De Flubbers

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door vliegje, 17 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Goed nieuws! Ben ongesteld geworden! Na 73 dagen...
    Vanmiddag al een beetje, ziekenhuis gebeld, maar pas wanneer het goed is doorgebroken moet ik dag 1 rekenen.
    Nou, dat doorbreken gebeurd nu...
    Erg buikpijn dus ik kan zondag/maandag de 1e Clomid gaan slikken, maandag terugbellen om afspraak voor de echo's te maken.
    Spannend hoor.
    Elke, heb jij veel last gehad van de Clomid?

Enne, afspreken in mei ofzo, leuk! :) Ik ben VOOR.
    Heb pas geleden een meeting van KOK gehad (kindje op komst) met de junistoppers, geweldig leuk was dat! Ook eng, maar het klikte super goed.

Examen ging klote...
    2 gezakt, maar 1 geslaagd :)
    Schade heb ik gehaald, alleen Basis en Leven niet gehaald, maar ga het via een bijeenkomst proberen, in maart.
    Dus even rust met leren..

Net sinterklaas avond gehad, morgenmiddag ook en morgenavond een feest.
    Zondag lekker thuis, moet de kozijnen in de douche nog schilderen, dus ga me er maar eens aan wagen.

Zus, ik ga nog eens naar je foto's kijken :)

2. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Op de andere 2 zie ik ook niks, maar de foto is ook te klein haha, je moet inzoomen op de lijntje :)
    Hihi, maare, succes meis! Er MOET echt een Flubbermama/beeb bij hoor!

3. Elke1984

Elke1984 Niet meer actief

Linda, nog nooit van gehoord... Ik heb maar één maand ovu-testen gedaan. Was er toen NOG meer mee bezig en probeer dit allemaal een beetje te vermijden... :rolleyes:

Maartje, ik had de eerste Clomid-ronde héél veel last, was er echt absoluut van overtuigd dat ik zwanger was. Denk niet dat ik nog meer klachten had kunnen hebben. Tweede Clomid-ronde had ik totaal geen last en kreeg ik dan ineens m'n regels.
    Eisprong heb ik beide keren heel goed gevoeld.

Zus, test je morgenvroeg opnieuw?

4. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Maar had je ook last van je hormonen? Emotioneel, sjaggie? Daar ben ik een beetje bang voor....

5. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Hai meiden,

Vliegje, éindelijk ongi na zolang gewacht te hebben, héhé, dan doe je t sneller dan mij, zit nu op de 61 e dag en dan heb ik eisprong nog niet eens gehad.. :rolleyes:
    Spannend nu met clomid aan de gang, hopen dat t je snel geluk brengt joh! Ben benieuwd hoe t bij je uitpakt en of je er idd geen bijwerkingen van zult hebben zoals Elke.

Elke ik ben niet van plan om ovutesten te gaan kopen, we gaan gewoon lekker vrijen wanneer we idd zin hebben, en dat is meestal wel zeker een keer in de paar dagen ;) en temp dan moet t wel goed komen.
    Zie de komende maanden niet om zwanger te worden (al zou t wel lekker zijn :) ) maar meer om mijn cyclus te leren kennen met of zonder medicijnen.

Zijn net terug van sint avond, vriendlief was ermee aan, ik zat veel te mooi ;) lekker gegourmet en eindelijk weer s lekker aan een wijntje gezeten :) dát was lang geleden!
    Heel erg verwend, veel leuke kados gehad waaronder oudjaarslot. (ja we zijn ervan overtuigd dat we die 25 miljoen gaan winnen ;) ) hypnose parfum LEKKER! maar duur :oops: kregen we als extratje van schoonouders, de schatten! en bodylotion, christina aquilera parfum en douchegel, gourmetset, chocoladeletter enz

Jullie ook allemaal verwend? en zullen we maar een datum gaan prikken? dan kunnen we t alvast reserveren in onze agenda's :D

6. Elke1984

Maartje, ik ben al een jaar nogal wisselend met hormonen dus... Denk dat ik wel wat opvliegender was maar Toon heeft daar gelukkig wel begrip voor getoond... :oops:

Linda, wij vieren sint helemaal anders dan jullie dus... Hier nog geen pakjes gehad.

7. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Over hormonen gesproken, ik heb sinds stoppen met de pil zon een of twee keer per maand vlak voor t slapen gaan een mega driftbui joh!
    Vriend weet dan echt niet wat ie met me aanmoet, vond laatst bijvoorbeeld dat ie te veel fifa op de ps3 speelde en had de afstandsbedieningen weggehaald omdat ik t zo zat was. Komt dan ineens op en dan ben ik niet voor reden vatbaar, volgende dag is t weer weg maar echt VAAG... :confused: dan kan ik me over van alles opwinden en ben ik t allemaal even zat.
    herkennen jullie dit?

8. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Elke vieren jullie het dit jaar door omstandigheden niet of altijd anders dan ons?

9. Elke1984

Jep! Ken het helemaal... :rolleyes:
    Hier daarstraks ook nog meegemaakt, ik was ah stofzuigen en heb hem naar Toon toegegooid en ben in bed gekropen tot ie me kwam knuffelen en kietelen... :oops:

10. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Wat kunnen hormonen toch rare dingen met je uithalen he ;)
    Maar had dit voorheen echt helemaal niet! Had jij dit wel voordat je stopte met voorbehoedsmiddelen? of ook niet.
    kan er mee leven hoor maar vind t knap dat vriendlief bij me blijft af en toe :)

11. Elke1984

Het is in België gewoon anders dan bij jullie, heb ik de indruk.
    Wij (normaal alleen de kinderen maar ik vind het te leuk) zetten onze schoen op de avond van 5 december. De ouders van de kinderen steken er dan een cadeautje in (of zetten het erbij) met chocolade, mandarijntjes en mopjes (letterkoekjes). 's Morgens op 6 december denken de kinderen dan dat de Sint is geweest.
    Ik begrijp dat jullie op voorhand jullie schoen al zetten, dat het ook meer voor volwassenen is en dat jullie er spellen rond doen en zo.

12. Elke1984

ja idd. Ik denk wel dat het erger is geworden sinds ik met de pil gestopt ben. Maar kan ook erger worden door de stress enzo denk ik.

13. Elke1984

Ik ben ermee weg! Ben moe en heb enorme rugpijn en ook keelpijn. Hoop dat ik niet ziek word aangezien ik maandag terug moet gaan werken...

Slaap lekker!

14. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Ok wij vieren t idd anders, maar ik hou meer van kerst persoonlijk. toch gezelliger met de boom erbij enz..
    Ik had het stoppen met de pil en hoe ik ermee bezig zou zijn ernstig onderschat trouwens.
    Sta nu weer even met beide benen op de grond eigenlijk..
    Morgen werken of lekker weekend?
    Slaap lekker!

15. Zus

Zus Fanatiek lid

25 jun 2008
    1.081
    0
    0
    Goedemorgen,

Nee ik heb nu niet getest, wil ik morgenochtend doen. Kan alleen niet meer slapen, lig te woelen. Gelukkig vandaag weer Sint vieren, dus wat afleiding. Wij gaan er beide nu vanuit dat het raak is, ohhh laat het zo zijn. En laat alles ook goed gaan..

Gisteren het Sintspel gespeeld, was erg leuk. Echt rot gelachen. En gelukkig ook nog wat kadootjes gewonnen.

Vliegje gefeliciteerd met je diploma voor schade. Balen dat je de rest niet hebt. Ik ga de PE punten thuis doen en dan moet ik ook naar de bijeenkomst. Deze organiseren ze op mijn werk. Moet nu alleen de basis nog doen en dan 2 bijeenkomsten. 1 voor basis en 1 wft schade particulier.

Lynnes, kan jij mij de link pb-en van de site waar jullie de Wii spellen downloaden, dan gaan wij het zelf proberen.

Tot vanmiddag allemaal...

16. mona23

mona23 Niet meer actief

goeiemorgen flubbertjes,

zus, goed van je dat je pas morgen test, dan zou het duidelijker moeten zijn.

Vlieg, goed dat je ongi bent geworden,kun je eindelijk met de clomid beginnen.

Wie heeft er allemaal sinterklaas gevierd? Ik ben weer goed verwend door manlief. Nieuwe sloffen, parfum van Gucci Rush. dvdbox van een kwart eeuw de leeuw ( van paul de leeuw) en een nieuw boek ( nieuwe buren van saskia noort)

Dames, nog ef een vraagje. Is een indrooglijntje altijd wit van kleur of kan het ook dezelfde kleur hebben als de controlestreep? En verschijnt dit pas na verloop van tijd of kan het ook al meteen verschijnen?

