De Flubbers

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door vliegje, 17 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jackisis

jackisis Bekend lid

20 jun 2008
    526
    0
    0
    vliegje... mooie foto's zeg!

lynnes. leuke naam voor je poes hihi onze jongste dochter heet ook zo;)

Elke.. ikheb niet echt een voorkeur.. denk dat we nog een meisje krijgen.. papa wil wel stiekem heel graag een jochie erbij maar dat snap ik ook wel heel goed. de meisjes willen heel graag een zusje.. en ik... heb echt geen voorkeur, allebei lijkt me erg leuk!

luna... welkom terug haha en hoge bloeddruk moet je wel in de gaten houden hoor.. even op laten meten! rust en zoutloos helpen goed. bel anders even de verloskundige..

melanina... leuk idee een aquarium op de kinderkamer... hier zijn ze ook dol op de grote viskom in de kamer...

Oke ik zal me ook even voorstellen:
    Ik ben tamara.. ben bijna 33 jaar en getrouwd met niels 36..
    We zijn al bijna 15 jaar samen en hebben samen al 2 dochters (Loïs van 5 en Isis van 3)
    Ik werk 3 dagen per weer in een peutergroep op een kinderdagverblijf.
    ik ga graag naar musicals en hou van koken, internetten en leuke dingen doen met de kids..
    die houden ook erg van knutselen en dat vind ik ook erg leuk!

Namen... ja daar zijn we nu denk ik wel uit..
    meisje Zenna
    jongen Morris

maar ja je weet t natuurlijk nooit haha of het nog gaat veranderen...
    dikke kus tammie

2. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Hoihoi,

Ik heb een kruising tussen een border collie en labrador, een teefje van 5,Tara. Ze woont alleen nog bij mijn ouders omdat ik geen tijd en ruimte voor haar heb (we hebben geen tuin) en ze daar is opgegroeid. Vond dat ze t daar beter had en wanneer ik tijd heb wandel ik lekker een flink stuk met r en we zijn nog steeds dikke maatjes. Een schat is t! Mooie foto hoor! Lijkt me moeilijk om goed erop te krijgen, want mijn katten kijken altijd net ff weg enz.. hahha :D
    Heb er ook nog over zitten denken om een cursus fotografie te volgen, vind t echt leuk! Leuk dat je er zo goed in bent! Ik ben er destijds niet aan begonnen omdat je er moeilijk van kan leven en t er dus echt bij moet doen. Dierenarts verdient ook lekker hoor ;) Maar voor ik dat ben duurt nog wel even :rolleyes:

Mijn cyclus was voor pilgebruik regelmatig, maar ben ruim 10 jaar aan de pil geweest. Dus misschien word ie nog korter. En bij jou?

Ja mooie naam he Tamaar.. Isis, ik vind t een hele mooie naam!
    Leuke namen die je voor jullie toekomstige kindje hebt !
    Benieuwd wat t is? Wat zegt je gevoel?

3. jackisis

jackisis Bekend lid

20 jun 2008
    526
    0
    0
    lynnes... thanx.. wij vinden ze ook super (bij Loïs en Isis moet ook wel wat aparts vonden wij) maar sommigen vinden de namen verschikkelijk haha maar dat geeft niet
    ieder zijn smaak he?
    Ik denk zelf een meisje dit keer weer haha maar goed dat zegt niets want ik dacht dat Isis een jochie was haha
    ik ga nu naar bed
    morgen om 9 uur de echo al..
    truste allemaal

4. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Spannend! Slaap lekker en we horen t morgen wel.. Ik zou er bijna een vragenlijstje van maken.
    Wat denken jullie.. word t een jongen of een meisje? Ja of Nee :D

Trusten!

5. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Tali, weet je al iets meer? Ben zooo nieuwschierig!

En Elke hoop zo dat t deze ronde nu wel raak is [-o< Goed geklust? ;)

Melanina, nog een dierengek hier op t forum dus. Leuk! ;)

6. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Linda, het is inderdaad moeilijk ervan te leven, vandaar dat ik gewoon fulltime werk op kantoor.
    Het is alleen zwaar het erbij te doen, zeker met huwelijken. Maar het is erg leuk ;) En zeer afwisselend.

