Vliegje, goed dat je in iedergeval weet dat je niet weer zo'n lange cyclus tegemoet gaat. Hopenlijk zijn woensdag je eitjes al groter. Lynnes, voor mijn ouders heb ik het boekje Opa en Oma Pluis gekocht. Deze leg ik onder de kerstboom bij de andere kadootjes. Ben benieuwd. Hoe we het de schoonfamilie gaan vertellen, nog geen idee... Lekker schoonmaken, moet ik ook nog doen. Vandaag maar niet, zit nu ziek thuis. Je zal zien ga ik straks stofzuigen en komt er controle. Dat risico nemen we maar niet.
Nou Lin, je hebt net zo'n lange cyclus als ik toen... pfff, mag wel een eind aan komen he! Beterschap dames!
Ja ik vind t wel eens mooi geweest idd vliegje, begin t beetje zat te worden nu. 4 maanden en nog geen één kansje gehad om evt zwanger te worden.. Zit echt op mijn ongi te wachten hoor, maar zal je zien dat ik weer niet op de primolut reageer ofzo
Zus beterschap en rustig aan met jezelf, ga nu eens even douchen en wat doen, lig nog steeds lekker met laptop in bed..
Goeiemorgen/middag lieverds! Linda, nog niet ongi? Bij mij duurde het ook een week na het stoppen met de Primolut zenne... Maartje, goed dat je echo ok was voor dit moment in je cyclus. Mijn gyn zei ook dat ik een cyclus van maximum 35 dagen mocht hebben, anders had ik ook een hogere dosis gekregen. Zus, vervelend seg dat je zoveel last hebt. Rust maar eens lekker een dagje uit! Ik ga niets speciaal doen, heb vandaag eens lekker uitgeslapen tot 11u, moet hier véél poetsen, is alweer ff geleden... Moet ook nog kerstcadeautjes gaan shoppen, we hebben gisteren namen getrokken bij Toon thuis, ik moet een pakske voor zijn zus kopen. Weet echt niet wat... Tali, wat een vrolijke berichtjes! Fijn dat je je terug zo goed voelt! Heb sinds vandaag ook last van pijnlijke tepels maar heb net een testje gedaan; negatief. Had het ook niet verwacht maar was wel een beetje benieuwd. Nu maar afwachten tot donderdag, dan kan ik naar de gyn! Ik ben er zeker van dat ik daartegen ongi ben!
Lin, het kan tot max een week duren na je laatste pil voor je ongie komt. Ik verwacht dat je vandaag of morgen toch wel ongie wordt hoor! Elke, spannend donderdag! Krijg je dan ook nog een echo ofzo?
Elke ik vermoed dat jij toch wel een kuur krijgt om de menstruatie op te wekken omdat je nu ook al een erg lange cyclus hebt? Of je moet net bijna een eisprong hebben dan..omdat je pijnlijke tepels hebt? hoop t voor je! Helaas niet zwanger, kan me voorstellen dat je toch afvraagt he.. Maartje, ik denk dat ik morgen wel ongi ben, mijn baarmoedermond staat flink open dus dat is vast wel een goed teken! Net heerlijk lang gedoucht mijn haar in de olie gezet, echt super zacht en glanzend nu! Van kruidvat eigen merk ampullen, echt een aanrader dames! Nu aan de poets, weet alleen niet waar ik moet beginnen
Linda, ik heb ze via babyboom.nl besteld. Zijn altijd voordeelpakketten bij te bestellen. Vond ze goed, bestel er ook m'n zwangerschapstesten. Tali, ik hoop het!
zooow benne we weer.. goeiemiddag allemaal! khoop echt zooo dat we die weddenschap verliezen hehehee... ik had zelf de sensitest ovutesten.. waren ook goed.. ook van die staafjes.. alleen tjah.. werd dr alleen maar meer gefixeerd door.. heb daarna op aanraden ha. nog getempt.. en daar mocht ik na 1 bezoekje bij de gyn mee stoppen liefsss renaat
Tuurlijk gaan we de weddenschap verliezen meiden.. Ik wil ze gebruiken omdat ik nu waarschijnlijk een korte cyclus heb en dan even meer inzicht krijg, dit omdat ik niet net als vliegje en Elke steeds echo's krijg en ik mijn eisprong niet wil missen 8) Elke als ik babyboom.nl doe krijg ik steeds een tv programma Tempen moet ik ook vanaf dag 1 van menstruatie, maar wil gewoon weten wanneer ik evt kan testen op zwangerschap en niet dan 3 weken achter elkaar, net als afgelopen maand... hihi dat scheelt een hoop geld en ergernis..
He die actie van reclame maken, heb jij dat weleens gedaan? Klinkt mooi maar volgens mij krijg je er last mee denk je niet?
Klussende Flubbers: *Vliegje: 1e Clomid-ronde, ronde 4, 1e kindje *Lynnes: 1e Clomid-ronde, ronde 3, 1e kindje *Melanina: 7/12, ronde 4, 1e kindje *Elke: 18/12 gyn, 2x Clomid gehad, nu afwachten, 1e kindje *Renaat: 22/12, ronde 12, 1e kindje, afwachten 1e ICSI *Tali: ?, ronde 2, 2e kindje Zwangere Flubbers: *Tamaar: 10 maart, 3e dochter, BV, TH *Luna: 3 april, 1e dochter, BV, ZH *Zus: 12 augustus, 1e kindje, BV, TH *Mona: ? augustus, 1e kindje, Weddenschap: wie denkt dat àlle Flubbers zwanger zijn/geweest zijn op 19 oktober 2009? *Tali: ja *Elke: nee *Zus: ja *Renaat: nee *Maartje: ja *Melanina: nee *Linda: ja *Mona: nee *Tamaar: ja *Luna: nee