tamaar en elke kheb jullie nu ook beide geinvite! whieehieeej lachen dit! owww als iemand me toe wilt voegen; nataaah.hyves.nl liefsss
Hey, Elke blijft toch spannend, ik duim heel hard voor je. Lynnes, hahaha een wiibrator, wat ze ook allemaal verzinnen. Morgen om 16.30 de echo, maar ga meteen door. Ben waarschijnlijk 's avonds pas thuis. Probeer morgen de uitslag te plaatsen. Vandaag aan mijn leidinggevende verteld, hij vermoedde het al. Hij vind het erg leuk voor me, maar heeft nog niet gezegt of het mijn contractverlenging in de weg zal staan. Hier gaan we het 5 januari oa over hebben. Dan ga ik het ook mijn collega's vertellen.
dames, ik heb elke, tamaar, renaat en maartje als vriend uitgenodigd op hyves, en de flubberhyves heb ik ook toegevoegd. Maar wie zei dat laatst ook al weer hoe je die hyve niet voor je vrienden kon laten zien. Dat je die kon verbergen. Hoe moet dit? Enne aub ook nog niets op mijn hyve zetten over zwanger. Niemand dan de ouders weten het nog bij ons. Zus, ik hoop dat je contract gewoon wordt verlengt, ben je er bang voor dat het niet wordt verlengt? Elke, dikke knuf. Balen dat je ongi bent geworden. Wie vergeet ik nog? Alvast sorry Fijne avond.
elke wat naar Ik dacht ook veel te vroeg ongie te zijn geworden had vanmorgen roze bloed maar mijn 2de tampon bleef schoon en tot nu toe nog niks te bekennen dus morgen word DE dag . Voel me verder gespannen opgeblazen misselijk en maagzuur. Maar kan komen door aankomende ongie hooor. Kon ik nu maar van binnen kijken
Oh Melanina, kan het geen innestelingsbloeding zijn? Mona, heb je geaccepteerd. Snap het toch nog niet helemaal zenne. Ik heb onze Flubber-hyves nog niet kunnen accepteren. Kan iemand me daar nog eens mee uitnodigen?
ik hoorde dat dat maar 2 druppels max konden zijn maar wil me niet blij maken met een dode mus dus ga uit van niet is het ja dan is het megas feest
Maar nee, bij sommigen lijkt het zelfs op een echte ongi. Maar je hebt gelijk dat je probeert niet te optimistisch te zijn, bespaart je alleen maar teleurstelling!
Klussende Flubbers: *Renaat: 22/12, ronde 12, afwachten 1e ICSI, 1e kindje *Vliegje: 1e Clomid-ronde, ronde 4, 1e kindje *Lynnes: 1e Clomid-ronde, ronde 3, 1e kindje *Tali: 14/01, ronde 3, 2e kindje *Elke: 2x Clomid 50 gehad, afwachten HSG en dan Clomid 100, 1e kindje Zwangere Flubbers: *Tamaar: 10 maart, 3e dochter, BV, TH *Luna: 3 april, 1e dochter, BV, ZH *Zus: 12 augustus, 1e kindje, BV, TH *Mona: 14 augustus, 1e kindje, BV, TH Weddenschap: wie denkt dat àlle Flubbers zwanger zijn/geweest zijn op 19 oktober 2009? *Tali: ja *Elke: nee *Zus: ja *Renaat: nee *Maartje: ja *Melanina: nee *Linda: ja *Mona: nee *Tamaar: ja *Luna: nee Flubberige meeting in juni! Wie gaat er mee? Wanneer kan je niet? *Tali: gaat mee! Kan niet op 23/6! *Elke: gaat mee! Kan niet in het laatste WE van juni. *Zus: *Renaat: gaat mee! *Maartje: gaat mee! *Melanina: *Linda: gaat mee! *Mona: *Tamaar: *Luna: gaat niet mee!
Meiden, ik ga nog ff bij m'n schatje zitten en dan sewwes naar werk vertrekken. Zie er zooooo tegenop! Heb ook zo'n ongikrampen... Ach ja, tot morgen! Slaap lekker allemaal! Wanneer jullie uit je warme bedje moeten komen morgen, kan ik er lekker warm inkruipen!
Heey Elke wat balen voor je zeg... echt niet leuk dat je ongi bent geworden! nou.. Mijn menstruatie was veel korter dan normaal maar dat zal vast wel geen innestelingsbloeding geweest zijn.. Zus veel plezier morgen! En melanina laat t weten he zodra je meer weet.. slaap lekker allemaal! Liefs
tuurlijk als ik morgen geen ongie heb dan komt er de hoop ha ha maar kan toch pas zaterdag testen dus word duimen haha