De Flubbers

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door vliegje, 17 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Elke, hoe was het?

Ik heb allerlei snoepjes voor de hondjes gekocht, die gingen er goed in :)

2. Zus

Zus Fanatiek lid

25 jun 2008
    1.081
    0
    0
    Goedemorgen,

Lynnes nogmaals veel succes. Zal aan het einde van de middag pas weer online komen en de uitslag kunnen lezen. Ik zal van middag even opzoeken hoe het spel precies heet.

Elke hoe was het in Parijs en idd ben je nu gevraagd?

Werkze allemaal......

3. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Vliegje ja ik ga daar ook vanuit eigenlijk..Denk idd dat ik niet zwanger ben, heb mezelf mentaal gewapend ;) en t geeft niet hoor je geeft me geen rotgevoel.
    Nu ff lekker douchen en laat t zo maar over me heenkomen..
    Tot straks!

Fijne dag allemaal!

4. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    lynnes succes

wbt felicitaties beter laat als nooit haha

5. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Hou je taai meis! Ik denk aan je hoor, want spannend is het zeker.
    Ik kan het waarschijnlijk pas vanavond lezen.
    Heel veel succes!

6. mona23

mona23 Niet meer actief

Hallo flubbertjes,

Ja, mijn geduld wordt goed op de proef gestelt. Ik ben nu 12 dagen overtijd als ik uitga van mijn laatste cyclus, maar volgens mijn langste cyclus ben ik 5 dagen overtijd.

Ik ben vanmorgen naar de huisarts geweest, en die heeft ons doorgestuurd naar de gynaecoloog. Dit vanwege mijn erg onregelmatige cylcus en omdat mijn man maar 1 zaadbal heeft. Gelukkig heb ik een lieve begripvolle huisarts.
    Van de ene kant vindt ik het helemaal niet leuk dat ik naar het ziekenhuis moet, maar toch ben ik ook wel blij dat ik ( en manlief) goed onderzocht worden.
    Ik weet niet zo goed wat ik moet voelen.........

Ik heb een vrouwelijke gynaecoloog en heb een afspraak 19 dec om, 10.30.

Liefs mona

7. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Mona, dus jij mag ook de MMM in, je komt dan alleen maar eerder te weten of iets goed zit of niet toch?
    En ik snap je gevoel goed hoor met dat je niet weet wat je moet voelen, ik schommel zelf constant in tussen ik voel me zwanger, nee ik ben niet zwanger, ik wil meer weten, ik wil t niet weten..

Ben net terug van de gyn, lang moeten wachten, t liep nogal uit.
    Inwendige echo gehad, en er is in de baarmoeder een klein dingetje te zien, waarschijnlijk gewoon een holte of leeg celletje. Eierstokken enz zag er allemaal goed uit, veel kleine eitjes die zitten te wachten maar waarschijnlijk niet willen springe. Dit is de reden van 'overtijd zijn' maar kon op de echo een vroege zwangerschap niet uitsluiten.
    Waarschijnlijk ben ik dus niet zwanger.. maar dat kleine dingetje wist ie niet helemaal zeker.. hmpff zit ik nog in onzekerheid.

Gyn vroeg of ik overbeharing heb, nou ja goed, ik hars mijn bovenlip en scheer benen oksels bikinilijn maar overbeharing?
    Ik was te zwaar vond ie, zon 10 kilo, en hij trok al vrij snel de conclusie dat ik PCO kan hebben.
    Heb bloed laten prikken en volgende week kan ik weer bij de gyn terug komen voor uitslag en verdere stappen.

Niet heel erg teleurgesteld maar wel nog steeds gefrustreerd en ik vond t niet fijn dat er een co assistent mee stond te loeren tijdens inwendig onderzoek :x voelde me er niet echt prettig bij moet ik zeggen...

8. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Ehmm. nog geen duidelijkheid dus! Shit zeg!
    Heb je ook haaruitval?
    Dat er veel eitjes op springen staan maar niet springen kan PCO zijn, maar volgende week dus meer?
    Balen meis! Weet je nog niets!

9. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Het valt me wel op dat ik de laatste aantal weken veel haar na t wassen eruit kam inderdaad, meer dan voorheen maar ik denk steeds dat ik maar spoken zie ;) is dat ook en symptoom dan? En heb jij wel last van overgewicht, beharing, en jeugdpuistjes?

10. mona23

mona23 Niet meer actief

wat is het rustig hiero, iedereen druk aan het werk?

11. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Ik ben er hoor maar heb ff een baaldag..

12. Zus

Zus Fanatiek lid

25 jun 2008
    1.081
    0
    0
    Lynnes balen zeg! Hoop dat er toch nog een goede uitkomst is. En dat je een baaldag is natuurlijk logisch.

Mona, fijn dat je ook zo snel doorgestuurd wordt.

Ik wordt hier toch een beetje bang over die PCO verschijnselen. Mijn cyclus is nu 2 keer kort geweest, maar ik heb de laatste tijd meer haaruitval, meer haargroei op mijn benen. En ik heb ook lichtelijk overgewicht. Ook zo'n 8 kilo. Ik ga nog maar niets over PCO lezen. Ik ga er gewoon vanuit dat ik over zo'n 7 tot 14 dagen ongi wordt of een posi test heb.

13. mona23

mona23 Niet meer actief

vertel........

14. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Zie de vorige pagina, heb daar t bezoek aan de gyn beschreven.
    Er was kort gezegd een blaasje in de baarmoeder te zien, hij denkt dat ik niet zwanger ben maar kan t niet uitsluiten. grrr en wordt getest op PCO
    Bloed laten trekken en volgende week terug komen, volgens de verloskundige kan t wel een beginnende zwangerschap zijn en vanaf 4 weken na de bevruchting pas een vruchtje gezien worden. dus theorethisch zou t kunnen! Maar ja ik denk erover om t hele gedoe uit mijn hoofd te zetten en alles over zwanger worden te vermijden ;)

15. mona23

mona23 Niet meer actief

ik snap dat je baalt, heb je niet gevraagd dat als je zwanger mocht zijn waarom je geen posi test hebt.

Een hele dikke knuf voor jou!.

De ha zei tegen mij dat de gyn misschien een echo maakte, wat heb jij gehad? een inwendige?

16. jackisis

jackisis Bekend lid

20 jun 2008
    526
    0
    0
    even snel.... balen lynnes.. nu weet je nog niets...

ik ben moe van een dag werken,morgen nog een dag en dan weer een dagje vrij.. ik heb me net gedouched en ga lekke rin bed tv kijken
    dikke kus

17. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Linda, ik heb geen overbeharing, geen overgewicht en niet overmatige pukkeltjes.
    Wel haaruitval en dat blijkt inderdaad ook een symptoom.
    Laat je niet gek maken hoor! (hoor wie het zegt...)

Dacht vandaag een eisprong te hebben! Maar dat kan toch niet met Primolut? Buikpijn en rugpijn joh, niet te zuinig! En afscheiding, zoooo waterig en dan weer sliertjes. Niet rekbaar, maar wel sliertjes. Temp was ook hoger van het weekend, maar 1x te laat getempd en vanochtend erg liggen woelen voor ik tempte. Dus niet betrouwbaar denk ik.
    Nou ja, morgen laatste pillen, hoop snel mijn ongie te verwachten.

Mona, hoe is het met jou?

En hoe is het met Renaat, Elke, Tamara, Zus, Luna, Melanina?
    Vergeet ik iemand?

18. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    Hier alles rustig heb alleen steeds meer last van me buik rug en borsten .
    Of ongie komt eerder of ....?
    OF het zit tussen me oren

hoest met de rest verder?

19. Tali23

Tali23 Actief lid

19 sep 2008
    299
    0
    0
    zorg
    zoetermeer
    ja mij :(

Lynnes ! balen zeg....

Ik heb hier al de hele dag n super ogeblazen gevoel mijn buik is ook echt dik en hard!

hopeljk zijn het mijn darmen en is het morgen weer weg .... iedereen om meheen is ziek en ik vertik het om ook ziek te worden! ik heb geen tijd!

fijne avond ga voor de zekerheid toch mijn bed in!

20. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    SORRY! :( :( Mijn excuses :) Hou je taai he meis!

Deel Deze Pagina