Ik denk een meisje jackisis :)

trusten en veel plezier met de echo!

7. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    O meer dierenfoto's op mijn site, waaronder katten, cavia's, konijnen en een vogel (allemaal van de dierenwinkel :) )

8. kanjer

kanjer Bekend lid

8 mei 2008
    626
    6
    18
    Vrouw
    heeej!
    :confused: weerrr 2 pagina 's al erbij .. pfft :p
    neej leuk om te zien dat jullie almaal zo actief zijn hier! :)

even een vragen vuur en nu hopen dat ik echt niemand ga vergeten!

vlieg watn cute fotooooo zeg! ;)
    en ik gebruik idd vaak msn/chat taal jah, dus kan inderdaad lastig zijn zo nu en dan sorry! (zal er een beetje op gaan letten hehehe:D)

elke las dat je vandaag je ei had, nog wel mogen klussen van te voren ? :rolleyes: (mayb beetje stomme vraag magoed.. )
    en wanneer zijn jullie van plan weg te gaan?

n het lijstje is idd zoals jij d8 dat het zou gaan kloppen met ja nee ja nee :p lachen om te lezen ;) geheheh :D

tamaar nog 1 naggiej! w000h000 spannend zeg! ben erg benieuwd !

luna welkom terug! :D leuk om weer iets van je te lezen!

melanina, een aquarium @ babykamer? gaaf idee zeg! (hier nog een dierenvriend btw)

tali ik duim voor je echt! heeeeeeeeeeeeeel hard! mag hopen dat je morgen meer duidelijkheid hebt en dat we dan met je mee mogen schreeuwen! :)

linda hoe ver ben je nu met je opleiding ? en wanneer mogen we je gaan feliciteren met het behalen van je diploma? en gaat dat dan wel samen met de babywens zeg maar?

zus, mona, hoeist daar verders (nie echt een reactievraag of iets voor of over jullie)

wel de vraag aan allen, hoe houden jullie je relatie n beetje brandend zeg maar (mjah weenie hoe of dat ik het precies moet verwoorden, maar hopelijk begrijpen jullie het)

liefssss renaat

9. kanjer

kanjer Bekend lid

8 mei 2008
    626
    6
    18
    Vrouw
    overigens ook ff wat info van mij/ons

ik ben 23 jaar, woon in almere samen met mn vriend en onze hond, poes, 2 konijnen en vissen(buiten)
    ik werk bij een kinderdagverblijf op de dreumesgroep. bevalt goed, alleen directrice kank wel schieten! maar goed.. kengebeuren heh..
    mn vriend zit in de beveiliging sinds kort. en is dus veel snachts werken..
    ow en we zijn nu 5 jr samen en van die 5 jr wonen we er zeker 4 (misschien wel 4,5 jr) samen

ps linda(volgens mij was jij het) bedankt voor het recept. heb hem opgeslagen en mayb binnenkort ff uitproberen :D klinkt goed in ieder geval!

fijne aaf nog!

10. Elke1984

Elke1984 Niet meer actief

Amai seg! Ben ff een paar uurtjes weg en ineens staan we weer zoveel pagina's verder! Wilde snel ff komen bijlezen voor ik ging slapen maar nu zit ik hier weer een half uur ofzo! :rolleyes:

Voorstellen: ik ben Elke (hahahahaha), ben net 24 geworden en woon in de Antwerpse kempen! Op zo'n 20-25km van de Nederlandse grens. Ik ben vorig jaar in juni afgestudeerd als geriatrisch verpleegkundige (heb daarvoor 1 jaar vroedkunde gedaan). Ik werk voltijds op een opnameafdeling voor gerontopsychiatrische patiënten in een psychiatrisch ziekenhuis. Toon werkt sinds kort als IT-er in datzelfde ziekenhuis, daarvoor werkte hij in Brussel (verdiende hij een pak meer maar hadden we samen geen leven...). We zijn op 1 november (volgende week dus! :) ) 5 jaar samen en wonen sinds september vorig jaar samen. Al is er toen eigenlijk niets verandert, we sliepen al altijd samen en zijn al 5 jaar onafscheidelijk... :oops: Wij zijn echt zo'n koppel waar iedereen het van op z'n zenuwen krijgt, wij plakken constant aan elkaar... :oops: :D
    Mijn grote droom (naast kindjes uiteraard) is verhuizen naar Nieuw-Zeeland maar dit is het enige waar Toon en ik niet in overeenkomen... :rolleyes:
    Ah ja, en wij hebben ook een schattige poes, Wiske. (zie album)

