Lin, succes! Nou, er zijn nog geen eitjes gegroeid Mijn baarmoederslijmvlies is wel een stuk dikker, daarin zag je echt verschil, zelfs ik. Maar waarom de eitjes niet groeien, een raadsel. Vrijdag weer terug en maandag ook weer, ze ging ook even navragen waar mijn slijmvlies wel dikker wordt maar mijn eitjes niet. Maandag wordt er ook besloten of ik meer hormonen moet nemen, of ongie weer opwekken ofzo. Dan is het dag 17 namelijk en ze willen mij niet te lange cyclussen laten hebben.
Zus jeetje idd dat zou mooi megenomen zijn als je al verder blijkt te zijn dan je dacht. Maar hoe kan t dan dat je later posi testte, mocht t wel zo zijn? En goed dat je weer wat gerustgesteld bent ! Vliegje jeetje wat ontzettend balen, je had natuurlijk gehoopt dat er wat meer te zien was/is. hoop voor je dat ze met de volgende echo meer zien. Hier een advies voor jullie allemaal, ik had vanmorgen mijn tweede darmspoeling en je raad t al.. ik zat vol parasieten! Heel smerig om dat te zien, en raar idee dat je niet weet dat het al jaren in je zit! Had echt super grote spoelwormen,(sorry voor de details maar wil dat jullie dit weten) en krijg nu een medicijnenkuur van 17 dagen. Daarna nog twee keer spoelen om t schoon te krijgen. Dit vertel ik omdat dit erg in verband staat met eventueel zwanger worden! Omdat je, als je dus last hebt van parasieten, en 80! procent van de Nederlanders heeft dat zonder t te weten, je lichaam zich kan gaan weren tegen eventueel zwanger worden. Omdat je dus parasieten hebt en niet in optimale conditie bent. Daarom adviseerde de vrouw om eerst een controle te laten doen of je ze evt ook hebt. Ben je in het buitenland op vakantie geweest/daar/daarna ziek geweest met evt diaree dan is de kans zeer groot dat je ze kunt hebben. Ik heb nooit klachten gehad maar nu ik weet dat ik ze heb valt alles op een rijtje. Bijvoorbeeld onderrugpijn, vermoeidheid, moe na eten, buikpijn, obstipatie, gewrichtspijn enz zijn allemaal symptomen. Wil jullie niet bang maken maar het is een zeer onderschat probleem. dit omdat huisartsen er niet erg mee bezig zijn en je zelden daarop controleren. Je kunt t trouwens ook van honden/katten/prut enz krijgen! Maar goed wou t even kwijt. ik ga nu, ga een kuur bij de huisarts ophalen! Liefs!![/i]
Iek, wat eng! Maar ik zou het niet durven hoor, zo'n onderzoek! Ben een schijterd wat dat betreft. Viel het je mee?
Linda, klinkt heftig! Bah, vind het een vies idee dat er mogelijk zo'n beesten in m'n lijf zitten. Wij zijn dit jaar naar Turkije geweest en heb daar vreselijk ziek geweest dus nu haal ik me al vanalles in m'n hoofd... Goed dat je het ons even komt zeggen! Maartje, nog geen eitjes...pfff...das vervelend! Wat dat baarmoederslijmvlies betreft, daar zit bij mij dus ook het probleem (denk ik)! Dat is altijd veel dikker dan het moet zijn, ook als ik geen eisprong heb gehad! Normaal wordt het pas dikker na je eisprong onder invloed van progesteron. Vreemd! Hoop dat je maandag weer weet wat te doen! Zodat je verder kan. Zus, oooooh naar Brugge! Véél plezier in het kleine Venetië (maar dan zonder de stank van Venetië! ) Zoooo romantisch! En heb je al gebeld voor een echo?
Vliegje de behandeling zelf valt hardstikke mee hoor, ik lag op een stoel met een spoelcatheter in en dan loopt het warme water langzaamaan je darmen in en zodra je denkt van ik hou het niet meer, dan pers je het eruit. Het beland dan in een opvangbak met een glazen buis en dan zie je wat eruit komt. Onsmakelijk misschien maar wel eens goed om te zien hoe je ervanbinnen aantoe bent. De kamer zelf was heel gezellig, kaarsjes aan, muziekje rustgevend, lekker kussen in de nek, warme kersenpittenzak. Ik viel dan ook bijna in slaap af en toe. Daarna kun je je douchen aankleden en nog eventjes wat nadrinken en napraten. Ik had zelf persoonlijk t gevoel alsof ik aan t oefenbevallen was zoals ik erbij lag Een link waar meer informatie over staat beschreven: http://www.heelnatuurlijk.nl/index.php? ... &Itemid=30 Ik wil jullie helemaal niet ongerust maken maar t was meer een tip omdat dit het zwanger worden kan beinvloeden namelijk
Hmff nu heb ik de gyn aan de lijn gehad, moet opnieuw bloed laten prikken omdat ik heel licht bloedverlies heb gehad. Hij denkt dat ik toch een eisprong door de primolut heen kan hebben gehad en dat ik toch zwanger kan zijn. Nu moet ik progesteronwaarde laten prikken en wordt vrijdag dan teruggebeld. En oja ik moet ook nog een test doen voor de zekerheid.. Maak me Gek! En mag nog niet met clomid beginnen..
Pfff...Linda! Nu dat weer! Ik heb die ontgiftingskuur besteld hè...ben benieuwd! Nu mag ik alleen niet zwanger zijn...
Welke kuur heb je precies genomen? en ja wat een gedoe he We hebben misschien maar 1 of 2 keer gevreeen de laatste weken maar ja hoeft maar net genoeg te zijn he Dus op maar weer naar t bloedlab!
