mogguh! zowww het ritje naar valkenburg gaat niet door, maar we gaan wel straks ff de winkels in. we hebben gister onze kerstboom zelf uitgezocht en omgezaagd.. (een medium boom ) alleen dat ding is net een brandnetel/kaktus... :S gister dus eerst ant tobben geweest om dat ding recht te krijgen.. daarna lampjes dr in gedaan (mjah idee van schoonmoeder om een net erin te doen.. uhhh juist ja.. werd niks..) dus alle lampjes er weeruit.. dus daluk op zoek naar de juiste lampjes en paar mooooooie slingers nog we hebben beide gisteraaf gezeten met een of andere uitslag van die boom.. tleken wel spelden zo'nzeer dat die deed.. dus nu onze benaming voor de kerstboom van dit jaar: Kaknetel ! fijne dag allemaal en tot snel weer! dikke knufz voor allemaal!
jupz wel leuk, vorig jaar hadden we een nordman..(alsk het goed schrijf..) en die was wel lief voor ons.. dit x een ander soort en das te merken.. hij staat nu heelmaal opgetogen.. kga zow ff die fotow uppen en mayb lukt het zo nog wel om hem in mn album te gooien.. tiz niet zo mooi als die van vorig jaar, maar hij komt beetje in de buurt.. liefsss renaat
maartje foto? welke kleur is jullie boom ? onze is bruinig/beige.. vind ik persoonlijk heel mooi.. en dit x ledverlichting.. is wennen, maar heeft wel wat
Onze boom is groen..... whahahaha! Nee paarse en goude ballen/slingers Leuke boom hoor Renaat. Heb vanmiddag nog aan de films gewerkt, wat een werk... maar ik stop er zo mee, ga friet halen en kruip lekker in de bank met een dekentje, pyama aan Zondagavond is altijd heerlijk, op tv mooie programma's. Life and Cooking, De 25.., Moonlight (OOOOO DIE VENT IS ZOOOOOOOOOOOOOOOOO LEKKER!), Super Natural. Dus ik vermaak me wel vanavond
Heey maartje, ik ben vrijdag gestopt met de laatste primolut dus hoop morgen toch wel ongi te worden, normaal met de pil was t binnen 3 dagen dus denk t nu ook wel.. we zullen zien Jeetje morgen alweer naar t ziekenhuis, de tijd gaat evengoed snel! Heb je je clomid al op ? En laat je t weten hoe t was gegaan? Moet nu weer snel vandoor, ben met moeders kerstmenu aan t samenstellen.. Tot straks!
succes in het ziekenhuis morgen... kerstboom... wij hebben een neppert omdat ik mega uitsga krijg van welke echte boom dan ook.. en ja hoor... de kleur? alle felle kleuren die je kent incl gekleurde lampjes hahaha de meiden vinden m geweldig! er hangen de meest vreselijke dingen in, maar ze mogen elk jaar ieders iets nieuws erbij uitzoeken... haha je snapt wel dat dat niet mijn smaak is, maar vond ik zelf vroeger ook leuk/ honde foto's..... wat een schatjes zeg.. vooral die hele kleine.. weet ff niet meer van wie die is.. wat een schatje.. kersthonden zijn ook gaaf! ik hou het kert.. ben moe en ga in bed tv kijken.. ik ga dinsdag mijn 29e week alweer in... schiet nu hard op... dikke kus voor iedereen!
Linda, ja, had vrijdag mijn laatste pil. Vraag me eigenlijk af hoe lang na de laatste Clomid je een ei krijgt. Ik kreeg ook na 3 dagen mijn ongie, dus ik hoop voor je morgen, dan kan je woensdag met de Clomid beginnen. Verder heb ik weinig last gehad, ja soms wel een uitbarsting van sjaggo zijn, maar dat heb ik wel vaker de laatste maanden haha. Ben ook benieuwd hoe vaak ik terug moet van de week... En of ik al een uitstrijkje krijg en samenlevingstest. Waar ik overigens best bang voor ben... hoop dat bij manlief alles goed is en dat het 'probleem' alleen bij mij ligt. Tamara, gaat rap zeg! Voel je de baby al lang/vaak?
