De Flubbers

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door vliegje, 17 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Succes Mel!

2. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    pfff het is nu wel heel spannend
    heb ook een ballon gevoel in me buik haha
    zenuwen zijn niks voor mij

3. jackisis

jackisis Bekend lid

20 jun 2008
    526
    0
    0
    mel ben heel benieuwd! plaats je ook even op het andere forum de uitslag?;)

4. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Vandaag gezien dat er weer een oud klasgenootje zwanger is, het is echt ongelofelijk hoeveel meiden om me heen zwanger raken, zijn, of moeder zijn.. ik voel me steeds meer opgejaagd te voelen.. wil ik ook :cry: :oops: kennen jullie dat gevoel? bovendien hebben we ook ouders die er bijna dagelijks over beginnen hoe mooi ze t zouden vinden. ze voelen volgens mij gewoon aan dat we ermee bezig zijn..

5. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    ja ja al denk het zelf dat gewoon een voor ongie is hoor hahah
    maar leuk dat jullie zo meeleven :)

6. jackisis

jackisis Bekend lid

20 jun 2008
    526
    0
    0
    balen linda... dat je dat gevoel hebt.. het zou toch wel iets moois moeten zijn om ervoor tegaan samen.... toch? hopelijk is het voor jullie ook snel raak

7. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Ja het is ook wel een mooi iets maar omdat schoonouders er steeds over beginnen raakt voor mij t gevoel van t moet snel erg op de voorgrond en zo gaat t romantische van-ons-samen-gevoel een beetje verloren..

8. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Lin, ik heb precies hetzelfde. Oude kennissen worden zwanger of zijn bevallen. Van die oude vriendin heb ik toch verteld, raakte zwanger van haar vriendje van 19.
    Nou, de baby is geboren en als je hun foto ziet... zijn gewoon 2 kinderen met een kind. Vind het zo oneerlijk. Sorry hoor, wil helemaal niet raar overkomen, maar sommige mensen zijn zich totaal niet bewust van het grote wonder.
    Mijn buren dus ook zwanger, vind ik wel super leuk hoor!
    En ander vriendinnetje zwanger, de overburen blijken ook zwanger te zijn.
    Kortom, overal zie je zwangeren en ik vind het heel moeilijk...
    Ik ben eigenlijk heel verdrietig, omdat het aan mij ligt. Ben bang dat mijn man niet meer van me houdt (ik weet het, ik ga ver maar tis een gevoel...) en wordt verdrietig bij het denken aan de weg die we moeten afleggen, het wachten, etc.
    Heb momenten dat ik er veel positieve insta, maar heb ook momenten dat ik gewoon super verdrietig ben.

Maar onze tijd komt nog!

Mel is gewoon al zwanger :)
    En dan zijn er nog een paar die moeten volgen, en dan zijn we helemaal compleet :)

Melanie, waarom test je zaterdag pas? Hoe houd je het vol! :)

Werkse meiden!

9. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    NOu ik hou het ook neit vol maarja dan pas mag ik testen heh als ik gisteren pas innesteling zou kunnen hebben gehad
    Deze spanning is niet goed voor mij haha heb koppijn en heb net overgegeven en nog steeds geen bloed .

Zwanger ben ik niet iig wil het niet geloven.

10. jackisis

jackisis Bekend lid

20 jun 2008
    526
    0
    0
    goeie morgen...
    mel je hebt wel gelijk.. anders is het toch maar zonde van het geld... spannend he dat afwachten? elke avond in bed kan je dan denken.. he he weer een dag verder... :eek:

Vlieg... ik snap je gevoel wel hoor.. hoe naar het ook is... en plots zie je iedereen zwanger of achter een wagen lopen... heel confronterend... :(

Ik heb de halve nacht wakker gelegen weer :cry: hoop dat ik vannacht wat beter kan slapen... ik ga morgen tot 11 uur uitslapen!
    Vanmorgen wel lekker lang in bed gelegen met de meiden erbij.. de beeb is echt een stuiterbal... sjonge dat wordt nog wat straks;)

voor iedereen een fijne dag of zoals elke slaaplekker!
    dikke kus tammie
    (vandaag 30 weken)

11. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    gefeli met je 30 weken

Het erg frustrerend ergens wil je hopen maare durf het niet hoor na al die nare maanden hahaha.
    En ook door ons weinige klussen denk ik nee het kan niet.
    Dus ik houi het gewoon op een bloeding door de SI al weet ik niet eens of dat wel kan.
    En me koppijn en misselijkheid gooi ik nu ff op aankomende griep of ongie .

Ik blijf wel heel vaak naar de wc rennen hahaha om te kijken of ik bloed spot maar nee nog niks grrr hahaha zo frustrerend begin me zelfs nu af te vragen of ik het me niet ingebeeld heb allemaal gisteren morgen.

