De Flubbers

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door vliegje, 17 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kanjer

kanjer Bekend lid

8 mei 2008
    626
    6
    18
    Vrouw
    jeetje maartje,
    niet leuk om te horen, maar weet wel ook met pco kun je zwanger raken hoor! oud collegaatje is nu inmiddels 20+ weken zwanger en toen ik haar leerde kennen had ze net een miskraam gehad(een verrassing eerst dat ze zwanger was en daarna werd het zoo abrupt door de natuur gestopt.. echt heftig...) maar die heeeft ook pco en wat ik al zeg, dies dus nu wel ff over de 20 weken zwanger! houd moed!

verder houk het ffkes kort want ff vriendlief pesten nog en daluk komt iemand de eettafelstoelen ophalen :D

liefsss renaat

2. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Ik moet tien voor half tien er zijn, maar begin echt te piekeren omdat ik er vooral niet meer in geloof dat ik zwanger ben, vanochtend nog negatief getest dus dat betekent dat mijn cylcus ook al langer dan 55 dagen is... en omdat mijn eerste menstruatie wel op 38 dagen zat vind ik dit erg vreemd.. ik las op internet dat PCO voorkomt bij mensen met overgewicht dus misschien komt t daar wel door dat ik t misschien ook kan hebben.. moet 8 kilo afvallen, maar goed ik maak mezelf vast gek hier.. :)

Hoe voel jij je er verder onder?

3. Elke1984

Elke1984 Niet meer actief

Dag Flubber-ladies!

Kom ff vertellen dat we morgen 3 dagen weg zijn! We hebben lekker impulsief geboekt en vertrekken morgen naar Parijs! Zaaaaaalig! (hoop ik...) ;)

Maartje, wist niet dat PCO alleen met echo kon vastgesteld worden? En het is zeker dat het niet meer door ontpillen komt? Of heb je gewoon een anovulatoire cyclus ipv PCO, zoals ik? Lees hier héél vaak PCO maar er zijn toch enkele criteria om dat te hebben, anders heb je gewoon geen eisprong.
    Hoop dat je nu snel ongi wordt en dat de Clomid bij jou beter aanslaat dan bij mij... :(

Linda, ik denk écht niet dat jij je al zorgen moet gaan maken zenne! ;) Laat de natuur nog ff z'n gangen gaan, ook al zijn dat nog ff grillige gangen... :rolleyes:
    En denk niet dat ze op die site 8kg bedoelen als het ze het over overgewicht hebben. ;)

Zus, wij hebben ook een Wii. Zou heel graag de Wii Fit hebben, ga hem voor Kerstmis vragen denk ik. :D

Kom morgenvroeg nog wel snel ff goeiedag zeggen, we vertrekken hier thuis om 9u, dan met de trein naar Brussel en dan met de Thalys naar Parijs. Zijn rond 14u daar. Spannend! :)

4. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    veel plezier in mijn favo stad ter wereld
    ik hoop morgen genoeg euros te krijgen voor me verjaardag om de wii fit te kopen

5. Zus

Zus Fanatiek lid

25 jun 2008
    1.081
    0
    0
    Elke heel veel plezier. Geniet ervan!
    Ik wil misschien ook de Wii fit hebben. Twijfel nog

6. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Elke, ja het is vastgesteld, was ook duidelijk te zien op de echo. En je hoeft niet altijd aan de criteria te voldoen. Het enige waar ik veel last van heb is haaruitval. Maar geen acne, overgewicht of overmatige beharing. Maar het kan dus wel ja.

Linda, niet druk maken hoor! Het zou kunnen dat je PCO hebt, maar je bent nog niet lang met de pil gestopt.
    Aan de andere kant heb jij ook geen positieve ovu test gehad, dus ik denk dat je nog geen ei hebt gehad.
    Temp je? Dat zou je eens moeten doen, dat zal de gyn eerst verzoeken denk ik voor ze je echt verder gaan helpen. Hoop het niet natuurlijk en dat ze gelijk concreet gaan behandelen.
    Hoe was je cyclus toen je nog niet aan de pil zat?
    Bij mij is het altijd al zo geweest.

7. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Melanina, morgen jarig? Fijne dag!

8. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Ik ga trouwens morgen naar de Winner(hondenshow).
    Zondag hele dag niksen :) Ik moet namelijk volgende week de hele week in de avonduren leren :( volgende week vrijdag examen...

9. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    dank je
    jij heel veel succes met je verdere behandelingen en hopen dat het snel werkt allemaal

10. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Thanks, jij ook he! :) hoe zit je nu in je cyclus? hoever?

11. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    tja als ik de calculator moet geloven is het innestel dag als er bevruchting plaats gevonden heeft
    en ben benieuwd hoelang me lf is .
    word weer spannend dus.
    Heb wel weer allerlei gek maakt klachten zelfs wat bruinachtige vocht in me slip .
    Maar laat me niet gek maken hoor :)

12. Elke1984

Elke1984 Niet meer actief

Goeiemorgen allemaal! Wij gaan direct vertrekken! Jihaaaaaa! \:D/
    Eens lekker weg van alles en iedereen...