Renaat, ik kan je taaltje goed volgen, vind het wel heel grappig!
    Mja, idd ei vandaag. We hebben gisteren gelukkig nog geklust... Maar hoop er niet echt op aangezien de echo niet zo héél goed leek met al dat vocht en de gyn zich blijkbaar toch wat zorgen maakt...
    Pff...ik ben een echte pessimist geworden! Was ik voor de MMM hélemaal niet! Integendeel zelfs! :(
    En hoe wij onze relatie brandend houden? Vraagt tegenwoordig echt wel wat moeite! Het is zo op commando en das niet echt leuk! Een mooi lingeriesetje, een flesje massage-olie, een erotisch boek (Bedgeheimen is een erotisch boek voor en door een vrouw geschreven :oops: ),....kan wonderen doen!

Tamaar, héél veel succes morgen! Ben zoooooo benieuwd! Ga aan je denken! :thumup:
    En snap ook wel dat papa graag eens wat mannelijk gezelschap krijgt! Das toch een nieuwe ervaring voor iedereen dan hè... ;)
    Denk trouwens dat Luna zich niet laat begeleiden door een vk. Ze woont ook in België en gaat dus wss gewoon bij een gyn. Het is hier grote uitzondering om je door een vk te laten begeleiden...
    Maar ze kan haar gyn natuurlijk wel bellen hiermee! ;)

Linda, als je cyclus vroeger goed was, zal dat nu ook wel terug goedkomen denk ik! :D En ovu-testen geven praktisch altijd een licht streepje, de test is echter pas positief wanneer het 2e streepje donkerder is dan het eerste! ;)

Zus, ik heb ook al twee lijstjes met namen. Toon is voor geen enkele naam enthousiast... :rolleyes: Hij vindt ze allemaal wel ok maar geen enkele is goed genoeg, zegt hij... :(
    Als je denkt dat je vandaag je eisprong had, moet je je banner nog een dag korter maken... ;)

11. Elke1984

Klussende Flubbers:
    *Tali: 19/10, ronde 1, 2e kindje
    *Renaat: 27/10, ronde 10, 1e kindje
    *Elke: 2/11, 2e Clomid-ronde, 1e kindje
    *Zus: 2/11, ronde 5, 1e kindje
    *Lynnes: 15/11, ronde 2, 1e kindje
    *Melanina: 16/11, ronde 3, 1e kindje
    *Vliegje: 18/11, ronde 3, 1e kindje
    *Mona: 20/11, ronde 7, 1e kindje

Zwangere Flubbers:
    *Tamaar: 10 maart, 3e kindje, BV, TH
    *Luna: 3 april, 1e kindje, BV, ZH

Weddenschap: wie denkt dat àlle Flubbers zwanger zijn/geweest zijn op 19 oktober 2009?
    *Tali: ja
    *Elke: nee
    *Zus: ja
    *Renaat: nee
    *Vliegje: ja
    *Melanina: nee
    *Lynnes: ja
    *Mona: nee
    *Jackisis: ja
    *Luna: nee

12. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Hoi Renaat,

Ik kon niet slapen en dacht, nog maar ff kijken op de site. hoe bedoel je verslaafd :) :oops:
    Ik heb 7 jaar een vaste baan gehad, werkte in een groot Tuincentrum en had daar mijn eigen afdeling met ruim 400 m2 dierbenodigdheden.
    Hele leuke baan maar ik had t hoogste daar behaald en zag er geen uitdaging in om dit tot mijn 65e te doen.
    Ik kon mijn vriend toen nog niet, was vrijgezel en dacht ik ga weer naar school. Nu kan t nog straks ben ik te oud en ongelukkig met een baan die ik niet meer ambieer.
    Dus ik ben weer aan school begonnen en leerde ondertussen mijn vriend kennen en we wonen inmiddels alweer 2 jaar samen. Ik moet nu nog tot komende juli en hoop dan mijn diploma te hebben.

