Dat werkt niet... je moet ff op je kaartje gaan staan en dan opslaan op je pc. En die kan je dan uploaden.
weet gewoon niet hoe t moet hahaa vraag vriendlief zo wel even goed? met een kwartiertje staat ie erop denk ik Arme Sidney..
Bleh, Sidney moet gauw naar huis, die kan gewoon écht niet zingen hahaha. Hoop in ieder geval op Brandi (wat een lelijk haar!) en Steffie in de groep. En Norman denk ik. Maar zal Deon wel worden.
Goed voorspeld ik zei precies hetzelfde wordt toch weer zon eendags popgroep en dan hoor je nooit meer wat van ze.. wedden?
Nou ik weet niet.. Steffie en Brandi hebben een prachtige stem, dus wie weet wordt het nog wat. De naam vind ik verschrikkelijk.. Heb net wel zitten janken hoor hahahahaha, vind het wel sneu voor Norman, maar hij paste gewoon niet in de groep qua stem en uiterlijk. Trusten!
Oh die pony vond ik echt erg van Brandi, we zullen het wel zien en Norman komt er misschien het beste vanaf, lekker in een musical spelen ofzo ipv zon band.. slaap lekker!
Eeej ladies! Ben net thuis. Het viel een beetje tegen Ze speelden teveel tragere nummers, vond ik. Er zat niet genoeg 'schwung' in. Spijtig! Slaap lekker! Heb dit weekend late dienst dus zal niet veel online zijn!
Dag meiden! Kom nog snel effe goeiedag zeggen voor ik ga werken... Toon heeft me de ganse nacht wakker gehouden omdat hij lag over te geven (had véééééél te veel gedronken gisteravond... ) Seg, ik heb es een vraagje: ik wil voor Toon tickets kopen voor een Metallica-concert. Ze komen in maart in Antwerpen en Rotterdam. Voor Antwerpen kan ik nergens nog kaarten vinden. Maar voor Rotterdam wel via zo'n doorverkoopsite. Heeft iemand van jullie dat al es gedaan? Denken jullie dat dat veilig is? Ik zou niet willen dat ik ze koop en dat hij dan niet binnen mag in de Ahoy... Aangezien die tickets dan niet op zijn naam staan hè... Tot vanavond! *knuffels*
Heeey meiden! Elke ik heb er geen ervaring mee helaas. wij kopen alleen kaarten direct. En anders via paypal doen, dat is beveiligd. Net kerstboodschappen gedaan,meete spulletjes zijn al binnen. voor de ergste drukte! Vanochtend had ik nog steeds boven de 37 temp. 37.1. Dus dat moet dan eigenlijk wel een eisprong geweest zijn toch? Alleen nu vulde ik t in op FF en krijg ik opeens te zien dat ik mijn eisprong 3 dagen geleden had ipv vorig weekend? vaag hoor.... Zometeen werken, jullie nog plannen?
Elke, welke site is dat? Top Ticket Line? Die is heel veilig hoor, maar hoe het zit met andere namen, geen idee. We zouden vandaag gaan wandelen maar het is klote weer. Ga zo ff naar de stad, gister geen kleren kunnen vinden dus ga ff ergens anders heen.
pff dames.. mag mn banner weer wijzigen.. :S ben van de halve wachtbank afgevallen.. oftwel.. ongie... (mjah nog redelijk rustig, maar is ook pas vanaaaf begonnen..) dus reken morgen als dag 1.. verder de bank staat.. zal binnenkort fotoootje neergooien .. en hijzzz mooi! zit lkkr! en de autow is ook weer heel (alleen nog geen id hoeveel centjes dit mag kosten..pff..) liefssss renaat
Renaat, fijn dat je autootje weer in orde is! Niet aan het geld dénken, gewoon betalen... Ben benieuwd naar de foto! Spijtig dat je ongi bent geworden, had toch nog op een wondertje gehoopt voor je! Net zoals ik dat deze maand voor mezelf nog hoop maar dat heeft ook voor een groot deel te maken met m'n huidige klachten en die 6 pendels! Maartje, heb op verschillende sites gekeken... Denk dat paypal er tussen zat. Maar heb net eens bij hem gepolst en hij vindt hun huidige nummers niet goed dus zal het maar niet doen. Nu weet ik wel niet meer wat ik hem moet geven als kerstcadeautje... Linda, heb moeten werken tot half 10 en morgen ook dus heb niet zoveel plannen.
Pff vrijdag vlogen de pagina's me om de oren, dus ik helemaal voorbereid kom ik lanx... Mjah 1 berichtje verder.. Elke, hopelijk ditmaal bij jullie dan wel raak! hopelijk hopelijk! (ik doe duimen..) En idd tis ook wel zo dat ik eigenlijk gewoon blij moet zijn dat die auto weer heel is. kijk soms beetje te snel somber.. We gaan em ff ophalen nu.. kwam dr gister nie meer van.. Mn ouders komen rond 1500... en heb nog geen idee wat we moeten gaan eten.. pfff.. en vriendlief (die over het algemeen eten maakt...) vind dat ik wat moet klaarmaken.. mjah leuk idee alleen heb geen idee wat... (ben zelf van de ovenschotels etc.. alleen mars niet.. ben zelf van veel groenten etc.. mars niet.. dus is altijd extra lastig om iets in elkaar te flansen zeg maar..) Tot snel!
hee meiden ff kort berichtje, had vanochtend weer een flip moment... ja, enorm last van hormonen Renata, ongie, balen joh! Maar hup naar de volgende ronde! Het zou toch wel gaaf zijn als je gewoon zwanger wordt, zonder poespas he! Elke, hoe staat het met jou? Wij gaan zo lekker met de honden lopen bij het water. Vriendin gaat ook mee, dus manlief en ik kunnen niet veel kletsen over baby's enzo, maar ach. Ik zal zo nog wat foto's van onze hondjes in mijn album zetten, gister gave foto's gemaakt
ah maar vanaaf toch wel ffkez tijd om weer verder te kwebbelen over baby's? en fotoooo's waar? waar? showen! elke, heb je gelijk in, maar wil zo graag eens wa anders voorschotelen ohw en tuurlak worden we liever zo spontaan zwanger dan met hulpp graag! liefs renaat
heeey meiden hoe is t ermee, idd stil zeg hier! Net klaar met werken, vriendlief moet vanmiddag dus we lopen de hele dag langs elkaar heen.. Drukke dagen gehad, gister kerstinkopen gedaan, gewerkt en twee keer visite gehad, plus nog een mega nachtmerrie gehad! Rende in paniek naar beneden om de brand te zoeken en om te kijken of het dak er niet afviel..hoe bizar Ging echt met een bonkend hart weer in bed liggen. Zometeen even met de laptop in bed kruipen, pyjama aan en heerlijk even relaxen.. echt zin in.. Renaat succes met koken! Moeilijk he om iedereen tevreden te stellen Elke lekker gewerkt? morgen vrij? Vliegje ik ken t helemaal hoor die flipmomenten haha, t moet er dan gewoon ff uit he, geeft niks hoor, wij kennen t allemaal Lekker gewandeld? Temp was vanochtend nog steeds boven de 37, 37.1 dit keer
VLIEG WAT EEN SUPER SUPER GAVE FOTO"SSSSSSSS ! echt HEEEL LEUK Ik wil ook een fotografiecursus doen...