De Flubbers

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door vliegje, 17 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elke1984

Elke1984 Niet meer actief

Mona, OMG! Wat lees ik daar?! Foto foto foto!

Zus, wow! Knap seg, dat je vandaag nog niet getest hebt! Zou het niet gekund hebben. Ik duim voor je! [-o<

Maartje, moet je niet op dag 3 beginnen met de clomid? Dat is toch morgen? Of vergis ik me nu?

Luna, ik wacht nog aaaaaaltijd op foto's! ;)

Tamaar en Tali, hoe ist daar?

Linda, ik heb dus een vrij weekend. Moet de komende 2 weekends werken. Maar ben met kerst weer een weekje thuis. :D

2. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Ja ik twijfel ook..
    Maar gister was de ongie nog niet echt doorgebroken. Gisteravond laat wat roodverlies, maar niet veel...
    En het ziekenhuis zei dat ik moet beginnen als het rood wordt/doorgebroken is.
    wat denk jij?
    Wanneer zal ik dan beginnen?
    Gisteravond was het dus al wel wat rood op mijn tampon.. Maar vandaag meer.
    maar gister is het eigenlijk wel begonnen he?
    Zal ik anders morgenavond de 1e Clomid nemen?
    Kan die ene dag kwaad denk je?
    Heb gister express nog teruggebeld naar de gyn, omdat het gistermiddag nog alleen bruinverlies was.
    Maar gisteravond dus ook beetje rood.
    Hellup! hahahaha.

Zoooo wij hebben veel geld gehad bij opa net ;) Mijn opa is echt stinkendrijk.. maar vader trouwens ook dus we krijgen altijd geld.
    Maar het is toch altijd weer spannend, ik bedoel, wil er niet op rekenen zeg maar.
    Maar alle kinderen krijgen dan 'ff' 200 euro (en we zijn met 4 kleinkinderen, 3 stiefkleinkinderen en mijn man die ook als kleinkind gerekend wordt).
    En dan van mijn pa nog 250 per persoon! Dus gewoon ff 450 euro pp gekregen (en die heeft 6 kinderen/stiefkinderen...).
    Maar de helft gaat naar onze gez. spaarrekening voor de vloerbedekking die in januari gelegd wordt hier :)
    En zo hebben we weer een appeltje voor de dorst.
    Ook nog een staatslot gehad :) En krasloten. En chocolade.

En heerlijk met mijn petekind gekroeld, wat een lekker jong is dat zeg! Kan d'r wel opvreten.
    Volgende week wil ik foto's van haar maken hier thuis, ga haar dan ff ophalen.
    Moet ook 8 filmbandjes maken en daar staat ook op dat ze net geboren is, geweldig :)

Nou, nu omkleden en dan over 2 uurtjes richting feest van man's tante.
    Verkleedparty haha, ga ook foto's maken, heb er wel zin in. Buikpijn is minder nu (pijnstiller ingenomen).

Fijn weekend meiden!

3. Elke1984

Maartje, ik zou dan toch morgenavond beginnen met de Clomid omdat je toch gisteren ongi bent geworden.
    Jij hebt idd wel héél veel centjes gekregen, en dat voor Sinterklaas... Is dat echt de gewoonte in NL om met Sinterklaas iedereen zoveel cadeaus te geven? Het is dus niet echt voor kinderen alleen?

De broer van Toon die we gingen foppen met zijn verjaardagscadeautje heeft zichzelf toch weten in te houden toen hij de dvd zag! Ben er erg van verschoten! ;) Hij was wel niet erg enthousiast... Hahahahahahaha.... Daarna wel natuurlijk! ;)

4. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Manlief zegt doe toch maar maandag. wat denk jij dan? Gister had ik echt maar een heel klein beetje rood, vandaag meer. Dus ik twijfel zo.... Ik weet niet of die ene dag uitmaakt?

5. Zus

Zus Fanatiek lid

25 jun 2008
    1.081
    0
    0
    Jongens de test is duidelijk. Er staat echt ZWANGER!