17. Zus

Zus Fanatiek lid

25 jun 2008
    1.081
    0
    0
    Hoi Mona, wij hebben het sintspel gespeelt. Was erg leuk.

Begrijp ik dat je ook een streepje hebt. In mijn beschrijving van de test staat dat een positi test kan met elk lijntje. Kleur maakt niet uit, als ie maar binnen de juiste tijd verschijnt.

18. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Zus ik zal mijn vriend vanavond een pb laten sturen met de link. weet niet waar ie dat vandaan haalt.
    Fijne dag vandaag en veel plezier met sintvieren.
    Ik zou je eigenlijk voorzichtig willen feliciteren maar wacht nog even op de knal posi test die je morgen ongetwijfeld hebt ;)

Oooh mona, nieuwe buren die heb ik ook, bereid je maar voor, dat is een heftig en vooral erotisch boek joh :oops:
    En wat dat streepje betreft, geen idee maar wel spannend!

19. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Lin, die 73 dagen cyclus van mij waren ook zonder ei.. dus het werd tijd, anders zou je bijna tegen de 100 dagen aan zitten! Heb er wel veel last van hoor, buikpijn, rugpijn. Is goed doorgezet nu.
    Ga maandag dus de 1e Clomid slikken.

Elke en Lin, ik heb die buien ook... verschrikkelijk! Het stoom komt dan uit mijn oren, ongelooflijk. Na het stoppen met de pil heb ik ook ff opvliegers gehad hahaha.

Zus, ik hoop het zo voor je! Je zou dan de 1e echte flubber mama worden, ik bedoel, sinds we dit topic zijn gestart! :)

Mona, ook spannend voor jou! Geen idee met die indrooglijntjes, ik dacht altijd hetzelfde van kleur als de test streep?

ik mis Tali, Tamara en Luna, alles goed meiden?

Renaat, hoe is het met jou?

Wij hebben gister sinterklaas gehad bij opa en oma. Veeeel gehad :)
    Centjes, cadeaubonnen van ICI Paris, parfum van Celine Dion (heerlijk!) pyama, onderbroeken.
    En dadelijk moeten we naar de andere opa.
    Daar krijgen we ook altijd geld, een kraslot, chocolade.
    Ik heb voor mijn petekindje een leuk kado.

Oja en we gaan zo eerst ff naar mijn oom (vader van mijn petekindje).
    Ze doen hun spulletjes van de kinderen weg en vroegen of wij de box, kinderwagen en badje wilden.
    Ik moet voor hun de filmpjes van de kids bewerken (digitaal, dus dvd's maken en mooie films maken) en ipv geld kunnen we die spullen krijgen :)
    Dus eens ff kijken of het onze smaak is en dan hebben we in ieder geval al een box, bad en kinderwagen :)

Oja en manlief heeft al zoveel leuke kleine kadootjes meegenomen!
    Van de week een rompertjes, super lief en klein van NAC (zijn voetbalclub).
    En we hebben al een slaapzakje van winnie the Pooh, slofjes, een knuffeltje, een lampje.
    Hihi, van die kleine dingetjes. Alleen moeten we ze ff verstoppen voor familie :)

20. Elke1984

:confused: Wat een cadeaus geven jullie met Sinterklaas seg! Dat zijn bij ons kerst- of verjaardagscadeaus. Normaal komt de sint hier niet voor volwassenen. Toon was vanmorgen vroeg naar de bakker gegaan en heeft chocola gaan kopen en verstopt in het ganse appartement. Hij had ook een schattig hartje gegeven met haarspulletjes in.
    Hij heeft van mij een sjaal gekregen.

Wij gaan nu naar zijn familie, zijn broer is jarig. (de jongen met ASS etc...). Hij heeft al wéken geleden gezegd wat hij allemaal wilt hebben en we gaan hem lekker foppen!
    Hij wilt heel graag spelletjes voor zijn playstation en we hebben een Disney-dvd ingepakt (deze doosjes hebben hetzelfde formaat als een doosje van een spelletje). Hihi!
    Het grappige is ook dat hij nooit doet alsof hij wel blij is met een cadeau als hij het niet leuk vindt (zoals wij wel doen). Hij zegt dit dan gewoon rechtuit! En als je dan zegt dat dat niet vriendelijk/beleefd/... is, dan begrijpt hij niet dat we daar een probleem over maken.

Deel Deze Pagina