Heb net nog getest maar niks. Had het ook niet verwacht maar had gehoopt een extra leuk weekendje te kunnen hebben... :(
    Ik verwacht hier maandagavond (of dinsdagmorgen) grote veranderingen in de lijst te kunnen invoeren hè! ;)

Melanina: HAPPY BIRTHDAY TO YOU, HAPPY BIRTHDAY TO YOU!!!

13. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    dsank je wel elke veel plezier in parijs bye

14. jackisis

jackisis Bekend lid

20 jun 2008
    526
    0
    0
    elke... ik benvast al te laat... maare fijne vakantie! geniet er van saampjes..

melania... geflicteerd met je verjaardag!

vlieg.. balen dat je PCO hebt, maar je weet t nu en nu wordt er ook echt iets mee gedaan... das wel fijn

wat is er veel gekletst zeg! ik moest 2 bls inhalen met lezen hahah

hier gaat t prima.. buikrgriep heeft nu iedereen gehad hier en is nu weer klaar! straks naar zwemles en daarna naar het pietenfeest op het plein... ergleuk!

luna... nee naam verklap ik niet sorry... je mag natuurlijk wel blijven gokken haha als je m raadt stuur ik een persoonlijk bericht haha

dikke kus tammie

15. mona23

mona23 Niet meer actief

Ha Dames,

Vlieg, pco, dat is balen, maar gelukkig kan er wel wat aan gedaan worden

Melanina, hiep hiep hoera van harte gefeliciteerd.

Elke, heel veel plezier gewenst in parijs. Geniet er maar lekker van.

Hier nog altijd geen ongi, ben het wachten wel een beetje beu. Ik ga er niet vanuit dat ik zwanger ben, maar wil dan wel gewoon ongi worden. Ik doe morgenvroeg nog een testje en anders ga ik volgende week eens naar de HA.

liefs mona

16. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Elke heel veel plezier maar ben ook al te laat denk ik :oops: Hebben jullie verdiend ff ertussenuit!

Tamaar wat fijn dat alles weer wat beter gaat qua gezondheid, veel plezier vandaag! Moet vrijdag ook pieten, de ballonnenpiet heeft ze allemaal gestolen en heeft zich verstopt,moeten m met hulp van Sinterklaas de brandweer en kindjes zoeken ;)

Melanina, VAN HARTE GEFELICITEERD! EEn hele fijne dag gewenst en dat je maar flink verwend mag worden :D

Mona, ik snap je frustratie :) Hier nog eentje die tussen de wal en t schip inhangt... Nog steeds nega testen maar ongi ho maar!
    Iritant he :rolleyes: Hou je ook niet stiekem een klein beetje hoop.. :oops:

Vliegje hoe gaat t met je hondje en hoe was je show? En heb je je douche al lekker uitgeprobeerd :)

Voor de rest allemaal een fijne dag toegewenst ook!

17. Zus

Zus Fanatiek lid

25 jun 2008
    1.081
    0
    0
    Melanina GEFELICITEERD! Veel plezier vandaag.

Mona en Lynnes, hou moed. Mona hoop dat je een posi test in je handen krijgt en anders zou ik naar de HA gaan. Lynnes geduld tot maandag. Nog een paar dagen wachten.

18. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Zus heb je nog kunnen slagen gister? Ik houd wel moed hoor, mijn baarmoeder kan ik inmiddels niet meer voelen dus weet niet wat dat betekent ... We zien wel maar voor mijn gevoel wordt ik onwijs op de proef gesteld :confused:

19. Zus

Zus Fanatiek lid

25 jun 2008
    1.081
    0
    0
    Op de proef gesteld wordt je zeker. Ik heb hier nog steeds last van mijn rechterlies. Heeft er iemand ook last van een rare smaak in je mond. Heb dat nu ruim een week. Het stinkt gelukkig niet. Ben niet verkouden, dus geen idee waar het vandaan komt.

Ja ik heb gisteren weer teveel geld uitgegeven. Nieuwe paarse kerstballen, paarse bloemen voor in de kerstboom. Vogelvoer voor de vogeltjes buiten etc.

20. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Ik had een bittere smaak in mijn mond maar dat kon misschien ook door de antibiotica komen, net terug van werken en als ik een doosje met spullen tegen mijn buik aanhou dan doet mijn navel pijn, als ik erin druk voel ik een bult en t doet zeer..alsof er een spier naartoe loopt. nog nooooit gehad... t wordt met de dag gekker hiero whaha :) Iemand een idee wat dit kan zijn?

Goed geslaagd dus voor je kerstspulletjes? Leuk!
    Wij gaan vanavond naar Andre van Duin voorstelling met de fam, gezellig hoor! Jullie nog bijz plannen dames?

Deel Deze Pagina