De kinderwens kwam bij mijn vriend ook opzetten, die trouwens ook een hbo studie naast zijn baan doet, hij heeft een goede baan, dus voor de centen hoef ik niet te werken, dus ik kan mijn tijd eigenlijk zelf indelen. Omdat ik studiefinanciering krijg en een goed betaalde bijbaan heb heb ik dus de vrijheid. We zijn in aug gestopt met de pil. onder t mom van we moeten eerst ontpillen enz dus we verwachten niet dat we meteen zwanger zijn. Mocht dit wel zo zijn ook goed, ik heb verschillende vriendinnen van mijn leeftijd die ook weer naar school zijn gegaan en een kind hebben, veel mensen denken hoe kan je dat ooit redden, maar sterker nog, alle schoolvakanties zijn we vrij en we hebben tijdens de lesweken natuurlijk ook veel vrijheid. Al zou ik eens een les missen dan is t geen ramp. Ik wil altijd al een jonge moeder zijn en ik word straks 27, dus t is nu een mooi moment in ons leven om er aan te beginnen. T klokje tikt echt al een paar jaar bij mij ! :oops:

Stel dat ik nu zwanger raak dan heb ik school bijna af als ik in de luiers zit, en ik ben zo en zo van plan om thuis te blijven in t begin als de baby klein is en ik wil 1 dag in de week naar school blijven gaan om verder te kunnen leren. T scheelt ook dat ik me niet 'gedraag' als een student, we hebben een koophuis, allebei een baan en een volwassen leven hoe je dat ook noemt. T plaatje is gewoon bijna compleet, alleeen nog zon heel lief klein mini jacco-linda beebje.. :D Hij of zij zou verschrikkelijk gewenst zijn...

Heel verhaal maar zo wil ik t dus gaan doen :p Mee eens?

Knuffel vanuit NH

13. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Elke bedankt voor de tip van de ovu testen! Wist t niet :oops: haha

Ohja, ik hou mijn relatie brandend doordat we nog steeds stapel gek op elkaar zijn.
    T klinkt misschien cliche, maar t is gewoon ware liefde, ik woonde al op mezelf toen we elkaar leerden kennen, jac woonde binnen een week al bij me in! Misschien ook omdat we allebei al een paar lange relaties hadden gehad, we hadden vergelijkingsmateriaal, zeg maar.
    De passie is er nog steeds, maar we zijn vooral elkaars aller beste maatjes geworden.
    Jac verrast me zo nu en dan met een romantisch avondje en ik probeer dat ook weer terug te geven :) Even lekker ontvluchten van de drukte in t hectische leven en van elkaar genieten.

Wat Elke al zei, af en toe een nieuw setje, olie o.i.d werkt altijd goed.
    Ohja en misschien mag ik de tip niet geven, zoals we t hier noemen, af en toe een rubberware party i.p.v. een tupperware party (als je m snapt) bijwonen en iets bestellen, blijft t ook altijd spannend mee ;)

Nou ga nu echt slapen, mijn mannetje ligt al naast me te ronken :-$

14. Elke1984

Goeiemorgen :confused: Flubbers!
    Heb zoooo slecht geslapen, elk uur wakker geweest. Linda precies ook... :(

Linda, ja die upperdare-party's zijn geweldig! Heb hier een schoendoos vol met spulletjes. :oops: Brengt direct sfeer in de slaapkamer...hihi...

Tamaar, succes vandaag! *duim duim duim* :D

15. Zus

Zus Fanatiek lid

25 jun 2008
    1.081
    0
    0
    Goedemorgen!

Elke wat vervelend zo'n nacht. Je zal nu wel erg moe zijn.

Tamaar heel veel succes zo! Ik denk ook dat het een meisje wordt...

