De Flubbers

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door vliegje, 17 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jackisis

jackisis Bekend lid

20 jun 2008
    526
    0
    0
    lynnes... jep buikpijn is weg, maar isis heeft vanavond alles uitgespuugd.. kon niets binnen houden nog geen slokje water en droge cracker ook niet.. net even wakker gemaakt voor eenklein lokje water ..

2. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Hmm dus nog steeds beetje onrustig daar, heerst er momenteel iets ofzo?
    Of puur toeval.. ik ga een paracetamol nemen, een warme stoomdouche en dan mijn bed in want ik trek t niet meer... oei...

Slaap lekker lieve meiden !

3. kanjer

kanjer Bekend lid

8 mei 2008
    626
    6
    18
    Vrouw
    owkeej gokjessss:

-nina
    -nena
    -dewi
    -kiki
    -ava
    -brita
    -danja

zoiets dan? ;)

4. Elke1984

Elke1984 Niet meer actief

Renaat, ik hoop niet dat ze een naam uit dat lijstje heeft... :oops:
    Alleen Nina vind ik een béétje mooi maar die naam hoor je nog vrij regelmatig en ik weet dat Tamaar een naam wil die je (bijna) nooit hoort.

5. Elke1984

6. Zus

Zus Fanatiek lid

25 jun 2008
    1.081
    0
    0
    Goedemorgen!

Elke, de politie heeft zeker geen idee waar hij is? Leuke man, je zou het niet achter hem zoeken. Er kunnen dus veel meer slachtoffers zijn/komen.

Linda mijn examen was een intern examen van mijn werk mbt verzekeringen. Hij ging wel goed, denk wel dat ik hem gehaald heb. Volgende week krijgen we de uitslag.

Tamaar alles goed bij jullie? Iedereen alweer wat opgeknapt? Nog even geduld en jij kan ook zo'n lief en klein prinsesje vasthouden.

Hier slecht geslapen, heb best wel last gehad van mijn buik. Echt hevige ongi kramp. Nu is het wel overgegaan in een weeig gevoel. Echt irritant. Dan wil je er niet teveel mee bezig zijn, krijg je dit.

Werk ze allemaal..

7. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    even een vraagje, moet jij ook je PE punten halen voor de Assurantien?
    Ik heb volgende week examen en zie er zo tegenop.... heb ik eindelijk mijn diploma, moet je die stomme PE trajecten volgen...

Goedemorgen trouwens!
    Ik kom vanavond even bijlezen.

8. jackisis

jackisis Bekend lid

20 jun 2008
    526
    0
    0
    haha kanjer nee hij zit er niet bij nog.. hihi

9. jackisis

jackisis Bekend lid

20 jun 2008
    526
    0
    0
    zus.. ja alles weer rustig hier... we zijn de nacht goed door gekomen en ze hebben beide geslapen tot bijna half 8..
    heb je vannacht niet je ei gehad? ik had dan ook altijd enorme buikkramp onderin!

elke.. tjee wat een soap he?

10. Elke1984

Dag lieverds!

Snel effe goeiedag zeggen! Ben deze voormiddag naar de acupuncturist geweest. Hij heeft 3 naalden in m'n buik gestoken deze keer, vorige keer maar 1. Hij heeft ze er ook helemaal ingestoken ipv net het puntje... :pale: Deed wel eventjes pijn! Maar denk wel dat het werkt want nu rommelt wel in m'n buikje...

Zo, nu nog ff wat nieuwe visjes bij gaan halen voor in ons aquarium...
    Tot straks! :D

11. Tali23

Tali23 Actief lid

19 sep 2008
    299
    0
    0
    zorg
    zoetermeer
    hallo kletsmiepen!

