De Flubbers

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door vliegje, 17 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Ik weet niet of t voor landen binnen de EU is, geloof t niet, maar er zijn een aantal landen iig. Ben er zelf niet echt verder op ingegaan omdat ik zelf wel wil trouwen namelijk.
    Ik wist niet dat partnerschap gratis is, of is t wat anders dan geregistreerd partnerschap? En ja allemaal dezelfde achternaam is wel mooi idd.
    Ik kan er bij onze families alleen niet mee aankomen dat we alleen een etentje geven denk ik ;) Ze vragen nu al steeds wanneer trouwen/kinderen? Is ook wel een logische stap na een koophuis he :)

2. Zus

Zus Fanatiek lid

25 jun 2008
    1.081
    0
    0
    Hihi het is inderdaad de volgende stap.

Wij hebben al eerder aangegeven dat we niet gaan trouwen. Als we dat nu om praktische redenen wel doen, wil ik dat niet op de maandagochtend. Dat is dan alleen handtekening zetten en klaar.

Geregistreerd partnerschap bedoel ik, dit is op maandagochtend gratis net als trouwen. Maar hierbij vind ik het niet erg om alleen de handtekening te zetten.

In beide gevallen komt er denk ik wel een etentje voor de ouders, broers en zussen. Pff een hoop om over na te denken.

3. Zus

Zus Fanatiek lid

25 jun 2008
    1.081
    0
    0
    Zit net te kijken om iets voor de ouders te kopen.

als ze het boekje Opa en Oma Pluis van nijntje krijgen, zullen ze het dan snappen?
    Wat denken jullie?

4. jackisis

jackisis Bekend lid

20 jun 2008
    526
    0
    0
    hoi hoi
    viel net in jullie discussie over trouwen of niet..
    wij zijn toen ik zwanger was wel getrouwd op maandag ochtend,, ja was ook gratis.maar wel iedereen in het stadhuis uitgenodigd zelfs alle kindjes van mijn werk waren er.. met boog enz..
    thuis hebben we taart met champagne gedaan en savonds een buffetje voor familie en beste vrienden thuis.. was niet zo duur en heel erg leuk.. trouwen had net wat meer voordelen en alles was in 1 klap goed geregeld...
    maar iedere zijn keus natuurlijk...

5. Elke1984

Elke1984 Niet meer actief

Hoi hoi! Hier ben ik terug! Ben nog maar net thuis, bus was véél te laat! En het is zooooo koud! Ben helemaal verkleumd! :(
    En dan ons verschrikkelijk $ù$ùµ=mlmùµ% :c: hoofd hè...Grrrrr!

Mja, de discussie over trouwen... Jullie weten allemaal al lang dat ik héél graag wil trouwen hè...

Zus, ik denk wel dat ze het dan zullen snappen. Ik vind volgend boek ook wel héél leuk: http://www.bol.com/nl/p/boeken/het-opa- ... uct_images

En die hondjes die ik gezien heb...zoooooo schattig! Echt geweldig! Had ook héél graag een hondje gewild maar aangezien we allebei voltijds werken en op een appartementje wonen... :rolleyes:
    Later misschien!

6. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Goed nieuws over ons hondje!
    Ze is 2,5 kg aangekomen en de pijnstilling slaat goed aan. We mogen nu de pijnstilling voorzichtig af gaan bouwen, om te kijken of ze met minder kan.
    En hopen dat alles gewoon heel stabiel blijft!
    De pillen kosten geld! We waren 200 euro kwijt voor een paar pillen .... pffff, maar goed, zolang ze zich goed voelt en de pillen helpen, prima!

7. Elke1984

Ooooh Maartje, ben blij voor jullie! :whistle:
    Kei goed! :)

8. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Thanks!

Net terug van het bruidspaar, ze willen me als fotograaf, dus weer een huwelijk bij.
    We gaan foto's maken op het strand, geweldig mooi :)

Ga zo lekker pyama aandoen, misschien nog ff Popstars op pc kijken en dan slapen.
    trusten meiden!

9. Elke1984

Goeiemorgen... :pale: Hier ben ik weer, nog vroeger dan gisteren. Was zo vroeg in bed gekropen maar kon maar niet in slaap geraken dus alweer slechts 4u geslapen. Kruip straks toch maar effe terug in m'n bedje... Hopelijk kan ik nog wat overuurtjes terugnemen...

Maartje, klinkt enorm romantisch die fotoshoot! Ik wil ook! :D

Tot strakskes allemaal!
    Iedereen een leuk weekend!
    xxx

10. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Elke jeetje wat een korte nachten maak je zeg, geen wonder dat je moe bent! Na t werk dus even lekker slaap inhalen?

Leuk boek zeg dat Opa en Oma Boek, echt heel leuk om te geven!
    Staat bij mij nu hoog op t lijstje. :)
    Misschien ook echt wat voor jou, Zus? Hoe gaat t met je misselijkheid? En met die van Mona? Wordt t al wat minder?
    Klinkt stom maar zou graag met jullie willen ruilen hoor :D

Maartje wat goed om te horen dat t beter gaat met je hondje!
    Wat voor pillen zijn t wel niet, dat ze idd zoooo duur zijn?
    En lekker dat je er weer een klant bij hebt, gaat lekker zo!

