goedemorgen Tali ik duim voor je jack hier ook aan het oppassen op me nichtje van 2 heeft hier ook geslapen alleen was ze om half 5 al wakker hahaha .
we gaan winnen jeej! we gaan winnen jeej! All@ dank jullie wel voor jullie steun! Vliegje, @ ik ben al gisteravond door mijn vriend gek verklaart, omdat ik maar niet kon slapen en hem wakker hield Ik wil ook pendelen, hoe moet dat dan? Elke@ Mijn HA is ong 200 jaar en heeft sinds 3 jaar n pc daarvoor deed die het nog allemaal met kaartjes hij vind het onnodig om bloed te nemen als je het antwoord over n week zo kan weten...(het is duidelijk dat hij niet hoeft te wachten ) zijn woorden waren: als je nu zwanger bent ben je dat volgende week ook Tamaar@ echt het lijkt me heerlijk om zo veel meiden te hebben....*zucht* ben echt heeel blij voor je ....trouwens ik heb je nooit gefeliciteerd.... GEFELICITEERD ALSNOG ! hihihihi Kanjer@ hou de peper bijdehand denk dat het deze week nodig zal hebben! vandaag mijn eerste dag antibiotica... vind het toch erg naar om het te slikken terwijl ik MISSCHIEN zwanger ben maar goed, het zal wel goed zijn...ik ben n beetje tegen medicijnen Ben ZOOW blij met jullie!~echt Zooooooo veel Liefs,...Tali
Tali.. sommige medicijnen kunnen echt geen kwaad hoor.. maak je niet druk.. Tuurlijk heeft je arts gelijk, maar erg medenken is het niet natuurlijk.. hoe kan je nou een vrouw zolang in onzekeheid laten? Maartje... wij hebben meteen toen we gingen samenwonen een gezamelijke rekening geopend waar beide lonen op binnen komen en alles gewoon vanaf gaan. Grote aankopen overleggen we altijd en verder kan ik gewoon kleren kopen od iets dergelijks als ik vind dat ik het nodig heb (of vooral de kids ) We vertrouwen elkaar erin dat we weten hoeveel erg die maand nog af kan en heel soms krijg ik te horen van niels: euhh deze maand beetje opletten want we houden weinig over ofzo.. haha melanina.... oeps half 5? gelukkig gebeurt dat bijons eigenlijk nooitmeer.. (straks met de baby natuurlijkw el weer haha) maar mijn meisjes slapen nu meestal wel tot een uur of half 8/8 uur... dikke kus tammie
ojaa...even voorstellen ik ben Tali, ik ben 23 jaar ik woon al 4 jaar samen met kevin(26) waar ik al n relatie heb van 7 jaar daarvoor waren we al 3 jaar beste vriendjes We wonen in zuid holland, zoetermeer...We hebben n dochter van 3, Maya Loraina Rocio..en hebben we 2 katten van n half jaar, Oliver en Sarah... Ik werk voor de thuiszorg/kraamzorg maar momenteel zit ik thuis omdat mijn voet in de gips zit en door mijn rug Kevin is politieagent in den haag en delft...erg leuk vind die ik vind het minder aangezien de politie de laatste tijd vaak gevaar loopt...slager was beter geweest hhahaha Vorige maand is mijn spiraal verwijderd en nu zit ik te wachten he.... we zullen zien ik heb ook n lijstje klaar staan met namen kevin vind ze iets minder...ik ben er blij mee En onze relatie spannend houden, wij hebben n echte vlagenrelatie sommige maanden zijn rustig en liefdevol andere maanden zijn we echt weer tottaly in love hahha zow, weer n pagina vol hahaha liefs, Tali
Tamaar, dat zei ik ook! maar volgens mij hoorde die me niet eens nee het is echt n goede HA alleen zo koppig als het maar kan ik had daar kunnen stampen en janken...hij had geen bloed druppeltje genomen. ga nu Maya naar kvd brengen ..... anders verveel ze zich hier maar ....Met dit weer kan je niet eens buiten spelen hier. liefs TAli
Haaaaaiiiii Tamaar, gefeliciteerd met nog een schone dame in jullie midden! Ik dacht een jongetje maar mijn gevoel laat me in de steek 8) Tali, jeetje ik had die huisarts allang aan zijn haren meegesleurd en m gedwongen om bloed af te nemen haha.. maar ja ik ben van nature verschrikkelijk ongeduldig dus aan mij heeft ie dan een hele slechte Succes met wachten! Vliegje, ik zit ook steeds te hopen dat mijn eitje deze maand wat eerder komt, zou zo lekker voor ons zijn he een wat kortere cyclus.. Ben je al met ovu testen begonnen? Of doe je er niet aan. Ik wel sinds een paar dagen, dacht van de week wat steekjes te voelen maar nee hoor niks aan de hand. Omdat dit de eerste echte ronde voor ons wordt is t extra spannend eigenlijk.. vorige ronde wist ik niet dat t mijn ei was en toen hadden we nét toevallig niet geklust de dagen ervoor. Balen! Elke voel je je alweer wat beter? Weten jullie iemand die aan pendelen doet, want Tali was me net voor met vragen, ik wil t ook graag laten doen namelijk! Iemand ervaring met glijmiddel en vruchtbaar zijn? Wij gebruiken meestal glijmiddel maar nu las ik dat dat slecht is voor de zaadjes om te zwemmen, ervaring mee meiden? ik weet niet of t echt zo is namelijk.. Nog leuke plannen vandaag? Liefs!
