De Flubbers

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door vliegje, 17 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elke1984

Elke1984 Niet meer actief

Goeieavond lieverds!

Lieve Maartje, je moet je zeker niet schuldig voelen! Het is toch niet jouw fout dat het bij mij zo lang duurt... Ik heb er zelf voor gekozen om een jaar te wachten om naar de gyn te gaan. Heb wel eerst m'n levensgewoonten aangepast die een invloed konden hebben op m'n onregelmatige cyclus enzo. Maar het heeft allemaal nog niet mogen baten.
    Ik ben nu geen Clomid ah nemen omdat die vorige keer niet heeft aangeslagen, ik werd al ongi op dag 20. Heb dus ook altijd een lage progesteron maar m'n vorige gyn heeft daar nog niets van gezegd. Ik moest nu dus een cyclus overslagen met Clomid maar zit ondertussen al op dag 50. :rolleyes:
    Nu ga ik volgende week naar een andere gyn omdat ik me niet goed voelde bij die andere, ik vond dat ik niet serieus genomen werd en kreeg niet de kans om vragen te stellen. Had het gevoel dat ik altijd maar snel buitengewerkt werd... :(
    Dus ik verwacht dat ik volgende week opnieuw Primolut moet nemen als ik dan nog niet ongi ben en voor de rest weet ik het niet...
    Wacht nog maar af...

Mijn weekendplannen: werken met de vroege en zaterdagavond even naar een feestje van een ex-collega.

Renaat, jeuj ik win, ik win, ik win! :whistle:
    Ahum.... :(

Mona, mail anders je foto's door naar iemand van ons. Heeft zus toch ook gedaan, dacht ik.
    En ik zou ook héél ongeduldig zijn in jouw plek. Ik ben al ongeduldig en ik ben niet eens zwanger.

Ik heb vanmorgen getest maar nu voel ik me de rest van de dag echt slecht...zo'n last van m'n maag en opgeblazen. Af en toe steekjes in m'n onderbuik. Hoop dat het m'n aankomende ongi is! (of dat ik toch zwanger ben natuurlijk! ;) )

2. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Ik ben juist helemaal voor Annemiek ;) Hoop dat zij wint haha.
    Morgen je laatste pil? Dus maandag ongie hopelijk voor je! En dan woensdag beginnen met Clomid? Ook van 3e tot en met 7e dag?

3. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Elke, je maakt het spannend! :) Je weet niet wat er gaande is, misschien je ei nu?

4. Elke1984

Maartje, ik ben er zeker van dat ik nu geen ei heb. Ik weet hoe dat voelt en dat is het zeker niet.

5. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Ja morgen de laatste 3, :D
    Heb alleen ontzettend zere tepels, en dat had ik met mijn eisprong vorige keer ook, dus ik vind t wel vreemd spul hoor die primolut :(

Maandag dan wel ongi denk ik, alleen ik moet dinsdag en woensdag darmspoeling laten doen, dat vind ik niet zo prettig als ik hardstikke ongi ben.. hmffff :rolleyes:

De single van Julia was goed he! En ik vind Annemiek juist niet leuk, maar de stijl dans van haar trekt me totaal niet. zo zie je maar dat smaken verschillen ;)

Elke we hebben je toch niet iets aangepraat he :oops:

6. Elke1984

Linda, nee zenne... Ik ben er altijd héél veel mee bezig en heel geconcentreerd op mogelijke symptomen dus...
    Maar ik had nu weinig hoop en dat hebben jullie wel wat aangewakkerd! ;)
    Maar ik heb wel vaker last van m'n spijsverteringsstelsel dus... We zien wel! Dinsdag test ik nog eens als ik dan nog niet ongi ben.

7. Elke1984

En 3 (!) Primoluts morgen?! Ik mocht er maar één per dag nemen, zenne. En dat gedurende 10 dagen.

8. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Hoi ik heb 15 tabs gekregen 3 per dag, 5 dagen lang.
    Heb jij een andere dosering gekregen misschien?

En als je gewoon lekker doorgeklust hebt, wie weet was je ei wel wat later en is ie toch gewoon bevrucht ;)
    Maar wil je geen valse hoop geven hoor!

9. Elke1984

Primolut 10mg, 1 tablet per dag, 10 dagen lang.

10. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Ik heb er dus 15 van 5 mg, dus jij hebt een zwaardere dosis maar over meer dagen verdeeld dus.
    Geen idee waarom? Maar t zal allebei wel goed zijn?

11. Elke1984

Mja... weet het ook niet. Zolang je maar ongi wordt zeker... ;)

En hebben jullie je kerstboom al staan?

12. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Ik moest er ook 3 per dag, 5 dagen innemen.

13. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Nee nog niet helaas, dit weekend gaan we er een kopen, een lekkere grote van 2 meter hoog, en alle spullen voor eromheen.
    Vind t altijd zo gezellig. We doen wel een echte boom, dat is veel leuker dan een neppe vind ik. je ruikt m dan ook echt enz. Hét ultieme kerstgevoel krijg ik ervan.

Mijn plannen voor dit weekend:
    Morgen naar de kapper, nieuwe kleren shoppen, huis grondig boenen.
    Zaterdag uitslapen, werken, savonds bij vrienden borrelen
    Zondag werken en kerstinkopen doen plus versieren en lekker relaxen met een filmpje.

14. Elke1984

Dat klinkt al véél leuker dan mijn 'plannen'... :rolleyes:

Slaap lekker ladies! Heb morgen vroege dienst!

15. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    IVAN IVAN IVAN ! YEAAAAhhhh

Ik zei t nog toen ie voor t eerst auditie deed O:)

Elke slaap lekker meisje en werk ze morgenochtend..
    *knuffel*

De rest ook slaap lekker alvast!

16. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Ik baal, ik was echt voor Annemiek hahah, maar ze waren allemaal goed.

Meiden, morgen ben ik niet veel online. Eerst werken, daarna met hondje naar DA en 's avonds naar een bruidspaar wat mij misschien wilt als fotograaf.
    Fijn weekend!

17. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    ohja helemaal vergeten dat je met je hondje naar de DA gaat, hoop echt dat t allemaal in orde is met je lieverdje... laat je t even weten?
    Slaap lekker, ik ga ook mijn bedje in.. meiden waren al vroeg weg, gingen naar verjaardag maar ik had geen zin, ben echt moe van vandaag. lange dag gehad. vriendje is in de voetbalkantine dus vind t mooi geweest.

Trusten lieffies ! XXX

18. kanjer

kanjer Bekend lid

8 mei 2008
    626
    6
    18
    Vrouw
    trusten allemaal!
    tot overmorgen weer! :D

liefsss renaat

19. Elke1984

Hier ben ik alweer... :pale: Ben nog zooo moe! Kindje van bovenburen was weer hartverscheurend aan het huilen vannacht... :( En morgen moet ik nog een uur vroeger opstaan. :confused:

Maartje, ik duim dat het allemaal goed is met je hondje bij de DA! *knuffel*

All, een fijne werkdag of een geweldige vrije dag gewenst!

Liefs...

20. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Jee wat was je vroeg Elke!
    Sterkte vandaag.

Ik moet zo ook al weg, heb ook geen zin..
    Maar ja, half dagje op kantoor en daarna richting DA. Is voor ons een uur heen en uur terug.. maar ja, we voelen ons goed bij de da dus dan moet het maar. Het gaat de laatste 2 weken eigenlijk heel erg goed met onze doggie, dus hopelijk houden de medicijnen het stabiel.

Deel Deze Pagina