De Flubbers

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door vliegje, 17 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elke1984

Elke1984 Niet meer actief

Ja, ik ken het héél goed... :rolleyes:
    Maar WW heeft een apart boekje met tips voor wanneer je regelmatig uit eten gaat enzo... En 'k vind het goeie tips! ;)

2. Elke1984

Het afvallen ging bij mij wel erg traag omdat ik niet sport (hou echt niks vol) en omdat ik niet zoooo heel streng was voor mezelf... Heb er een half jaar over gedaan om 7kg te vermageren, zou nog graag 4kg afvallen maar lukt niet meer goed... Zou wat strenger moeten zijn...pfff...

3. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Ja ga er toch maar eens mee aan de gang misschien,heb t boek nog liggen hier. mijn BMI is trouwens 27 dus t is wel nodig hoor en wie weet gaat mijn eisprong dan ook vanzelf beter ;)

4. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Zus de kruidvat test die is ook lichte streep zo te zien, de middelste zie ik niet goed genoeg. Spannend hoor!
    Nog even geduld dan zul je t zeker weten :baby:

5. Elke1984

Tja, baadt het niet dan schaadt het er ook zeker niet voor hè... ;)
    Ik had zoiets van: als ik nu al wat te zwaar ben, wat gaat dat dan niet zijn als ik zwanger wordt?! Dan zal het er wss zeker niet op beteren... :rolleyes:
    Seg Linda, maar denk je niet dat deze symptomen allemaal nog bij het ontpillen horen?

6. Elke1984

Zus, ik bij de foto's iets bijgeschreven.
    Ik zie bij de eerste 2 testen niks en bij de 3e wel een vaag streepje.

7. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    T zou best kunnen maar het gevoel heb ik niet echt, maar goed ik kan dus niet op mijn gevoel vertrouwen, ben er gewoon ingeluisd door mijn eigen lichaam en geest.
    Laten we hopen maar de gyn zag aan de hand van echo dat t wschijnlijk pcos is. En de klachten zoals beharing, haaruitval,overgewicht heb ik wel. Ik wacht t maandag af en als daar iets uitkomt dan ga ik aan de medicijnen om eisprong te krijgen en anders gewoon verder ontpillen en t de tijd geven. T geeft niks als t nog een tijd duurt maar ik wou gewoon zekerheid en die heb ik nu.

En idd van t gewicht dat had ik ook al, omdat je toch nog zwaarder wordt, is t wel prettig als je iets kunt opvangen met je eigen gewicht.

8. Elke1984

Mja, dat ken ik...erin geluisd worden door je lichaam! Hoe overtuigd ik er een jaar geleden telkens van was dat ik zwanger was, zo overtuigd ben ik er nu altijd van dat het zeker niet is. :rolleyes:
    Ik kan me niet voorstellen dat ik ooit zwanger zal zijn of een eigen kindje ga hebben... En als ik dat denk, dan word ik weer bang dat ik door die gedachten niet zwanger zal worden,... :(

9. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Elke, Tuurlijk ga jij ook een keer zwanger raken en een eigen kindje krijgen! En ik geloof er echt niet in dat je jezelf aan kunt praten dat je niet zwanger wordt en t ook daardoor niet wordt.
    T gelukt je echt een keer, blijf in jezelf geloven he :thumup:

Ik vind oktober volgend jaar btw wel erg ver weg hoor om een keertje af te spreken, is komende zomer niet een leuk moment om een keer met zijn allen af te spreken? Lekker met zijn allen picknicken of bbquen ofzo!
    Gezellig toch en dan hebben we ook mooi weer, plus ik ben wel nieuwschierig wie deze pittige meiden in t echt zijn!
    Wat vinden jullie daarvan?

10. Zus

Zus Fanatiek lid

25 jun 2008
    1.081
    0
    0
    Elke kom op, ik gun het je zo erg dat je straks gewoon zwanger bent.

