elke.. hoop het toch echt voor je! mag je maar lkkr niet ongesteld worden! tamaar echt wooooow! (stiekem jaloers hier.. ) spannende dag voor zus morgen.. pfff ben benieuwd! wel ff lanxwaaien heh? wil wel alles weten (lolz ben niet nieuwsgierig ofzo.. lijkt maar zo ) vlieg vandaag al spannend! pffff tiz wat heh hier gister met ons kerstcadeau een gigaaaaaaaaantische tv gekocht! pfff.. wat een ding.. maar hijs wel onwijs gaaf! ik heb altijd een bril op mn hoofd..maar die hebk met tv kijken niet meer nodig.. fijne dag dames! liefss renaat
Goeiemorgen girlies! Ja, ben nog maar net wakker... Heb vanavond nachtdienst dus heb getracht wat uit te slapen maar heb eigenlijk meer wakker liggen draaien dan geslapen.. Zal een gezellige nachtdienst worden... Ben trouwens nog niet ongi... Als ik morgen nog niet ongi ben, test ik wanneer ik wakker ben 's namiddags, nog es. Zus, ooooooh spannend morgen echo! Ben benieuwd! Renaat, gaaaf seg zo'n TV! Wij zitten hier nog met zo'n prehistorische grote zwarte bak. Maar zolang hij nog werkt... Maartje... =P~ =P~ =P~
zus... spanennd de eerste echo... zo speciaal altijd! veel plezier! elke... spannend nog steeds net ongie! Ben erg benieuwd morgen.. ik kom natuurlijk wel ff kijken haha Renaat... lekker zo'n grote TV, wij hebben wel eenbreedbeeld maar niet zo'n platte hoor.. een zilverkleurige.. de oude grote zwarte staat op onze slaapkamer.. mijn zus heeft een platte tv van 101 doorsnee.. heel groot en handig, maar goed zolang deze het nog doet ga ik geen nieuwe kopen hoor... lynnes.... ik zou ook moeten slikken als mijn mannetje me liet merken te dik te vinden.. (nu natuurlijk niet haha) maar ik vind t op de foto's ook wel meevallen hoor! maar als je jezelf er beter bij voelt zou ik er voor gaan! Ik heb een flubber hyves aangemaakt.. dus mocht deze forum stoppen, wat de bedoeling was toch? hebben we al een alternatief achterde hand haha daar kan je ook makkelijker foto's plaatsen, hoef je ze niet eerst te verkleinen enz.. de hyves is niet te vinden in zoekmachines dus moet je even een uitnodiging vragen aan mij.. zo blijven we ook gehein haha
Haaiiiii Elke, tamaar, en Zus, mijn vriend zal me nooit afkraken of willen kwetsen maar ik ben meer dan 10 kilo aangekomen sinds we met elkaar zijn en hij vind gewoon dat die 10 kilo minder mooi staat dan daarvoor. bovendien moet ik van de gyn afvallen, dus dat is ook nog een bijkomstigheid. t klinkt hard dat mijn vriend dat tegen me zegt en zo voelt het ook, maar t zorgt er wel voor dat mijn ogen goed opengaan en ik er ook daadwerkelijk iets aan ga doen. we schommelen allebei nogal in gewicht en als hij een stuk aankomt dan zeg ik er op mijn beurt ook wat van, maar dan is dat meer positief want ik hou meer van een man waar iets aan zit dan een mager latje moet me wel ergens aan vast kunnen houden he Maar goed, ik ga gewoon beginnen en mijn best doen! Hoop dat ik t volhoud.. Zus, echt supergaaf je eerste echo joh! fantastisch, alvast heel veel plezier en we horen wel hoe het ging he? tamaar ik heb de eerste krabbel op onze nieuwe hyves al gezet hoor Renaat, lekker he zon grote tv idd. wij hebben een sony bravia van 102 cm, en dat is lekker groot, ps3,wii,muziek installatie,home theater,blue ray speler erbij en gaan met die mooie films afspelen! we kunnen daar echt van genieten hoor! en dan verdient t zijn geld ook echt terug wij hebben er veel spaargeld aan uitgegeven maar ach je kijkt er iedere avond naar.. dus had t er echt voor over! Eke wat spannend voor je! echt hoor, ik krijg er de kriebels van als ik t zo lees... je bent gewoon zwanger... [-o< oh wat een mooi geschenk zou dat toch zijn! hoop t echt voor je meisje..! Vlieg, en wat zei het ziekenhuis?
