja
    *Luna: nee

11. Elke1984

Renaat, wanneer is je NOD? Kan ik het aanvullen in de lijst! ;)

12. jackisis

jackisis Bekend lid

20 jun 2008
    526
    0
    0
    nog niet getest? ik moet nu werken.. dus ik lees t dan vanavond wel
    fijne dag allemaal!
    kus tammie

13. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Lin, succes straks! Ik hoop voor je op een positief resultaat!

Elke, ik snap je wel hoor! Natuurlijk is een rustig leventje heerlijk, maar soms ook saai. Aan een relatie moet je ook altijd blijven werken. En als je dan in zo'n periode zit en je komt een ex tegen... dan is de verleiding des te groter!
    Als mijn man dit zou zeggen over ZIJN ex zou ik echt heel verdrietig zijn, maar zelf denk ik het wel.. stom he?!
    Ik had pas geleden ook een fotouitje en daar ging iemand mee van het fotoforum waar ik lid ben..... DIE WAS LEKKER! En dan de hele dag mee opgetrokken, pfffff hahahahahhaha.
    Maar we blijven allemaal braaf en zijn gelukkig met ons leven. Maar... fantaseren op z'n tijd kan geen kwaad toch?

14. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Ben eventjes snel hier, Mona weet je al iets meer?
    Ga nu f douchen en naar de dokter, doeiii
    Fijne dag allemaal!

15. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Heey Meiden,

Nou kom net van de huisarts, hij heeft inwendig onderzoek gedaan (pijnlijk vergeleken met de vorige keer) en kan een zwangerschap niet uitsluiten, vooral omdat de spieren om mijn baarmoeder heen gevoelig waren) dus heeft me doorgestuurd naar de gynaecoloog. Om te kijken of ik idd zwanger ben en anders krijg ik een controle of alles goed zit van binnen. Dit is een fijn gevoel en ik kan al komende maandag 1 dec terecht, dat is wel supersnel vind ik!

Ook zei die dat ik gewoon een test kan wagen, omdat dit alweer 5 dagen geleden is. Maar heb er eigenlijk geen zin in, ik wacht het af denk ik, dat geeft me meer rust.

Mona hoe staat het bij jou ervoor?

16. Tali23

Tali23 Actief lid

19 sep 2008
    299
    0
    0
    zorg
    zoetermeer
    ooh wat spannnend!

ik zou al 10 testjes hebben gedaan ;)

ben benieuwd!

Mona, weet je al meer?
    Werkse allemaal!

liefs, Tali

17. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Hee Lin, jee das snel ja! Hopelijk heb je dan maandag meer duidelijkheid!

Zit nu ff bij mijn pa, zo weer naar kantoor, moest ff douchen hier. Kom vanavond terug!

oja, over pleegouders, kom ik van de week ff op terug.

18. kanjer

kanjer Bekend lid

8 mei 2008
    626
    6
    18
    Vrouw
    mn nod, gokje op 22 dec... ;) zo ongeveer dan maar weer.. :D

jeetje lyn eindelijk wat meer duidelijkheid in het vooruitzicht! yeaaahhhh! kmag hopen dat je lichaam gewoon nog nie zo goed veel hcgtjes heeft aangemaakt en dat je al lekker zwanger mag zijn! :D

ik ga nu ffkez naar opa en oma want opa is vandaag officieel jarig dus willen we ffkez feliciteren :)

tot latersss weer!

knufzzz

19. Zus

Zus Fanatiek lid

25 jun 2008
    1.081
    0
    0
    Linda hoe hou je het vol om niet te testen. Maandag zal je het zeker weten. Hoop dat je gewoon al dik zwanger bent.

Mona waar blijf je nou.....................

Hier word ik zelf erg onzeker over mijn ei. Mijn temp. is deze ronde weer geen touw aan vast te knopen, maar heb zo'n 1,5 week geleden een verhoging gehad die 3 dagen aanhield, maar geen posi ovu test. Toen gestopt met testen.
    Afgelopen weekend voelde ik mijn ei dacht ik, maar nu heb ik weer erg last bij mijn liezen, mijn (.)(.) worden gevoeliger, heb ik eigenlijk nog nooit zo gehad. Krijg allerlei klachten, vermoeidheid, ontstoken tandvlees en veel doorzichtige afscheiding etc. Vandaag maar weer een ovu test gedaan, maar die is ook zwaar negatief.

Ik heb gewoon geen idee wanneer mijn ei is/geweest. Kan er geen touw aan vast knopen. Wat zijn denk je volgens jullie de beste symptonen. Welk van de 3 zal ik aanhouden?

20. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Oehhh Zus, spannend! De pijn bij je liezen en gevoelige borsten had ik vlak na mijn vermoedelijke eisprong, en de pijn bij liezen is nu net pas weg en mijn borsten zijn nog steeds gevoelig, vooral de aanhechting ervan.
    Ik had ook net geen posi ovu test maar heb m toch gevoeld, dus volgens mij zegt t niet alles hoor! Had ook veel vruchtbaar slijm dus daarom wist ik t ook.. T klinkt als zwangerschapsklachten wat je opnoemt, toch een kwestie van afwachten en anders voor de zekerheid iedere paar dagen doorvrijen ;) Dan zit je altijd goed!

Ik heb vanmiddag een testje gedaan kon t niet laten en er stond op de clear blue alleen in de bovenkant een verticaal lijntje, heeeeel licht onder t horizontale lijntje stond niks dus kan er weer niks mee denk ik :rolleyes:
    Begin me een beetje zorgen te maken voor t bezoek aan de gyneacoloog en of ik mijn vriend zal vragen om mee te gaan..

Ohja sinds de dokter aan mijn baarmoeder heeft lopen duwen en voelen, heb ik weer de rugpijn die ik al een paar weken had maar net over was... zou dit een teken zijn?

Deel Deze Pagina