Linad, jij ging toch maandag weer naar de dokter. Waarschijnlijk krijg je dan meer uitleg. Jouw geduld is ook al te lang op de proef gesteld deze maand.

Mbt de testen, tja ik ben toch lichtelijk positief. Hou het erop dat pendels gelijk hebben. Heb wel vaker getest en nooit was er ook maar iets te zien.
    Heb net de digitale uit de houder gehaald, maar die had op het staafje wel een 2e blauw lijntje. Tja je mag er niet naar kijken. Stiekum toch gedaan.

11. Zus

Zus Fanatiek lid

25 jun 2008
    1.081
    0
    0
    Leuk idee Linda, ik ben voor.

12. Elke1984

Als ik rationeel nadenk, geloof ik ook niet dat je jezelf dat kan aanpraten maar op de duur wordt je voor alles bang.
    Oktober is idd nog ver weg. Voor mij is de zomer ook goed! Maar dan moeten we nu ff afwachten wanneer zus uitgerekend is hè! ;)

13. Zus

Zus Fanatiek lid

25 jun 2008
    1.081
    0
    0
    Als ik de testen mag geloven, eind augustus.
    Dus misschien is mei/juni een idee. Dan zit je ook nog voor de vakanties.

14. Elke1984

Zus, dan is de pendel van Alies correct want de pendels geven de maand van bevruchting aan. Je kan het haar dan mss laten weten.
    En ik zou ook héél positief zijn in jouw plaatst! ;)

15. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Ik werd flink op de proef gesteld maar weet nu waar ik grotendeels aantoe ben, hoor maandag de exacte feiten en dan gaan we gewoon weer verder. Ben iig wel blij dat ik de uitslag voor t weekend heb anders zat ik maandag vet zenuwachtig op die stoel. en nu kan ik t gewoon rustig laten bezinken.

Ik zou ook gewoon positief zijn hoor zus, denk dat de kans groot is dat je over een paar dagen dik positief test :D joehooooeeee

Vlieg, succes zometeen zet m op he !

16. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Ja mei/juni is een goed moment toch? Dan is Tamaar en Luna ook al bevallen. dat zou gezellig zijn. Misschien wel goed om dan eens een datum te gaan prikken met zijn allen want je weet wel hoe dat anders gaat he ;) Maar lijkt mij super gezellig!

17. Elke1984

Maartje, succes hè!

18. kanjer

kanjer Bekend lid

8 mei 2008
    626
    6
    18
    Vrouw
    allemachtig wat zijn jullie snel zeg!

Ik lees iets over 2 streepjes? zus? :confused: oeoeoeoeoe.. wordt dat flubbermama nr 3? oeeoeooeoe? :D

(kzie bij de testjes heeeeeeeeeeeelee vage streepjes..maaruhhh over paar ddaagjes nog xtje doen dan! :D) en digitale is (wat ik hier veel lees) pas heel laat met aangeven wel /niet zwanger.. die schijnt meet hcgtjes nodig te hebben ofzooow..

19. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Weet iemand toevallig iets over de donna? een speekselapparaat die laat zien of je vruchtbaar bent of niet.
    Goede of slechte berichten over gehoord? ben t ovu testen met urine nu al zat, omdat ik veel moet drinken voor blaas/nieren is dat zo gecompliceerd namelijk.
    En vind t duur bovendien

Mischien iedere paar dagen gewoon lekker vrijen ;) dan zit je ook goed toch

20. kanjer

kanjer Bekend lid

8 mei 2008
    626
    6
    18
    Vrouw
    lyn, ik heb zelf maar 1 maand ovutesten gebruikt, 2,5/3 maand getempt..
    en nu eigenlijk helemaal niks meer.. gewoon sex wnnr we zin hebben en niks gedwongen :)
    ant begin wassut nog wel eens van goh nu issut ong mn vruchtbare periode dus nu ff wa meer.. maar tjah ;)

weenie of je erwat aan hebt.. magoed.. :)

Deel Deze Pagina