De Flubbers

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door vliegje, 17 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Zie net dat je op dag 73 zit.. foutje :oops:

2. kanjer

kanjer Bekend lid

8 mei 2008
    626
    6
    18
    Vrouw
    thnx voor de succes wensen :) lief dat jullie weer zo meeleven!

maartje, komop je mag best balen, doen we allemaal op zn tijd en wij misschien net ff wat meer.. maar probeer ook positief te blijven :D
    iig een hele dikke knuf en kopop! je kan het ! en meer als je best doen gaat niet!

lyn ook balen nog zeg... hopelijk komt daar snel de ongie door..

de afspraak staat om 14.45.. en daarvoor eerst nog ff lanx de carglass... de golf zit weer eens een barst int raam(mars heeft altijd pech drmee!)
    en na onze afspraak int ziekenhuis gaan we nog ff lanx mn werk voor de sint.. ff meevieren zeg maar..
    en dan op naar huis dus dan kom k jullie de uitslag wel ff vertellen :)

liefssss renaat

3. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    PFFF t zal ook wel weer, wordt ik door t ziekenhuis gebeld dat de bloedtest voor zwangerschap waarschijnlijk vergeten is, of ik opnieuw bloed wil laten prikken....
    De andere waardes zijn wel bekend, maar dat hoor ik maandag.

WHHHHHHAAAAAAAA

wat een kl*te zoooiii... [-(

Renaat veel plezier bij de sint, hopelijk wordt je ook nog verwend dit jaar en we horen t van je!

4. Zus

Zus Fanatiek lid

25 jun 2008
    1.081
    0
    0
    Vliegje, ik heb alleen mijn PE voor WFT schade particulier gedaan, maar dat is al weer een tijd geleden. Voor de rest heb ik alleen WFT schade gedaan. Ik vrees wel dat er veel WIA inzit. Ik snap daar ook helemaal niets van.
    Maar kom op, je redt het wel.

Lynnes balen zeg van die bloedtest, moet je weer wachten. Konden ze je die andere waardes niet geven, was daar niet al iets aan te zien?

En Kanjer hoe ging het?

5. kanjer

kanjer Bekend lid

8 mei 2008
    626
    6
    18
    Vrouw
    nou daar ben ik weer!

ik dacht dat wordt alleen de uitslagen doornemen he.. mooi niet.. heel veel infoooormatie gehad over dus de weg die we gaan bewandelen (icsi toch)
    betreft de uitslagen bij mij: goed ! wooohooo! ook geen enge ziektes of gekke dingen!
    betreft zaadjes: 700duizend dus goed voor de icsi behandeling! wooohooo!

om vrolijk van te worden..
    alleen dan het mindere nieuws..
    we moeten ook nog ff een chromosomen onderzoek laten doen, omdat het niet duidelijk is waaraan het ligt dat de zaadkwaliteit niet optimaal is..

wat gaan we dus nog doen:
    -eerst nog ff xtje bloedafnemen bij mars voor dat chromosomen onderzoek..(uitslag over 3/4 maanden pas..oftewel wachten..wachten wachten.. en als die goed is kunnne we pas beginnen)
    -5 feb 09 moeten we weer naar de fert.poli.. daar krijgen we de prikinstructie voor hormoonbehandeling en nog meer informatie
    -dan weer wachten op uitslag en dan als het goed is beginnen met het hele riedeltje van de icsi behandeling..

tot die tijd is het afwachten, mars heeft net ook nog ff bloed laten afnemen om te testen op rare ziektes etc..

oftewel.. duurd nog wel ffkes.. maaaruh ze zei wel dat er dus een minieme kans is om zo zwanger te worden.. /dat het geen anticonceptie is etc.. :) moest er stilletjes wel om glimlachen.. hoop hoop hoop! :)

anywayz.. we moeten dus nog ff ophet wachtbankje zitten.. maarja.. ooow ennuh verderzijn er overigens geen wachtlijsten hier! das wel prettig!

liefsss renaat

6. Zus

Zus Fanatiek lid

25 jun 2008
    1.081
    0
    0
    Renaat, zal wel opluchten. Misschien ben je voor die tijd al spontaan zwanger, omdat je nu weet dat het niets ernstigs is. Dit wachten kan er waarschijnlijk ook nog wel bij.

