Vliegje balen zeg! Had zo op beter gehoopt voor je Dus maandag nog afwachten en dan hopen dat de clomid wel aan heeft geslagen.. of is die kans nu nog klein? Qua temp ik weet t niet hoor, hoop echt niet dat ik tussendoor wel een ei heb gehad, want dan zit ik mijn cyclys nu lekker om zeep te helpen en mocht ik dan wel zwanger zijn dan is al die medicijnen ook niet goed. de wormenkuur mag ik ook echt niet gebruiken mocht ik zwanger zijn.. straks maar even aan de gyn vragen zodra hij belt. Heeft later gaan slapen veel invloed? ik ging vannacht wat later slapen maar werd ook weer later wakker namelijk, dan moet het toch niet uitmaken? naja we wachten t maar weer af he we klussen iig gewoon verder, dan hebben we gewoon altijd kans
Mona, wel een beetje balen dat er nog niets te zien was hè... Maar het was natuurlijk te verwachten zo vroeg, dan moet je al héél veel geluk hebben, denk ik. En zo blijf je verder wachten en wachten en wachten, zelfs als je zwanger bent... Renaat, groooooooot gelijk dat je je ziek hebt gemeld! En morgen een nieuwe zetel! Super! Foto, foto, foto! Maartje, vind het zooo spijtig dat je nog geen rijpe eitjes hebt... Nu maandag nog afwachten en dan maar een hogere dosis, zeker. Maakt op zich niet zoveel uit, geeft alleen nog ietsje meer kans op een meerling! Die darmklachten heb ik ook heel erg, vooral tijdens de eerste keer Clomid en nu ook weer. Enorm! Moet de hele tijd windjes laten en voel me net een ballon! En dit al 2 weken! Pffff... Zal het wel lekker warm houden met Kerst! Het is wel normaal dat ze daardoor je eierstokken niet kon vinden zenne. Die zijn zooooo klein in vergelijking met je darmen en kunnen er snel wat door weggedrukt worden. Linda, wij gingen de eerste ronde ook om de dag klussen... Hmmm...niet dus! De zin was sneller weg op deze manier dan ze kwam! Gyn zei me gisteren ook nog dat dat echt niet hoeft. Toen ik zei dat we 1-2 maal per week vrijen, zei hij dat dit echt wel voldoende was en dat het een prima gemiddelde is... (en ik maar denken dat wij vééééél te weinig vrijen... ) Wat je temp betreft: ken ik absoluut niks van. Maar als je je zorgen maakt, zou ik over een paar dagen nog eens bloed laten nemen ofzo. Tali, komt in orde! Wat een triest verhaal van je mama... Moet zoooo erg zijn om haar niet meer te zien lachen als voorheen. Is echt wraakroepend! :x
Elke hoe gaat het trouwens met jouw moeder nu? Alles al een beetje bezonken? En lukt t om verder te gaan met haar leven? Weet je waarom ik voldoende wil klussen, omdat ik vanaf 20 augustus nog geen ÉÉN kans heb gehad om doelgericht te klussen Heb mijn enige eisprong tot nu toe finaal gemist en vorige cyclus was helemaal een ramp. Nu ga ik met ovutesten beginnen net zolang tot ik mijn ei vindt, maar wil geen risico nemen om m weeeer te missen he We gaan ook niet op de klok af vrijen hoor, maar toch wel regelmatig proberen te doen, zodat niet nét mijn ei er weeer tussendoor glipt..! He die windjes laten van de clomid had je dat al snel? Ik had gister de eerste tablet maar die avond begon bij mij ook hoor Had ook wel bruine bonen gegeten dus daar kan t misschien ook van komen, en de darmspoeling natuurlijk
Klussende Flubbers: *Renaat: 22/12, ronde 12, 1e kindje, afwachten 1e ICSI *Elke: 29/12?, 2x Clomid gehad, nu afwachten ongi en dan HSG, 1e kindje *Vliegje: 1e Clomid-ronde, ronde 4, 1e kindje *Lynnes: 1e Clomid-ronde, ronde 3, 1e kindje *Tali: 14/01, ronde 3, 2e kindje Zwangere Flubbers: *Tamaar: 10 maart, 3e dochter, BV, TH *Luna: 3 april, 1e dochter, BV, ZH *Zus: 12 augustus, 1e kindje, BV, TH *Mona: 14 augustus, 1e kindje, BV, TH Weddenschap: wie denkt dat àlle Flubbers zwanger zijn/geweest zijn op 19 oktober 2009? *Tali: ja *Elke: nee *Zus: ja *Renaat: nee *Maartje: ja *Melanina: nee *Linda: ja *Mona: nee *Tamaar: ja *Luna: nee Flubberige meeting in juni! Wie gaat er mee? Wanneer kan je niet? *Tali: *Elke: gaat mee! Kan altijd. *Zus: *Renaat: *Maartje: gaat mee! *Melanina: *Linda: gaat mee! *Mona: *Tamaar: *Luna: gaat niet mee!