Sorry voor mijn geklaag hoor hahaha jullie zijn vanmiddag voor 3 daagjes van mij verlost we gaan naar Brussel lekker oud op nieuw vieren .
    En neem geen testen mee dus word dan toch zo ie zo vrijdag of zaterdag pas testen .
    Ik moet zelfs nog testen kopen . Hahaha

12. jackisis

jackisis Bekend lid

20 jun 2008
    526
    0
    0
    mel.. veel plezier! en slim van je om geen testen mee te nemen... dan km je ook niet in de verleiding...
    Wanneer zou je ongie moeten worden dan? ook pas zaterdag toch? 14 dagen na je eisprong?

ps je mag zo veel klagen als je wilt hoor! daar zijn we toch ook voor;)

13. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Maandag is ong me NOD als me cyclus weer 28 dagen zou zijn.
    En dacht ook echt niet zwanger te kunnen zijn maar 1 klus dag gehad zaterdag voor me ei.
    En was er echt niet mee bezig.
    Maarja dan ineens zie je bloed en daarna tot 24 later niks meer.
    Verder wel steken gehad en misselijk en overgeven maarja of dat al zo snel kan weet ik niet kunnen spanningen zijn.

Ook al ga ik nergens van uit ergens is er nu wel een minimale hoop en word het erg eng.

14. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Melanie, jeetje wat spannend voor je zeg, ik zou echt gek worden!
    Maar t is wel lekker dat je een weekend weg gaat en dan kan je het toch iets loslaten misschien! zal aan je denken en hoop dat jij de volgende zwangere flubber bent.. :baby:

Tamaar rot dat je zo slecht hebt geslapen, daar heb ik nog geen last van zonder kids op dit moment.. geniet er nu nog maar van al zou ik slapeloze nachten er erg graag voor over hebben! ;) Gefeliciteerd met je 30 weken! nog even.. het einde komt in zicht!

Vlieg, ja dat gevoel wat jij hebt, dat heb ik dus ook steeds meer! En dat is echt niet leuk. onze omgeving vraagt constant of wij ook al aan de kids gaan en waarom nog niet, ik gooi het maar op school dat ik dat eerst af wil hebben enz maar dat is echt niet leuk.
    ik kan om me heen zo wel 20 mensen opnoemen die zwanger zijn of net bevallen zijn. en misschien zie ik het wel veel meer omdat ik t zelf ook wil zijn, maar t frustreerd! maar ja we vrijen gewoon lekker verder en vrijdag zal ik meer horen of zien bij de gyn :) en dan zitten we alweer in januari :( tijd gaat zooo snel!

Vlieg, balen dat je geen ei hebt gehad, wat nu te doen? primolut al begonnen? en hopen dat de clomid 100 snel aanslaat! ik weet hier echt niet wat mijn lichaam zal doen. heb natuurlijk niet gereageerd op primolut. ik heb de clomid natuurlijk vlak voor menstruatie genomen dus neem aan dat de hormonen evengoed hun werk wel iets zullen doen? wat denk jij?

15. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    ik ben ook langzaam aan het doordraaien hoor en kan me frustratie alleen hier kwijt hahaha
    maar het uit zich ook bij mij in misseloijkheid en koppijn hahaha
    ach we zullen zien maandag

16. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Geen idee Lin, of de Clomid iets doet.
    Hoelang is dat nu geleden?
    Op welke dag zit je vrijdag? De gyn zal wel een echo maken neem ik aan?

Ik begin maandag met de Primolut. Moet zondag eerst testen, snap nog steeds niet waarom, maar gewoon voor de zekerheid.
    Maandag beginnen, 5 dagen slikken, dag 3 beginnen met Clomid, dus dat is pas over 2,5 week ongeveer..

Melanie, echt spannend hoor!

17. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    vliegje hoop dat jou medicijnen snel aanslaan en dat je snel zwanger mag zijn ook de rest die onderbehandeling gaan komen wens ik een vruchtbaar 2009 toe

en de rest laat de natuur snel zijn gang doen in 2009 zodat er allemaal gezonde flubbvertjes mogen komen

18. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Het is nu 10 dagen geleden dat ik de laatste clomid heb genomen. Voor de zekerheid maar wel regelmatig vrijen ;) je weet t nooit met mijn lichaam :D
    wie weet heeft de clomid wel een eitje al sneller laten rijpen ofzo. zit nu alweer op dag 7.
    en ja ik krijg vrijdag een echo om te zien hoe het ervoor staat ;)
    hoop op goed nieuws dat er een eitje te zien is, anders wordt t voor mij ook weer opwekken... :( nouja t is igg prettig dat we elkaar kunnen steunen he!

19. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Ja zeker fijn!

Net geboekt voor Tarzan met vriendin.
    Eindelijk weer! Wilde nog 1x voor hij stopt, en dit wordt mijn 9e keer.
    Maar de laatste keer :(
    Volgende week zondagavond, rij 2! JOEHOE :)

20. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    9e Keer? Tjee wat een fan ben jij! :D je kunt m inmiddels al meezingen zeker ;) veel plezier alvast!

Deel Deze Pagina