Misschien een beetje dom, maar wat kan eruit zo'n chromosomen onderzoek naar voren komen, waardoor je niet zwanger raakt?

7. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Thanks Zus, ik hoop dat ik het red morgen.. WIA snap ik op zich wel, maar die formules he. Ik weet gewoon niet hoe ik ze in mijn hoofd krijg...

Renaat, wat lastig dat wachten! Ik zou het verschrikkelijk vinden! Maar zoals je zegt, opluchting dat er geen andere enge dingen aan het licht zijn gekomen. Sterkte meis!

Lin, wat klote! Jee zeg, wat een oelewappers daar, je zit al zo op een schopstoel en nu dit.
    Sterkte meis!

8. kanjer

kanjer Bekend lid

8 mei 2008
    626
    6
    18
    Vrouw
    met het chromosomenonderzoek checken ze of zijn chromosomen wel helemaal goed zijn en of er bepaalde afwijkingen zijn waardoor de kans groot is op een kind met een afwijking etc..
    ze zijn in het verleden gewoon zo aan de slag gegaan en toen kwam er in een later stadia pas naar voren dat het kindje een bepaalde afwijking had die ze van te voren al hadden kunnen zien/voorkomen zeg maar.. :S

dus meer uit voorzorg zeg maar.. :) tiz nu dus weer afwachten of dat allemaal goed is.. :)

9. Zus

Zus Fanatiek lid

25 jun 2008
    1.081
    0
    0
    oh oké, dan begrijp ik het. Meer uit voorzorg. Hoop voor jullie dat het straks snel raak is. Sterkte met het wachten.

10. kanjer

kanjer Bekend lid

8 mei 2008
    626
    6
    18
    Vrouw
    thnx zus :)
    wachten is echt het laatste wat ik nu doe.. maargoed.. geeft enerzijds ook wel weer een soort rust ofzoow..
    maar aaan de andere kant hadik liever gister dan vandaag gestart met de behandeling..

magoed.. valt weinig aan te veranderen.. :)
    kblijf jullie wel lkkr lastigvallen enzoo :p :)

11. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Zus, de andere waardes kon de vrouw aan de lijn nog niks over zeggen, de gyn moest dat nog beoordelen en ik kan morgen ochtend terug bellen maar denk dat ik tot maandag wacht, dan moet ik toch op afspraak heen.
    Hoe is het met jou, nog een nachtje en dan testen toch.. ben benieuwd joh

Ga er echt niet meer vanuit dat ik zwanger ben, test geeft niet voor niks nega, toch of ik moet net zwanger zijn dat t nog niet te testen is..
    Dat blaasje in de bm zit me gewoon niet lekker. omdat ik nog steeds niet ongi ben, daar zit t gewoon in! Heb nog nooit zo naar een menstruatie uitgekeken als nu :D Heb sinds vanmiddag weer zere liezen en onderrug..
    En ik ga maandag pas bloed laten trekken hoor, morgen veel te druk dus geen tijd. pech dan maar

Renaat wel positief nieuws dus ondanks dat je nog even langer moet wachten! Wat zus zich ook afvroeg dat vroeg ik me ook af maar dat heb je al duidelijk beantwoord :) Alweer een stap verder in de goede richting :thumup:

Wat gaan jullie doen met sinterklaas morgen, pakjesavond of iets
    anders

Elke hoe gaat t met je, zware dag gehad zeker, sterkte

12. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Ben so you think you can dance aan t kijken, t niveau is goed joh :D
    Genieten is t om naar te kijken, ga zo ff breien, heb een nieuwe hobby ;) Ik weet , ik weet , t is ouderwets maar t is nu weer helemaal in 8)
    Ben begonnen met een stoere sjaal voor vriendlief te maken, hij gaat tot nu toe goed ;) :)

