De Flubbers

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door vliegje, 17 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Ben het kerstspel aan t voorbereiden, leuk joh! We gaan met twaalf man spelen tweede kerstdag bij ons thuis. En daarna lekker uitgebreid traditioneel kerstdiner, zelfgemaakte carpaccio en kerstsoep vooraf, hoofdgerecht kalfssucade uit de oven, rollade, pommes duchettes, gestoofde peertjes in rode wijn saus, briesalade en spruitjes met kastanje en spekjes.
    nagerecht, vers fruit gemarineerd in vruchtenlikeur en poedersuiker, met vers gebakken warme amandelkoekjes, vanille roomijs en saubayon!
    Lekker toch? Goed wijntje erbij en lekker tafelen :)

2. Elke1984

Elke1984 Niet meer actief

[-X
    Al die alcohol in deze onzekere tijden... ;)

3. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    haha ik zeg niet dat ik het zelf drink, onze gasten wel ;) misschien 1 glaasje, wist je trouwens dat je in het begin nog geen contact met je baby hebt via het bloed dus dat je de eerste weken wel beperkt mag drinken? dat zei mijn gyneacoloog. dusss...

4. Elke1984

Vanaf de innesteling heb je wel bloedcontact hè. En de innesteling gebeurt voordat je weet dat je zwanger bent.
    Maar ik drink ook wel eens één glaasje wijn. Maar zeker niet meer en als ik wéét dat ik een eisprong gehad heb, doe ik het niet.

5. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    ga lekker mijn soap kijken ATWT tot later!

6. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Nou dan zal ik mijn gyn eens aan zijn oren trekken he :) dat ie wel juiste info moet geven.. ben niet terug gebeld door het ziekenhuis.. :cry:
    slordig he, zullen nu wel dicht zijn denk ik..
    Nou voor mij ook maar 1 glaasje dan :) al denk ik niet dat de kans er is dat ik nét die ene keer vrijen meteen zwanger ben

7. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Prompt word ik gebeld door mijn gyn :) Moet gewoon doorgaan met clomifeen, het kan twee kanten op, of ik heb een ei gehad en ben wel of niet zwanger. dan weet ik nu over 1,5 week meer in de vorm van ongi of posi test. Of ik krijg mijn ei tegen die tijd. Kan geen echo meer krijgen voor de feestdagen en moet iedere dag tempen. omdat mijn temp hoog is, moet ik kijken of ie lang zo blijft, als ie nu over een week niet zakt dan is er een grote kans dat ik zwanger ben, als ie wel zakt wordt ik waarschijnlijk ongesteld. snappen jullie t :) snap t zelf amper haha

8. Elke1984

Maar de eerste weken heb je idd geen bloedcontact want de eerste week begint de eerste dag van je menstruatie. Dus hij heeft de juiste info gegeven. Het is pas vanaf 3-4 weken dat je bloedcontact hebt.

Mja, ben benieuwd naar je temp de komende dagen!

9. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Volgens de gyn moet je temp binnen 10-12 dagen na je eisprong naar beneden gaan, omdat de menstruatie volgt. gebeurd dit dus niet dan ben je meestal zwanger.. maar ga voor de zekerheid niks geen alcohol meer drinken hoor :)

10. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    ga vanavond op tijd slapen en dan morgen op tijd tempen, ben benieuwd :) op zich wel een goede graadmeter, je hoeft dan niet zo snel t testen eigenlijk want als ie daalt weet je al genoeg

11. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    hoe kan ik dat temp kaartje van fert friend hier plaatsen? geen idee hoe dat moet.. ik heb 1 dag vergeten te tempen, misschien kan je even kijken Elke? en hij geeft ook dus een eisprong aan, maar dat heb je toch alleen als boven de 37 komt?

12. kanjer

kanjer Bekend lid

8 mei 2008
    626
    6
    18
    Vrouw
    oeoe spannend lyn!

elke, mijn ventje die zit in de beveiliging.. voornamelijk hotels en dus ook veel nachtdiensten..

ik heb net contract opgehaald.. pfft kschiet 3treden omhoog qua salaris.. omg echt zoooo zwaar lekker.. :D:D:D:D:D:D:D
    joehoeee! (LOLzzz)

13. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    lekker joh renaat, dat is een lekker begin!

14. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    wil mijn temp kaartje in profiel zetten maar hoe moet dat.. :oops:

15. kanjer

kanjer Bekend lid

8 mei 2008
    626
    6
    18
    Vrouw
    we gaan zo de variant ff een slinger geven naar onze garage.. pff eventjes naar huizen en weer terug. maja.. tis voor n goed doel..

en dan daarna door naar mn schoonzus. ff oppassen voor een uurtje ofzoiets.. :)

fijne aaf dus dames en tot snelweer..

en plz niet te veel beppen want vind het nu al moeilijk bij te houden :p

16. Elke1984

Ikke direct kijken in je fotoalbum wat voor een kleerkast hij dan wel niet is! Maar het valt nogal mee! :) ;)

Wat geweldig seg van je paycheck! :thumup: Kan je ons lekker trakteren in juni samen met Lynnes! O:)

Ik ben in een plaagbui vandaag...sorry hè...

Iedereen nog een geweldige avond met veel plezier! Hihi...
    Ik ga direct vertrekken naar een concert van de lekkerste Belg! =P~

17. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    haha grapjas zo rijk zijn we ook weer niet hoor, valt best mee! ;)
    Veel plezier vanavond! weet jij toevallig hoe t met die temp kaartjes werkt in profiel zetten?

18. Elke1984

Nee, sorry. Heb totaal geen idee. Anders eens bij het onderdeel temp. kaartjes gaan vragen.

19. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    hee kletskousen, jee zeg!

Lin, je moet dat plaatje ff online zetten volgens mij.

Mijn autoradio is zoo gaaf en de carkit werkt perfect :)

Uit eten was lekker, lig nu in pyama Popstars te kijken.

Elke, veel plezier!

Lin, spannende tijden!

Tali, lekker bankspringen :)

Renaat, lekker zeg, extra geld!

Kreeg vandaag ook nog ff extra kerstgeld ;)
    Heeeeel fijn!

20. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Vliegje ik zet m wel ff neer de link wil jij er eens naar kijken?
    Liefs en lekker dat je auto bevalt :) morgen ben je schor van t meezingen ehhh schreeuwen ;)

Deel Deze Pagina