Lynnes, lekker hoor dat je in het begin thuis kan blijven. Wij hebben het niet slecht, maar ik moet toch wel blijven werken. Mijn klokje tikt ook al een aantal jaar, maar heb geduldig gewacht tot vriendje er ook aan toe was. En dat is hij gelukkig nu, gaat het hopenlijk toch nog lukken voor mijn 30ste.

Werkze allemaal.....

16. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Hee dames, jee wat schrijven jullie veel! Ik ga voortaan maar eerder uit bed denk ik hahahaha!

Ik heb binnenkort een SEX TOY PARTY! hwhahahahahhaha! geweldig :) Ik vind dat wel grappig hoor, niet dat onze slaapkamer vol ligt, maar sta er wel voor open ;)

Hoe wij onze relatie spannend houden... soms is dat moeilijk ja, maar wij zijn heel gek op elkaar, hebben heel veel lol samen.
    Ik werk soms natuurlijk heel veel en ben dan veel van huis. Dan is het des te fijner weer thuis te zijn.
    Sinds ik gestopt ben met de pil heb ik geen pijn meer bij het vrijen (had ik altijd...) en veel meer zin :) Dus mag niet meer aan de pil hahaha.

Linda, heerlijk zeg, dat jullie zo relaxed kunnen leven zeg maar.
    Ik moet echt blijven werken om rond te kunnen komen.
    tegenwoordig is alles al zo ontzettend duur.
    Maar je hebt het goed voor elkaar :)

Nou ga gauw werken, tot vanavond!

Tamara, hoe was je echo?

17. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Tali, en?

18. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Hallo Dames,

Pfff ik baal wel een beetje verlies ik weer mijn stuk tekst als ik t net wil plaatsen.. :evil:

Elke, onze schoenendoos begint ook al aardig vol te worden, voordat ik Jacco leerde kennen wist er niks vanaf, nu komt ie regelmatig met iets nieuws aan, en ik vind t erg leuk moet ik zeggen.
    Kom nu ook eens wat meer aan mijn gerief hihi

En idd sinds de pil gestopt, heb ik ook veel meer zin, of zou t puur zijn omdat ik zwanger wil worden ;)

Vliegje, Ik heb niet altijd zo relaxt kunnen leven hoor, voordat ik jac leerde kennen woonde ik na een verbroken relatie alleen in mijn huis en moest ik op een gegeven moment ieder dubbeltje omdraaien.
    Dus weet ook hoe t is om t krap te hebben, daarom besef ik nu des te meer dat we t lekker hebben! We gebruiken mijn inkomen om de extra dingen van te doen, anders konden we veel ook niet hoor!

Tamaar hoe is t gegaan, ik denk zomaar dat t een jongetje is!

En Tali, laat je ons nog even in spanning... we zijn zo benieuwd hier! 8)

Zus, ik had vroeger altijd zoiets van ik wil voor mijn 25e mama zijn, dat ging in de praktijk niet lukken, maar vind t leuk om te weten dat ik net als jij, voor mijn 30e misschien wel moeder kan zijn!
    Jij hebt je Nod begin november? Goed geklust?

19. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    He en misschien echt een stomme vraag, wat is pendelen? Zag jullie erover praten maar echt geen id wat t is :confused:

Liefs!

20. mona23

mona23 Niet meer actief

hallo hier is alles rustig,

Kanjer waar ga je nu op vakantie in Arcen, ben wel nieuwsgierig.... hihi

Ik zal ook eens een beetje over mezelf vertellen. ( niet te veel, want ik weet niet of ik meelezers heb)

Ik ben 23, en mijn man is 35 ( we schelen wel wat ja) We zijn 6,5 jaar bij elkaar, waarvan 4,5 jaar samenwonen en 1,5 jaar getrouwd.
    Ik werk sinds vorig jaar op een woongroep voor kinderen met een verstandelijke beperking. Hier heb ik ook voor geleerd.
    Sinds afgelopen maart ben ik met de pil gestopt, mijn man was er ook klaar voor. Ik eigenlijk al eerder, maar je moet er met z'n 2 klaar voor zijn.
    Ik woon in het zuiden van het land.
    O,ja wij hebben een klein parkietje.

Als het eenmaal raak is, wil ik wel meer vertellen.

Deel Deze Pagina