goeiemorgen flubbertjes, Vlieg, veel succes met je hondje bij de dierenarts. Hopelijk komt het allemaal goed, laat je het even weten? Ik wil de foto van onze hond wel doormailen naar iemand, van wie mag ik dan het email adres? Stuur maar een pb'tje. Hier vanmorgen al vroeg uit de veren, hondje uitgelaten, er even mee gespeeld. en toen boodschappen gedaan. Vanmiddag heb ik late dienst, morge vroege, zondag en maandag late, en dan heb ik een weekje vakantie, heerlijk. Zus, heb jij dat ook af en toe die ongi krampen. En ik heb 's morgens helemaal geen honger, heb steeds het gevoel dat als ik een hap eet dat het me er allemaal weer uitkomt. Heb alleen een beker chocomel gehad. Fijne dag nog, Liefs mona
Vliegje veel succes bij de DA. Mona ik heb die krampen ook. Heb vanmorgen voor de zekerheid de verloskundige gebeld. Mijn krampen zijn best heftig. Zolang ze niet aan 1 kant zitten en je er niet continu last van hebt, is het niet erg. Schijnt heel normaal te zijn en de 1 heeft er meer last van dan de ander. Ik heb juist meer honger, maar als ik dan ga eten zit ik sneller vol... Zo ga nu even kerstkadootjes halen. Eigenlijk geen plannen voor het weekend. Ga vanavond naar de opnames van dit was het nieuws.
Mona, heb je gepbt. Zus, fijn dat het geen kwaad kan! Ik zou ook bang zijn hoor, je gaat van alles denken he.
dat is minder zus, ik zou denk ik ook schrikken. Zolang het niet erger wordt/ geen kwaad kan is alles goed denk ik. Ik heb gewoon af en toe krampen. Je bent 1 dag verder dan mij. Maar eerlijk gezegt heb ik geen idee hoever ik ben. Volgende week donderdag weet ik meer. Vlieg ik heb je een emailtje gestuurd met de foto. Zus heb jij je aangemeld bij de augustus mama"s ? Ik ( nog) niet.
AHHHH wat een POEPIE! Zou er ook zo graag een willen maar we hebben helaas geen tuin... Dat zou een beetje zielig zijn he
joh, das niet zielig. Zolang ze maar genoeg uitgelaten worden Het is makkelijk, maar niet perce noodzakelijk hoor. Heb ook ff gauw 2 foto's van mijn hondjes geplaatst in mijn album. Die met de kerstman is ons zieke meisje.
By the way, jij gaat ook naar de 73 dagen joh, met je cycli. Ik had dat ook, precies hetzelfde. Wij lopen echt bijna gelijk op he. Nu nog gelijk zwanger worden
Oók al van die lekkere scheetjes die je hebt Ik wil oooook Ik wil meer bewegen en vind een hond dan ideaal, lekker veel wandelen. Maar wil niet een te grote, eentje die niet teveel verhaard, en t liefst uit t asiel ofzo.
Ja we hebben veel overeenkomsten vliegje, leuk toch? niet leuk dat we allebei pco hebben natuurlijk maar wel een maatje die t zelfde meemaakt. Hoop dat ik de 73 net niet ga halen, weet jij toevallig tussen welke dagen je ongeveer je eisprong hebt met clomid?
Nee geen idee... Ik voel nu al wat steekjes, maar dit is pas mijn 7e dag. Ik verwacht het eigenlijk gewoon dag 14 ofzo. Dus eind volgende week. Maar we zullen zien maandag of de Clomid al een beetje zijn werk doet En ja, onze honden verharen. Het is nu weer ellende. Het is ongeveer 3/4x per jaar (per seizoen eigenlijk). Maar sharpei's heb je in Horse coat (stugge, ruwe vacht) en Brushcoat. Wij hebben brushes, heel zacht. Maar de Horse Coat verhaart minder geloof ik, alleen die voelt stugger aan, net een paardehuid.
Vliegje en Mona wat een lieve hondjes. Wij willen er later misschien ook 1. Straks werk ik minder en hebben we er meer tijd voor. Mona, ik heb me niet aangemeld bij augustusmamma's. Weet nog niet of ik dat ga doen. Ik heb dinsdag mijn intake bij de verloskundige. Misschien dat ze dan meer kan zeggen. Voor alsnog laat ik mijn banner zo. Zo heb me hier nu al moeten inschrijven voor kinderopvang. Met een beetje mazzel hebben ze plak vanaf begin 2010! Misschien heb ik geen opvang nodig, maar voor de zekerheid ingeschreven. En nu uitzoeken of een geregistreerd partnerschap aangaan of trouwen. Een hoop om over na te denken dus.
Waarschijnlijk wordt het ook het geregistreerd partnerschap. Moet dan alleen ook de erkenning regelen en het gezag via de rechtbank.
Zus ik was laatst op t gemeentehuis en daar adviseren ze juist om te trouwen ipv geregistreerd partnerschap. Omdat t evenduur is namelijk. zo ronde 3 tot 400 euro Bovendien heb je als geregistreerd partnerschap nog een aantal punten zoals bijv op vakantie gaan in t buitenland, mocht er iets met jou of je partner gebeuren dan wordt partnerschap niet overal geaccepteerd dus dan kan je heel weinig regelen voor elkaar. Vrienden van ons zijn getrouwd, die hadden voor 2500 euro een bruiloft met alles erop en eraan, t is maar net hoe slim je t aanpakt. Bijv je feest in iemands mooie tuin geven, een trouwjurk huren ipv kopen, een kennis die goed kan fotograferen de dag laten vastleggen enz enz. Zij hadden een zeer geslaagde dag voor een redelijk bedrag en de sfeer was er echt niet minder om hoor!
Klopt de kosten zijn gelijk, maar voelen niet veel voor trouwen. Als we dat al doen is het om practische redenen en geven we waarschijnlijk alleen een etentje voor naaste familie. Partnerschap is gratis op de maandagochtend, je moet dan alleen wel de vrucht erkennen en na geboorte gezag aanvragen bij de rechtbank. Ook dit kost allemaal niets. Je moet alleen wat aktes hebben dus voor 50 euro ben je klaar. Ik laat dan ook mijn achternaam wijzigen, zodat we wel allemaal 1 achternaam hebben. Dat vind ik wel mooi. Mbt je verhaal over het buitenland, ga ik nog uitzoeken. Geldt dat ook gewoon voor europa?