heb je ergens een pagina zoals www.photobucket.com of mijnalbum.nl. daar zet je je foto dan in. als je de foto daar in hebt staan klik je erop met je rechtermuis en dan naar eigenschappen. hier zie je dan de url van je foto staan. deze kopier je en je gaan dan naar maak een nieuw antwoord. hier plak je de url en dan klik je boven aan je bericht op IMG. als het goed is, moet je foto dan in je berichtje staan. hopelijk snap je wat ik bedoel.
neeeeeeeeeeeehhhhhhhhhhh joh. het is zo erg dat ik me nog niet eens aangekleed heb. Zit nog in de pyama achter de laptop
Ik lig met twee katten hier op bed, zou de was doen maar door deze site loopt mijn huishouden ehm... een week of 6 achter ofzo? 8) En maar tegen mijn vriend zeggen dat ik steeds op de comp aan huiswerk zit :^o
Julli zijn echt erg, ik vraag me af of het op de foto wel te zien is. Ik ga het proberen, mail het dan wel naar 1 van jullie. Ik heb een test van het Kruidvat, van de apotheek en van testpoint gedaan. 1 probleem ik weet niet wanneer mijn NOD is deze maand. Laten we mijn banner maar aanhouden. even geduld ben met de foto's bezig
Kan je hier ook even langskomen of zullen we gewoon een paar pieten inhuren die t voor ons doen T is tenslotte pakjesdag en ik ben heeel lief geweest afgelopen jaar O
haha, jij gelooft nog in sprookjes, haha. kom jij dan bij mij, doe ik het bij jou. hoe groot is je huis, anders is het geen goeie deal... O
Dan heeft ze ze er toch wel opgezet? Anders raakt mijn planning helemaal in de war hoor We kunnen wel pyjamaparty houden hier 8) Onze mannen moesten eens weten...