Ik heb als ik naar het toilet ga slijmverlies, wit, dik, creme melk achtig. ovu testen geven negatief aan, wat kan dit zijn? Is dit het slijm dat voor t vruchtbare cervix slijm komt? Wie van jullie weet dit? : Aangezien we eerst een slijm topic waren moet iemand dit toch wel weten als expert zijnde
Zou kunnen betekenen dat je eisprong eraan komt. Volgende is wel vies, maar dan kun je het testen: als je het slijm tussen 2 vingers neemt en je kunt het uitelkaar trekken en het wordt draderig dan heeft het met je eisprong te maken. Zou voor de zekerheid de komende dagen gaan klussen.....
Heb t al bekeken Niet heel fris maar ja t is je eigen lichaam. Het is een klein beetje rekbaar een cm ofzo.. weet niet of dat goed is? Ik ging van mijn eerste cyclus 41 dagen uit dan heb ik pas over 2 weken mijn eisprong maar t kan natuurlijk ook eerder dus we zijn voor de zekerheid al om de dag aan t klussen.. Vind t juist vreemd dat mijn ovu test niks zegt maar misschien nog te vroeg hoor.. Ja mijn vriend is net thuis dus hij is straks de klos
Hahaha, arme ziel... Mijn ovu testen waren ook zwaar negatief en zo in ene was ie de volgende dag zwaar positief.. Zegt dus niets. Zodra je steken in je buik krijgt weet je genoeg, maar dan ben je meestal al te laat.... Succes ermee
Ja die steken dat had ik vorige keer, toen hadden we net een paar dagen niet gevreeen en was t dus gemiste kans. Al heb ik nu helemaal geen klachten zoals gevoelige (.) (.) en zere rug buik enz, dat vind ik vreemd Dus nu voor de zekerheid maar van te voren beginnen, ik hoor mijn vriend overigens niet klagen hoor die vind t maar al te mooi, dat 'verplicht' klussen Thanx voor je advies! Hoe gaat t bij jou?
Gaat goed hier, was de 1ste ronde waarin ik mij ei zag/voelde aankomen. Goed geklust dus nu in spanning aan het wachten... Ben er nu wel teveel mee bezig, maar dat gaat vanzelf, kan er niets aan doen. Zal nog 13 dagen moeten wachten. Hopen dat ongi uitblijft.
Wel lekker dat je m nu hebt zien aankomen, en je cyclus wordt ook steeds korter zie ik. Dat is ook heel mooi! Logisch dat je er veel mee bezig bent, t is ook allemaal zo spannend en zenuwslopend! Hoop voor je dat t raak is, dan hebben we al een goed begin wat betreft de weddenschap Succes met t afwachten! Ik was gister voor t eerst met mijn vriend echt wezen rondkijken in een grote babywinkel, onze ogen uitgekeken, wel leuk hoor al die kleine kleertjes enz .. Begon meteen te dagdromen wat ik allemaal zou kopen voor ons kleintje
Zover krijg ik mijn vriend nog niet. Kijk wel her en der op internet voor namen, geboortekaartjes etc... Spannend is het zeker en ik hoop echt dat het nu raak is! En anders maar weer positief de volgende ronde in en proberen er niet zoveel mee bezig te zijn.