Flubbertjes, heb een item toegevoegd aan ons lijstje. Geven jullie me je antwoord door? Linda, mama gaat zich in het ZH laten opnemen. Ze komt nergens toe en ziet het allemaal niet meer zitten...dus ik zou me geruster voelen als ze zich laat opnemen. Ze staat op de wachtlijst en zou ten laatste volgende week kunnen komen. En ik denk dat bij jou de winderigheid meer door die andere factoren komt. Hahahahaha! Bruine bonen?! ale: Eet je dat echt zo gewoon als groente?!
Omdat mijn darmen helemaal leeg waren en ik dus de dode wormpjes moet uitpoepen moest ik iets eten waardoor je snel naar de wc kunt, en dan heb ik bruine bonen met gebakken spekjes, jus en stroop gegeten en idd, best lekker hoor zo heel af en toe. vanochtend kon ik weer voor t eerst sinds een week 8) drink ook veel kruidenthee en water om t goed door te laten lopen he Jeetje heftig voor je moeder zeg! Misschien wel beter maar geen leuke feestdagen voor haar en jullie dus.. zal duimen dat ze er snel weer bovenop komt en zal een kaarsje voor jullie aansteken met kerst. En ook voor de meiden hier, dat we allemaal maar snel zwanger mogen zijn en dat de zwangeren onder ons maar mooie gezonde lieve kindjes ter wereld mogen brengen!
Oh Linda, het klinkt afschuwelijk! ale: :sick: Ben blij dat je ervan kunnen gaan bent. Dankjewel voor de lieve woorden...
Ja ik voel me ook de hele dag onpasselijk, :sick: ale: :thumbdown: :-$ ik krijg er gewoon de kriebels van.. maar goed dan ben ik er maar vanaf he.. heb je je kuur al binnen? Heb zelf nu eerst een kuur van drie dagen van de huisarts.
Hee meiden Bruine bonen zijn HEERLIJK hoor Hier ook op van de week, in de winter eten wij dat geregeld. Alleen je moet de hele avond scheten laten! zou het van de Clomid komen Elke, dat ik weer last heb van mijn buik? Heb dat zowieso veel hoor, darmen. Vorig jaar geopereerd aan aambeien (DOE HET NOOIT! ). Inderdaad, als er maandag geen groei is, gaan ze warschijnlijk deze cyclus afbreken. Wel fijn dat ze me geen weken laten tobben. Moet zeggen dat ik toch erg veel last heb van mijn hormonen de laatste tijd.. heel erg.. Hopelijk wordt dat niet nog erger... Ga hier nog wat doen. Om 16u auto ophalen, daarna lekker naar de stad voor een nieuw bed kijken en winkelen en uit eten O Elke, sterkte meis met je moeder! Wat erg lijkt me dat... ik heb met mijn moeder ook veel zorgen (of gehad, laatste tijd gaat het goed) maar dat was anders. Die heeft borderline + persoonlijkheidsstoornissen. Dus zelfmoordpoging al een keer meegemaakt, hoop geflipte buien, en ook depressies, maar op een andere manier. Alleen bij jouw moeder is het anders als bij de mijne denk ik. Dus ik wens je heel veel sterkte meissie!
Ik wil mee met de meeting! Misschien kunnen we eind juni iets afspreken? Wil eigenlijk wel een datum prikken ivm mijn drukke planning..
MEIDEN even een goede tip! ik ging ovutesten bestellen via babyboomshop en ik kon een starterspakket bestellen voor 26.98 dan heb je 25 ovulatietesten en 5 zwangerschapstesten. MAAR NU KOMT HET je kunt 1 plus 1 gratis krijgen! Ik dacht maak even reclame hier op de site ergens bij iemand, heb dat gedaan en krijg er dus twee binnen vandaag! Je hoeft er bijna niets voor te doen en nu heb ik dus 50 ovutesten en 10 zwangerschapstesten voor 26 euries! Zeker de moeite waard dus! http://www.babyboomshop.nl/N_frame.html ... omshop.nl/ Kijk hier eens je hebt er ongelofelijk veel voordeel mee! Kan me voorlopig dus lekker suf testen
Maartje, het zou kunnen dat het van de Clomid is, denk ik. Kijk anders es op de bijsluiter. Ik heb ook altijd veel last van m'n darmen. HA denkt dat ik spastisch colon heb maar dat is de reden dat ik die kuur eens wil proberen die Linda voorstelde. Maar nu moet ik weer afwachten voor ik ermee mag beginnen tot ik ongi ben hè...het MOEST eens raak zijn van dat ei op dag 50! Stel je voor! Wat triest dat je dat ook al allemaal hebt meegemaakt met je mama. Is het nu allemaal wat onder controle bij haar?
Is eind juni niet wat laat omdat zus en mona dan al redelijk vergevorderd zijn qua zwangerschap? of ze moeten het geen probleem vinden?
Vlieg hoe zit het dan met die positieve ovulatietest die je hebt? had je dat nog gevraagd? en Elke huisartsen zijn maar weinig bekend met problematiek in de darmen, en schuiven het al snel op een spastische darm af.. ik moest mijn eigen huisarts vertellen hoe een darmspoeling gaat Laten we hopen dat eind 2008 voor jou nog geluk mag brengen en je net zwanger bent geraakt
Dat van die test wist ze niet goed, hoop daar maandag antwoord op te hebben, ligt waarschijnlijk aan mijn PCO. Dus voor ons, PCO'ers is het lastig om met ovu testen te werken.