Lin, tis wel fijn dat je vriend eerlijk is, toch!? Wij hebben ook grote tv, van Philips een set. LCD met gave speler, dolby surround, PS3. Ziekenhuis gebeld, geen ei gehad, waarde was 4 hahahahaha. Moet toch zondag een test doen, zekere voor het onzekere nemen en dan start ik gewoon met de primolut. Dan ongeveer rond de 20e januari beginnen met echo's, duurt nog zolang he En natuurlijk vanaf dag 3 Clomid slikken, dit keer dus 100mg. Lin, heb je eigenlijk al een ei gehad van die Clomid? Onee, je werd ongesteld he? En nu verder?
Tamaar, ik vraag je vanavond op Hyves ff om de groep Zus, veel plezier morgen! Vriendin van me heeft morgen de intake, denkt dat ze een tweeling krijgt want ze groeit nu al haha.
Ik heb ook een hyves aangemaakt... wat ik nu moet doen: geen idee?! Dit is de link naar mijn hyves: http://elketje1984.hyves.nl/?pageid=8EDC5BRGBXK4O40K4 Tamaar, dit forum gaat niet stoppen zenne. Ze gaan verhuizen! Zodat het allemaal wat vlotter verloopt en ze meer ruimte hebben ofzoiets.
elke ik heb je net uitgenodigd... als je me toevoegd zal ik je uitnodigen voor het flubber hyves.. het voordeel van de hyves alsje de berichten gebruikt dus niet de krabbels, krijgt iedereen na elk bericht altijd een berichtje.. dus ook na 100 berchten, hier stopt de notificatie vaak na een paar berichten... vanmorgen naar de verloskundige geweest... 140/70 bloeddruk HB 8,4 en glucose 5,2 buik meette nu 28 cm van schaambeen naar bovenkant baarmoeder.. alles was prima en 20 jan weer terug komen.. vanmiddag hebben we koekjes gebakken, mmmm lekker!
ik heb iedreeen even een link gestuurd via pb van de hyves nu gewoon even toestemming vragen... ook kan je mij uitnodigen voor mijn hyves en dan krijg je meteen een uitnodiging http://meisjes-mama.hyves.nl/
lynnes heb net je foto's op hyves bekeken.. leuk! wanneer is die foto bij de cotazur gemaakt> daar was je nog een stuk breder he? niet lullig bedoeld hoor.. maar je bent nu een stuk slanker!
hai tamaar, die foto is een beetje ongelukkig genomen denk ik want daar ben ik net zo zwaar als op de rest van de fotos namelijk de meest recente foto is die van mijn profielfoto
Maar dan weet je tenminste met wie je praat he? altijd lekker om er een gezicht bij te zien tot nu toe alle meiden vind ik leuke meiden, dus dat wordt vast een gezellige meeting wanneer gaan we nou afspreken? En ohja hier een link voor de meiden met een wii.. moeten jullie eens kijken www.wiibrator.nl echt te gek voor woorden
haha sorry dan... idd alle meiden zijn spontane meiden... maar dat had ik hier ook al gemeld.. maar idd ook erg leuk om wat meer van iedereen te zien.. qua vriend/man en huis inrichting... nu maar hopen dat we er nog meer zien hahaha...
Ja dat is inderdaad leuk om te zien he en had je mij zo verwacht? in je hoofd bedenk je toch vaak een persoon en in t echt blijkt t toch wel eens anders te zijn!
Tamaar, ik heb toestemming gevraagd. Wat moet ik nu doen? Heb het allemaal nog niet goed door. Kan ik dan jullie hyves zien als ik toegelaten ben?
ik heb je al toegevoegd als vriend elke dat moet je accepteren en dan kunnen we elkaar zien op de site xxx
ERG HE kan me niet voorstellen om er echt iets mee te doen hoor hou t liever bij een normale Elke was toon nog blij met je verassing gister
Hoe moet ik jullie accepteren? Ik heb jullie berichtje gelezen, zijn jullie nu geaccepteerd? Ik ben echt een volledige leek met dit soort sites... Duurde ook ff eer ik ZS-pagina doorhad zenne... En nee, ik kan me ook niet voorstellen dat ik er iets mee zou doen... Al ben ik natuurlijk al wel wat gewoon! 8) En Toon was zooooo blij met de verrassing! combinatie van nieuw sexy setje + yoga-oefeningen en hula hoopen op Wii Fit werkt erg...euh...stimulerend! Sinds ik ben afgevallen durf ik zoiets, zou ik een jaar geleden noooooit gedaan hebben!
elke je moet mij ook even accepteren.. maar als het goed is kan je de hyves al zien en ook daar plaatsen... je kan linda en mij toevoegen als je www.hyves.nl intikt.. krijg je de acceptatie lijst