Vliegje, heel veel succes morgen en ik zou je nog maar niet druk maken over samenlevingstest enz, eerst dit maar eens afwachten toch? Ben echt benieuwd of er al iets te zien is, ohhh zo spannend, wie weet kan je deze maand wel zwanger worden We moeten gewoon optimistisch blijven en hopen dat t ons gegund is toch? Heb verder nergens last van alleen erg moe en ontzettend zere tepels al een week lang! Snap echt niet hoe dat kan... zal vast van de primolut komen Tamaar 29 weken! alweer.. tjee t vliegt echt om, best dubbel want soms heb ik weleens t gevoel dat de tijd stil staat omtrent zwanger worden.. En leuk al die felle kleuren in de kerstboom joh voor je meisjes Ga tukkie doen ben echt bekaf van t weekend, niet echt een goed begin om de week in te gaan maar ja...
Heb trouwens t gevoel dat mijn ongi door gaat komen, wordt t altijd snachts, als ik wakker word merk ik dat t raak is en de rugpijn die ik meestal de avond ervoor voel is er al. Maar ja loop tenslotte al een maand met constante rugpijn, dus we wachten t maar af. Voor de meiden die morgen allemaal moeten werken, een fijne werkdag en voor de vrije meiden, geniet van je dag! Doeiiiiiii
hallo dames, kanjer, ik moet wel lachten om je kerstboom verhaal. haha. Maartje, morgen kei veel succes in het ziekenhuis, kop op. Lyn, hopelijk wordt je vanacht ongi, kun je snel met clomid beginnen. Ik ben de afgelopen dagen erg misselijk geweest, heb ook helemaal geen honger. Eet maar hele kleine beetjes. Vandaag ging het wat beter, hopelijk zet dit door. Heb zin in donderdag, echo... Ga nu zo slapen, ben net terug van avonddienst.
Heyla meidjes! Hier ben ik nog eens! M'n 7-dagen-werkweek zit er EINDELIJK op! Ben zoooo gelukkig! Ik voel me kei slecht! Zoooo opgeblazen, heb enorm veel last van m'n darmen, heb bijna geen eetlust,... Pffff....en nee, ik dénk NIET dat ik zwanger ben... M'n borsten zien er nog hetzelfde uit en voelen niet gevoeliger of wat dan ook, ik heb geen last in m'n liezen,... Ik heb geen zwangerschapssymptomen, alleen maar héél veel last van een opgeblazen gevoel... ale: Renaat, leuke boom! Geweldig verhaal weer trouwens! Hahahahahahha! Wij hebben een nepperd omdat we op het eerste verdiep van een appartement wonen en het dus gewoon veel te lastig is om een echte naar boven (en naar beneden) te krijgen en als ons 'lieve' poezeke erin klimt, zijn de naalden er zo snel uit... Ik zal ook eens proberen een foto te plaatsen één van de dagen. Ben nu 3 dagen thuis, jippie! Maartje, duim voor je! Ben benieuwd of er al een ei zit dat op springen staat! Linda, voor jou duim ik ook! Hoop dat je al ongi bent tegen dat je dit leest! Tamaar, ben zooooo jaloers op je... Plaats ook eens een fotootje van je boom, ben benieuwd! Mona, fijn dat je klachten ietsje minder worden. Maar ben op jou ook wel een beetje jaloers... Slaap lekker allemaal! Tot morgen!
Goedemorgen, Vliegje veel succes vandaag! Lynnes en al ongi geworden? Hier vandaag maar thuis gebleven vandaag. Heb vannacht de hele nacht lopen spoken. Had zo'n kramp. Dacht echt dat het over was. Nu gaat het alweer, heb ook last van mijn darmen, dus het daar maar op. Morgen naar de verloskundige, geef gewoon mijn bezorgdheid en dan zal ze er wel naar kijken. Mona, balen die misselijkheid. Ik heb er ook wel last van, maar als ik dan een klein beetje eet, gaat het over. Heb op zo'n moment nergens trek in, maar neem wel iets. Elke, heerlijk 3 dagen vrij. Ga je nog iets leuks doen?
