Tja, ze weten niet beter zeker... Ons mama wilt niet dat iemand van hen het weet, omdat ze zich zo schaamt en omdat ze niet wil dat zijn naam 'besmeurd' wordt... Maar ondertussen is zij wel de 'slechte' hè! :x Ben echt wel een beetje bang dat ze er onderdoor gaat... En de wachtlijst voor een therapeut is 3 maanden! Ga volgende week op m'n werk eens vragen of ze geen 'vriendendienst' kunnen doen...
Hier getest, de 1ste test is ongeldig er kwam niet eens een controle lijn. Gelukkig had ik er nog een. en die geeft een heeel licht lijntje. Nu geen testen meer. Een ovutest gedaan en die werd positief! Straks even de dokter bellen of die een test wil doen. Ik wil het nog niet geloven. Elke, wat een verhaal. Wat een nare mensen. Je moeder was toch al een tijd bij hem? En zijn zoon, zei die er dan niet iets van. Hij weet toch wat zijn vader gedaan heeft?
Echt niet te geloven, kijk ik net op de site van de dokter, zijn ze vandaag gesloten wegens studie. Dit heb ik dus altijd als ik naar de dokter moet! Dan maar even naar de apotheek en een digitale test halen.
O Zus spannend! Hoelaat ga je naar de apotheek? Elke, wat verschrikkelijk! Ik zou dat niet kunnen hoor, de 'schuld' op me nemen. Ik zou de mensen wel laten weten wat voor vent hij was! Heel triest... Sterkte! Wat balen voor Anushka en Gianinni... die waren echt de beste! Ik ga gauw leren!
ZUS echt? Zal jij zo'n mooi kadotje van Sint en Piet krijgen ? Oeeeehhhh spannend joh! Nou op racen naar die dokter en kom ons allemaal blij maken Succes met de zenuwen, hoop het zo voor je! Toi toi toi! Net terug van pieten sminken leuk hoor, he ik hoor t zo van je!
Hier minder goed nieuws te horen gekregen, mijn progesteron waarde was heeeel laag, 3.8 en dat betekent dat ik absoluut nog geen eisprong heb gehad... Sjeetje wat neemt mijn lichaam me dan toch in de maling zeg! Ongelofelijk! Nahja weet ik iig dat ik niet zwanger kan zijn. En dat ik maandag meer te horen krijg. Balen maar op een of andere manier ben ik nu teleur maar ook gerustgesteld.
elke, wat denkt die familie wel? w.t.f. hopelijk kunnen jullie er allemaal goed zijn voor je moeder. Lyn, jeetje nog nooit een eisprong gehad. Een dikke knuf. Nu weet je wel waar je aan toe bent. Maandag hoor je meer ofniet? Spannend. Zus, weet je al meer, het is inmiddels al 9.32. kom op, we zijn nieuwsgierig het wordt wel weer tijd voor flubberbaby's. Voor ik het vergeet, een fijne sinterklaas vandaag. Ik ben lekker vrij, en mannetje en ik vieren vanavond gezellig samen sinterklaas. Ben benieuwd wat ik krijg..
Mona de eerste ronde heb ik wel een eisprong gehad, heb m toen duidelijk gevoeld. En de week daarvoor had ik hele zere tepels. Misschien een goede graadmeter voor de volgende keer Ja echt balen maar ja kan er mee leven hoor, we hebben geen haast en er zijn vast goede medicijnen voor, dat zal ik maandag wel horen. Valt een last van mijn schouders klinkt stom maar t is zo. Hoe gaat t bij jou? Heb jij wel een duidelijke eisprong gehad? En idd Zus, hoop dat je nu helemaal in de wolken bent als je weer iets laat horen Zou zo leuk zijn weer een nieuwe zwangere in ons midden Vlieg lukt t met leren?
ik geloof dat er een last van je schouders valt, ik wilde dat ik hier ook wat meer zekerheid had. nog altijd geen ongi. ik heb geen idee of ik een eisprong heb gevoelt, ik voel altijd vanalles dus geen idee. Zus, je laat wel lang op je wachten..... hihi.
Lin, wat klote! Temp je al? want als hij onder de 37 blijft weet je ook dat je geen ei hebt gehad. weet je wat me wel opvalt aan ons clubje, bij 90% van ons clubje gaat het zwanger worden niet vanzelf of lopen we bij de gyn. kijk naar mij, Lin, Renaat en Elke. Tali die een hoop ellende heeft rondom haar cyclussen. En Mona en Zus ook nog steeds niet zwanger. Alhoewel.... ZUS!? Weet je al wat? oooo zo spannend! ik moet leren (gaat redelijk nu...) maar ik moest even komen spieken
Voordat ik verder les eerst mijn bericht. Ik heb nu 3 testen met een heel licht streepje. Ja alle 3. Nu net een digitale gehaald en die geeft niet zwanger aan. Ik snap er niets meer van en natuurlijk is hier geen dokter in de omgeving open. Wat nu, verloskundige bellen?
Ja dat viel mij ook al op vliegje we zijn niet zomaar een twee drie zwanger Ja ben sinds drie dagen begonnen met tempen, leer iedere keer weer iets nieuws bij Ik keek bij de temp kaartejes van zwangeren en zag dat ze idd allemaal een hogere temp na ei hadden en hielden. Dus dan kan ik t hiermee in de gaten gaan houden. Ik ben ook meteen begonnen met afvallen, ik wil er minstens 10 ! kilo afhebben, dat is ook best nodig en voor een beebje heb ik t graag over, die gedachten hou ik maar in mijn hoofd de komende tijd. Met de feestdagen zal t wel moeilijk worden, maar als er iig niets aankomt en wel iets eraf ben ik al blij Zijn er hier meer meiden die af willen vallen? wie weet kunnen we samen
ha zus, ik denk dat de verloskundige bellen geen zin heeft. heb je nog een test? Doe die zondag dan, dan zou je als je zwanger bent een duidelijker resultaat moeten hebben. maar 3 testen licht positief is toch wel een goed teken. kun je er een foto van maken, dan kunnen we mee oordelen.
Hier inmiddels een expert in testen 8) Welke testen heb je gedaan, merk ? en digitaal doet altijd pas bij een hogere dosering hcg posi had ik begrepen. Spannend dus.. ik zou overal heen bellen waar je een antwoord kunt krijgen, is er geen vervangende huisarts?
Ik dacht misschien kan die een test voor me doen, maar ja wordt gewoon nog even wachten. Ik ga het proberen, staat hier ergens hoe je foto's moet plaatsen.
O meis wat spannend! Hoeveel dagen zit je voor je NOD? Misschien test je te vroeg? Inderdaad zondag of maandag zowieso nog eens testen met de digitale, want die kan je pas VANAF je NOD doen. Ben benieuwd naar de foto!