Mijn vriend begint t nu ook echt leuk te vinden en kan aan m merken dat ie t steeds spannender begint te vinden, doet ook echt zijn best met alcohol enz beperken en gezond te leven. Komt bij die van jou ook nog wel joh zeker als t zover is dat er een mini'tje op komst is Zal voor je duimen [-o< en maak jezelf idd niet te gek! Maar ja,, dat is makkelijker gezegd dan gedaan
Hee meisjes! Over het pendelen, in de lounge staat een topic met 2 vrouwennamen van dit forum die je kan benaderen. je moet je volledige naam en voornaam geven en je geboortedatum. Wat betreft de ovutesten, ja ik test ook. En ik temp Maar gister was mijn ovutest net niet positief. Niet positief genoeg dus, dus nog geen ei. 2e streep moet echt donkerder zijn. Wel al 2 dagen steekjes ed, maar kunnen ook mijn darmen zijn. Straks nog wel manlief even lief aangekeken, hij is nu biljarten en als hij een pilsje drinkt wil ik niet klussen (zou wat zijn he, zatte baby ) Dus ik ben al wel aan het testen, maar voel mijn ei heel goed. Echt drukkend gevoel, soort bal in mijn buik. Dat is nog niet, dus ik moet gewoon nog geduldig afwachten. Maar net als zus ben ik er veeeeel te veel mee bezig.... de 1e weken gaat het wel. Maar rond de 4e week ga ik weer van alles voelen ed. Manlief is ook helemaal betrokken overal bij. Die rent van blijdschap de daken op als we zwanger zouden zijn denk ik hahaha. Heb vriendinnetje van me nog naar die topic verwezen, ze heeft ook geschreven hier maar toen verwees ik haar naar een ander forum omdat ik het hier niet bij kon houden (toen bestond ons clubje nog niet). Ik schrijf op dat forum nog steeds ook, en dus op dit forum alleen in dit topic Dat is bij te houden En bij de etos zwanger worden club kijk ik ook.
Goeieavond Flubbers! Maartje, hoop dat je eitje snel komt. Als het streepje al wat donkerder wordt, kan alleen maar goed zijn, niet?! Waarom wil je niet klussen als manlief een pintje gedronken heeft? Linda, Toon doet ook héél goed zijn best maar dat is wel gekomen omdat het hier allemaal niet zo goed lukt. Hij drinkt max. 3 alcoholische drankjes per dag, max. 2 tassen koffie per dag en zorgt dat hij voldoende fruit en groenten eet. (dit is ons ook aangeraden om risico op mk te beperken) Ik drink ook geen gewone thee of ice tea meer en let ook erg goed op m'n voeding. Alcohol drink ik niet meer sinds we aan het 'proberen' zijn. Ik kijk ook altijd m'n ogen uit in babywinkels en ook héél erg in de Hema, vind dat ze er super leuke kleertjes hebben! Ik heb trouwens bijna m'n hele cyclus van dat dikke, witte, kleverige slijm...geen idee wat dat wil zeggen... Heb ook al gelezen dat glijmiddel niet zo goed is voor de visjes dus... Misschien glijmiddel op waterbasis wel? Zus, echt wel logisch dat je er zoveel mee bezig bent... Wordt ook alleen maar erger! Ofwel als je zwanger wordt en anders omdat het maar niet lukt... Tali, pfff...wat een antieke dokter! Zou zooooooo gezaagd hebben! Wat leuk seg, dat jij en je vriend al zo lang samen zijn, van toen jullie nog echt kinderen waren... Snap wel dat je nu niet graag medicatie neemt maar de HA zal wel weten wat hij je kan geven zeker... Ik ga nu naar de HA omdat ik op m'n handen, benen en hoofd allemaal uitslag heb. Jeukt verschrikkelijk... heb op m'n handen altijd wel wat last van eczeem (ben extreem allergisch voor nikkel en aangezien dat in héél veel dingen inzit...) maar nu heb ik het bijna overal! Morgen naar gyn bellen voor bloeduitslag...ben benieuwd!
Is thee slecht voor je cyclus? Ik drink ALTIJD ijsthee... En ik dacht dat alcohol slecht was voor zaadjes, dus vandaar klusverbod hahahaha.
Jeetje Elke vervelend je uitslag! Hopen dat t snel weer weg is, je treft t niet zeg.. De Hema heeft idd echt hele leuke kinder kleertjes, wij hebben er hier in t dorp één ik denk dat ik daar later veel voor de kleine zal kopen! En ijsthee.... ik wist t ook niet! Drink t ook best vaak, dus zal er maar iets mee minderen, al vind ik wel dat je op een gegeven moment niks meer kan zeg.. Geloven jullie in dat pendelen? Ik ga er eens naar kijken of ik t wat vind.