13. kanjer

kanjer Bekend lid

8 mei 2008
    626
    6
    18
    Vrouw
    w0w lyn, aan het breien! woohooo... knap werk.. (nooit gedaan/geprobeerd.. lijkt mij niks.. :) maar vinnut knap!)

hier vieren we morgenaaf sint met schoonouders en schoonzus/zwager en de kids.. :)
    bij schoonzus/zwager thuis.. :)

vandaag ffkes op het werk sint gevierd.. ff lanx gewaaid en viel me wel ff tegen.. majaaaaaaaaaaa kwas er ook maar een half uurtje :p

knufzzz renaat

14. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Gezellig met de fam dus, moet morgen eerst een dozijn pieten schminken, vroeg uit de veren dus en savonds bij familie gourmetten en kado's dus dat wordt wel gezellig ;)

De sjaal die jij in je album omhebt zoiets ben ik mee bezig maar dan met legergroen wit en lichtgroen, leuk hoor.. tenminste ,,, dat moet ik nog maar afwachten hihi ;) :p

15. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Welke meiden tempen hier eigenlijk iedere dag? En is t zo dat als je zwanger bent, dat je dan altijd een hogere temp moet hebben? dat had ik gelezen ergens geloof ik.

16. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Mooie serie he Lin! Ik kijk het ook, geweldig!

Wij hebben morgenavond Sinterklaas bij ene opa en oma, zaterdagmiddag bij mijn andere opa en zaterdagavond feestje van familie. Dus druk weekend.

17. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Gezellig zon weekend!
    Nu even echte gooische meiden aan t kijken, ik denk dat bij so you think you can dance iwan en anuschka afvallen, maar ik hoop dat annemiek eruit gaat eigenlijk.
    We zullen zo zien, spannend!

18. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Hmff wat een tegenvaller vond giannini toch beter hoor maar ja,, en anuschka is echt mijn favoriet!

Weltrusten meisjes, slaap lekker allemaal!
    Dikke zoen.

19. Elke1984

Elke1984 Niet meer actief

Renaat, blij dat het toch een beetje is meegevallen vandaag. Spijtig dat het allemaal zooo lang duurt hè... Pfff... Maar nu heb je iets duidelijk om naar uit te kijken en dat is wel fijn, denk ik.

Maartje, veel succes met je examen morgen! :thumup:

Linda, dankjewel. Ja, het was een lange dag. Er zijn een aantal dingen waar ik enorm van geschrokken ben... een deel van Hugo zijn familie heeft ons mama niet komen condoleren en ze waren (gelukkig terwijl ons mama het niet hoorde!) aan het zeggen dat hij mss wel geduwd was in het water zodat 'iemand' zijn levensverzekering kon krijgen! :confused: :confused: :confused:
    Ten eerste: hij heeft een brief achtergelaten!
    Ten tweede: hij hééft niet eens een levensverzekering! Nee, hij heeft alleen maar een boel schulden! :evil:
    Ten derde: what the f*ck! ](*,)

20. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    PFF hoe durven ze! Idioten.. ze zullen hun eigen verdriet en frustratie misschien toch af moeten reageren maar doe t dan iig op hemzelf :evil:
    Maar goed dat mams niks van gehoord heeft!
    Wat een eikels he, kon je jezelf beheersen?
    Je hebt t iig achter de rug, en t klinkt hard maar nu kan je moeder zelf verder gaan en heeft hij wel zijn verdiende straf zelf gepakt.

Slaap lekker meisje, en rustig aan met jezelf he *knuffel*

Vliegje succes morgen en Zus, laat je t snel horen?
    Mona hoe is t daar..?

Deel Deze Pagina