jeetje wat n geprekken allemaal heb even geen tijd om ze allemaal te beantwoorden ga zometeen voor mijn ouders eten lekker makkelijk : kip tandori (op zijn Tali's ;) )

wat pleegkindjes betreft,... wij hebben we het vaak over gehad en zijn daar ook erg open voor... Wij hebben zelfs ervoor gezorgd dat er n klein meisje van 6 vorige zomer uit huis geplaatst is, ( ze werd verwaardloos en mogelijk ook misbruik en uitgeleend :( )
    Ik ken n aantal mensen in mijn omgeving die pleegkinderen hebben en de verhalen lopen uiteen.
    De 1 vind het geweldig om n kindje te helpen die het echt nodig heeft en de ander heeft spijt als haren op haar hoofd omdat het haar gezin helemaal heeft ontwricht :( maar zij heeft ook echt n PROBLEEM PROBLEEM kind en dat wist zij van tevoren.)

ik kom vanavond nog even iedreen n antwoord geven of n mening ;)

Tamaar: wat naar van je kleine meid, hopelijk voelt ze zich nu n stuk beter, en is het miss LUNA?

of Mia? vind ik zelf heel mooi :D

ga nu maar beginnen met koken

doei doei iedereen!

12. jackisis

jackisis Bekend lid

20 jun 2008
    526
    0
    0
    tali... eetse.. en ne geen luna of mia...
    haha

13. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Ik ga voor Zenna of Marin.. tamaar..

14. jackisis

jackisis Bekend lid

20 jun 2008
    526
    0
    0
    ja die namen staan op nr 2 en 3, maar wehebben een NIEUWE nummer 1!
    haha

15. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    hahaha maak ons gek! :D

16. Zus

Zus Fanatiek lid

25 jun 2008
    1.081
    0
    0
    Vliegje ja ik moet ook mijn PE punten halen. Daar baal ik ook van. Het is niet erg dat je steeds moet bijleren, maar telkens weer die toetsen en als je die niet haalt examens. Mag wat kosten.

Tamaar, zou kunnen dat ik mijn ei had. Ik zou hem al op 3 momenten gehad kunnen hebben. Dus ik kan het deze ronde niet meer volgen. Heb nu wel meer pijntjes. We wachten geduldig af. Pijn is nu iets afgenomen, maar blijft gevoelig. Als je je ei hebt heb je toch niet ruim 2 dagen flink last?

Elke, naaldjes helemaal in je buik. Lijkt me niet prettig. Zou mooi zijn als het werkt.

Eet smakelijk allemaal

17. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    IEEEE Elke... die naalden wat een verschrikking lijkt me dat :cry:
    Knap dat je dat kan hoor :thumup:
    En nu afwachten of t werkt idd, is er al iets meer bekend over je moeders ex? Helemaal geen teken van leven meer? Omdat ik op die site las dat ie in de buurt van een kanaal als laatste gezien is, is ie er niet ingesprongen ofzo vraag ik me dan af..

YES vriendlief kan vrij, dus we gaan samen naar de gyneacoloog :)
    Wie weet wordt t wel een dag om nooit meer te vergeten :)
    Wachten t maar af he.. nog steeds niet ongi iig :p

Vandaag grote schoonmaak gehouden pfiieuww wat een werkie, moet alleen nog bed opmaken en dan is t klaar. ohja en t fornuis oppoetsen, staat in de rvs was..

Jullie nog leuke plannen vanavond? Wij maken er maar een rustig avondje van denk ik..

18. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Ziara schiet me tebinnen als naam tamaar, geen id waarom..

19. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Iek Elke! Lijkt me doodeng!

Tamaar, ben wel benieuwd hoor ;)

Lin, nog niet ongie! GOED ZO! nog paar nachtjes slapen meid! Ik ben al op van de zenuwen voor vrijdag ....

Heb straks nog potje zitten janken, ben zo moe. Moest nog een shoot afwerken, douche is bijna klaar, maar tis een teringbende boven dus al wat gepoetst maar nog lang niet klaar. Heb nog niet eens gegeten... Ga nu dus in de bank met pyama en vroeg naar bed. Even bijtanken!

20. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    O Zus, ja een ellende he! Ik heb best faalangst en ik snap het vak best wel (vind het wel erg moeilijk, zit er pas 3 jaar in) maar die toetsen maken me zo onzeker.. moet volgende week vrijdag dus voor basis, schade en leven...

Deel Deze Pagina