Die volledige kuur van 17 dagen. Zal dezelfde zijn als die jij moet nemen, denk ik. En idd, je hebt maar één goed zwemmertje nodig hè!
Elke je moet die kuur niet nemen omdat je denkt dat je t ook hebt he Je moet wel eerst zeker weten of je t hebt en dan hoef je het pas te bestrijden natuurlijk. Ik heb ook een verhoogde kans omdat ik veel met dieren in aanraking kom, heb je veel van bovenstaande klachten dan?
Linda, wat een spanning! Ongelooflijk! Maar die Primolut, stoot die een eventuele eicel, niet af dan? Succes hoor, weer op de wachtbank. Elke, wat raar he! Hopelijk is het niks bijzonders... vind het echt eng en als ik denk aan de lange weg die wij misschien nog moeten bewandelen, word ik verdrietig..
Hoi meiden, nou ben weer heen en weer geracet, bloed afgenomen morgen wordt ik gebeld over de uitslag. Als ie wel hoog is, heb ik dus een eisprong gehad of ben ik zwanger, heb net al een testje gedaan maar geeft negatief aan, dat kan ook goed want ik heb vanochtend veel water binnengekregen via mijn darmen en dat moet ik extra uitplassen dus urine is niet geconcentreerd. Ga t morgenochtend nog een keer proberen. Als het laag is, dan hoop ik dat ik evengoed mag starten met clomid eigenlijk.. Dat dikke baarmoederslijm wat is dat precies en wat zijn de gevolgen daarvan? Vliegje kan me bij je aansluiten hoor.. t is geen leuk begin zo van de kinderwens he
Pff...heb het hier eindelijk nog eens een beetje aan kant! Linda, ik heb de indruk dat ik nogal veel van die klachten heb, ja. Ik heb al héél lang uitslag op m'n benen en handen (al verschillende medicijnen voor gehad maar helpt niet), ik ben eigenlijk altijd moe (heb ik pas nog gezegd hè), ik val héél moeilijk af, m'n HA denkt dat ik prikkelbare darmsyndroom heb (heb al lange tijd last van afwisselend obstipatie/diarree en vaak last van krampen), ik heb voedselintelorantie (lactose) en allergieën (huisstofmijt), ........ Ik denk niet dat het kwaad kan de kuur te volgen als je geen parasiet hebt, ik kan er hoogstens goed gezuiverde darmen van krijgen! Bloeduitslag: spannend! [-o< Maartje, maak je asjeblieft nog niet zoveel zorgen. Jullie hebben het geluk dat jullie er héél snel bij zijn en dat jullie dus al geen jaar kwijt zijn aan gewoon proberen. Als de Clomid nog niet aanslaagt, krijg je gewoon een hogere dosis, meid. Zo erg is dat toch niet? Ik snap wel dat je je zorgen maakt maar daar is het nog wat vroeg voor hè...
Lin, dat dikke baarmoederslijm: als je een eisprong hebt, wordt dit dikker zodat je een mooi 'bedje' krijgt waarin je bevruchte eitje kan innestelen. Als je ongi wordt, is het dit weefsel dat je verliest als menstruatiebloed. Het klopt dus niet dat dit al dik is als je nog een eisprong moet krijgen. Daarom zou het best kunnen dat je toch een ovulatie gehad hebt of misschien zelfs zwanger bent (maar hoop er nu niet te hard op, anders word je mss alleen maar teleurgesteld!)
Heey Elke, ik hoop echt nergens op hoor, dat ben ik wel afgeleerd de laatste aantal weken/maanden Ik vroeg van dat baarmoederslijm meer omdat ik zag dat jullie dat hebben, van mezelf weet ik t niet of ik het heb.. Heb echt geen idee waar ik in mijn cyclus ergens zit, voel me totaal niet ongesteld of zwanger. Hoor het morgen wel! Doordat ik t razend druk heb de laatste dagen hou ik mezel er ook weinig mee bezig eigenlijk.. eerst maar eens ontwormen BAHHH En wat die kuur betreft, t kan alleen maar goed zijn, maar houd er wel rekening mee dat het misschien invloed op je cyclus kan hebben. Je kan altijd de site mailen er zitten daar ervaren artsen die je advies kunnen geven als je je situatie uitlegt. Lekker dat je huisje schoon is, ik ga hier muziek hard aanzetten en ook aan de gang! Liefs!
Daar geloof ik dus niks van hè! Anders zou je niet aan het testen geslagen zijn! Maar er is niks mis mee om te hopen hè...je kl**t er alleen jezelf mee...
Nee ik bedoel, tuurlijk wil ik dolgraag zwanger worden, maar ik heb niet de hoop dat het deze maand raak is! Ik zou heel erg verbaasd zijn mocht het wel zo zijn
Ja en die ene zou ik dan érg dankbaar zijn haha Maar, mijn gevoel zegt Nee, mijn verstand zegt ook Nee, nu de bloedtest nog he Maar als ik niet zwanger ben of geen eisprong heb gehad dan weet ik t ook niet meer hoor... wat ze dan weer gaan doen..
Tja, maar ff afwachten zekers... En dan zie je maar weer verder. Je kan toch niet veel meer doen hè. Ikke morgen naar de gyn, ben benieuwd wat hij me te zeggen heeft. Heb veel minder klachten dan gisteren, tepels zijn nog wel gevoelig maar dat is het dan. Geen buikpijn meer ofzo en ook nog niet ongi. Hoop eigenlijk niet dat het een ei was want van klussen is er de laatste tijd niet veel in huis gekomen...