Gister lekker geshopt, de kerstmarkt over geweest, leuk zwart ribrokje met paars shirtje met glitters gekocht, zwart shirtje met lange mouwen, legging, groen vest, bijpassende sieraden, nieuwe make up (olijfgroene oogschaduw, en oogpotlood, 3 in 1, zou de kleur niet meteen kiezen maar t staat toch mooooi) Mijn haar is warm bruin geverfd gister dus ben weer helemaal in t nieuw! :)
    Én een stuk armer :)

Mijn zusje nog geholpen haar kamer opruimen sinds 5 jaar ofz pfffff er kwamen alleen al 6 vuilniszakken aan kleding uit :rolleyes: Wel eer van je werk hoor als t klaar is :thumup:
    Ga nu nog even slapen, vriend is net te werk dus ben dan automatisch even wakker :(

Fijne dag meiden!

11. mona23

mona23 Niet meer actief

goeiemorgen flubbertjes,

Ik zit nu op het werk, ohh ik had nog goed een paar uurtjes kunnen slapen. En ik heb het zo koud, brr. Maar dat heb ik al de hele week.

Trouwen of geregisteerd partnerschap, het kost allebei hetzelfde of het kan gratis. Ik heb ook een geregistreerd partnerschap, maar we laten dit denk ik omzetten tot een huwelijk. Dan hoeven we alleen maar naar het stadhuis een handtekening te zetten. Ik neem dan ook zijn achternaam aan.

Zus, nu al ingeschreven voor opvang. Moet dat zo vroeg? Dan zal ik hier ook eens gaan kijken.

Ik was aan het denken om voor de ouders een rompertje te laten bedrukken bij www.simplycolors.nl met daarop de tekst "Opa en Oma zijn de beste" die hint snappen ze toch wel lijkt me.

Zo ga weer verder, eens kijken of de eerste jongens al wakker zijn.

12. Zus

Zus Fanatiek lid

25 jun 2008
    1.081
    0
    0
    Vliegje, goed te horen dat het goed gaat met je hondje. Zal zeker opluchten.

Elke je hebt me aan het twijfelen gebracht!

Lynnes, alles gaat goed. Misselijkheid lijkt wat minder. Als het opkomt en ik eet wat, zakt het weg.

Mona, hier moet ik me al inschrijven voor opvang. En eigenlijk ben ik al te laat. Heb vanaf half november opvang nodig en ze hebben waarschijnlijk pas vanaf begin 2010 plek. Ik sta dan wel 1 jaar op de wachtlijst dus dat is positief. Ze denken dat er in 2009 mensen zullen afvallen ivm kredietcrisis. Dus afwachten en misschien heb ik het niet nodig en wil de familie oppassen.

Prettig weekend allemaal

13. kanjer

kanjer Bekend lid

8 mei 2008
    626
    6
    18
    Vrouw
    jeetje zus pff zoo vroeg allll? kwist wel dat het vroeg moest maar zo vroeg? pfft..

ennuh niet ergens anders dan nog een plekkiej? of was dat jullie voorkeur kdv?

ennuh trouwen heeft echt wel wat hoor, :D kzou et zelf ook willen! :D
    kzie het helemaal voor me.. ik in een onwijs mooie jurk.. mooie haartjes, vriendlief in prachtig pak.. pffffft jaa.. *zwijmel zwijmel*

fijne dag almaal!

liefsss renaat

14. kanjer

kanjer Bekend lid

8 mei 2008
    626
    6
    18
    Vrouw
    btw wat een skatjes die hondjes :D

15. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    hai meiden

Pfff vandaag met petekind foto's gemaakt, nou dat ging voor geen meter hahahaha. Ze hadden totaal geen zin om 1 seconden stil te zitten hahahaha. Maar ach, zitten wel een paar leuke bij, vooral van haar zus.

Hoe is het met jullie?

16. Tali23

Tali23 Actief lid

19 sep 2008
    299
    0
    0
    zorg
    zoetermeer
    oooh wat n schattige hondjes zeg!

prachtig gewoon

over trouwen kan ik alleen zeggen wat ik ervan vind; voor mij hoeft het niet zo, zolang we gelukkig zijn hoeft er voor mij niets getekend te worden. maar dat feestje lijkt me wel wat :D

hahhaa

ik voel me voor het eerst in 8 dagen weer n beetje mezelf, heerlijk... kan nog steeds niet via mijn neus ademen en mijn oren zijn nog dicht maar voor de rest heb ik niets te klagen :D

oja, ik wacht nog steeds totdat ik ong. word moet volgende week als alles goed gaat, we zullen zien

met iedereen alles goed?
    Groetjes aan iedereen

17. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Hoelang is je cyclus tot nu toe?
    Balen dat je zo lang ziek bent geweest zeg!

Oja, dames, check mijn album eens. Heb grapje uitgehaald met de honden :)

18. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Linda, die medicijnen die zo duur zijn is Fortekor..

19. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
  20. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Goedemorgen!
    Ga zo te werk maar wou eerst even iedereen een fijne dag wensen, dus bij deze!
    Tot laterrr

Deel Deze Pagina