Dit is mijn mooiste Sint kado..

Zo nu de rest even lezen

6. mona23

mona23 Niet meer actief

proficiat Zus woehoehoehoehoehoe. een nieuwe flubberbaby!

7. Zus

Zus Fanatiek lid

25 jun 2008
    1.081
    0
    0
    Jeetje Vliegje wat een geld. Lekker!

Wij hebben het gisteren bij mijn ouders gevierd. Die hadden toch wat kleine kadootjes gekocht. Was gezellig. Was alleen de hele dag misselijk. Daar heb ik dus nu echt last van.

Iemand tips hiervoor?

8. mona23

mona23 Niet meer actief

met het streepje weet ik niet, er stond eeeeennnn heeeeellll licht 2de streepje bij die nieuwe kruidvattest. Ik ga morgen nog eens testen.

Maar dames, als jullie willen smelten kijk dan zometeen eens even in mijn album. We hebben sinds gister onze nieuwste aanwinst, Willem.

Hij is nu 8 weken oud.

9. mona23

mona23 Niet meer actief

Krijg hem niet in m'n album. probeer later op de dag nog eens.

10. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    O Zus! GEFELICITEERD! Je bent de 1e echte flubber mama! :)

Oja, hoe doen jullie dat met vertellen?
    Pas tegen de 12 weken?
    Of eerder?
    Bij ons ligt het eraan eigenlijk.
    Mochten we deze ronde zwanger raken, dan kunnen we met nieuwjaar testen, dus dat zou een mooie nieuwjaarsgroet zijn :)
    Maar anders wachten we wel even denk ik.

Elke, kan je me nog advies geven over wanneer te starten met Clomid?

11. Zus

Zus Fanatiek lid

25 jun 2008
    1.081
    0
    0
    Met kerst willen we het de ouders, broers en zussen vertellen.

De rest krijgt het met 12 weken te horen, denk ik.

12. Elke1984

:baby: Zus, gefeliciteerd!!!! \:D/

Ik ben zooooo blij voor je! :) Dus dan gaan we jou wss hoogzwanger zien als we in mei of juni afspreken. Geweldig! ;)

Wat dat vertellen betreft, ik zou het direct aan de hele wereld laten weten! Ik zou het echt niet kunnen verzwijgen, zelfs al zou ik het willen. En iedereen weet van onze behandelingen en er wordt dus ook regelmatig achter gevraagd dus dan zou ik niet kunnen liegen. Ik zou het ook fijn vinden om die steun te krijgen als het dan toch zou mislopen.

Maartje, ik zou vandaag met de Clomid starten. Wat staat er op de bijsluiter?

Mona, jij bent ook zwanger! Ben er bijna zeker van! :D
    Ik blijf duimen! [-o<

13. Elke1984

Oh ja, Zus, tips voor misselijkheid:

Eet een droog beschuitje voor je gaat slapen om te voorkomen dat je ’s nachts misselijk wordt;
    Bij het ontwaken drink en eet je best iets nog voor je opstaat, bijvoorbeeld een kopje thee of een geroosterde boterham met honing om het suikergehalte in je bloed te verhogen. Blijf nog een kwartiertje liggen. Als je opstaat kan je een uitgebreider ontbijt nemen;
    Kom niet plots overeind, maar neem de tijd om op te staan en adem een paar keer diep in en uit;
    Sla nooit je ontbijt over, maar ontbijt niet te zwaar;
    Drink voldoende, zeker wanneer je vanwege de misselijkheid vaak moet overgeven. Drink minder tijdens het eten, maar meer tussendoor;
    Eet elke twee uur een klein, gezond tussendoortje, zoals een stuk fruit, een boterham of een rijstwafel. Eet voordat je honger krijgt zodat je maag nooit leeg is;
    Vooral voedsel met veel proteïnen en koolhydraten helpen tegen misselijkheid, zoals bruinbrood, pasta, rijst en bananen. Ook zure melkproducten zoals yoghurt en karnemelk worden meestal goed verdragen;
    Eet voedingswaren waarvan je vindt dat ze lekker ruiken;
    Als je misselijk wordt van bakluchten kan je koud, gaar vlees of gestoomde vis eten;
    Vermijd sterk gekruid voedsel of vette gerechten omdat deze je maag en spijsvertering belasten. Vermijd volle melk, kaas en eieren;
    Een natuurlijk middeltje tegen misselijkheid is gemberpoeder of verse gemberwortel;
    Vermijd sterke geuren, benauwde kamers en rokerige ruimtes;
    Vraag eventueel extra vitamines aan je gynaecoloog of arts;
    Doe het rustig aan. Stress maakt het alleen maar erger.

14. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    zus gefeliciteerd dat is pas een leuk cadeautje zo vlak voor de kerst :)

15. Zus

Zus Fanatiek lid

25 jun 2008
    1.081
    0
    0
    Super Elke, tnhx.

Heb ik zeker wat aan, want het kan zomaar erger worden. Ach ja, hoort erbij..

16. Elke1984

Wanneer is je due date? Kan ik ons lijstje aanvullen! :D

Melanina, hoe zit het bij jou? Jij had toch ook wat klachten?

17. Zus

Zus Fanatiek lid

25 jun 2008
    1.081
    0
    0
    Ik weet het eigenlijk niet exact. Ik denk zo rond 12 augustus. Als ik de 1ste keer naar de verloskundige ben geweest, weet ik misschien meer.

Ik vind het ook moeilijk om het nog tegen niemand te vertellen. Maar kerst is wel een erg mooi moment.

Ik vind het wel spannend, je hoort ook zo vaak dat het in het begin mis gaat. Maar daar moet ik maar niet teveel aan denken.

18. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    vrijdag nog een nega test
    wacht nu op ongie iig dat denk ik klachten zijn er nog steeds griep heeft niet door gezet keeloijn is weg
    Misselijkheid en moe zijn is er nog ook last van me rug en benen
    en vooral me boobs
    Maar hou het maar op de drukte van deze maand.
    Heb wel voor het eerst weer overdag een tukkie gedaan vrijdag en zaterdag.
    En ben nu weer moe dus hou ook dat in de gaten.
    anders ff bloed laten prikken .

19. Elke1984

Zus, ok dan vul ik dat in.
    Ja, ik snap je wel. Je wilt niet tegen iedereen hoeven uit te leggen wat er gebeurt is, àls het nog zou misgaan...

Melanina, klinkt toch ook wel veelbelovend zenne! Maar snap dat je probeert te relativeren...ons lichaam durft ons zo nogal eens voor de gek te houden hè... :rolleyes: Wanneer ga je nog eens testen?

20. Elke1984

Klussende Flubbers:
    *Lynnes: 12/11, ronde 2, 1e kindje
    *Mona: 20/11, ronde 7, 1e kindje
    *Melanina: 7/12, ronde 4, 1e kindje
    *Renaat: 22/12, ronde 12, 1e kindje, afwachten 1e ICSI
    *Tali: ?, ronde 1, 2e kindje
    *Vliegje: ?/11, ronde 3, 1e kindje
    *Elke: ?, 2x Clomid gehad, nu afwachten, 1e kindje

Zwangere Flubbers:
    *Tamaar: 10 maart, 3e dochter, BV, TH
    *Luna: 3 april, 1e dochter, BV, ZH
    *Zus: 12 augustus, 1e kindje, BV, TH

Weddenschap: wie denkt dat àlle Flubbers zwanger zijn/geweest zijn op 19 oktober 2009?
    *Tali: ja
    *Elke: nee
    *Zus: ja
    *Renaat: nee
    *Maartje: ja
    *Melanina: nee
    *Linda: ja
    *Mona: nee
    *Tamaar: ja
    *Luna: nee

Deel Deze Pagina