Ik vind dat ook niet duur maar hier vind je geen zwangerschapstest onder de 5euro (voor 1 test!). En dat is die van het Kruidvat. Hier hebben ze die niet van 2 voor 5 euro. Ik heb de lijst nog eens vermeld maar ik moet van Mona nog steeds info krijgen. Dus: Mona, kan je mij de gegevens zeggen voor de lijst?
Oh dat is balen dat ze die bij jullie niet hebben, dat maakt t wel duur om steeds te testen idd.. Trouwens TOP dat je de lijst zo netjes bijhoudt hoor ! Maakt t een stuk duidelijker zo wie waar aan toe is
Oja, vanochtend zei de echoscopist (hoe schrijf je dat?!) dat mijn baarmoederslijmvlies dikker is, dat is goed. Maar heb eigenlijk niet doorgevraagd. Iemand enig idee of dat verandert naarmate een eisprong nadert? NIet duur Lin, dat pakket! Tempen doe ik ook niet meer nu, heb het wel moeten bedwingen hoor, zat er helemaal in zeg maar en vond het moeilijk het NIET meer te doen. Maar het geeft erg veel rust. Je vraagt je bij iedere schommeling af, is dit mijn ei?! Maar voor Linda zou ik zeggen, doe het wel! Je krijgt inderdaad nog niet die begeleiding die ik nu wel krijg. Ik heb ook ovutesten besteld van de week, 5 maar hoor. Van Zo Zwanger.nl. Ben benieuwd of het wat is. Wil half van de week gaan testen denk ik. Eigenlijk is het voor mij niet nodig, dus ik zie wel. Heb die drang ook nog niet heel erg.
Ja inderdaad Elke! Hee meiden, spreken we nog een datum af? Eind mei ofzo? Ik moet echt verder hier, ben aan het werk.. Last van mijn buik trouwens! Net of ik spierpijn heb. Misschien iets aan de groei?
Het weekend van 23, 24 mei, of t weekend van 30, 31 mei? Wat willen jullie gaan doen en waar gaan we afspreken? Dat is wel handig om eerst te bespreken toch? En kan iedereen in t weekend vrijnemen van t werk?
Elke woon jij ver onder in Belgie? Ik dacht misschien in Rotterdam, Utrecht die kant op afstpreken dan is t voor iedereen redelijk te doen? Is maar een idee hoor, aangezien ik niet weet waar jullie allemaal wonen Had trouwens niet verwacht dit nog te zeggen, ik wil mijn ongi ! en wel NU, NU, NU..
Ik heb nog niet eens een nieuwe agenda voor 2009. Dus alles is nog leeg. Het weekend is voor mij geen probleem. Utrecht of Rotterdam ligt wel centraal. We kunnen gewoon in de stad afspreken, of bij een dierentuin evt andere attractie in Nederland. Bv. zeeaquarium Scheveningen en dan een terrasje pakken aan het strand, madurodam Den Haag. Ga zo maar door. De mensen die bij elkaar wonen, kunnen misschien met elkaar meerijden.
Rotterdam/Utrecht, prima! Dierentuin is ook leuk! Voor degene die kinders hebben en ze mee willen nemen. Hemelvaart valt ook ergens in mei toch? Voor zover ik uit mijn hoofd weet kan ik die 2 weekenden wel, de 16e niet. Elke, waar woon je ongeveer? Misschien kunnen wij dan samen rijden? Ik woon vlakbij Roosendaal/Essen.
Hemelvaartsdag 2009 donderdag 21 mei 2009 1e Pinksterdag 2009 zondag 31 mei 2009 We kiezen wel de twee drukste weekenden uit he Dierentuin vind ik heel leuk idee maar ben bang dat t dan erg druk is! Misschien het eerste weekend in juni 6/7 ? is ook ideaal denk ik want dan is het des te mooier weer dan half mei en zijn er al veel jongen geboren in de dierentuin
16/17 mei kan ik niet, fotoshoot. Maar 1e weekend juni misschien wel. We willen ook nog ergens op vakantie, maar geen idee wanneer.
Ik woon bovenaan in België, op zo'n 20 km van de NL grens. Ik zou mss met Luna kunnen meerijden als ze meegaat. Zij woont ook in België, als dat niet kan, moet ik met de trein er kunnen geraken. Voor mij is elke dag ok, ik kan altijd vrij nemen als ik het maar 1.5 maand op voorhand weet. Maartje, ik heb geen idee waar Roosendaal ligt. Is dat vlakbij Tilburg? Daar kan ik een bus naartoe nemen. Oh ja, ik ga volgende week theoretische lessen volgen voor rijbewijs dus mss kan ik daartegen al met de auto komen! Dan kan ik wel tot in Roosendaal rijden en maakt het niet uit of ik er met de trein geraak.
En de lijst, dat is graag gedaan zenne! Vraag me af hoe het met Melanina zit? Edit: zag net ergens dat ze ongi is geworden. Ze had toch ook veelbelovende klachten hè...
Tilburg ligt hier een halfuur van vandaan. Kies jij wel de goede Essen? Hahahah, wat is jouw dorp/stad? Dan kijk ik ff Als je met de trein naar Roosendaal station zou gaan, pik ik je wel op. Met een rode roos in de zak hahahahahhaha!
Hahahahahaha! Ik zal ook voor een rode roos zorgen! Ik woon is VoSSelaar. (er is ook een Vorselaar maar dat ligt hier een eindje vanaf)
45 minuten volgens de routeplanner. Maar als je met de trein in Roosendaal kan komen, komt het helemaal goed
zozo dames druk ant plannen tot nu toe lege agenda hier dus gooi maar n datum neer ik woon in almere, heb een auto maar kan ook evt met trein komen.. liefzzz renaat
Maartje, ok! Dus ik zal er zeker geraken. We spreken daartegen nog wel tegoei af! Renaat, ja idd! Tof hè!