Hallo iedreen Goede morgen! Het is weer maandag, weer een nieuwe week, nog even en dan is het KERST! Onze boom is ook nep, met de zelfde reden als Elke, mijn katten vinden het erg leuk, en omdat ik niet tegen die geur kan, uuuh verschrikkelijk! (vind ik ) Wij hebben een kopere/gouden boom dit jaar. Met vlinders en strikjes, erg mooi vind ik zelf. Elke@ dat opgeblazen gevoel lijkt me ook niets en je borsten hoeven niet direct gevoelig te zijn, misschien ben je toch zwanger! vooral hoop houden zou het zooo leuk vinden voor je, zo lekker voor kerst! voor alle andere flubbers! @ hopelijk gaat alles goed met de zwangere flubbers, @ een Hele fijne dag IK BEN ZO BLIJ DAT IK ME BETER VOEL! eindelijk gewoon weer functioneren! Maartje@ hopelijk goed nieuws! Tamaar@ ik denk dat ik vanaf volgend jaar dat ook ga doen, lijkt me echt heel leuk zo'n chaotische boom vooral omdat het dan zo speciaal-familie boom is!
elke je mag best jaloers zijn, dit was ik ook altijd op andere zwangere. Maaruh, ik heb ook helemaal geen pijnlijke borsten, en ben toch zwanger. Dus dat wil niks zeggen. Hoop houden. Zus, lekker toch een dagje thuis blijven. Nu mag dat wel hoor. Ik moet vandaag nog werken en dan heb ik vakantie. Tali, ben blij dat je je weer beter voelt. Gelukkig. Nieuwe week, nieuwe kansen. liefs mona
Even een kort berichtje vanaf mijn werk. Vanmorgen de 1e echo gehad, er zijn nog geen eitjes echt aan het groeien. Ze zijn nog niet groter dan 10mm. Dit beeld was wel normaal voor de 10e dag zei ze. Dus ik moet om de dag terug komen, woensdag en vrijdag weer. Ze hopen wel dat ik toch wel rond de 20e dag een eisprong krijg. Zo niet, dan wordt mijn menstruatie wel weer opgewekt en krijg ik hogere dosis Clomid. Ze laten me dus geen cyclussen van 50 dagen of langer meer krijgen hahaha, gelukkig.
Elke geniet even lekker van je vrije dagen meisje! heeeerlijk Goed vezelrijk eten als je je zo opgeblazen voelt, en vooral geen vette dingen. hopelijk is t snel weg! Welke dag moest je ook alweer naar de gyn? Deze week toch? En dat jaloers zijn is echt niet erg hoor, heb t ook een klein beetje, wij willen tenslotte allemaal gewoon lekker snel zwanger zijn! Moed houden he Tali, goed dat je je eindelijk weer beter voelt. Om me heen zijn veel mensen ziek of ertegenaan, t heerst echt zeker. Vliegje nog geen grotere eitjes te zien dus, maar dat zal de komende dagen misschien wel gaan gebeuren? En fijn dat je dan al zo snel weer een hogere dosis krijgt. Heb je t gevoel dat er iets aan gedaan wordt, niet? Mona, rot dat je je misselijk voelt, hopelijk is t snel voorbij! En veel plezier bij de gyn alvast, leuk joh! Hoop dat er al een hartje te horen is voor je Wat een mooi kerstcadeau zou dat toch zijn! Zus, nee nog niet ongesteld geworden helaas! Wacht t maar af he, meer kan ik helaas niet doen.. De verloskundige kan je vast gerusstellen over je klachten, t zal er allemaal bijhoren? Je merkt igg wel goed dat je zwanger bent zeg En weten jij en Mona al wat jullie gaan doen om t te vertellen tegen de fam? T komt al bijna dichterbij he Ga hier vandaag grote schoonmaak houden, morgen kerstspullen kopen, gister niet aan toegekomen helaas.. Stonden uren in de file wegens politieonderzoek grrrr :thumbdown: