(ooooh, ik hoop dat ik er nu op kom! wat krijg ik, wat krijg ik?) Luna, als ik daartegen met de auto rijdt, wil ik je gerust komen oppikken! Maar ik snap je argumenten wel zenne. Dan spreken we gewoon later op het jaar nog eens af! Vind het wel spijtig, keek ernaar uit om kleine babietjes te zien! O Linda, ooooh ik denk ook aan je zenne! Pfff....hoop dat het wat meegevallen is! En dan net wanneer je ook nog eens ongi bent. Mona, voor mij is het eigenlijk eender waar we afspreken, ik moet sowieso héél ver reizen denk ik! (tenzij jullie allemaal gezellig naar La Belgique komen! ) En vakantie, zaaaaalig! Tot wanneer ben je nu vrij? Enjoy! Maartje, nee geen idee wanneer m'n ei geweest is... Was daarstraks terug in bed gekropen met een warmwaterblaasje en nu gaat het maar het voelt allemaal zo gevoelig. Heb echt nog nooit zo'n ongikrampen gehad en ben nog altijd niet ongi! Vreemd! :-s Ach ja, overmorgen naar de gyn. Wil dan ook liever niet ongi zijn...
Klussende Flubbers: *Vliegje: 1e Clomid-ronde, ronde 4, 1e kindje *Lynnes: 1e Clomid-ronde, ronde 3, 1e kindje *Melanina: 7/12, ronde 4, 1e kindje *Elke: 18/12 gyn, 2x Clomid gehad, nu afwachten, 1e kindje *Renaat: 22/12, ronde 12, 1e kindje, afwachten 1e ICSI *Tali: ?, ronde 2, 2e kindje Zwangere Flubbers: *Tamaar: 10 maart, 3e dochter, BV, TH *Luna: 3 april, 1e dochter, BV, ZH *Zus: 12 augustus, 1e kindje, BV, TH *Mona: 14 augustus, 1e kindje, BV, TH Weddenschap: wie denkt dat àlle Flubbers zwanger zijn/geweest zijn op 19 oktober 2009? *Tali: ja *Elke: nee *Zus: ja *Renaat: nee *Maartje: ja *Melanina: nee *Linda: ja *Mona: nee *Tamaar: ja *Luna: nee
Luna, ik snap het wel hoor, dat je geen eind wilt reizen met een kleine. Maar inderdaad een goed argument om later in het jaar nog eens af te spreken Elke, de 100e!
Net aangekleed? ahahahha, heeerlijk zeg! Ik moet nog 2 uurtjes hier, dan naar huis. Heb het de hele dag al zooo koud, kom gewoon niet warm.. Ben benieuwd morgen naar mijn eieren en of ik al wat ga leggen
Mona, wanneer moet jij voor het eerst naar de VK? Kreeg vandaag kerstkaartje van een stel die wij met onze huwelijksreis hebben leren kennen, 3 jaar geleden. Veel contact mee gehad, sinds een jaar wat minder, gewoon wat verwaterd. We hadden kerstkaartje gestuurd en kregen er nu 1 terug, blijkt ze al 7,5 maand zwanger te zijn. Zo leuk! Binnenkort dus op kraamvisite
Hahahahahahahaha! Ik hoop dat je snel een eitje gaat leggen, anders wat legzaad eten vanavond! Oooh, zo leuk op kraamvisite! Vind ik ook altijd geweldig, gek genoeg doet me dat geen pijn... Ik vind het moeilijker om mensen zwanger te zien dan om mensen met babietjes te zien. Stom hè...
Ik heb bij bepaalde mensen wel, dat ik jaloezie voel hoor. Bij jullie niet hoor! Maar b.v. een oude vriendin, altijd flirten en losse flodders gehad zeg maar, altijd jongere vriendjes, niet serieus. Raakt PER ONGELUK zwanger, jongen is 19, zij 24... En nu bevalt ze over een kleine maand. Dat steekt mij.. Maar goed, je doet er niks aan he!
Jà, in zo'n situaties kan ik echt héél verdrietig worden! Dan vraag ik me echt af; waarom zij wel en ik nog altijd niet... Een beebje is hier zo ontzettend hard gewenst en we zullen zoooo erg ons best doen om er héél goed voor te zorgen en bij ons lukt het dan niet! Zooo typisch! ](*,)
Ja inderdaad! Het is zo oneerlijk! Of die mensen staan niet stil bij het wonder dat het is. Zo vanzelfsprekend, 'och ja, ik ben zwanger'. weet je wel. Kan daar echt niet tegen. Hier heb ik dat gevoel absoluut niet, maar het is gewoon uit mijn omgeving. Onze tijd komt wel, ik weet het wel, maar het wachten he. Ik ben onze site steeds aan het updaten, OFFLINE hahahaha. Kan niet wachten tot hij ONLINE kan...
Hihi...zou ook zo graag een site willen maken. Heb je het via beebiesite gedaan? Zo, ben net eens buiten geweest. Naar de winkel gefietst enzo. Nu lekker koken! Ga wraps maken, mijn ventje zijn lievelingseten!
Heey meiden even snel een berichtje van mij.. Darmspoeling voel honderd procent mee, heerlijk die opluchting achteraf en mijn buik is de helft ingekrompen haha Morgen nog een keer en dat schijnt heftiger te zijn Ohja ik ben ongi maar echt heeeeel minimaal, wel rood bloed, maar zo weinig... is dat wel goed en kan je dat wel een echte ongi noemen? Zus ik heb wii monopoly voor je! Zwager is m nu hier thuis aan t uitproberen Vlieg ik woon in t noorden, ongeveer 1,5 uur van utrecht vandaan. Elke YES ook eindelijk ongi.. kunnen we weer verder.. Moet nu weer snel weg sorry als ik niet op iedereen reageer, kom later even uitgebreider langs!
Hey, Luna, jammer dat je niet kan. Maar begrijp het wel. Lynnes, veel sterkte dan morgen. Hoop dat het dan ook meevalt. Ik heb vandaag het spel ook gekregen van een collega. Het downloaden van de site die je doorgaf werkt perfect. Mona, ik drink denk ik 1,5 liter water op een dag. Moet veel vaker naar de wc, maar dat komt ook omdat mijn blaas gevoelig wordt en het dan pijn begint te doen. Ik hoop echt dat ze vanavond al een onderzoek gaat doen. Ik ga er wel op inspelen. Heb zoveel last gehad en dat maakt me toch onzeker. Soms doen ze dan meteen een onderzoek. Moet pas om 21.00. Weet dus niet of ik vanavond nog online kom, anders wordt het morgen.
Zus, veel sterkte vanavond! En wat voor onderzoek zouden ze dan al kunnen doen? Kom toch nog maar snel iets zeggen straks! We duimen voor je!
Bij een collega, hebben ze meteen een inwendige echo gedaan. Zij had een beetje dezelfde klachten. Ik hoop gewoon dat ze me kan geruststellen en toch iets meer zekerheid kan bieden.
Nope, helemaal zelf, zet hem straks op mijn eigen server (babyvangool.mcreations.nl). Dus alles maak ik zelf, site, buttons, banner Zus succes!